MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 50 z 149 |
Autor: | joshe [ 27 lip 2009, 01:06 ] |
Tytuł: | |
Szybko spuszczasz z tonu jak Ci przypomnieć o kilku sprawach. Huj mnie w ilu % developerzy AAA gier korzystają z us. Interesują mnie konkrety a nie duperele typu trigerek do zapalania światła w us. Zaraz zejdzie do tego że us wykorzystywane jest w 40% , z czego 30% komend zapala światełka. Wyszedłem z kwestią wydajności, to się tępak przyjebał do wszystkiego innego, byle nie tego o czym mowa. Przeliterować raz jeszcze czego dotyczyła ostatnia wymiana zdań ? Poświęcę tę chwilę: o hujowej wydajności MO w chwili obecnej. apropo unreala, to z wersji na wersję był/jest coraz większą antyreklamą możliwości engine-u na którym bazuje. |
Autor: | visilis85 [ 27 lip 2009, 01:08 ] |
Tytuł: | |
Ole, ole, piłka w grze, Polska wygra dziś ten mecz! |
Autor: | Compton [ 27 lip 2009, 07:05 ] |
Tytuł: | |
@visilis85 http://www.youtube.com/watch?v=asUPJE-GQt8 http://www.youtube.com/watch?v=B-km5tLdKR4 http://www.youtube.com/watch?v=6HRWTzlVLIk http://www.youtube.com/watch?v=iU358BZ4oPM http://www.youtube.com/watch?v=8V6k5ztT6Eo MOzna poprosic o jakis reup badz inne namiary? Filmiki zostaly usuniete |
Autor: | Mordi [ 27 lip 2009, 07:13 ] |
Tytuł: | |
Compton napisał(a): MOzna poprosic o jakis reup badz inne namiary? Filmiki zostaly usuniete
przeciez to nie visilis te filmiki tam uploadowal:) Zostaly usuniete bo nadal jest NDA, raczej nie licz na reupload. |
Autor: | iniside [ 27 lip 2009, 07:58 ] |
Tytuł: | |
joshe napisał(a): Szybko spuszczasz z tonu jak Ci przypomnieć o kilku sprawach.
Huj mnie w ilu % developerzy AAA gier korzystają z us. Interesują mnie konkrety a nie duperele typu trigerek do zapalania światła w us. Zaraz zejdzie do tego że us wykorzystywane jest w 40% , z czego 30% komend zapala światełka. Wyszedłem z kwestią wydajności, to się tępak przyjebał do wszystkiego innego, byle nie tego o czym mowa. Przeliterować raz jeszcze czego dotyczyła ostatnia wymiana zdań ? Poświęcę tę chwilę: o hujowej wydajności MO w chwili obecnej. apropo unreala, to z wersji na wersję był/jest coraz większą antyreklamą możliwości engine-u na którym bazuje. Chyba nie zalapales, ze wiekszosc gameplayu opisuja skrypty. w UT3 to bedzie kilkaset tysiecy lini kodu. Ciekawe jakbys gral w gre, w ktorej nie ma zadnej mechniki ? Moglbys co najwyzej ogladac jak sobie kulka wisi. Bo juz do opisania jej ruchu wykorzystuje sie skrypty, bo i wygodniej i szybciej. Zreszta US jest kompilowany. Chociaz nie jest to ani cos podobnego do byte-vode z javy ni CIL z .NET. |
Autor: | Oyci3C [ 27 lip 2009, 08:18 ] |
Tytuł: | |
Ho hooo jaki flamik, moi bein ^^ |
Autor: | coldzik [ 27 lip 2009, 09:58 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): joshe napisał(a): Szybko spuszczasz z tonu jak Ci przypomnieć o kilku sprawach. Huj mnie w ilu % developerzy AAA gier korzystają z us. Interesują mnie konkrety a nie duperele typu trigerek do zapalania światła w us. Zaraz zejdzie do tego że us wykorzystywane jest w 40% , z czego 30% komend zapala światełka. Wyszedłem z kwestią wydajności, to się tępak przyjebał do wszystkiego innego, byle nie tego o czym mowa. Przeliterować raz jeszcze czego dotyczyła ostatnia wymiana zdań ? Poświęcę tę chwilę: o hujowej wydajności MO w chwili obecnej. apropo unreala, to z wersji na wersję był/jest coraz większą antyreklamą możliwości engine-u na którym bazuje. Chyba nie zalapales, ze wiekszosc gameplayu opisuja skrypty. w UT3 to bedzie kilkaset tysiecy lini kodu. Ciekawe jakbys gral w gre, w ktorej nie ma zadnej mechniki ? Moglbys co najwyzej ogladac jak sobie kulka wisi. Bo juz do opisania jej ruchu wykorzystuje sie skrypty, bo i wygodniej i szybciej. Zreszta US jest kompilowany. Chociaz nie jest to ani cos podobnego do byte-vode z javy ni CIL z .NET. No, ale nie pogadasz z joshe, bo przeciez wszyscy pisza wszystko w C++, kto by sie zabieral za skrypty, skoro sa one tak malo wydajne... @Joshe - Z mojej strony to koniec na ten temat, bo nie lubie wymieniac zdan z trollami... |
