MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 3 z 149 |
Autor: | Amadeo [ 20 lip 2008, 06:34 ] |
Tytuł: | |
poczekamy zobaczymy póki co tak jak wielu twórców mówi że ich MMO to hit, gameplay ja jeszcze nie widziałem, z filmiku nic wywnioskować się nie da, no ale kto wie różnie bywa. Swoją drogą mi bardziej by przypasowało gdyby ta gra systemem przypominała UO faktycznie, miła odmiana od lvl'owych postaci ![]() Pozdrawiam. |
Autor: | brazz [ 20 lip 2008, 08:47 ] |
Tytuł: | |
pomijając sam artykuł, to czy oni tam mają bota reklamującego l2? (komenty...) |
Autor: | Asmax [ 20 lip 2008, 09:57 ] |
Tytuł: | |
Ta, komentarze sa zajebiste: Cytuj: hmmm bardzo lubie MMORPG ale powiedzmy sobie szczerze to bedzie kolejny klon wytwornie NCsoft jak i Blizzard daly z siebie wszystko chociaz sadze ze bedzie jeszcze wiecej bo jak kazdy wie Lineage 2 jak i WOW czyli 2 najpopularniejsze girrki MMO to naprawde dobre dziela i niepotrzebnie sobie zaprzatac glowe innymi zagraj a przekonasz sie sam ^^ Cytuj: klon lineage 2 wszystko prawie to samo tylko ze z lepsza grafa i tyle. Cytuj: Dziwne ,ze w artykule nie ma nic o grze Lineage 2 , która bije na głowe wszystkie mmorpg i jest bezkonkurencyjna ...Wow się chowa Cytuj: Powiem tylko... http://l2-passion.com/ Lineage2 jest i bedzie jeszcze dlugo jedna z bezkonkurencyjnych MMO, choc zagral bym w AOC. A NA KONIEC NAJLEPSZE Cytuj: wychidzi na to ze bedzie to duzy zlepek wielu gier. a co do zabijania unikata to pomysl chyba zostal sciagniety z SRO
SRO wymyslilo zabijanie unikata. Cokolwiek to znaczy i cokolwiek to jest. |
Autor: | murekx [ 20 lip 2008, 11:39 ] |
Tytuł: | |
rotfl |
Autor: | Mark24 [ 20 lip 2008, 15:53 ] |
Tytuł: | |
założę się, że unikatów (przedmiotów i smoków jedynych na serwerze) nie będzie... Kto wchodzi? Mendol napisał(a): nah kolejna zapowiedz kolejnej zajebistej gry, ktora bedziemy macac na screenshotach przez najblizsze 17 lat.
zajebistej na screenshotach i stronce www, w praktyce to pewnie wyjdzie z tego zwykła kupa.. |
Autor: | tiomor [ 20 lip 2008, 16:03 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): SRO wymyslilo zabijanie unikata. Cokolwiek to znaczy i cokolwiek to jest.
Wykorzystujac moje ponad naturalne zdolnosci dedukcyjne, wpisalem w google SRO i wyszlo... Silkroad online... rotfl A co do gry, jesli bedzie sie chocby zauwazlnie roznic od masy L2 i wow podobnych gowien, to na pewno warto bedzie zagrac... |
Autor: | konrador [ 20 lip 2008, 16:48 ] |
Tytuł: | |
Na razie to maja <10 osob w dev team, z tego co wiadomo, wiec release pewnie juz zaraz i bedzie hicior nie z tej ziemi. Zalozenia, pomysly maja fajne, ale do ich zrealizowania jest dluga droga. :< A na gry.wp.pl tak jak syf byl, tak syf jest... "Cooperative RPG!" ? Nie baudzo. GW to jest tzw. "Competitive Online RPG". |
Autor: | Mark24 [ 21 lip 2008, 20:05 ] |
Tytuł: | |
tiomor napisał(a): A co do gry, jesli bedzie sie chocby zauwazlnie roznic od masy L2 i wow podobnych gowien, to na pewno warto bedzie zagrac... hahaha to jakich tytułów nie zaliczysz do "gówien". Tibia? SRO? SRAŁ? |
Autor: | joshe [ 21 lip 2008, 22:20 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): Na razie to maja <10 osob w dev team, z tego co wiadomo, wiec release pewnie juz zaraz i bedzie hicior nie z tej ziemi. Zalozenia, pomysly maja fajne, ale do ich zrealizowania jest dluga droga. :< Ale krótsza po odjęciu zasobów na programowanie engine'u O sprawy techniczne typu detekcja kolizji i co można a czego nie w odniesieniu do fizyki nie martwię się wcale, w końcu U3E pokazał już na co go stać. Zwłaszcza że już samo to wiele mówi o nie tak wysokich wymaganiach sprzętowych dot. gierki. Mark24 napisał(a): założę się, że unikatów (przedmiotów i smoków jedynych na serwerze) nie będzie...
