MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 17 z 149

Autor:  Mugrim [ 12 maja 2009, 23:00 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Zarri [ 12 maja 2009, 23:12 ]
Tytuł: 

Zax, nie baw sie w Kabraxisa, ktory postowal screeny z alfy sprzed 3 lat, ty postujesz screeny frapsniete z filmiku na youtubie :^)

Masz dla porownania plastyczna z cieniami zbroje w DFO i plaszczaka bez tekstur w Aionie

Obrazek

Dzieki za screeny z Ajona, wystarczajaco mnie nimi zniesmaczyliscie bym nawet tego gowienka nie tknal jak beda za darmo rozdawac.

EOT

Autor:  Motopompa [ 12 maja 2009, 23:17 ]
Tytuł: 

zarri, co na lewym zdjeciu robi twoja stara?

Autor:  joshe [ 13 maja 2009, 01:50 ]
Tytuł: 

japierdole, 7 stron zdążyliście w 1 dzień narobić :|

Mniejsza, pytanie do piejców: o jakich specjalnych ficzersach mówicie, coby się miały nie pokazać w MO ?
Bo dotychczas to powtarzają jak modlitwę rzeczy których 50% już działało w alfa, tak coby do największych tępaków mogło dotrzeć że giera jest z założenia sandbox i:
- ma full loot
- system flagowania - a.k.a ffa z konsekwencjami
- crafting - a.k.a 140kk możliwości kombinacji broni (nic o tarczach i innych nie wspomniano jeszcze) - sam crafting będzie działał na zasadzie minigierek
- siege wars i inne hujwars ktokolwiek tylko dobiegnie
- fpv bez tpv
- friendly fire (no to to jest ewenement, ciekawe jak trudno wprowadzić)
- housing + ich własny koncept jak to ma działać
- jest skill based nie lvl&gear based
- ma 10 hitboxów - przy czym startowali od 2->4->6->10, skoro działa, to działa, najwyżej zetną z powrotem do 4-6 co i tak będzie niespotykanym wyczynem w grach mmo
- świat jest seamless, na razie 1 wyspa (z docelowych 6) ma 64km2
- garść technicznych rozwiązań o których nie chce mi się pisać
+ pomniejszy zbiór dupereli dodających pikanterii, aczkolwiek nie dostępnych wraz z wydaniem

A teraz mi powiedzcie która gra nie miała choć 1 rzeczy wspomnianej wyżej ? Czyli co, obcinać hucznie obtrąbywane przez niektórych developerów pierdoły, które już od ponad 10 lat w grach rpg, online czy nawet mmorpg istnieją ?
Problem w tym że nikt jeszcze umiejętnie choć 3 z nich nie połączył, no, poza królem królów pt. UO.

I jeszcze by wyjaśnić pewną wątpliwość: ta gra nie wyjdzie z listą miilarda możliwości, które z czasem zostaną naprawione, a w międzyczasie frajerzy będą płacić za granie w betę.
Jasno i treściwie SV dało do zrozumienia że wyda tzw. bazową wersję gry - przetestowaną, działającą, z możliwie jak najmniejszą ilością błędów. Logiczne dla mnie, bo lepiej skupić się na pracy nad nowym contentem niż jechać na 3 fronty z czego
1. "odrobaczanie" błędów
2. praca nad nowym contentem
3. nieustanne zjeby od graczy za huja a nie robotę

Nie chce mi się dalej pisać. Gracze DFo są po prostu niepoprawni.
Choć pośród całej tej sieki, cieszy choć 1 pozytywny feedback
nawet na forum trollrpg
http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/t ... o-rme.html



ps: co do aiona, to zbrzydły mi dawno te same ryje w orientalnych grach. I te szarpane modele i tekstury wraz ze sztucznymi włosami.
Powstało cokolwiek w przeciągu 5 lat co by miało jako tako chociaż odmienny styl kartonowej grafiki z wow lub koreańskich płaskich twarzy i dziwnych fryzur ?
Poza DFo nic szczególnie istotnego, EQ2 chyba ma więcej niż 5 ?

edit: guildwars mi się przypomniało

Autor:  Zarri [ 13 maja 2009, 07:41 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
A teraz mi powiedzcie która gra nie miała choć 1 rzeczy wspomnianej wyżej ?
Problem w tym że nikt jeszcze umiejętnie choć 3 z nich nie połączył, no, poza królem królów pt. UO.


No akurat DFO ma te wszystkie rzeczy, oprocz housingu. Ciekaw jestem jak ten housing rozwiaza, zeby sie nie okazalo ze wszyscy sie zamkna w swoich domkach i nosa nie beda wychylac zanim nie wyskilluja sie.
Nie wiesz moze czy jak na prawdziwy sandbox przystalo w MO bedzie mozna domki/twierdze gildiowe stawiac w dowolnym miejscu czy tez bedzie to z gory ustalone miejsce jak w DFO ?

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2009, 07:41 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie, nie chce.
bo eve nadal ogranicza sie do klikania 1,2,3,4,5,6,7,8. i faktycznie wiele osob odpada... bo umiera z nudow.

btw. biorac pod uwage to co widac na filmikach z aiona to sorry ale grafika jest tam przecietna.


Mendol skończ pi.... najpierw mówisz jednym żeby nie oceniali gry po filimkach a potem sam co robisz?


Combat w DFO sprowadza sie do klikania 11111111,2,111,222 byłem , grałem , konto sprzedałem ( w sumie w każdym MMO można combat sprowadzić do 1,2,3,4,5, itd )

Co do MO , podchodzę do tematu jak większość , jak zobaczę to uwierzę.

EDIT: W AION będzie housing przynajmniej :P

Autor:  Zarri [ 13 maja 2009, 07:48 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Combat w DFO sprowadza sie do klikania 11111111,2,111,222 byłem , grałem , konto sprzedałem ( w sumie w każdym MMO można combat sprowadzić do 1,2,3,4,5, itd )


Musieli cie niezle jechac w tym DFO skoro twoj combat sprowadzal sie do klikania 1,2,3,4,5.
Combat w DFO na przyklad przy strzelaniu z luku to najpierw wycelowanie w cel, biorac pod uwage odleglosc od celu, grawitacje i przewidywany ruch przeciwnika. Samo wystrzelenie strzaly nie gwarantuje ci ze trafisz w cel. Przy walkach mieczem musisz tez brac pod uwage friendly fire. Jak leczysz kogos to wiedz, ze twoje leczenie moze uleczyc rowniez osoby (wrogow) stojacych obok. To nie jest takie proste i przyjemne klikanie 1,2,3,4 :^)

Identyczny combat jest zapowiadany w Mortalu, co cieszy.

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2009, 07:51 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):


Combat w DFO na przyklad przy strzelaniu z luku to najpierw wycelowanie w cel, biorac pod uwage odleglosc od celu, grawitacje i przewidywany ruch przeciwnika.


No to tłumaczy dlaczego wszyscy jada tam ciebie , jak to małe ptaszki ćwierkają.
Mnie nie bawiło bieganie hitboxem i napierdalanie innych hitboxów bo jeżeli mowa o grafice w DFo to jaka grafika ? :O ( Tak grafa też jest dla mnie ważna w grach w które gram dłużej niż przez weekend )

I nie to nie jest łatwe klikanie 1,2,3,4 tylko sorry "skillowe" klikanie 1,2,3,4, z ręcznym celowaniem.

Autor:  Mendol [ 13 maja 2009, 08:17 ]
Tytuł: 

no ciebie moze nie bawilo. mnie bawi bardziej uzywanie luku, czarow, 1h + shield, 2h niz klikanie 1,2,3,4,5 bez friendly fire, 'sztucznego' stealtha i paru innych rzeczy.
nie dziwie sie, ze ci sie nie podobalo bo dfo, podobnie jak mo, nie jest gra do 'solowania'.
i przyzwyczajenia z wowika gdzie ogolnie czujesz sie bezpieczny i nikt ci nic nie zabierze powoduja, ze gry takie jak dfo i mo ci sie nie beda podobac.

a co do grafiki to rozmawialismy juz na ten temat setki razy. i jesli jestes slepy to serio twoj problem.
biorac pod uwage, ze gram w duzo gier na pc, ps3, x360, gralem w dosc znaczna liczbe mmo, moge powiedziec calkiem szczerze, ze dfo to nie aoc, ale graficznie jest zrobione przyzwoicie i miejscami potrafi bardzo pozytywnie zaskoczyc.

joshe w przypadku dfo tez byla zapowiedz wielu rzeczy, ktore mialy byc.
zreszta w prezentacji MO na poczatku jest napisane, ze to sa rzeczy, ktore devsi chca umiescic w grze, natomiast moze ich nie byc na 'starcie'.

