MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 134 z 149

Autor:  Sou [ 20 cze 2010, 12:17 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Sou napisał(a):
No XXI wiek wiec mogli by korzystac z mozliwosci jakie on daje:p Czyli wlasnie przechodzenia z serwer na serwer ( lub z klastra na klaster ) bez zauwazenia tego;)

Nie wydaje mi się, by w grze FPP róznia między pingiem 50 a 500 nie była niezauważalna ;). Taki pomysł sprawdzi się w szachach.


Licze na to ze zgodnie z zapowiedziami MO nie bedzie tylko gra do pvp...


Wracajac jeszcze do pomyslu to ciekawe jak to chca rozwiazac. Czy bedzie to mozliwosc przejscia z swiata do swiata np raz na 24h? Czy moze logujemy sie w ktorym chcemy? Nie mowiac juz o roznicach w ekonomii swiatow...

Autor:  Highlander [ 20 cze 2010, 12:28 ]
Tytuł: 

a ten NA server/kontynent mialby roznic sie od tego w EU?

Sou, a co tu robic jak nie tylko pvp? tylko craftowac chyba ;p I jest napisane, ze bez specjalnego logowania.

Autor:  Havok [ 20 cze 2010, 12:35 ]
Tytuł: 

Musiałby być inny inaczej to bez sensu. A nawet jeśli byłby inny to i tak z punktu widzenia gracza wyglądałoby to jak kolejny klaster serwera czy dodatkowa instancja, tyle że z większym pingiem.

Autor:  Highlander [ 20 cze 2010, 12:38 ]
Tytuł: 

z tym, ze w grze fpp sprawa pingu jest dosc istotna. Do usa, 200-300 ms?

Autor:  Sou [ 20 cze 2010, 12:51 ]
Tytuł: 

Fajnie by bylo zeby byl inny...ale nie bedzie:p Myslicie ze DEVsi maja dodatkowa mape przygotowana itd?;p Bedzie kopia tego EU i pewnie jedyne do czego bedzie sie nadawac to przechodzeni ( i dobrze ) to bedzie poprostu zmiana serwera gdy uznamy ze na naszym nudy.

Co do tego co bym chcial robic w tej grze to devsi wzoruja sie na UO i w FAQ jest napisane ze gra ma byc z zalozenia podobna... Czyli moze bedzie mozna sobie okradac w miescie albo oswajac zwierzaki i sprzedawac w swoim sklepie. Kuc, dlubac w drewnie, chodowac roslinki, kopac rude czy robic wyprawy do glebokich dungeonow :]


No bo jak nie to ide grac w BFBC ;p

Autor:  Highlander [ 20 cze 2010, 12:53 ]
Tytuł: 

to chyba wszystko jest, poza wielkimi dungeonami. Ale w wiekszosci cala ta gra pve ma duzy wplyw na pvp. Zrobisz sobie dobry łuk, wytresujesz sobie rhino i mozesz naparzac ;]

Autor:  Sou [ 20 cze 2010, 12:59 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
to chyba wszystko jest, poza wielkimi dungeonami. Ale w wiekszosci cala ta gra pve ma duzy wplyw na pvp. Zrobisz sobie dobry łuk, wytresujesz sobie rhino i mozesz naparzac ;]


No i pieknie:) Wlasnie chodzi o mozliwosc wyboru. Jeden caly swoj czas poswieci na pvp. Inny uzupelni to pve. Jeszcze inny zajmie sie craftingiem i prowadzeniem sklepu a pvp bedzie uprawial na boku z "jakims tam" skutkiem ;)

Poprostu dobrze jest jak gracz moze byc znany nie tylko z ze swoje kill ratio ale tez z tego np ze w jego sklepie mozna kupic najlepsze uzbrojenie:]

Autor:  Highlander [ 20 cze 2010, 13:02 ]
Tytuł: 

w grze mozesz miec 3 chary, wiec mozesz sobie zrobic pvp i craftera. Ale ktos juz tu wspominal, ze niektorzy gracze cisna juz crafting i warto u nich kupowac. W koncu sandbox. Robisz co chcesz. Ja czekam na pozyczenie konta albo ragequity ;]

chociaz spotalem sie z opinia: skill, craft, pvp, skill, craft, pvp, i tak w kolko ;]

http://www.glimpsedog.com/content/107-m ... eview.html

Autor:  Sou [ 20 cze 2010, 13:32 ]
Tytuł: 

Zadne mmo mnie ostatnio nie kreci ( ostatnie lata:D ) ale moze akurat? Tez czekam na jakies konta z odzysku bo 200zl mi sie nie usmiecha placic;>

Autor:  Highlander [ 20 cze 2010, 18:41 ]
Tytuł: 

przejrzalem nowe filmiki...
http://www.youtube.com/watch?v=2f4koGch ... re=related - magia
http://www.youtube.com/watch?v=6E7PeJc6CXI
http://www.youtube.com/watch?v=TjHndh-i3gM
http://www.youtube.com/watch?v=wDF58KES2Ag

bieda troche :/

Autor:  noasz [ 20 cze 2010, 18:44 ]
Tytuł: 

mozna kupic zeby postac zaczac, fun bedzie za jakies 3-6 mcy

Autor:  Highlander [ 20 cze 2010, 18:52 ]
Tytuł: 

do takiego czegos to powinni dac triala, MO jest drogie w porownaniu do reszty, rozumiem strategia powolnego zbierania smietanki... lol ale nie dam tyle za tak zabugowana gre.

Autor:  tomugeen [ 20 cze 2010, 19:55 ]
Tytuł: 

noasz napisał(a):
mozna kupic zeby postac zaczac, fun bedzie za jakies 3-6 mcy
Po co? tam charka sie szybko robi.

High, porazka z ta magia. Czytalem ze tam sie tabem zaznacza cel, ale w dzialaniu to 10 razy gorsze niz myslalem ;[

Autor:  noasz [ 20 cze 2010, 20:04 ]
Tytuł: 

w dfo rigor tez sie robilo szybko w 1 tyg po release..

Autor:  Highlander [ 20 cze 2010, 20:17 ]
Tytuł: 

A no niestety, ta magia chyba, ze to jakas podstawowa to mega żal. A jesli to TAB, to jeszcze gorzej. W kazdym razie jak porownuje do combatu z dfo, to slabo. Mam male porownanie in game. W kazdym razie gra magiem raczej odpada...

Autor:  tomugeen [ 20 cze 2010, 21:25 ]
Tytuł: 

Nie ma wielkiego podzialu na podstawowa i zaawansowana magie (klik spelllist). Ale sam fakt ze ladujesz spell (plama na ekranie), tabujesz goscia klikasz go znow (plama na gosciu). Zerowy feeling.

Autor:  Highlander [ 20 cze 2010, 21:31 ]
Tytuł: 

to lipa...

Jest dla mnie jeszcze jedna kwestia. Ogladalem troche combatu i nie wiem gdzie doszukiwac sie skilla danego gracza. W dfo wala magia, szyja z luku, mieczykiem celuja, uzywaja roznych umiejetnosci. W MO za to naparzaja mieczem, i czasem mam wrazenie, ze nawet jak nie trafiaja to trafiaja, chyba skill polega na umiejetnym wykorzystywaniu staminy?

http://www.youtube.com/watch?v=SH_XeOmetQ8 - magia w becie heh

Autor:  Sou [ 20 cze 2010, 22:00 ]
Tytuł: 

Z tego co mi sie wydaje o magii wszedzie mowili ze nie dziala. NIE DZIALA, czyli to co widac na tych filmikach to sa jakies strzepy "systemu" ktory dopiero bedzie robiony ( bo poprawianiem bym tego nie nazwal) ;d

Autor:  Highlander [ 22 cze 2010, 19:46 ]
Tytuł: 

http://www.mortalonline.com/forums/4681 ... -week.html

stabilnosc

Autor:  Oyci3C [ 22 cze 2010, 21:03 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
http://www.mortalonline.com/forums/46811-server-up-times-launch-1-week.html

stabilnosc


Christ.

Gracze robią na boardzie statystyki up-time gotowego produktu. Do czego to dochodzi? :O

Strona 134 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team