mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 16:49 
 
Proces developingu gier to obecnie "ciut" więcej niż 1-2 lata.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 17:02 
 
tczewiak napisał(a):
Proces developingu gier to obecnie "ciut" więcej niż 1-2 lata.


Chcesz powiedzieć, że remake miałby powstawać 3 - 4 lata ?
Pisałeś gry na dev-kit'cie ?

Rada: Lepiej napisz konstruktywną odpowiedź, niż masz ironizować z tego co pisze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 17:22 
 
Nie ma znaczenia czy remake czy nie - jeśli gra ma być dobra, a wręcz bardzo dobra to nie powstanie w 2 lata. Rzekłbym, iż zajmie im z 5 i powstanie przy następnej generacji konsol. No chyba, że dłubią już od dłuższego czasu i wypuszczą na koniec żywotności PS3, aby wycisnąć z niego resztki sił.

Czemu? Posiedź sobie chwilę przy prawdziwym pisaniu gier (czyli, nie pańszczyzna uprawiana przez firemki płodzące 2 gówniane produkty rocznie) to zrozumiesz, że nie da się napisać dobrze gry (szczególnie konsolowej) na gotowcach. To jest SE - popatrz na to jakie możliwości z PSX wycisnęło FF9 czy z PS2 FF12. Takich rzeczy nie osiąga się poprzez pisanie na frameworkach.

BTW - pomyliłeś dev-kit z frameworkiem ;) Na dev-kicie musi pisać każdy, kto pisze pod ps3.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 17:34 
 
Bodziu chyba dawno nie grales w FFXI nowy swiat? Odpal ffxi pobiegaj z 5 minut na La Theine Plateau, pozniej odpal filmiki z ffxiv. Zaloze sie ze korzystaja z tych samych artow z ktorych korzystali w ffxi. Krain stworzonych od zera bedzie pewnie z 10%. Nadal nie mozna skakac co jest idiotyzmem nie ma to jak przywiazywac wage do super realistycznej grafiki i zatrzymywac sie na niewidzialnej scianie wbiegajac na skalke ktora ma 20 cm. Trudno by bylo zeby byla ta sama fabula... Nie zamierzam nic udowadniac bo po wczorajszej rozmowie z Rhae wiem ze to nie ma sensu. Dla Was jak sie zmieni nazwe swiata na inna to juz jest nowy, a powiedzcie mi dlaczego jak czytam komentarze i opinie ludzi to wszyscy co graja w ffxi pisza ze wszystko wyglada tak samo tylko w lepszej oprawie? tysiace ludzi ma omamy wzrokowe? Rhae mi pisze ze nie jest takie same bo topografia jest inna z taka opinia to ja niestety nie mam co dyskutowac.


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 17:55 
 
Pomyślałeś o tym, że testują engine?


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*

Posty: 168
Dołączył(a): 27.12.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 18:07 
 
a czy FFXII to też FFXI tylko, że solo? bo tam też przecież są podobne lokacje np do sarutabaruta czy konschtat highlands


_________________
Obrazek
gimped BLM XD


Ostatnio edytowano 21 sie 2009, 18:10 przez vacek700, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 18:08 
 
O nie, La Theine Plateau argument...

FFXI- lokacja z trawą, wzgórzami, drzewami liściastymi, kilkoma skałkami i ścieżką.

FFXIV- lokacja z trawą, wzgórzami, drzewami liściastymi, kilkoma skałkami i ścieżką.

Milion innych gier- lokacja z trawą, wzgórzami, drzewami liściastymi, kilkoma skałkami i ścieżką.

Sami złodzieje w tej branży developerskiej-spec. design lokacji! :-?

Oczywiście że wyglądają podobnie bo co można odkrywczego wymyślić w tego typu lokacji? Wrzucić kilka głów z Wyspy Wielkanocnej aby była trochę bardziej unikalna? Zamiast pisać jakie wszystko jest podobne lepiej napisz jak Ty byś zrobił grę aby 90% lokacji było unikalnych dla tej i tylko tej gry a 10% było podobnych, krytykować jest zawsze łatwo.

Dlatego napisałem, że lokacje będą się różnić głównie topografią bo tak naprawdę czym innym mają się różnić? Zamiast małego jeziorka na d-4 będzie większe jeziorko na f-12, zamiast zejścia do wykopalisk w stylu Jury K-Częst. będzie pewnie przejście w teren górzysty do jakiejś wioski a potem to cholera wie co dalej. No ale ok, można sobie opinię o całym świecie i całej grze ustalić na podstawie alfa wersji gry gdzie zaprezentowano jedną lokację tak popularną dla każdej gry. Faktycznie dyskusja jest bez sensu.