Kto wchodzi? Wchodzę i podbijam stawkę ![]() Tak mnie zastanawia skąd devsi DF'a nieoczekiwanie wyjechali z releasem w tym roku ? Czyżby poczuli gorący oddech developerów MO na karku ? |
Autor: | tomugeen [ 21 lip 2008, 22:33 ] |
Tytuł: | |
joshe napisał(a): O sprawy techniczne typu detekcja kolizji i co można a czego nie w odniesieniu do fizyki nie martwię się wcale, w końcu U3E pokazał już na co go stać.
Tyle, ze te 'sprawy techniczne' nie sa glowna czesc procesu powstawania mmo. |
Autor: | brazz [ 21 lip 2008, 23:12 ] |
Tytuł: | |
joshe napisał(a): Tak mnie zastanawia skąd devsi DF'a nieoczekiwanie wyjechali z releasem w tym roku ? Czyżby poczuli gorący oddech developerów MO na karku ?
możliwe. konkurencja pomiedzy mo i dfo może byc ciekawa, oby tylko nie skończyła się ucieczką obu gier z niszy hardcore pvp do czegoś co sie lepiej sprzedaje (carebear crapu) |
Autor: | Klos [ 26 lip 2008, 12:13 ] |
Tytuł: | |
Brodaty napisał(a): to ciekawy akapit to imo miazdzacy akapit |
Autor: | joshe [ 16 paź 2008, 16:26 ] |
Tytuł: | |
w serwisie mmosite.com pojawił się wywiad z CEO SV http://news.mmosite.com/content/2008-10 ... 92,1.shtml Nic o czym bym już nie wiedział tam nie znalazłem (no, może poza specyfikacją sprzętu na którym kręcono teaser w czasie rzeczywistym), ale wszystkie informacje podane w jednym rzucie, powodują niekontrolowany wyciek śliny kącikiem ust ![]() |
Autor: | Nyx [ 16 paź 2008, 22:37 ] |
Tytuł: | |
but, but... fpp? To jak carebears bedą mogli oglądac swoje piekne itemki pve na postaci? : D |
Autor: | tomugeen [ 16 paź 2008, 22:46 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): To jak carebears bedą mogli oglądac swoje piekne itemki pve na postaci? : D
W rekach swojego oprawcy, lezac w mieszaninie wlasnych plynow ustrojowych. |
Autor: | joshe [ 17 paź 2008, 02:37 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): but, but... fpp? To jak carebears bedą mogli oglądac swoje piekne itemki pve na postaci? : D
sam sobie odpowiedziałeś: będą je oglądać na postaci która właśnie wbija je w ziemię i zlootowała ![]() Tak poważnie to podczas korzystania z wierzchowca widok przełączany jest na tpv. Może w inwentarzu będzie widoczna postać wraz z założonym uzbrojeniem. H# generalnie wi ![]() |
Autor: | joshe [ 12 lis 2008, 00:40 ] |
Tytuł: | |
W szwedzkiej tivi pojawił się wywiadzik podczas krótkiego wojażu po "studiu" starvault. http://svt.se/play?a=1308943 Można zobaczyć na nim m.in prace nad mobami oraz kawałeczek miasta tindrem. ps. Tępokrawędzisty ten szwedzki, ale z grubszego tłumaczenia na ang. chyba najważniejszą wzmianką jest brak dystrybutora. Najprawdopodobniej MO będzie możliwe do ściągnięcia tylko poprzez sieć. |
Autor: | Viracept [ 9 gru 2008, 18:25 ] |
Tytuł: | |
W tym miesiącu maja pokazać kawałek alphy, która zaczęła się 28 listopada. Liczymy na jakieś miłe screeny a w marzeniach na kawałek gameplaya... V. |
Autor: | Viracept [ 12 gru 2008, 17:40 ] |
Tytuł: | |
http://www.mortalonline.com/forums/3470 ... month.html Beta w styczniu.....? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edit : "Just so people don't confuse anything.... Beta development is not the same as Beta Testing. Keep that in mind please. " V. |
Autor: | iniside [ 12 gru 2008, 17:49 ] |
Tytuł: | |
W styczniu to bedzie DFO. |
Strona 3 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |