mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 6 sie 2009, 17:56 
 
Jak ktos doczytal to itemy beda sie zuzywac, a moze nawet psuc, wiec raczej nie bedzie tak, ze bedziemy spedzac kupe czasu na zdobywaniu jakiegos zajebistego itemu tylko po to zeby sie on po tygodniu rozwalil :P Raczej w tym wypadku musi byc luzniejsze podejscie do zdobywania itemkow. Plus, polecam poczytac o Guild System jak bedzie wygladac polowanie na potworki itp.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 6 sie 2009, 18:32 
 
SE musi iść z duchem czasu. FF XI jest za stare... Archaiczne graficznie (jak na obecne standardy HD), hardcore'owe (a moda panuje na casual gaming). SE chce/musi zarobić na swoim mmo. Musi się dostosować do obecnych standardów.

NC Soft wypuszcza Aion'a, a w developingu jest już następca L2. SE zdało sobie sprawę, że i oni muszą odświeżyć swój produkt. Nie przez wypuszczenie dodatku/łatki, ale właśnie przez nowy produkt jakim będzie FF XIV.

Jestem całkiem pewien, że większość z polaków, którzy spędzili trochę więcej w FF XI niż darmowy miesiąc skuszą się na XIV-kę. Chyba każdy lubi coś nowego. A nowe mmo w uniwersum FF to "must-have" dla fanów.

IMO nawet jeśli będzie to XI w lepszej oprawie to ludzie i tak się skuszą. Chociaż osobiście nie sądzę, aby strzelili sobie takiego samobója.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 sie 2009, 19:38 
 
FF jest stare i ma archaiczny silnik ale nadal wygląda niebo lepiej niz niektóre sporo młodsze produkcje. Natomiast tak jak piszesz - musieli coś nowego stworzyć :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 06:30 
 
Oficjalna strona, a na niej w koncu oficjalne tlumaczenia nazw
http://na.finalfantasyxiv.com/
Eorzea to region w Hydaelyn. Eorzea to przede wszystkim kontynent Aldenard i otaczajace go wyspy.

3 głowne państwa-miasta to:
- Limsa Lominsa (talassokracja)
- Ul'dah
- Gridania

Rasy:
- Elezen (Elvaan z FFXI)
- Lalafell (Tarutaru)
- Hyur (Hume)
- Roegadyn (Galka)
- Miqo'te (Mithra)

Profesje(czy raczej ich sciezki) nazwane zostaly dyscyplinami:
- Disciples of War (wojownicy)
- Disciples of Magic (magowie)
- Disciples of Land (gatherer)
- Disciples of Hand (crafter)

Opis Armory i Guild Leave nie wnosi wiele poza tym co juz znamy. (W opisie Armory pojawiaja sie nazwy Gladiator i Thaumaturge - czy to juz nazwy oficjalne dwoch z profesji nie wiadomo?)

Jest jeszcze wzmianka o Aetheryte : krysztalach, ktore uzywane moga byc do teleportacji.

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 06:48 
 
Gokulo napisał(a):
Oficjalna strona, a na niej w koncu oficjalne tlumaczenia nazw http://na.finalfantasyxiv.com/


Gokulo! Złoty medal za czujność :)


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 06:57 
 
No mam nadzieje ze stworza latwy, szybki system do przemieszczania sie bo to bieganie po kilka minut bylo meczace, szczegolnie juz na endgamingu ;) A co do nowego ducha FF to aby tak dalej, tylko czy sprostaja wyzwaniu bo w dobie MMO, gdzie jest ich juz naprawde wiele trzeba troche wiecej sie wysilic :)

ps. nie no nazwa bylego taru lolafell znaczy sie lalafell - hahaha :D


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 06:59 
 
zet napisał(a):
Gokulo! Złoty medal za czujność :)


SE mu nie daje w ffxi grać, to siedzi i spamuje F5 na stronach www xD

/czeka aż Atoreis zacznie porownywac miasta z ffxiv do miast z ffxi i jeczec, ze to juz bylo


