mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 20 sie 2009, 12:02 

Kassei napisał(a):
Ehhh ludzie, czy Wy nie widzicie, że wciskają Wam kolejny raz TO SAMO ? Nawet nie chciało im się wprowadzić nowych ras :roll: Fanatyzm ftw, ale trochę obiektywizmu ;)

Dlatego wiem, ze i nowy FF nie trafi do wielu ludzi tutaj na forum, czy w innych miejscach. Z drugiej strony sa ludzie (tak, to fanatyzm), ktorym wcale to nie przeszkadza i oni chetnie FFXIV wyprobuja. Ja nie mam zamiaru z nikim walczyc i mowic, ze S-E zrobi MMO, ktore bedzie super przebojem i zawladnie rynkiem - bo wiem, ze tak nie bedzie. Oni potrafia robic tylko gry stworzone dla specyficznej publiki, takiej, ktora w swiatku MMO jest dosc niszowa. Napewno wielu ludzio sie zawiodlo, bo jednak liczyli na jakas rewolucje od strony S-E natomiast nie sadze, zeby taka zostanie nam zapewniona. No chyba, ze rozgrywka jednak nas zaskoczy - a to jest cos o czym narazie srednio mozna sie wypowiadac, bo znamy tylko podstawy. Plus, na papierze wszystko wyglada inaczej - przekonalem sie o tym probujac juz nie jedna gre na ktora sie napalilem.

Z DZISIEJSZEGO WYWIADU: (google translator wiec troche misz-masz)

Cytuj:
Both speakers were keen to stress the need to really consider this new episode as the result of almost eight years of work and experience about Final Fantasy XI, which, if served as a working basis, will ultimately delivered a completely different album in its history as in its Thursday mechanisms proposed by experience Final Fantasy XIV is much more immersive for the player: the main frame of the game is announced as even more epic than its predecessor, with elements such as voice recorded for most of the NPCs in the world Eorza to make more interactive quests and trade. The game has been thought, according to Mr. Tanaka, to cover a much wider audience than Final Fantasy XI, an audience as many neophytes as aficionados of the series.

Cytuj:
We landed at one of our tours to speak the question that burns the lips of everyone: how to walk but the Armory System? Unfortunately, as you might expect, as Mr. Tanaka Mr. Sundi have kicked into touch on this question by saying he could not reveal more at the moment: the only thing we agreed to tell us is that we could change jobs at will between the fighting in changing equipment.

But tough, we have not released the song and tried to learn a little more about how the game The game will be based on a main quest very difficult accompanying quests obtained through "Guildleves which enable everyone to find the pleasure that research, whether on a Thursday session of short (less than fifteen minutes) or much longer. We thus confirm that the game will be much more oriented towards the casual players that could not be Final Fantasy XI, being much more flexible. It is no longer questions of power of the character: everything is a matter of competence and an avatar will be together, whether played by an experienced player or a beginner, according to the skills he can bring to his group. Square offers the possibility of abolishing the barrier that separates the largest ships of more casual players.

Traumatized by the echoes that we had some challenges (such as Pandemonium, for example) proposed by Final Fantasy XI, we sought to learn more about balancing monsters for Final Fantasy XIV: there will always be monsters providing intense fighting at all adventurers who face but for all levels of mastery of the characters, from lowest to highest. But again, it will take a little longer to learn more.

Little sum-up:
- FFXIV is 8 years old project from FFXI experience
- Story and gameplay will be totally different from FFXI
- Story promised to be more epic than FFXI
- Recorded voices for NPC for a better interaction and immersion
- Game is aimed for neophytes and fans

- They're hesitant to port it on 360 because of Xbox Live (i.e. PSN = $ and XL = points)
- Playing with pad will be featured of course and it will be intuitive

- How does Amoury System work? They can't reveal anything for now but they said you can change your job as much as you want between fights by changing equipment (like FFXI's automatons?)
- Game will be based on one main quest said to be very difficult and come with casual quests
- It won't be about powered characters, PT will be about abilities and what you can bring in your PT: veteran players and occasional players will be able to group together
- There'll still be intense fights against monsters

- Concerning communication: it was the will of the team who wished to d othe opposite of FFXI's strategy: getting feedbacks and comments since the beginning
- Linkshell system overhaul to make PTs and online tools to help players by gathering informations of the social life of FFXIV
- Premiere Sites system will be extended with events' calendar

PostNapisane: 20 sie 2009, 12:31 

Gokulo napisał(a):
- Concerning communication: it was the will of the team who wished to d othe opposite of FFXI's strategy: getting feedbacks and comments since the beginning

już to widze :roll:

PostNapisane: 20 sie 2009, 13:21 

Nastepny wywiad tutaj:
http://ffxivcore.com/
Nie kopiuje bo jest dosc spory.

