mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 30 wrz 2013, 23:09 
Cytuj  
swordsman napisał(a):
a mnie jakoś wciąga takie układanie skilli by w danej walce wycisnąć max dmg, co przy co chwilowej konieczności ruszania dupy nie jest takie oczywiste.
critowanie flare po 1500+ to słodka wisienka a jeszcze jest sporo int i determinacji do zebrania 8)


Z tą flarą to też nie tak hop siup bo jak converta nie ma to mp zje i samo się odnawia dość długo i dps spada. Można by w tym czasie kilka fajerów odpalić. Wiadomo, jako aoe, raz na jakis czas to spoko ale tak to też średnio użyteczne.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 1 paź 2013, 10:06 
Cytuj  
Shinji napisał(a):
mrynar napisał(a):
Shinji napisał(a):
Co do sprzętu.

Jakbyś chciał jakieś HQ ciuchy to daj znać.


Napewno bede chcial! Narazie na lowlvl nie ma znaczenia w czym sie biega, ale jak sie zacznie cos wymagajacoego to sie zglosze. :)


Ja tam zawsze lubię jak item ma adnotację HQ ^^;


Ja generalnie tez, ale tu jak przysiadziesz z levelingiem to sie zmienia sprzet dwa razy dziennie na low lvl.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 paź 2013, 18:34 
Cytuj  
Seph napisał(a):
swordsman napisał(a):
a mnie jakoś wciąga takie układanie skilli by w danej walce wycisnąć max dmg, co przy co chwilowej konieczności ruszania dupy nie jest takie oczywiste.
critowanie flare po 1500+ to słodka wisienka a jeszcze jest sporo int i determinacji do zebrania 8)


Z tą flarą to też nie tak hop siup bo jak converta nie ma to mp zje i samo się odnawia dość długo i dps spada. Można by w tym czasie kilka fajerów odpalić. Wiadomo, jako aoe, raz na jakis czas to spoko ale tak to też średnio użyteczne.


transpose w momencie jak flare laduje, b3 i po chwili mp jest ;]
a flare mozna odpalic juz przy 300mp wiec kilku fire sie nie odpali :P


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2013, 23:29 
Cytuj  
swordsman napisał(a):
Seph napisał(a):
swordsman napisał(a):
a mnie jakoś wciąga takie układanie skilli by w danej walce wycisnąć max dmg, co przy co chwilowej konieczności ruszania dupy nie jest takie oczywiste.
critowanie flare po 1500+ to słodka wisienka a jeszcze jest sporo int i determinacji do zebrania 8)


Z tą flarą to też nie tak hop siup bo jak converta nie ma to mp zje i samo się odnawia dość długo i dps spada. Można by w tym czasie kilka fajerów odpalić. Wiadomo, jako aoe, raz na jakis czas to spoko ale tak to też średnio użyteczne.


transpose w momencie jak flare laduje, b3 i po chwili mp jest ;]
a flare mozna odpalic juz przy 300mp wiec kilku fire sie nie odpali :P


No wiem, wiem. Musiałbym kiedyś policzyć co lepiej wychodzi ;p


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 23:36 
Cytuj  
DPS Meter - Can I have it? :evil:


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 5 paź 2013, 08:39 
Cytuj  
swordsman napisał(a):
DPS Meter - Can I have it? :evil:


Parser, nie jest idealny, ale zawsze cos ;)

http://ffxiv-app.com/

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 16:47 
Cytuj  
Gra ktos juz BLM od dluzszego czasu?
Zastanawiam sie jak wygospodarowac te 25 punktow (attribute points).
Myslalem zeby wsadzic 10 w INT, 10 w MND i 5 w VIT.
Sa jacys eksperci w tej materii?


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 17:06 
Cytuj  
Caspian napisał(a):
Gra ktos juz BLM od dluzszego czasu?
Zastanawiam sie jak wygospodarowac te 25 punktow (attribute points).
Myslalem zeby wsadzic 10 w INT, 10 w MND i 5 w VIT.
Sa jacys eksperci w tej materii?


Nie kombinowałem zbytnio i poszedłem full INT.


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 19:46 
Cytuj  
U BLM dawanie punktów w cos innego niz int jest bez sensu imho.
Ps. do czego potrzebne ci mind u blm?

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 20:26 
Cytuj  
Z zasady INT jest juz i tak duze a na dodatek sprzet dla BLM jeszcze bardziej wspiera ten stat.
MND dla wiekszego MP a VIT aby BLM nie padl przy pierwszym lepszym AOE.
Mnie bardziej zastanawia ktory stat zwieksza crit spell a ktory magic accuracy?


_________________
Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 20:40 
Cytuj  
Powinieneś stać poza aoe a mp masz nieskończoność jeśli dobrze żonglujesz elementami. Int.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 20:53 
Cytuj  
To jest Caspian. On chce być alternatywny ;) ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 21:40 
Cytuj  
PIE zwiększa MP, nie MND


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 23:15 
Cytuj  
Aaa, zle przeczytalem pierwszy raz posta. Myslalem, ze to Shinji czy ktos i sie zastanawialem czy jakies zastosowanie ciekawe dla MND wymyslil, a to tylko Casp faila walnal :D

Also, zaden primary stat nie zwieksza secondary (czyli crit czy acc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 14 paź 2013, 23:38 
Cytuj  
Tak czy siak, olej MND, PIE, VIT i inne staty. Sprzęt dla Castera da Ci i INT i VIT. Z Secondary Statami idź Crit Chance > Det > Spell Speed.


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 18 paź 2013, 13:54 
Cytuj  
Czy Raging Strikes zwieksza dmg u BLMa?


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 18 paź 2013, 14:15 
Cytuj  
Oczywiscie. To chyba jedyny skill archera, ktory powinienes miec na blmie

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 paź 2013, 14:52 
Cytuj  
Vejitta napisał(a):
Czy Raging Strikes zwieksza dmg u BLMa?


Swiftcast+Raging Strikes+Flare daje fajny efekt na piórkach na Garudzie :)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 paź 2013, 12:11 
Cytuj  
Polecam bardzo fajny przewodnik BLM:

http://www.youtube.com/watch?v=j_GUx0D7oHk

oraz porownanie SMN z BLM gdyby ktos mial watpliwosci ktory DPS jest dla niego ciekawszy:

http://www.youtube.com/watch?v=WhLM9K59VkU


_________________
Obrazek

****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2013, 18:58 
Cytuj  
Caspian napisał(a):
Polecam bardzo fajny przewodnik BLM:

http://www.youtube.com/watch?v=j_GUx0D7oHk

oraz porownanie SMN z BLM gdyby ktos mial watpliwosci ktory DPS jest dla niego ciekawszy:

http://www.youtube.com/watch?v=WhLM9K59VkU



TLDR;

BLM wins.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.