MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 42 z 149 |
Autor: | visilis85 [ 22 lip 2009, 18:05 ] |
Tytuł: | |
Ciekawie. Kanaly w trailerze wygladaly bardzo dobrze, mowie o pochodni i oswietleniu. |
Autor: | joshe [ 22 lip 2009, 18:13 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): jeszcze niech zrobią żeby moby lutowały grejvy i będzie naprawdę git. Pamiętam ile to się człowiek później namęczył żeby odbić lumpy:) Pamiętam gadkę na temat lootowania graczy przez npców. Konkretniej, to np. zwierzaki miałyby wciągać wszystko co zjadliwe, a moby używające broni, lub korzystające z armora, wszystko co byłoby odpowiadające temu, co same mogą wyrzucić. A co lepsze, zdobywanie doświadczenia na graczach przez niektóre moby, co automatycznie zwiększałoby ich siłę i robiło z nich uber Niestety, zbyt łatwy ficzer do exploitowania yabaddi napisał(a): Z tego co devsi pisali to zmiana cyklu nocy i dnia będzie mieć dość duże znaczenie - w nocy pojawiać się mają inne moby podczas gdy te z dnia będą znikać. Gdzieś też wyczytałem, że niektóre składniki - np ziółka - mogą być zbierane tylko o jakiejś porze dnia. Jeśli chodzi o mrok to ponoć ma być tak, że trzeba będzie mieć własne źródła światła - nie wiem tylko czy nie chodziło tu o np jakieś lochy, jaskinie czy też również o noc.
W ciemnościach mają być używan pochodnie. Niektóre rasy mają mieć większą tolerancję na ciemności (wzmiankowano tylko o half-orc na razie) lub skille mające wspomagać widzenie w nocy. Co ciekawe, jeśli ktokolwiek przypieprzy pochodnią przeciwnikowi który używa skilla widzenia (że tak to nazwę) ma on chwilowo oślepnąć. Tak samo przy wyjściu z lochów/jaskiń na światło z włączonym skillem. Jeszcze sprawa ciuchów, gdzie błyszczące zbroje i wszelki stuff odbijający światło, ma być w nocy bardziej widoczny, niż ciuchy z materiału, specjalne elementy armora i bronie typu shadow/black. |
Autor: | lamoon [ 22 lip 2009, 18:31 ] |
Tytuł: | |
Wiecie co. Wszystko to bardzo ładnie wygląda, ale na papierze. To wszystko co piszecie, te zmiany dzień-noc, oślepnięcie, lootwanie przez moby, zdobywanie przez nie doświadczenia itd. itd....to już jest pewne? Czy może narazie pływa to w mózgach devsów? |
Autor: | yabaddi [ 22 lip 2009, 18:39 ] |
Tytuł: | |
Niech im pływa, może pewnego dnia wypłynie Na razie to faktycznie są fajne pomysły i nie ma się co nimi podniecać ale czekać cierpliwie i obserwować - a nóż, widelec pewnego dnia się to ziści |
Autor: | joshe [ 22 lip 2009, 18:41 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): Wiecie co. Wszystko to bardzo ładnie wygląda, ale na papierze. To wszystko co piszecie, te zmiany dzień-noc, oślepnięcie, lootwanie przez moby, zdobywanie przez nie doświadczenia itd. itd....to już jest pewne? Czy może narazie pływa to w mózgach devsów?
Napisałem że była gadka o tym, a nie że będzie wprowadzone. To były akurat dywagacje w temacie tyczącym AI mobów, żeby w końcu pve nie wyglądało w kółko tak samo. W zasadzie gadka ucichła jak pojawił się wywiad w telewizji szwedzkiej i pokazano odrobinkę rozgrywki pve. Natomiast o oślepnięciu i skillach wspomagających widzenie w nocy nadmieniali sami developerzy. 1on1 pvp na piąchy, w kręgu z płonących pochodni byłoby zajebiste. Ot taki fight club |
Autor: | lamoon [ 22 lip 2009, 18:42 ] |
Tytuł: | |
Widzę żę DD już w znośnej cenie. Teraz pytanie jakbym na dzień dzisiejszy kupił sobie MO w ten sposób, kiedy będę miał możliwość zagrania? Bo rozumiem że narazie nie będę miał takiej możliwości tak? |
Autor: | yabaddi [ 22 lip 2009, 18:44 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): Widzę żę DD już w znośnej cenie. Teraz pytanie jakbym na dzień dzisiejszy kupił sobie MO w ten sposób, kiedy będę miał możliwość zagrania? Bo rozumiem że narazie nie będę miał takiej możliwości tak?
Jakbyś teraz kupił to masz szansę jeszcze załapać się do fazy D bety czyli logować się od 31 sierpnia (blok D jest do nr 57968, kolega dziś kupował i miał ID ~57715). |
Autor: | joshe [ 22 lip 2009, 18:45 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): Widzę żę DD już w znośnej cenie. Teraz pytanie jakbym na dzień dzisiejszy kupił sobie MO w ten sposób, kiedy będę miał możliwość zagrania? Bo rozumiem że narazie nie będę miał takiej możliwości tak?