Autor: | Morgul [ 27 lip 2009, 13:58 ] |
Tytuł: | |
Compton napisał(a): MOzna poprosic o jakis reup badz inne namiary? Filmiki zostaly usuniete
na tych filmikach tradycyjnie bylo nic - tzn niebao i krajobraz, widziales jeden filmik mo widziales wszystkie |
Autor: | lamoon [ 28 lip 2009, 13:10 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=TUdBJ3lXfao Widać coś więcej niż tylko łąki, lasy i piękne niebo. Okolica malownicza, inna niż dotychczas, klimacik pustynny też fajnie...ale... - vendor na platformie jakby jakiś z innej epoki wyjęty, szelki, koszula, wygląda jak pieprzony indiana jones - plecak w kratkę - inni gracze zbugowani z podestem (być może jest to związane z wczesną wersją gry) - koleś atakuje panne z jakiejś noob siekierki, pierwszy cios przechodzi przez nią jakby była powietrzem, drugi też trzeci wchodzi, leje się krew (nice) później laska odskakuje i...znika chyba że pada i pojawia się jako worek lootu (strasznie to wygląda) ale wybaczamy bo to alfa wersja, lootuje jakiś krzyżyk co nazwali wymownie "weapon" i parę sztuk jakiegoś "whitewood" czy jakoś tam - później następuje cała masa cudów, gość atakuje kolejną osobę, ona porusza się, znika, fruwa w powietrzu etc. Albo gość ma takie lagi albo...lepiej nie będę mówił - Na końcu filmiku widać że na platformie obok indiany jonesa stoi jeszcze ktoś, nie wiadomo czy to npc czy gracz, ale wygląda naprawdę przyzwoicie Ogólnie wszystko to wygląda na wczesną wersję alfa a nie na przedpremierową betę |
Autor: | Mordi [ 28 lip 2009, 13:19 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=TUdBJ3lXfao
Darkfall przy Mortalu to majstersztyk. Mam nadzieje ze poprawia Mortala bo na razie to syf, kila i mogila. |
Autor: | Morgul [ 28 lip 2009, 14:16 ] |
Tytuł: | |
ten ktos na koncu to npc_zoneguard jezeli dobrze odczytalem |
Autor: | visilis85 [ 28 lip 2009, 14:43 ] |
Tytuł: | |
Mordi napisał(a): lamoon napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=TUdBJ3lXfao Darkfall przy Mortalu to majstersztyk. Mam nadzieje ze poprawia Mortala bo na razie to syf, kila i mogila. Na gameplayu z bety wyglada to clakiem inaczej. Jesli to lag, to wiadomo ale jesli nie, to bucowa. |
Autor: | Compton [ 28 lip 2009, 18:35 ] |
Tytuł: | |
Po ogladnieciu tego filmiku zrobilo mi sie cholernie smutno ;( |
Autor: | visilis85 [ 28 lip 2009, 18:39 ] |
Tytuł: | |
Wiem ze wyglada jak crap i byc moze jest crapem, jednak przed osadami proponuje zobaczyc marcowy film z bety, w ktorym na koncu jest troche walki. Podbnie jak w innym, ktory wyszedl pozniej. |
Autor: | Oyci3C [ 28 lip 2009, 23:04 ] |
Tytuł: | |
Fanboi whore detected. Bo sie rozplacze. |
Autor: | Khael [ 28 lip 2009, 23:07 ] |
Tytuł: | |
Mordi napisał(a): lamoon napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=TUdBJ3lXfao Darkfall przy Mortalu to majstersztyk. Mam nadzieje ze poprawia Mortala bo na razie to syf, kila i mogila. Poczekamy, zobaczymy :^) |
Autor: | visilis85 [ 28 lip 2009, 23:09 ] |
Tytuł: | |
Oyci3C napisał(a): Fanboi whore detected.
Bo sie rozplacze. Smialo. Przyda Ci sie. |
Autor: | yabaddi [ 29 lip 2009, 06:48 ] |
Tytuł: | |
Na YT pojawił się nowy filmik - gathering, craft u NPCa i walka z wykończeniem gościa na końcu. Heh, dużo pracy jeszcze przed nimi.. http://www.youtube.com/watch?v=dFt4h0KBSYw&hd=1 |
Autor: | Dana [ 29 lip 2009, 07:19 ] |
Tytuł: | |
hehehaha 70 euro. |
Autor: | Compton [ 29 lip 2009, 07:26 ] |
Tytuł: | |
Modele i animacja postaci IMO zdecydowanie do poprawy. |
Strona 50 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |