MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 3 z 149

Autor:  Amadeo [ 20 lip 2008, 06:34 ]
Tytuł: 

poczekamy zobaczymy póki co tak jak wielu twórców mówi że ich MMO to hit, gameplay ja jeszcze nie widziałem, z filmiku nic wywnioskować się nie da, no ale kto wie różnie bywa.

Swoją drogą mi bardziej by przypasowało gdyby ta gra systemem przypominała UO faktycznie, miła odmiana od lvl'owych postaci ;)


Pozdrawiam.

Autor:  brazz [ 20 lip 2008, 08:47 ]
Tytuł: 

pomijając sam artykuł, to czy oni tam mają bota reklamującego l2? (komenty...)

Autor:  Asmax [ 20 lip 2008, 09:57 ]
Tytuł: 

Ta, komentarze sa zajebiste:

Cytuj:
hmmm
bardzo lubie MMORPG
ale powiedzmy sobie szczerze
to bedzie kolejny klon
wytwornie NCsoft jak i Blizzard daly z siebie wszystko
chociaz sadze ze bedzie jeszcze wiecej
bo jak kazdy wie Lineage 2 jak i WOW czyli 2 najpopularniejsze girrki MMO
to naprawde dobre dziela
i niepotrzebnie sobie zaprzatac glowe innymi

zagraj a przekonasz sie sam ^^


Cytuj:
klon lineage 2 wszystko prawie to samo tylko ze z lepsza grafa i tyle.


Cytuj:
Dziwne ,ze w artykule nie ma nic o grze Lineage 2 , która bije na głowe wszystkie mmorpg i jest bezkonkurencyjna ...Wow się chowa


Cytuj:
Powiem tylko... http://l2-passion.com/

Lineage2 jest i bedzie jeszcze dlugo jedna z bezkonkurencyjnych MMO, choc zagral bym w AOC.


A NA KONIEC NAJLEPSZE

Cytuj:
wychidzi na to ze bedzie to duzy zlepek wielu gier. a co do zabijania unikata to pomysl chyba zostal sciagniety z SRO


SRO wymyslilo zabijanie unikata. Cokolwiek to znaczy i cokolwiek to jest.

Autor:  murekx [ 20 lip 2008, 11:39 ]
Tytuł: 

rotfl

Autor:  Mark24 [ 20 lip 2008, 15:53 ]
Tytuł: 

założę się, że unikatów (przedmiotów i smoków jedynych na serwerze) nie będzie...
Kto wchodzi?

Mendol napisał(a):
nah kolejna zapowiedz kolejnej zajebistej gry, ktora bedziemy macac na screenshotach przez najblizsze 17 lat.


zajebistej na screenshotach i stronce www, w praktyce to pewnie wyjdzie z tego zwykła kupa..

Autor:  tiomor [ 20 lip 2008, 16:03 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
SRO wymyslilo zabijanie unikata. Cokolwiek to znaczy i cokolwiek to jest.


Wykorzystujac moje ponad naturalne zdolnosci dedukcyjne, wpisalem w google SRO i wyszlo... Silkroad online... rotfl

A co do gry, jesli bedzie sie chocby zauwazlnie roznic od masy L2 i wow podobnych gowien, to na pewno warto bedzie zagrac...

Autor:  konrador [ 20 lip 2008, 16:48 ]
Tytuł: 

Na razie to maja <10 osob w dev team, z tego co wiadomo, wiec release pewnie juz zaraz i bedzie hicior nie z tej ziemi. Zalozenia, pomysly maja fajne, ale do ich zrealizowania jest dluga droga. :<

A na gry.wp.pl tak jak syf byl, tak syf jest... "Cooperative RPG!" ? Nie baudzo. GW to jest tzw. "Competitive Online RPG".

Autor:  Mark24 [ 21 lip 2008, 20:05 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):

A co do gry, jesli bedzie sie chocby zauwazlnie roznic od masy L2 i wow podobnych gowien, to na pewno warto bedzie zagrac...


hahaha
to jakich tytułów nie zaliczysz do "gówien". Tibia? SRO? SRAŁ?

Autor:  joshe [ 21 lip 2008, 22:20 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Na razie to maja <10 osob w dev team, z tego co wiadomo, wiec release pewnie juz zaraz i bedzie hicior nie z tej ziemi. Zalozenia, pomysly maja fajne, ale do ich zrealizowania jest dluga droga. :<


Ale krótsza po odjęciu zasobów na programowanie engine'u
O sprawy techniczne typu detekcja kolizji i co można a czego nie w odniesieniu do fizyki nie martwię się wcale, w końcu U3E pokazał już na co go stać. Zwłaszcza że już samo to wiele mówi o nie tak wysokich wymaganiach sprzętowych dot. gierki.

Mark24 napisał(a):
założę się, że unikatów (przedmiotów i smoków jedynych na serwerze) nie będzie...
Kto wchodzi?


Wchodzę i podbijam stawkę :]



Tak mnie zastanawia skąd devsi DF'a nieoczekiwanie wyjechali z releasem w tym roku ? Czyżby poczuli gorący oddech developerów MO na karku ?

Autor:  tomugeen [ 21 lip 2008, 22:33 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
O sprawy techniczne typu detekcja kolizji i co można a czego nie w odniesieniu do fizyki nie martwię się wcale, w końcu U3E pokazał już na co go stać.


Tyle, ze te 'sprawy techniczne' nie sa glowna czesc procesu powstawania mmo.

Autor:  brazz [ 21 lip 2008, 23:12 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Tak mnie zastanawia skąd devsi DF'a nieoczekiwanie wyjechali z releasem w tym roku ? Czyżby poczuli gorący oddech developerów MO na karku ?


możliwe. konkurencja pomiedzy mo i dfo może byc ciekawa, oby tylko nie skończyła się ucieczką obu gier z niszy hardcore pvp do czegoś co sie lepiej sprzedaje (carebear crapu)

Autor:  Klos [ 26 lip 2008, 12:13 ]
Tytuł: 

Brodaty napisał(a):

to ciekawy akapit


to imo miazdzacy akapit

Autor:  joshe [ 16 paź 2008, 16:26 ]
Tytuł: 

w serwisie mmosite.com pojawił się wywiad z CEO SV
http://news.mmosite.com/content/2008-10 ... 92,1.shtml

Nic o czym bym już nie wiedział tam nie znalazłem (no, może poza specyfikacją sprzętu na którym kręcono teaser w czasie rzeczywistym), ale wszystkie informacje podane w jednym rzucie, powodują niekontrolowany wyciek śliny kącikiem ust ;)

Autor:  Nyx [ 16 paź 2008, 22:37 ]
Tytuł: 

but, but... fpp? To jak carebears bedą mogli oglądac swoje piekne itemki pve na postaci? : D

Autor:  tomugeen [ 16 paź 2008, 22:46 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
To jak carebears bedą mogli oglądac swoje piekne itemki pve na postaci? : D

W rekach swojego oprawcy, lezac w mieszaninie wlasnych plynow ustrojowych.

Autor:  joshe [ 17 paź 2008, 02:37 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
but, but... fpp? To jak carebears bedą mogli oglądac swoje piekne itemki pve na postaci? : D

sam sobie odpowiedziałeś: będą je oglądać na postaci która właśnie wbija je w ziemię i zlootowała :lol:

Tak poważnie to podczas korzystania z wierzchowca widok przełączany jest na tpv.
Może w inwentarzu będzie widoczna postać wraz z założonym uzbrojeniem.
H# generalnie wi ;)

Autor:  joshe [ 12 lis 2008, 00:40 ]
Tytuł: 

W szwedzkiej tivi pojawił się wywiadzik podczas krótkiego wojażu po "studiu" starvault.

http://svt.se/play?a=1308943

Można zobaczyć na nim m.in prace nad mobami oraz kawałeczek miasta tindrem.

ps. Tępokrawędzisty ten szwedzki, ale z grubszego tłumaczenia na ang. chyba najważniejszą wzmianką jest brak dystrybutora. Najprawdopodobniej MO będzie możliwe do ściągnięcia tylko poprzez sieć.

Autor:  Viracept [ 9 gru 2008, 18:25 ]
Tytuł: 

W tym miesiącu maja pokazać kawałek alphy, która zaczęła się 28 listopada. Liczymy na jakieś miłe screeny a w marzeniach na kawałek gameplaya...

V.

Autor:  Viracept [ 12 gru 2008, 17:40 ]
Tytuł: 

http://www.mortalonline.com/forums/3470 ... month.html

Beta w styczniu.....? :D :D :D :D :D :D

Edit :

"Just so people don't confuse anything.... Beta development is not the same as Beta Testing.

Keep that in mind please. "

V.

Autor:  iniside [ 12 gru 2008, 17:49 ]
Tytuł: 

W styczniu to bedzie DFO.

Strona 3 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team