MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136
Strona 42 z 149

Autor:  visilis85 [ 22 lip 2009, 18:05 ]
Tytuł: 

Ciekawie. Kanaly w trailerze wygladaly bardzo dobrze, mowie o pochodni i oswietleniu.

Autor:  joshe [ 22 lip 2009, 18:13 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
jeszcze niech zrobią żeby moby lutowały grejvy i będzie naprawdę git. Pamiętam ile to się człowiek później namęczył żeby odbić lumpy:)


Pamiętam gadkę na temat lootowania graczy przez npców. Konkretniej, to np. zwierzaki miałyby wciągać wszystko co zjadliwe, a moby używające broni, lub korzystające z armora, wszystko co byłoby odpowiadające temu, co same mogą wyrzucić.
A co lepsze, zdobywanie doświadczenia na graczach przez niektóre moby, co automatycznie zwiększałoby ich siłę i robiło z nich uber :D
Niestety, zbyt łatwy ficzer do exploitowania :(

yabaddi napisał(a):
Z tego co devsi pisali to zmiana cyklu nocy i dnia będzie mieć dość duże znaczenie - w nocy pojawiać się mają inne moby podczas gdy te z dnia będą znikać. Gdzieś też wyczytałem, że niektóre składniki - np ziółka - mogą być zbierane tylko o jakiejś porze dnia. Jeśli chodzi o mrok to ponoć ma być tak, że trzeba będzie mieć własne źródła światła - nie wiem tylko czy nie chodziło tu o np jakieś lochy, jaskinie czy też również o noc.


W ciemnościach mają być używan pochodnie. Niektóre rasy mają mieć większą tolerancję na ciemności (wzmiankowano tylko o half-orc na razie) lub skille mające wspomagać widzenie w nocy. Co ciekawe, jeśli ktokolwiek przypieprzy pochodnią przeciwnikowi który używa skilla widzenia (że tak to nazwę) ma on chwilowo oślepnąć. Tak samo przy wyjściu z lochów/jaskiń na światło z włączonym skillem.

Jeszcze sprawa ciuchów, gdzie błyszczące zbroje i wszelki stuff odbijający światło, ma być w nocy bardziej widoczny, niż ciuchy z materiału, specjalne elementy armora i bronie typu shadow/black.

Autor:  lamoon [ 22 lip 2009, 18:31 ]
Tytuł: 

Wiecie co. Wszystko to bardzo ładnie wygląda, ale na papierze. To wszystko co piszecie, te zmiany dzień-noc, oślepnięcie, lootwanie przez moby, zdobywanie przez nie doświadczenia itd. itd....to już jest pewne? Czy może narazie pływa to w mózgach devsów?

Autor:  yabaddi [ 22 lip 2009, 18:39 ]
Tytuł: 

Niech im pływa, może pewnego dnia wypłynie :D Na razie to faktycznie są fajne pomysły i nie ma się co nimi podniecać ale czekać cierpliwie i obserwować - a nóż, widelec pewnego dnia się to ziści :wink:

Autor:  joshe [ 22 lip 2009, 18:41 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Wiecie co. Wszystko to bardzo ładnie wygląda, ale na papierze. To wszystko co piszecie, te zmiany dzień-noc, oślepnięcie, lootwanie przez moby, zdobywanie przez nie doświadczenia itd. itd....to już jest pewne? Czy może narazie pływa to w mózgach devsów?

Napisałem że była gadka o tym, a nie że będzie wprowadzone.
To były akurat dywagacje w temacie tyczącym AI mobów, żeby w końcu pve nie wyglądało w kółko tak samo. W zasadzie gadka ucichła jak pojawił się wywiad w telewizji szwedzkiej i pokazano odrobinkę rozgrywki pve.

Natomiast o oślepnięciu i skillach wspomagających widzenie w nocy nadmieniali sami developerzy.

1on1 pvp na piąchy, w kręgu z płonących pochodni byłoby zajebiste.
Ot taki fight club :]

Autor:  lamoon [ 22 lip 2009, 18:42 ]
Tytuł: 

Widzę żę DD już w znośnej cenie. Teraz pytanie jakbym na dzień dzisiejszy kupił sobie MO w ten sposób, kiedy będę miał możliwość zagrania? Bo rozumiem że narazie nie będę miał takiej możliwości tak?

Autor:  yabaddi [ 22 lip 2009, 18:44 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Widzę żę DD już w znośnej cenie. Teraz pytanie jakbym na dzień dzisiejszy kupił sobie MO w ten sposób, kiedy będę miał możliwość zagrania? Bo rozumiem że narazie nie będę miał takiej możliwości tak?


Jakbyś teraz kupił to masz szansę jeszcze załapać się do fazy D bety czyli logować się od 31 sierpnia (blok D jest do nr 57968, kolega dziś kupował i miał ID ~57715).

Autor:  joshe [ 22 lip 2009, 18:45 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Widzę żę DD już w znośnej cenie. Teraz pytanie jakbym na dzień dzisiejszy kupił sobie MO w ten sposób, kiedy będę miał możliwość zagrania? Bo rozumiem że narazie nie będę miał takiej możliwości tak?

Każdy kolejny blok kupujących ma dostawać wjazd do bety 2 tyg. po poprzedniku. Trochę się rozkład przesunął, zatem blok B ma wjechać w okolicach połowy sierpnia (pomijając 600 osób z tego bloku, które dostały wjazd wraz z blokiem A), C pod koniec sieprnia, D we wrześniu, E hujwi.
Nie wiem jak teraz sprzedaż stoi, ale chyba wyszła ponad 8k.

ps. każdy blok = 2k graczy.


yabaddi: szansa na krótkie video z pokazem close combat z użyciem dual wield weapons oraz tarczy (poza blokowaniem, również efekt shiled bash by się przydało zobaczyć)
Tak btw, to w końcu jest szansa na prawdziwy dual wield, gdzie każda ręka wali niezależnie, a nie hujnia, że tylko animacja pokazuje trzymanie w obu rękach tej samej broni.

Autor:  lamoon [ 22 lip 2009, 18:50 ]
Tytuł: 

Ale rozumiem że granie w bete kiedykolwiek by to nastąpiło jest bonusem i nie wlicza się tego do darmowego miecha? Czyli po rilejsie 30 dni free. Dobrze rozumiem?

PS> Levadia - Wisła 1:0 :lol: :lol: :lol: :lol: To tak dla zainteresowanych

Autor:  yabaddi [ 22 lip 2009, 18:53 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Ale rozumiem że granie w bete kiedykolwiek by to nastąpiło jest bonusem i nie wlicza się tego do darmowego miecha? Czyli po rilejsie 30 dni free. Dobrze rozumiem?


Dobrze rozumiesz :)

Autor:  Sobtainer [ 22 lip 2009, 19:02 ]
Tytuł: 

Zróbcie już dział tego crapu, bo pojawia się coś w ogólnych a tu cały czas wałkowany 1 temat... jest tu tez D3 i SC2...

Autor:  Mordi [ 22 lip 2009, 19:56 ]
Tytuł: 

niby wpuscili 2000 osob z grupy A, ale ,UWAGA, Server Cap - 100 Users !!! wiadomosc na IRCu.
Ale musza sie ludki z grupy A wkurwiac, bo nie moga wejsc na server :/

Autor:  yabaddi [ 22 lip 2009, 19:58 ]
Tytuł: 

Heh, a ja właśnie się zastanawiałem czy dadzą jakieś ograniczenia co do ilości luda na serwerze (w sumie co chwila pada). Stówka to faktycznie mało, przy tych 2600 co się dostali do A .. :har:

Autor:  konrador [ 22 lip 2009, 20:43 ]
Tytuł: 

Ta masz rację szata wygląda dokładnie jak ta z UO

To nie jest gracz w death shroud, tylko raczej npc healerek.

"To resurrect you will need to find a priest, there priests spread here and there around the world and the spots can be identified at distance by the statues next to them."

Autor:  Mordi [ 22 lip 2009, 21:27 ]
Tytuł: 

Plywanie pod woda zrobili swietnie

http://www.youtube.com/watch?v=u251S_VseAE

Autor:  lamoon [ 22 lip 2009, 21:46 ]
Tytuł: 

OMG :) Amazing :)

Autor:  Kabraxis [ 22 lip 2009, 22:07 ]
Tytuł: 

Ladnie, pieknie ale pustawo. :-) Zero trawy, crittersow, mobkow i innych pierdol. Sterylnie i chujowo. Chyba ze to tylko tak bo to pokazowka swimingu.

Bo jesli tak ma wygladac "exploracja" to no thx.

Autor:  lamoon [ 22 lip 2009, 22:22 ]
Tytuł: 

Faktycznie ładna grafa, piękne niebo, woda jak w rusałce ale...pusto jak w bańce. Widział ktoś już jakąś walkę z mobkiem jakimś. Chciałbym zobaczyć taką od początku do końca. Jak pada, pojawia się grejwik, klika lootuje...

Autor:  visilis85 [ 22 lip 2009, 22:31 ]
Tytuł: 

Na trailerze jest cala walka z jakims kanalowym szczurem. Do tego masz troche PVP.

Jezeli ludzie od mechaniki/rozwiazan/rozgrywki beda tak dobrze wykorzystywac mozliwosci jak ci od oprawy wizualnej, to moze cos z tego byc.

Jednak na ten moment, jest to wielka niewiadoma. Zalozenia sa fajne i tyle.

Autor:  Morgul [ 22 lip 2009, 22:38 ]
Tytuł: 

No graficznie to wyglada naprawde niesamowicie, pozostaje trzymac kciuki by im sie to udalo

Strona 42 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team