M.in:
- nie maja narazie zadnej pet/summon class :< Summony maja odgrywac wazna role w swiecie i nie bedzie mozna ich uzywac (miejmy nadzieje, ze narazie tylko!!)
- seamless world - nie bedzie zonowania :)
- PVP - nastawienie jak w FFXI, narazie maja to praktycznie gdzies, potem chca dodac jakis "sport" by wprowadzic pvp (czyli ballista-like...)

PostNapisane: 20 sie 2009, 15:52 

Panowie, WY mowicie o podobienstwach FFXIV do FFXI, no przeciez caly FFXI jest kopia FFX :P OK bo nie moglem sie powstrzymac ;)

Goku, Stok - nauczcie sie do cholery pisac odświeŻanie, bo kurna przez Was bede takie bledy popelnial, cholerny wzrokowiec ze mnie :P

PostNapisane: 20 sie 2009, 16:28 

Bodziu napisał(a):
Panowie, WY mowicie o podobienstwach FFXIV do FFXI, no przeciez caly FFXI jest kopia FFX :P OK bo nie moglem sie powstrzymac ;)

Goku, Stok - nauczcie sie do cholery pisac odświeŻanie, bo kurna przez Was bede takie bledy popelnial, cholerny wzrokowiec ze mnie :P

Zgodnie z zasadą dysleksji ... za każdym razem kiedy piszę słowo na nowo wymyślam jak ono jest zapisywane ... owszem znam regółki gramtyczne ... ale tak to już jest u pewnych ludzi. Choć się staram, to nie umiem poprawiać swoich błedów bo ich nie widzę ... taki life - sorry.

PostNapisane: 20 sie 2009, 16:33 

firefox.

PostNapisane: 20 sie 2009, 17:55 

No bo jak przeczytac Stoka to potem sam tak napisze :D Tez wzrokowiec jestem ! :P A ze mam Opere Unite bez obslugi polskiego to i tak kazde slowo mi na czerwono podkresla :p

PostNapisane: 20 sie 2009, 18:01 

Nie używaj opery tylko firefoxa ;)
Chyba zrobię na Pixies zakaz korzystania z opery :P:P

PostNapisane: 20 sie 2009, 18:04 

FU :D I hate Firefox :x a opera rulez :PP

Wywiad Famitsu:
FF14 gamescom famitsu interview digest + video showing weather effect

・At this moment, 40-50% completion.
・The graphic quality will be tune up even more. You can see each tree very clearly even they are very far away.
・macro feature will be added.
・UI layout can be movable by players themselves.
・The smile Icon is emote function.
・Those icons below the screen are called action command.
・You can set abilities that you had on those action command.
・Once you select the command, it will show on one of the 2 gauge in the middle of your screen. Each gauge represent left and right hand.
For example, your left hand equipped with a shield, so those shield related command will be appeared on the left hand gauge.
・When the action gauge reached, the command that you set, will be cast.
・There will be a power gauge too, the more it gains, the higher your accuracy and skill power will be.
・TP gauge will effect what kind of skill you can cast too. So gaining TP will be also very important during battle.
・TP will be gained by getting hit, or hit the monster.
・The action command will be change depends on your weapon. If you put on rod or staff , it will be magic related action.
・Action command will only have 10 slots. You are able to customize those.
・The bag mark icon is item bag.
・Players are not be allow to use emote during battle.
・3 kind of camera style : 3 person view, should view, and first person view.
・Players are able to pull up their weapon even not in engage mode.
・Quest mob location will be show on your map.
・Those puks wont be appear before you finished the dodo.
・There will be a development version before beta test. The image will be like a focus group thing.

http://ffxiv.zam.com/story.html?story=19336

Wiecej o battle systemie:
At this point, Tanaka begins attacking some dodos and moves on to discuss the battle system. In Final Fantasy XI, the player would select the attack command and enter an Auto-Attack mode. To spice up the flow of battle, Final Fantasy XIV will require players to select commands each time they attack, and the combination of commands they choose will determine the technique they use. This will put all new emphasis on strategy and keep players engaged in battle.

Action Commands, as Tanaka calls them, are lined up along the bottom of the screen as icons. Those who are grumbling about a passing resemblance to World of Warcraft will be happy to know the layout is tentative and certainly subject to change. The current setup has players selecting an ability from the from the bottom which then appears as a command in your gauge. There are two gauges - one for the left hand and one for the right hand. For example, the character that Tanaka was controlling had a shield in his left hand, so the left-handed gauge had shield commands registered to it.

To activate an ability, the player needs to store up their "Action Gauge." The strength and accuracy of a technique can be further increased by storing up the "Power Gauge." The "TP Gauge" also makes a return, which when full will alter the effects of your technique in a variety of ways. The gauges will increase when the player attacks or is attacked by an enemy. During this explanation, Tanaka unleashes Red Lotus Blade with a grin, much to the delight of the interviewer, who immediately recognizes the sword technique.

PostNapisane: 20 sie 2009, 19:19 

Im wiecej tego ogladam tym bardziej czuje ze ta gra pograzy sie sama. smieszy mnie tez linia obrony tej gry. Najpierw bylo ze napewno bedzie zupelnie inna niz ffxi ale teraz z kazdym newsem jak jest coraz bardziej pewne ze bedzie to odswiezony kotlet to ludzie zaczynaja gadke ze to dobrze ze bedzie to odswiezony ffxi bo przeciez ffxi jest dobry itd. I wracam do mojego dawnego pytania na chuj robic w takim razie gre taka sama gdzie bedzie trzeba zaczynac od nowa zamiast poprawic stara lub zrobic nowa ale z transferem postaci? Ze niby w swiecie vana diel nie ma juz nic ciekawego? a co za problem zrobic fabule z przejsciem do innego swiata zupelnie nowego? co za problem poprawic grafike? Sam sobie odpowiem: Po co sie meczyc jak moza wydac to jako nowa gre i zarobic kase na fanatykach XD I taka uwaga do Opiego apropo skakania na jednym filmiku Taru mial targetowanego jakiegos puka i mu uciekl na gorke pol metrowa i taru biegnac za nim stanal w miejscu na niewidzialnej scianie jak w ffxi wnosze z tego ze skakania nie bedzie co jest maksymalnym lamerstwem w grze w 2010 roku xD

Zeby sie ograniczyli do takiego samego systemu ktory ma swoja wady ale go lubimy, ale nie oni wszystko robia identyczne nowy swiat? Kurwa zalozcie okulary, przeciez oni korzystaja z tych samych artow co korzystali robiac ffxi swiat jest krpoka w kropke ten sam. Te same rasy. Nawet weaponskkill ten sam i co najlepsze w ffxi wygladal graficznie lepiej lol....

Obrazek

PostNapisane: 20 sie 2009, 20:37 

sam system grania w ffxi jest bardzo dobry, brakuje tylko otoczki która by go jakoś opisała w GUI + zawiera (oprócz może 5 czy 50 genialnych momentów) mnóstwo debilizmów które powodują wymioty, uczucie zawodu, żenady, bezsilności, zadumy, zdziwienia, zdołowania itd., szczególnie po np. 100 walce z tym samym mobkiem bez dropa czy po różnej innej rzeczy która nie przydarzyła się KAŻDEMU, system w jakiś niezrozumiały sposób na 100% preferuje coś lub kogoś i do dzisiaj nie wiadomo o co chodzi, jeśli miało by być tak samo w ffxiv to przecież po tygodniu podziwiania tekstur, drzew z listkami widzianymi z 2 km, kręcenia ogonem czy inną tylną częścią ciała, zabicia 5000 mobka w 7 dniu itd po prostu ludzie co zrobią ? NIC, będa dalej grać i nabijać kasę ludziom w SE którzy się śmieją że niskim kosztem robią coś, szkoda że nie znamy budżetu FFXIV i np. WoW to od razu by ludzie zrozumieli na czym polega pisanie softu z jakością i pisanie softu bezdyskusyjnego ...

a wystarczy żeby SE zrobiło nowe FFVII z wypasionymi filmami, postaciami , teksturami itd. i zarobią na tym więcej niż na ffxi-ffxiv łącznie bo od tamtej pory czyli 1997 roku w samej Japonii pewnie by chciało poznać tą grę ze 20 mln ludzi których odstraszają postacie z sześcianów , i przy okazji my byśmy sobie pograli w grę której mnóstwo momentów byśmy pamiętali DO KOŃCA ŻYCIA :), z ffxi też pamiętamy, tylko każdy wie jakie :roll:

szkoda że ludzie z branży nie wypowiadają i nie będą się wypowiadać fachowo na temat filmów czy demek ffxiv , chciałbym poznać opinie człowieka z Blizzarda który teraz pisze Diablo 3 czy Strarcraft 2 co sądzi o wszelkich newsach i filmach dot. ffxiv, to są tylko gry i łączy je dzisiaj sporo rzeczy jeśli chodzi o technologie którymi się posługują podczas pisania softu a fachowcy swoje wiedzą bo takie postacie biegające po łące z 3 mobkami pewnie by wystukali w 1-2 tygodnie z jakiegoś template'a :), my się możemy mylić oceniając cokolwiek co dotyczy ffxiv :) , ale człowiek który takie rzeczy pisze np. 15 lat ... , są jakieś w necie opinie ludzi z branży ?

PostNapisane: 20 sie 2009, 22:17 

Jezu Ator nie podniecaj się tak... chcesz grać w 7 letnią grę to graj, ja i pewnie kilka innych osób chętnie pozwiedza nowy świat. Nie musisz nas uświadamiać kurwami, że to podobne do FFXI, wyluzuj trochę.

PostNapisane: 21 sie 2009, 06:52 

Ato - a moze tak konkretnie o podobienstwach (wymien), bo podales tylko rasy, a niby to kotlet odgrzewany ;)
Na podstawie 3-4 podobienstw nie mozna od razu wysnuc ze too jest ta sama gra, przede wszystkim inny swiat, fabula i kupa nowych rozwiazan niespotykanych dotychczas w FF11.

Simi-gdyby wydali remake FF7 na pewno mieli by kupe kasy, szkoda ze nie wydadza :P bo sam bym to kupil :P

PostNapisane: 21 sie 2009, 14:23 

Bodziu napisał(a):
Simi-gdyby wydali remake FF7 na pewno mieli by kupe kasy, szkoda ze nie wydadza :P bo sam bym to kupil :P

Wcześniej czy później wydadzą. Wystarczy popatrzeć jak ciągną kasę w postaci FF:AC, Crisis Core i całym universum FF VII...

Nic nowego wydać nie muszą. Mają fabułę, system i miliony fanów (co czyni ich 100% kupcami :)). Kwestia wyrenderować oprawę graficzną i dodać voice acting. Rok, dwa developingu i kolejne miliony na konto SE :)

Co do FFXIV...

Cytuj:

I wszystko jasne.
Zbytnio nie biorę do siebie recek, opinii etc. Sam zagram i ocenię, a to, że podniecam się jeszcze przed wydaniem gry to już tylko moja sprawa :)

PostNapisane: 21 sie 2009, 14:42 

Bo to jest taka gra. Niszowa. Dla fanów, czy też raczej maniaków finala.
Tak jak WHO, LOTRO, SWG obecnie, no i FFXI. "Normalni" ludzie grają w AION, WoW itp ;)

PostNapisane: 21 sie 2009, 14:48 

Shinji-kun napisał(a):

Cytuj:

I wszystko jasne.
Zbytnio nie biorę do siebie recek, opinii etc. Sam zagram i ocenię, a to, że podniecam się jeszcze przed wydaniem gry to już tylko moja sprawa :)

Przeciez tu nie jest napisane nic innego jak 'gra jest dla wszystkich' :roll:

Obrazek

PostNapisane: 21 sie 2009, 14:53 

Plan marketingowy SE raczej nie opiera się na walce o 1st place wśród gier mmo.

Mają już ukształtowaną bazę klientów. Muszą wydać następcę swojego mmo, gdyż, co tu dużo mówić FFXI jest już dziadkiem.

Każde mmo ma w sobie coś co przyciąga. Jedni grają w WoW inni w L2 inni w darmówki. Próbowałem kilku mmo i większości nadchodzących spróbuje.

PostNapisane: 21 sie 2009, 15:22 

Shinji-kun napisał(a):
Plan marketingowy SE raczej nie opiera się na walce o 1st place wśród gier mmo.

Nie wiem na czym sie opiera plan marketingowy SE, ale na pewno jest tak zbudowany aby trafil do jak najwiekszego grona odbiorcow, a nie do 'stalego elektoratu'. Inaczej po co wlasciwie plan mialby byc ;)

Obrazek

PostNapisane: 21 sie 2009, 15:32 

Shinji-kun napisał(a):
Kwestia wyrenderować oprawę graficzną i dodać voice acting. Rok, dwa developingu i kolejne miliony na konto SE :)

Normalnie spec game developer.

PostNapisane: 21 sie 2009, 16:43 

tczewiak napisał(a):
Normalnie spec game developer.

Normalnie mnie oświeć.

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 110  Następna strona