Reasumując:
-nowy system walki (choć walka nie będzie w stylu chodzonego mordobicia z automatów na dworcu tylko bardziej strategiczna)
-nowy system power-upowania postaci
-lokacje które mimo podobnej oprawy (założenie po obejrzeniu jednej lokacji z filmików) będą prowadziły w zupełnie inne miejsca
-nowa fabuła, ponoć jeszcze bardziej epicka niż ta z FFXI
-nowe miasta, które na pewno będą wyglądać inaczej niż Lastok, Sandoria, Jeuno czy też Wieś
-brak stref czyli koniec z czarnym ekranem i przerwami w konwersacjach
-automatyczny teleport do miejsca gdzie się wzięło questa po nagrodę
-instancje wszystkiego od zabicia 3 kur do cholera wie czego.

Ale przecież to będzie ta sama gra, po prostu ładniejsza, prawda?


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 18:24 
 
jeśli ffxi ma ograniczenia wynikające z ps2 to ffxiv na 100% będzie mieć ograniczenia wynikające z ... ps3/xbox360 czyli jak wyjdzie i dziecko to odpali na konsoli w grudniu 2010/2011 roku to się po prostu zastanowi lub przerazi, pamiętajmy że mamy teraz sierpień 2009 i wypasione karty graficzne w PCtach , sporo nowoczesnych enginów przetestowanych w akcji a tworzony jest crystal engine który ... ma zaszokować swoimi możliwościami najpierw w ffxiii ? a potem w mmorpg gdzie grafika nie powinna mieć w ogóle znaczenia żeby miliony ludzi się dobrze bawiło ? :)
przecież nas by zadowoliła w ffxiv grafika dokładnie takiej samej jakości jak w ffxi aby tylko gra była bardziej przyjazna , reguły jaśniejsze, nagrody sprawiedliwsze, porażki mniej bolesne, schody mniej strome, gui dla poważniejszego gracza a nie 4 latka, macra i inne udogodnienia do użycia, brak możliwości zmonopolizowania rynku 1 itemem itd. , grafika nie ma znaczenia w erze gier HD (w sensie takim że w pewnych określonych warunkach 90% gier wygląda wyjątkowo dobrze) i milionie settingsów bo i tak połowa ludzi nie wyciśnie na swoich kompach tego co by chciała a druga na swoich marnych TV nie zobaczy tego co developer w Japoni pisząc czy nawet testując ffxiv :)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 20:10 
 
tczewiak napisał(a):
Pomyślałeś o tym, że testują engine?


Targaryen napisał(a):
Pracowali nad FFXIV od czasu CoPa czyli jakieś 4 lata.


Taaa najodpowiedniejszy moment na testy silnika, to 4 rok developingu :] Zrozumiałbym jeszcze jakieś stresstesty, ale nie dwie postacie i 4 kurczaki na łące ;) Przez 4 lata to już powinieneś wiedzieć czy masz dobry engine, czy masz go pisać od nowa ;)


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 20:19 
 
Nie chce bronic engine ani nic :P, tylko jesli chodzi o to co zobaczylismy - czyli 3 postacie i 4 kurczaki na krzyz - SE powiedzialo, ze na tej prezentacji chcieli pokazac jak dziala Guildleve dlatego wszystko innego zostalo usuniete. Ile tego "innego" bylo to nie wiem :p

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sie 2009, 21:25 
 
Kassei wyjątkowo się zgodzę z Tobą, co nie zmieni mojego przekonania że FFXIV warto spróbować. Mam do tej gry ogromny sentyment, pewnie dlatego, że najfajniej mi się grało finala ze wszystkich gier. A to pewnie dlatego że byłem od początku częścią tego community. Inaczej zupełnie się czułem grając w SWG, WoW itd. Brakowało tam takiego nakierowania na cel wspólny, cel grupy. Teamplay. Nawet w sumie w EvE tego nie doświadczyłem na tym poziomie. W większości gier grałem kupę czasu solo, a czasem jakaś wypadówka wspólna ... a tu było zupełnie inaczej, choć i to się z czasem zmieniło...
Trochę mi się przypomniało to teraz w lotro, a może moje oczekiwania się zmieniły ...

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 18:27 
 
Niestety koncowka Gamescon nie dala nam juz zbyt wiele nowego info, ale jeszcze jedna grupa japoncow doczekala sie wywiadu, ktorego najsmaczniejsze kawalki tutaj umieszcze :)

http://ffxiv.zam.com/story.html?story=19378

Cytuj:
Tanaka admits that one thing they learned was how technology advances over the life of an MMO. When they first began development, single-processor CPUs were the norm, but soon after release, multi-core processors grew to become the standard. With Final Fantasy XIV, they are thinking five years ahead and plan to include support for multi-core and mutl-threading technology from the start.


Cytuj:
In order for the character to perform commands specified by the player, one must first store up the Action Gauge. If you select a command before the gauge is ready, it will activate once the gauge fills up. There is also a Power Gauge, which can increase the strength and accuracy of one's techniques. The interviewer notes that even with the absence of Auto-Attack, the player could simply use the most powerful skill over and over again. However, Tanaka reveals that repetitive usage of one skill will cause the monster to start seeing through your actions, and it will become harder to land your attack. In other words, employing a variety of tactics is the best way to defeat a monster.


Cytuj:
The type of Guildleve one can accept will change based on the character. Also, new types of Guildleve will continuously be added through version updates. Tanaka promises that the development team is working hard to create a wealth of content in this area. There will be quests that take less than 30 minutes to complete, all the way up to epic missions that span a couple days. Guildleve is all about customizing the game to one's own style.

When asked for more specific information on the actual quests, Tanaka is unable to divulge too much more. However, he explains more about the system, saying that there is an upper limit to the number of Guildleve one player can acquire at a time. If you want to play beyond that, you may have to help other people with their Guildleves. Sundi explains that players can freely aid each other on quests, even if one player does not possess the particular Guildleve being fulfilled.


Cytuj:
There will also be factions within each race from which to choose, possibly the ones mentioned in descriptions on the official site. For example, a Miqo'te could belong to the Seekers of the Sun or Keepers of the Moon. While this change does not have an impact on the story, Tanaka indicates they may add more aspects to the game that further differentiate the factions.

When creating a new character, players will be able to freely select their starting location as well. While Final Fantasy XI offered special rings depending on your hometown, Tanaka expresses interest in giving everyone a completely level playing field this time around. The point is to allow everyone to start fresh and not influence their choice of race, hometown, or what path they may wish to take with the growth of their character. To this end, there will also be no significant differences between the races. All races can learn the same skills and abilities, but there may be other slight nuances to make them unique.


I pare HD screenow:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 19:00 
 
Gokulo napisał(a):
I pare HD screenow:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wyprzedzę Ato :P

1. Meriphataud Mountains
2. Konshtat Highlands
3. La theine Plateu
4. No ale WSy w FF11 wyglądają ładniej :(:(:(
5. O mój borze czy ja zdążę zrobić relica przed tym jak wszyscy odejdą do FF14?

:lol:


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 19:03 
 
tczewiak napisał(a):
1. Meriphataud Mountains


A zamek w tle to San d'Oria !!!!!!!!!!11111111111oneoneone


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

**
Avatar użytkownika

Posty: 343
Dołączył(a): 20.05.2009
Offline
PostNapisane: 22 sie 2009, 23:33 
 
Sorry ale świat naprawdę jest podobny do tego z FFXI to przecież widać i nikt nie zaprzeczy.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2009, 02:56 
 
tczewiak napisał(a):
1. Meriphataud Mountains
2. Konshtat Highlands
3. La theine Plateu
4. No ale WSy w FF11 wyglądają ładniej :(:(:(
5. O mój borze czy ja zdążę zrobić relica przed tym jak wszyscy odejdą do FF14?

:lol:


1.2.3. Lufaise (nawet plotek i wiezyczki sa)
4. no cóz...
5. No prosze pan wielki pogromca bledow ortograficznych! "O moj BORZE"! Jestes druidem? Moze rusalka?(raczej nie, jestes zdecydowanie za brzydki) Tak czy siak skoro masz swoj bor to propnuje Ci do niego wracac i przezimowac az do ffxiv ^^


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2009, 03:29 
 
Jakbyś czytał kominka to wiedziałbyś co to buk.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2009, 08:11 
 
Ragni napisał(a):
Sorry ale świat naprawdę jest podobny do tego z FFXI to przecież widać i nikt nie zaprzeczy.


Swiat? Masz na mysli 2-3 lokacje, ktore widzielismy? Damn, FFXIV to mala gra :(

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2009, 08:12 
 
Bartelius napisał(a):
...(nawet plotek i wiezyczki sa)...


Płotek - wielki wyznacznik wszechświata.


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2009, 09:08 
 
No... dla nas taru to i moze troche? >.<;

Anyway, juz po gamesconie, za miesiac TGS gdzie S-E napewno wypusci jeszcze wiecej nfo, plus widzac jaka teraz maja polityke, informacje na temat kolejnej z mechaniki gry.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.