MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 127 z 149

Autor:  Neonin [ 10 cze 2010, 15:18 ]
Tytuł: 

Gusta się zmieniają, forumowi UO zjadacze się starzeją, coraz mniej ich bawi itd. Sam od dawna nie potrafię znaleźć niczego co sprawi że pogram dłużej 2-3 tygodnie. I tak jest / będzie ze wszystkimi. Temat przerabiany pierdyliard razy.

Autor:  Oyci3C [ 10 cze 2010, 16:07 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Gusta się zmieniają, forumowi UO zjadacze się starzeją, coraz mniej ich bawi itd. Sam od dawna nie potrafię znaleźć niczego co sprawi że pogram dłużej 2-3 tygodnie. I tak jest / będzie ze wszystkimi. Temat przerabiany pierdyliard razy.


Czytaj co jest napisane. Nie rozmawiamy o mechanice gry czy pomyśle na grę ale stadium w jakim została wypuszczona i jak druzgocąco niedopracowana jest, a krzyczą sobie za nią pieniądze i to nie małe pieniądze.

Patch, który po release gry za którą zapłaciłem usunie randomowe wyrzucanie z gry, good fucking game hahahehehahe.

Autor:  Nathaniel [ 11 cze 2010, 13:10 ]
Tytuł: 

Nie podoba się - nie graj.

Nie grasz - nie komentuj bo nic nie wnosisz do tematu.

Fakt, gra ma "parę" bugów (jak każdy nowy MMO), jest niestabilna ale daje dużo frajdy (jak już się gra). PVP jest takie jakie być powinno - nie ogranicza niczym gracza, i nie zniechęca jak DFO w którym żeby można było konkurować trzeba było makrować 24/7.

MO nie jest przegiętym grindfestem - tym przyciąga. Jak pozbędą sie paru bugów - gra będzie idealna.

Autor:  Mendol [ 11 cze 2010, 13:14 ]
Tytuł: 

no ok, a ktos z grajacych 'dluzej' odwazy sie napisac ogolna recenzje?
czy tak jak Nathaniel 'jak sie nie podoba nie graj, podoba sie graj, pvp jest jakie powinno byc'.

cos odnosnie skillowania, magii, samego combatu? wplywu skilli na walke?
swiata, populacji, ilosci zwierzatek?

Autor:  iniside [ 11 cze 2010, 13:23 ]
Tytuł: 

Nathaniel napisał(a):
Nie podoba się - nie graj.

Nie grasz - nie komentuj bo nic nie wnosisz do tematu.

Fakt, gra ma "parę" bugów (jak każdy nowy MMO), jest niestabilna ale daje dużo frajdy (jak już się gra). PVP jest takie jakie być powinno - nie ogranicza niczym gracza, i nie zniechęca jak DFO w którym żeby można było konkurować trzeba było makrować 24/7.

MO nie jest przegiętym grindfestem - tym przyciąga. Jak pozbędą sie paru bugów - gra będzie idealna.

No Sorry ale WAR chociaz dalo sie grac, pomimo tego ze na zalogowanie na serwer czekalo sie godzine, nie wspominajac juz o rejestracji -;-.

Autor:  Nathaniel [ 11 cze 2010, 13:38 ]
Tytuł: 

Ymkey, z mojego punktu widzenia:

Mam 2 konta, jedno do grania drugie do craftu, postacie założyłem żeby zarezerwować nicki, jednego toona skilluje. :)

Stabilność serwera - największa bolączka jak dla mnie. Powód niestabilności prosty - serwer po raz pierwszy jest aż tak obciążany (widać to biegając gdziekolwiek - czy w miastach czy poza nimi czy w środku pustkowia, wszędzie pełno graczy). Na plus za SV przemawia to, że nawet gdy serwer leci to nie ma revertu postaci, wszystko startuje od miejsca w którym wyleciał.
Łatanie dziur w serwerze na moje oko zajmie im minimum 2 tygodnie :)

Nie mówię, że gra jest niegrywalna - wręcz przeciwnie.
Po zalogowaniu się (tak jak wspominałem) wszędzie pełno ludzi.

Wyłączony jest aktualnie thief - co ułatwia grę początkującym, nie trzeba się martwić o rzeczy w plecaku. Jak włączą skille thiefa to nie będzie już tak łatwo.

Skillowanie:
Staty str, con można zrobić w pare godzin na max.
Dex też idzie dość szybko.
Magii nie skillowałem (na razie nie mogę wiele powiedzieć o tym)
Taming jest ok - skilluje się dość szybko - tak żeby można było zacząć oswajać mounty.

Craftowaniem bawiłem się długo przed retailem i chwilę w retail - wygląda to świetnie - umiesz coś craftować - zależy tylko od Ciebie z jakiego materiału to zrobisz. Chcesz możesz nawet miecze z drewna robić. Ta dowolność jest fajna.

Sama walka daje sporo adrenaliny od samego początku a brak mega grindu przy tworzeniu postaci daje możliwość bardzo szybkiego rozpoczęcia walk.

Łukiem nie walczyłem, biegałem za to trochę z graczem, który pizgał z łuku ja biłem z miecza on dobijał uciekających. fun.

Nie ma postaci easy-mode (być może pojawią się jakieś bugi)

Znowu moge zarabiać handlując petami - jak za dawnych czasów UO :>

DESYNC - nie ma!
LAG - nie ma!

Moja ocena i optymizm wynika pewnie z sentymentu do UO. Ta gra po prostu wygląda jak UO tylko przeniesiona do 3d. To co zrobili przez ostatni miesiąc to masa roboty. Jeżeli będą dalej się starali to gra szybko będzie zajebiaszcza.

Autor:  Highlander [ 11 cze 2010, 13:44 ]
Tytuł: 

Mendol napisal - 0 zywej duszy, teraz slysze pelno graczy.

Nathaniel- to co napisales, nastraja optymizmem, ale boje sie, ze to lekki fanboizm ;]

btw. 14.25$ za miesiac to calkiem niezla cena, myslalem, ze beda znacznie wiecej wolali.

Autor:  Nathaniel [ 11 cze 2010, 13:48 ]
Tytuł: 

E jeszcze przyjdziecie do mnie za jakiś czas z tekstem : "Nacik pożycz na zbroje i mounta" ;)

Autor:  Mendol [ 11 cze 2010, 13:55 ]
Tytuł: 

przyjsc, przyjdziemy...
ale pewnie nie po to zeby pozyczyc ;p

nathaniel podaj startowe miasta, w ktorych warto rozpoczac gre.
a i ktos kto jest zorientowany - jakis wstepny szybki build dla melee i archery postaci.

Autor:  Nathaniel [ 11 cze 2010, 14:05 ]
Tytuł: 

Fabernum - chyba najlepsze miasto - dookoła sporo drzew, kamieni, ludzi. Liblary wyposażone we wszystkie książki.
Po zwierzęta trzeba się wybrać trochę na wschód, z 5 minut z kapcia. Konie z 10 minut z kapcia.

Na początek warto horse hardenera brać. Ma taming, riding i podstawowe skille pod walke. Chyba nawet archery ma. Tylko łuk trzeba sobie zrobić i kupić strzały. Reszte można doskillować.

Autor:  Oyci3C [ 11 cze 2010, 14:11 ]
Tytuł: 

Dobra dobra, mam konto od pewnego zgreda na chwilę to sobie będę testował i spodziewajcie się recenzji z ss i movies żeby nie było.

Zobaczymy gdzie zaczyna, a gdzie kończy się fanboizm.

Ja kocham UO i jeśli to jest UO w 3D to jestem w stanie wybaczyć wiele - ale też wiele wymagam.

Autor:  joshe [ 11 cze 2010, 15:25 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Dobra dobra, mam konto od pewnego zgreda na chwilę to sobie będę testował i spodziewajcie się recenzji z ss i movies żeby nie było.

Zobaczymy gdzie zaczyna, a gdzie kończy się fanboizm.

Ja kocham UO i jeśli to jest UO w 3D to jestem w stanie wybaczyć wiele - ale też wiele wymagam.


toś niezłego fake-a odjebał z dotychczasowymi komentami.
Skąd wyssałeś wszystko, z forum mmorpg.com ?

that's the way to go chief

Autor:  Asmax [ 11 cze 2010, 16:45 ]
Tytuł: 

Z Nathem pykalismy w UO i jestesmy z jednej wsi wiec jestem zaskoczony jego zdaniem - jako osobie ktorej ufam.

Uzyczysz jakies konto nath?

Autor:  Oyci3C [ 11 cze 2010, 19:05 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Dobra dobra, mam konto od pewnego zgreda na chwilę to sobie będę testował i spodziewajcie się recenzji z ss i movies żeby nie było.

Zobaczymy gdzie zaczyna, a gdzie kończy się fanboizm.

Ja kocham UO i jeśli to jest UO w 3D to jestem w stanie wybaczyć wiele - ale też wiele wymagam.


toś niezłego fake-a odjebał z dotychczasowymi komentami.
Skąd wyssałeś wszystko, z forum mmorpg.com ?

that's the way to go chief


Przed release już grałem swojego czasu więc schowaj sobie swoje domysły.

Autor:  Mendol [ 11 cze 2010, 20:53 ]
Tytuł: 

wypoczywam nad jeziorem. stop. nie reaguje na cienkie prowokacje ;p. stop.
czekam na recenzje ojca, noaha i nathaniela. stop.

Autor:  Nathaniel [ 11 cze 2010, 21:54 ]
Tytuł: 

Właśnie sobie uświadomiłem co mieliście na myśli pisząc że świat jest pusty...

Jak jakiś node wyleci w powietrze a login serwer dalej stoi, gra uruchamia się w trybie offline. Łatwo to poznać: nie można wyciągnąć broni, nie ma żywego ducha ;)

Polecam irc server: irc.stratics.com
channel: #mortalonline

To oficjalny kanał MO, na którym przesiadują devsi i znaczna część community. Jak serwer leży, szykują nowy patch - cokolwiek robią - tam informacje są jako pierwsze.

Asmax, prv msg me.

Autor:  Highlander [ 11 cze 2010, 22:01 ]
Tytuł: 

ogolnie ro oceny o MO są w sumie tylko skrajne, albo dobre albo w wiekszosci zle .

Autor:  noasz [ 12 cze 2010, 02:07 ]
Tytuł: 

Nathaniel z dg ?

Autor:  noasz [ 13 cze 2010, 11:03 ]
Tytuł: 

Moze dzis uda mi sie w kocncu dossac patche i zagram i kilka pytan do grajacych:
1) czy startowe pkt'y warto ( jako woj) dawac w Height wsio? bo podobno tego juz nie idzie podniesc w grze.
2)czy bieganie/skakanie/plywanie na tzw afk ma sens ? leci cos ?
3)sa jakies save spoty do zbierania ziolek/ kopania/scinania drzewek czy trzeba zapierdalac poza miasto i patrzec na ekran bo ktos moze wpasc i dzgnac

Autor:  Ossur [ 13 cze 2010, 11:53 ]
Tytuł: 

1 tak
2 tak, ale najpierw musisz wykupic odpowiednie skille
3 w miastach nie ma spotow do zbierania matsów wiec trzeba zachowac rewolucyjna czujnosc...

Strona 127 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team