Każdy kolejny blok kupujących ma dostawać wjazd do bety 2 tyg. po poprzedniku. Trochę się rozkład przesunął, zatem blok B ma wjechać w okolicach połowy sierpnia (pomijając 600 osób z tego bloku, które dostały wjazd wraz z blokiem A), C pod koniec sieprnia, D we wrześniu, E hujwi. Nie wiem jak teraz sprzedaż stoi, ale chyba wyszła ponad 8k. ps. każdy blok = 2k graczy. yabaddi: szansa na krótkie video z pokazem close combat z użyciem dual wield weapons oraz tarczy (poza blokowaniem, również efekt shiled bash by się przydało zobaczyć) Tak btw, to w końcu jest szansa na prawdziwy dual wield, gdzie każda ręka wali niezależnie, a nie hujnia, że tylko animacja pokazuje trzymanie w obu rękach tej samej broni. |
Autor: | lamoon [ 22 lip 2009, 18:50 ] |
Tytuł: | |
Ale rozumiem że granie w bete kiedykolwiek by to nastąpiło jest bonusem i nie wlicza się tego do darmowego miecha? Czyli po rilejsie 30 dni free. Dobrze rozumiem? PS> Levadia - Wisła 1:0 To tak dla zainteresowanych |
Autor: | yabaddi [ 22 lip 2009, 18:53 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): Ale rozumiem że granie w bete kiedykolwiek by to nastąpiło jest bonusem i nie wlicza się tego do darmowego miecha? Czyli po rilejsie 30 dni free. Dobrze rozumiem?
Dobrze rozumiesz |
Autor: | Sobtainer [ 22 lip 2009, 19:02 ] |
Tytuł: | |
Zróbcie już dział tego crapu, bo pojawia się coś w ogólnych a tu cały czas wałkowany 1 temat... jest tu tez D3 i SC2... |
Autor: | Mordi [ 22 lip 2009, 19:56 ] |
Tytuł: | |
niby wpuscili 2000 osob z grupy A, ale ,UWAGA, Server Cap - 100 Users !!! wiadomosc na IRCu. Ale musza sie ludki z grupy A wkurwiac, bo nie moga wejsc na server :/ |
Autor: | yabaddi [ 22 lip 2009, 19:58 ] |
Tytuł: | |
Heh, a ja właśnie się zastanawiałem czy dadzą jakieś ograniczenia co do ilości luda na serwerze (w sumie co chwila pada). Stówka to faktycznie mało, przy tych 2600 co się dostali do A .. |
Autor: | konrador [ 22 lip 2009, 20:43 ] |
Tytuł: | |
Ta masz rację szata wygląda dokładnie jak ta z UO To nie jest gracz w death shroud, tylko raczej npc healerek. "To resurrect you will need to find a priest, there priests spread here and there around the world and the spots can be identified at distance by the statues next to them." |
Autor: | Mordi [ 22 lip 2009, 21:27 ] |
Tytuł: | |
Plywanie pod woda zrobili swietnie http://www.youtube.com/watch?v=u251S_VseAE |
Autor: | lamoon [ 22 lip 2009, 21:46 ] |
Tytuł: | |
OMG Amazing |
Autor: | Kabraxis [ 22 lip 2009, 22:07 ] |
Tytuł: | |
Ladnie, pieknie ale pustawo. Zero trawy, crittersow, mobkow i innych pierdol. Sterylnie i chujowo. Chyba ze to tylko tak bo to pokazowka swimingu. Bo jesli tak ma wygladac "exploracja" to no thx. |
Autor: | lamoon [ 22 lip 2009, 22:22 ] |
Tytuł: | |
Faktycznie ładna grafa, piękne niebo, woda jak w rusałce ale...pusto jak w bańce. Widział ktoś już jakąś walkę z mobkiem jakimś. Chciałbym zobaczyć taką od początku do końca. Jak pada, pojawia się grejwik, klika lootuje... |
Autor: | visilis85 [ 22 lip 2009, 22:31 ] |
Tytuł: | |
Na trailerze jest cala walka z jakims kanalowym szczurem. Do tego masz troche PVP. Jezeli ludzie od mechaniki/rozwiazan/rozgrywki beda tak dobrze wykorzystywac mozliwosci jak ci od oprawy wizualnej, to moze cos z tego byc. Jednak na ten moment, jest to wielka niewiadoma. Zalozenia sa fajne i tyle. |
Autor: | Morgul [ 22 lip 2009, 22:38 ] |
Tytuł: | |
No graficznie to wyglada naprawde niesamowicie, pozostaje trzymac kciuki by im sie to udalo |
Strona 42 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |