MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 134 z 149 |
Autor: | Sou [ 20 cze 2010, 12:17 ] |
Tytuł: | |
Havok napisał(a): Sou napisał(a): No XXI wiek wiec mogli by korzystac z mozliwosci jakie on daje:p Czyli wlasnie przechodzenia z serwer na serwer ( lub z klastra na klaster ) bez zauwazenia tego;) Nie wydaje mi się, by w grze FPP róznia między pingiem 50 a 500 nie była niezauważalna . Taki pomysł sprawdzi się w szachach. Licze na to ze zgodnie z zapowiedziami MO nie bedzie tylko gra do pvp... Wracajac jeszcze do pomyslu to ciekawe jak to chca rozwiazac. Czy bedzie to mozliwosc przejscia z swiata do swiata np raz na 24h? Czy moze logujemy sie w ktorym chcemy? Nie mowiac juz o roznicach w ekonomii swiatow... |
Autor: | Highlander [ 20 cze 2010, 12:28 ] |
Tytuł: | |
a ten NA server/kontynent mialby roznic sie od tego w EU? Sou, a co tu robic jak nie tylko pvp? tylko craftowac chyba ;p I jest napisane, ze bez specjalnego logowania. |
Autor: | Havok [ 20 cze 2010, 12:35 ] |
Tytuł: | |
Musiałby być inny inaczej to bez sensu. A nawet jeśli byłby inny to i tak z punktu widzenia gracza wyglądałoby to jak kolejny klaster serwera czy dodatkowa instancja, tyle że z większym pingiem. |
Autor: | Highlander [ 20 cze 2010, 12:38 ] |
Tytuł: | |
z tym, ze w grze fpp sprawa pingu jest dosc istotna. Do usa, 200-300 ms? |
Autor: | Sou [ 20 cze 2010, 12:51 ] |
Tytuł: | |
Fajnie by bylo zeby byl inny...ale nie bedzie:p Myslicie ze DEVsi maja dodatkowa mape przygotowana itd?;p Bedzie kopia tego EU i pewnie jedyne do czego bedzie sie nadawac to przechodzeni ( i dobrze ) to bedzie poprostu zmiana serwera gdy uznamy ze na naszym nudy. Co do tego co bym chcial robic w tej grze to devsi wzoruja sie na UO i w FAQ jest napisane ze gra ma byc z zalozenia podobna... Czyli moze bedzie mozna sobie okradac w miescie albo oswajac zwierzaki i sprzedawac w swoim sklepie. Kuc, dlubac w drewnie, chodowac roslinki, kopac rude czy robic wyprawy do glebokich dungeonow No bo jak nie to ide grac w BFBC ;p |
Autor: | Highlander [ 20 cze 2010, 12:53 ] |
Tytuł: | |
to chyba wszystko jest, poza wielkimi dungeonami. Ale w wiekszosci cala ta gra pve ma duzy wplyw na pvp. Zrobisz sobie dobry łuk, wytresujesz sobie rhino i mozesz naparzac ;] |
Autor: | Sou [ 20 cze 2010, 12:59 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): to chyba wszystko jest, poza wielkimi dungeonami. Ale w wiekszosci cala ta gra pve ma duzy wplyw na pvp. Zrobisz sobie dobry łuk, wytresujesz sobie rhino i mozesz naparzac ;]
No i pieknie:) Wlasnie chodzi o mozliwosc wyboru. Jeden caly swoj czas poswieci na pvp. Inny uzupelni to pve. Jeszcze inny zajmie sie craftingiem i prowadzeniem sklepu a pvp bedzie uprawial na boku z "jakims tam" skutkiem Poprostu dobrze jest jak gracz moze byc znany nie tylko z ze swoje kill ratio ale tez z tego np ze w jego sklepie mozna kupic najlepsze uzbrojenie:] |
Autor: | Highlander [ 20 cze 2010, 13:02 ] |
Tytuł: | |
w grze mozesz miec 3 chary, wiec mozesz sobie zrobic pvp i craftera. Ale ktos juz tu wspominal, ze niektorzy gracze cisna juz crafting i warto u nich kupowac. W koncu sandbox. Robisz co chcesz. Ja czekam na pozyczenie konta albo ragequity ;] chociaz spotalem sie z opinia: skill, craft, pvp, skill, craft, pvp, i tak w kolko ;] http://www.glimpsedog.com/content/107-m ... eview.html |
Autor: | Sou [ 20 cze 2010, 13:32 ] |
Tytuł: | |
Zadne mmo mnie ostatnio nie kreci ( ostatnie lata:D ) ale moze akurat? Tez czekam na jakies konta z odzysku bo 200zl mi sie nie usmiecha placic;> |
Autor: | Highlander [ 20 cze 2010, 18:41 ] |
Tytuł: | |
przejrzalem nowe filmiki... http://www.youtube.com/watch?v=2f4koGch ... re=related - magia http://www.youtube.com/watch?v=6E7PeJc6CXI http://www.youtube.com/watch?v=TjHndh-i3gM http://www.youtube.com/watch?v=wDF58KES2Ag bieda troche :/ |
Autor: | noasz [ 20 cze 2010, 18:44 ] |
Tytuł: | |
mozna kupic zeby postac zaczac, fun bedzie za jakies 3-6 mcy |
Autor: | Highlander [ 20 cze 2010, 18:52 ] |
Tytuł: | |
do takiego czegos to powinni dac triala, MO jest drogie w porownaniu do reszty, rozumiem strategia powolnego zbierania smietanki... lol ale nie dam tyle za tak zabugowana gre. |
Autor: | tomugeen [ 20 cze 2010, 19:55 ] |
Tytuł: | |
noasz napisał(a): mozna kupic zeby postac zaczac, fun bedzie za jakies 3-6 mcy Po co? tam charka sie szybko robi.
High, porazka z ta magia. Czytalem ze tam sie tabem zaznacza cel, ale w dzialaniu to 10 razy gorsze niz myslalem ;[ |
Autor: | noasz [ 20 cze 2010, 20:04 ] |
Tytuł: | |
w dfo rigor tez sie robilo szybko w 1 tyg po release.. |
Autor: | Highlander [ 20 cze 2010, 20:17 ] |
Tytuł: | |
A no niestety, ta magia chyba, ze to jakas podstawowa to mega żal. A jesli to TAB, to jeszcze gorzej. W kazdym razie jak porownuje do combatu z dfo, to slabo. Mam male porownanie in game. W kazdym razie gra magiem raczej odpada... |
Autor: | tomugeen [ 20 cze 2010, 21:25 ] |
Tytuł: | |
Nie ma wielkiego podzialu na podstawowa i zaawansowana magie (klik spelllist). Ale sam fakt ze ladujesz spell (plama na ekranie), tabujesz goscia klikasz go znow (plama na gosciu). Zerowy feeling. |
Autor: | Highlander [ 20 cze 2010, 21:31 ] |
Tytuł: | |
to lipa... Jest dla mnie jeszcze jedna kwestia. Ogladalem troche combatu i nie wiem gdzie doszukiwac sie skilla danego gracza. W dfo wala magia, szyja z luku, mieczykiem celuja, uzywaja roznych umiejetnosci. W MO za to naparzaja mieczem, i czasem mam wrazenie, ze nawet jak nie trafiaja to trafiaja, chyba skill polega na umiejetnym wykorzystywaniu staminy? http://www.youtube.com/watch?v=SH_XeOmetQ8 - magia w becie heh |
Autor: | Sou [ 20 cze 2010, 22:00 ] |
Tytuł: | |
Z tego co mi sie wydaje o magii wszedzie mowili ze nie dziala. NIE DZIALA, czyli to co widac na tych filmikach to sa jakies strzepy "systemu" ktory dopiero bedzie robiony ( bo poprawianiem bym tego nie nazwal) ;d |
Autor: | Highlander [ 22 cze 2010, 19:46 ] |
Tytuł: | |
http://www.mortalonline.com/forums/4681 ... -week.html stabilnosc |
Autor: | Oyci3C [ 22 cze 2010, 21:03 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): http://www.mortalonline.com/forums/46811-server-up-times-launch-1-week.html
stabilnosc Christ. Gracze robią na boardzie statystyki up-time gotowego produktu. Do czego to dochodzi? :O |
Strona 134 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |