MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania noob'ków
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=36701
Strona 1 z 2

Autor:  Highlander [ 16 cze 2010, 18:54 ]
Tytuł:  Pytania noob'ków

Zakładam temat, bo spamujecie ten o recenzjach.

No więc, jakie najlepsze miasto na start?
Fabernum?

Autor:  realnaste [ 16 cze 2010, 19:03 ]
Tytuł: 

Fab i Meduli moim zdaniem.

Co do reszty:
Toxai oraz Morin Khur są miasteczkami teoretycznie dobrymi na początek.
Jeśli chcesz grać wśród czerwonych wybierz się do Kranesh (wiocha, ale blisko do Fab). Gaul Kor odradzam na początek zdecydowanie, chyba, że nie jesteś już nubkiem, ale w takim razie po co to czytasz? ;) ). Vadda, ostatnio jak tam byłem, nie miała biblioteki, więc także odradzam. Bakti i Moh-Ki to wiochy zabite dechami, z czego Bakti może stanowić dobra bazę do wypadów do dżungli po pewne surowce pochodzenia zwierzęcego.

Mówiłem nie tylko o tych mieścinach gdzie można zacząć, wiec zamieszczam linka do mapki, która też przydatna może być dla początkujących:

http://www.navemap.com/pages.php?pageid=4

Autor:  noasz [ 16 cze 2010, 20:41 ]
Tytuł: 

czy greywood da sie pchac do vendora czy to crap za 0 coins?

Autor:  realnaste [ 16 cze 2010, 21:41 ]
Tytuł: 

W prawdzie ja uważam sprzedaż drewna za kiepski sposób na zarobek i raczej go nie uskuteczniam, to ,o ile nic się nie zmieniło, najłatwiejszym do znalezienia drewnem mającym wartość u vendorów jest brown wood. Tych częściej spotykanych drzew NPC nie uznają jako wartościowych.

Polecam raczej polowanie na "krowy" (występujące na stepach bizonowate stwory, nazywające się bodajże Wisent, czy jakoś tak). Dają naprawdę spory loot, a dość łatwo je zabić (np przy pomocy innej, oswojonej krowy, bo łatwo je się oswaja :D). Bogactwa można się też dorobić przy pomocy slag haulera. Po zdobyciu odrobiny catalystów sprawa się rozkręca, chodź już nie jest tak różowo jak kiedyś...

Autor:  Sou [ 16 cze 2010, 23:08 ]
Tytuł: 

W tej grze jest jeden serwer? Ile kosztuje 1 miesiac gry?:] Jakis trial ma byc/jest?

Autor:  Highlander [ 16 cze 2010, 23:20 ]
Tytuł: 

post troche na bezczela...

Q: How much will it cost?
A: Mortal Online will require a monthly fee similar to other MMOGs on the market. 14.25€ (including VAT) for customers from the EU and 14.25$ (no VAT) for everybody else, plus the initial cost for the client (includes 1 free month).
http://www.mortalonline.com/faq#q9

Giera digital download: EUR 49.94

Jest chyba trial przez zaproszenie od kogos z gry.
Ja czekam az po 1 miesiacu beda ragequity, wtedy pewnie kupie konto. No chyba, ze ktos mi wczesniej pozyczy to wtedy bede myslal nad kupnem.

Autor:  Sou [ 16 cze 2010, 23:27 ]
Tytuł: 

Wkurza mnie to E=$ w niektorych grach :/ Tez mysle ze chyba najlepiej zaczekac i zobaczyc czy gra bedzie zdobywala nowych graczy czy moze zaczna odchodzic z powodu nie usowania bugow itd itp. Tylko ze miesiac to moze byc troche za krotko :/

Autor:  joshe [ 16 cze 2010, 23:52 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
czy moze zaczna odchodzic z powodu na nie usowanie bugow

O to się akurat nie martw. Ledwo wczoraj wyszła cała paka fixów.
Pisałem zresztą o tym.

Autor:  Sou [ 17 cze 2010, 00:00 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Sou napisał(a):
czy moze zaczna odchodzic z powodu na nie usowanie bugow

O to się akurat nie martw. Ledwo wczoraj wyszła cała paka fixów.
Pisałem zresztą o tym.


Ale ja to gramatycznie napisalem :D

No to dobrze. Naprawa bugow to podstawowa sprawa. Tylko bug bugowi nie rowny i zeby nie pomijali jakis powaznych itd... Roznie to bywa;) Zobaczymy jak bedzie przez najblizsze tygodnie:)

Autor:  joshe [ 17 cze 2010, 00:27 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
No to dobrze. Naprawa bugow to podstawowa sprawa. Tylko bug bugowi nie rowny i zeby nie pomijali jakis powaznych itd... Roznie to bywa;) Zobaczymy jak bedzie przez najblizsze tygodnie:)


ten miech to w zasadzie tylko fixowanie bugów i poprawa stabilności serwera. Na zmniejszeniu crachowania klienta kończąc.
Lipnie wyszło, bo w becie klient się rzadko wywalał, a serwery stały bez zwieszki okrągły tydzień.

Zdziwię się jeśli dodatkowy content zacznie wjeżdżać jeszcze w lipcu. I nie mówię o tweakach takich jak autogathering (który powinien być na starcie), tylko kontrola terenu, większe możliwości gatheringu, maszyny oblężnicze (skill konstruowania był już w becie) itd.

Żeby nie jazda z desynchro przez 3 miechy (gj epic!) byłoby dużo więcej stuffu i mniej w kółko powracających bugów.

Autor:  Sou [ 17 cze 2010, 09:40 ]
Tytuł: 

Tylko ze desync to powazna sprawa. Spojrz na EVE gdzie po ilus misiacach ( latach? ) znalezli jego przyczyne. A jak naprawili to sie okazalo ze to jeszcze nie do konca to i kolejny czas minal na naprawach. Jak sie chlopaki nie skupia na programowaniu to problem z desynchronizacja moze sie co jakis czas pojawiac...

Autor:  joshe [ 17 cze 2010, 11:23 ]
Tytuł: 

Sou: tylko że winę ponosi dostawca technologii (epic), który sprzedał gotowe rozwiązanie, a okazało się nie być działające, co wyszło w najgorszym momencie z możliwych.

Jest jednak pozytywna strona tej kaszany, bo SV całkiem dobrze zoptymalizowało klienta :)
A że po releasie h# to strzelił przez wciąż te same bugi ...

Autor:  Sou [ 17 cze 2010, 12:06 ]
Tytuł: 

Co tam bugi. Juz mi sie przypomnialo co mnie tak denerwowalo w tej grze;D Chodzenie! Od namiotu do namiotu minute. Kiedys nie bylo autobusow i metra to wioski sie budowalo male. Tutaj chodzilo sie z predkoscia zolwia a wioska rozdmuchana na cala okolice.

Dalej tak jest?

No i jak wpadlem do wody to chyba 15 minut probowalem wyplynac bo wyjscie bylo okolo 20m dalej...

Autor:  Highlander [ 17 cze 2010, 14:03 ]
Tytuł: 

slyszalem, ze w paperdollu jest cos takiego jak ""go to nearest priest"", jak to niby dziala?

Autor:  realnaste [ 17 cze 2010, 14:27 ]
Tytuł: 

Dość losowo XD

Autor:  Highlander [ 17 cze 2010, 14:28 ]
Tytuł: 

ale co? wskazuje droge do priesta? czy moze automatycznie przenosi?

Autor:  realnaste [ 17 cze 2010, 14:31 ]
Tytuł: 

Drogę wskazuje białe światło, a przycisk przenosi, tyle, że (teoretycznie) płacisz za to skilami.

Autor:  Sou [ 17 cze 2010, 14:38 ]
Tytuł: 

Z priestow bija biale slupy swiatla w niebo. Widac to jak jestes duchem.

Autor:  Belladonna [ 25 cze 2010, 17:15 ]
Tytuł: 

Czy "ghost" potrafi już normalnie się poruszać czy nadal można utknąć na dnie rzeki?

Autor:  Kabraxis [ 26 cze 2010, 00:30 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
Sou: tylko że winę ponosi dostawca technologii (epic), który sprzedał gotowe rozwiązanie, a okazało się nie być działające, co wyszło w najgorszym momencie z możliwych.


Ta.... napewno wine ponosi Epic, firma bedaca wlasciwie legenda multiplayera (UT) i producentem jednego z najlepszych engine'ow obecnej generacji (UE3).
A nie nikomu nie znana firma z Wypizdowa Gornego, zatrudniajaca 10 ludzi na krzyz i produkujaca niszowe MMO, bedace wlasciwie rzecz biorac scamem.

Taaaa...... :)

Gralem w XX gier od Epica i w XXX gier opartych na technologiach kupionych od Epica i w zadnej nie bylo problemow z desync, lagiem i rogrywka sieciowa. Tworcy MO nie potrafia poprostu tego ogarnac i taka jest prawda.

To tak na marginesie.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team