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 07:15 
 
Dla Desha jestem jak otwarta ksiega :(

No, ale dzisiaj wybywam i wroce jutro wieczorem dopiero wiec sami musicie pilnowac czy cos wiecej sie pojawi :P

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 07:48 
 
Jak dobrze przeczytalem o tym "Guildleves" to swietna rzecz bedzie, a mianowicie, kiedy ktos bedzie chcial pomocy to moze przywolac do siebie ofiarodawce ;) i razem z nim zadanie wykonac, wiecej osoba pomagajaca bedzie premiowana :) I love it !
W koncu moze ludzie chetniejsi beda ku pomocy :) Super pomysl :)

PS. Goku jak opis nic nie wnosi ??? Poczytaj dokladnie, GL masz powyzej, a Armory tez opisuje kupe rzeczy, moze bedzie mozna podnosic lvl postaci np zajmujac sie tylko craftem albo gatheringiem, imho to jest nowosc i raczej nieznana z FF11 :P


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 07:57 
 
Mialem na mysli, ze nie ma tam napisanego nic nowego czego bysmy juz nie wiedzieli ze skanow. Tylko ubrane w ladne slowka :) Wszystko to juz wczesniej bylo postowane tylko w bardziej surowej wersji ;)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 07:58 
 
Ano chyba ze :)

btw. te krysztalki to beda cos na wzor tych z FF12 chyba :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 08:10 
 
Ciekawe jak będzie z tymi dyscyplinami. Czy np. na początku wybierasz jakąś dyscyplinę a później zmieniasz swobodnie joby w niej, tylko przy pomocy equipu?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 09:57 
 
Z tego co rozumiem bedzie mozna sie swobodnie przelaczac miedzy dyscyplinami. Narazie nie wiadomo czy wogole beda klasyczne joby. Moze beda jakies specjalizacje w ramach kazdej dyscypliny.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 10:29 
 
Levelowanie za pomocą craftu wygląda dla mnie rewelacyjnie :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 10:50 
 
17@ {Orichalcum Ingot} {Do you have it?} {Can I have it?} {Please Listen} {Thank You}

Sam jestem ciekaw jak to będzie jak rozwiążą skillupy na broni dla magów, jeśli znów trzeba będzie melee magiem aby nim zdobyć "następny level broni" to będzie to co najmniej dziwne... Mam nadzieje na skillupy na broń stricte z rzucania czarów no ale zobaczymy. :)


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

**
Avatar użytkownika

Posty: 419
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 11:05 
 
@ Rhae: skillup mag bedzie mial po overnuku i sciagnieciu hate z tanaka i castnieciu stuna xD


_________________
Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 11:21 
 
Extra bonus skillup za biegnięcie w kierunku przeciwnym od tanka :p


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 11:33 
 
Whm dostanie skill upy za banish oraz leczenie samego siebie :D


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 419
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 11:37 
 
Mam nadzieje ze dla WHMa najlepsze skillupy beda za raisey :D


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2009, 11:48 
 
Gokulo napisał(a):
Jak ktos doczytal to itemy beda sie zuzywac, a moze nawet psuc, wiec raczej nie bedzie tak, ze bedziemy spedzac kupe czasu na zdobywaniu jakiegos zajebistego itemu tylko po to zeby sie on po tygodniu rozwalil :P Raczej w tym wypadku musi byc luzniejsze podejscie do zdobywania itemkow. Plus, polecam poczytac o Guild System jak bedzie wygladac polowanie na potworki itp.
... Nie wiem dlaczego nie wziales pod uwage ze moze istniec cos takiego jak reperacja itemow >.>

Druga sprawa wszyscy macie zajebiste pomysly i wogole i cale community z ffxi tez mialo zajebiste pomysly przez kilka lat a SE i tak robilo swoje, czemu mysliscie ze czegos sie nauczyli? :D Zreszta wszyscy mowicie ze to dla casual playerow glownie, a wymyslacie jakis skomplikowany system skill upow. ( Kurde juz wiem co Simi w tym widzie hehe )


_________________
Obrazek

Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.