jakos chwilowo ciezko mi uwierzyc w np. 140k itemkow, ktore mozna wykraftowac.
czy w jakies bitwy wieksze niz 10vs10.
i kilka hitboxow - kolesiowi wypada miecz itd. moze sie to sprawdzi w mniejszych walkach ale co z wydajnoscia przy 20vs20? 40vs40?

niestety chwilowo jest jeszcze zbyt wiele 'ale' zeby sie wypowiadac na temat mo. natomiast z wypowiedzi devsow zapowiada super mmo.
nastepca uo ;-)

Autor:  MagPS [ 13 maja 2009, 08:22 ]
Tytuł: 

i przyzwyczajenia z wowika gdzie ogolnie czujesz sie bezpieczny i nikt ci nic nie zabierze

etam, wycraftujesz sobie 100 setów armorku r0 :P

Autor:  Mendol [ 13 maja 2009, 08:25 ]
Tytuł: 

nie umiem :)

Autor:  MagPS [ 13 maja 2009, 08:27 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie umiem :)


to zapuścić sobie makro khehehe

Autor:  Mendol [ 13 maja 2009, 08:28 ]
Tytuł: 

no wlasnie ciekawe jak to bedzie w mo. z surowcami, miejscami do craftingu itd.

Autor:  MagPS [ 13 maja 2009, 08:32 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no wlasnie ciekawe jak to bedzie w mo. z surowcami, miejscami do craftingu itd.


npcy-niewolnicy powinni za nas farmować matsy za miskę ryżu

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2009, 08:36 ]
Tytuł: 

Akurat przyzwyczajenia to mi z EVE czy L2 bardziej zostały niż z WoW ale to tak swoja drogą ;)

Może i jestem slepy ale oczekuję czegoś więcej po grze która była "dopieszczana" tyle lat no chyba że ty nie masz kompletnie żadnych wymagań , a i tak będę twierdzić że lepszym sandboxem było SWG-pre, czy jest EVE ( choć EVE porównywać do DFO i tak nie ma po co).

Co do combatu jest jaki jest i nie sądzę żeby w tej materii się coś zmieniło mam tylko nadzieje że MO będzie miał "to coś" co przyciągnie i mnie i pozostałych.

Autor:  Mendol [ 13 maja 2009, 08:44 ]
Tytuł: 

no ja mam nadzieje, ze ciebie i pozostalych nie przyciagnie :)
bo znowu bedzie placz i narzekanie wiec po co.

eve jest dopieszczane do tej pory i nadal do idealu wiele mu brakuje.

dfo nie jest idealem ale jakby nie patrzec jest jedynym tego typu mmo na rynku w tej chwili.
konkurencja ze strony mo moze spowodowac, ze bedzie tylko lepiej.

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2009, 08:50 ]
Tytuł: 

No Mendol jak będziesz grac w MO jak w EVE to ja też mam nadzieje że ciebie nie przyciągnie , to tak a propo płaczu itd :)

A z doświadczenia wszyscy wiemy że to co piszą developerzy a co dostajemy w produkcie to bardzo często i bardzo mocno się rozmija.

Autor:  MagPS [ 13 maja 2009, 08:51 ]
Tytuł: 

@Mendol
Nie bądź naiwny, mo nie jest wstanie być gorsze od dfo, w tym av to pewnie mają portki pełne kupy ze strachu

Autor:  Mendol [ 13 maja 2009, 08:55 ]
Tytuł: 

bloodleaf a skad wiesz jak gram w eve? ;p
poza tym co ma MO wspolnego z eve? na pewno mniej niz z dfo, skoncz juz wiec :)

zalezy co bierzesz pod uwage mag. graficznie pewnie bedzie lepsze, ale jesli chodzi o reszte features to dobrze wiesz, ze moze byc bardzo roznie.

mam nadzieje, ze mo bedzie takie fajne jak opisuja. na przykladzie dfo widac, ze takie mmo sa potrzebne, bo wnosza naprawde powiew swiezosci na rynku ukierunkowanym przez sukces wow'a.

Autor:  MagPS [ 13 maja 2009, 09:01 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
zalezy co bierzesz pod uwage mag. graficznie pewnie bedzie lepsze, ale jesli chodzi o reszte features to dobrze wiesz, ze moze byc bardzo roznie.


Co ty się tak uczepiłeś tej grafiki? To że zarri ciągle o tej grafice gada to problem jego i jego małego móżdżku, mówiłem n razy że grafika w dfo jest fajna, chociaż na high detalach. Mówię o wykonaniu i silniku gry.

Strona 17 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team