mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 20:07 
 
Gokulo napisał(a):
I latac z wyciagnieta bronia, a nie pomachac przez 2 sek.

Nie jest. Tylko pare mobow "nie mozna" bic z przodu, tylko np z tylu czy przodu bo maja zwiekszony def. Teraz caly system oparty bedzie na positioningu.

Nie wiem jak po jednym zdaniu, ze grafika bedzie jeszcze lepsza stwierdzasz na czym skupiaja sie tworcy gry. ;)


1.Na cholere mi wyciaganie broni na dluzej niz 2 sek w celu emotki jesli nie walcze?(zreszta to miala byc ironia...)

2.a Sneak attack? a Trick attack? a Fan shaped ataki? a Wivre? a Wyrmy? a Salvage bossy i tak bym znalazl jeszcze od groma rzeczy.

3. patrz na nawias wyzej...


_________________
Obrazek

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 20:24 
 
Bartelius napisał(a):
2.a Sneak attack? a Trick attack? a Fan shaped ataki? a Wivre? a Wyrmy? a Salvage bossy i tak bym znalazl jeszcze od groma rzeczy.


Directional ataki to nie to samo co positioning wplywajacy na efekt nawet zwyklych uderzen. Wivre lapia sie pod te wybrane moby o ktorych juz wspominalem. Ok zgodze sie co do sata, ale to DWA skille, ktore w zasadzie decyduja o roli joba. Jezeli dla ciebie caly system oparty na hitboxach, a wyselekcjonowane przypadki to dyskusja nie ma sensu.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 20:45 
 
[wywalone]


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80


Ostatnio edytowano 10 wrz 2009, 21:39 przez Huckster, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 20:56 
 
Huck, dalem to samo na poprzedniej stronie :p

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 20:56 
 
Na cholerę ci chodzenie z wyciągnięta bronią w mieście, lepiej się poczujesz? Liczysz na zniżki w sklepach jak podejdziesz do sprzedawcy z młotem dwuręcznym w łapskach?

W FFXI nie ma absolutnie żadnej różnicy jaki się bazowy dmg zadaje od przodu, od tyłu (wyjątek SA) czy od boków (poza Vivre i różnica jest tylko wtedy tylko jak wrzuci Granite Skin). Owszem, można złamać broń u impa czy qutruba, można uniknąć "flaila" od HNMów jeśli się nie atakuje od tyłu ale to wszystko, żadnych różnic w dmg. Na tym etapie można jedynie domniemywać co planują developerzy, może to będzie szukanie słabych punktów u danego mobka a może podobnie jak w FFXI po prostu unikanie śmiercionośnych ataków poprzez właściwą pozycję.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 20:59 
 
Ogolnie to dobry pomysl.

Pamietam jak w FFXI biegalem wokolo moba zeby uniknac ataku. :D

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 21:01 
 
Ja próbowałem strafe w prawo/lewo na wzgórzu przy Bastok jak biłem owce/gobliny bo myślałem, że mam większy evasion :)


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 21:26 
 
Targaryen napisał(a):
Ja próbowałem strafe w prawo/lewo na wzgórzu przy Bastok jak biłem owce/gobliny bo myślałem, że mam większy evasion :)


Buhehehehe a myślałem, że tylko ja tak robiłem :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 22:30 
 
Krzysiek2099 napisał(a):
Targaryen napisał(a):
Ja próbowałem strafe w prawo/lewo na wzgórzu przy Bastok jak biłem owce/gobliny bo myślałem, że mam większy evasion :)


Buhehehehe a myślałem, że tylko ja tak robiłem :D

Ej, to dziala >.>


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 22:31 
 
Targaryen napisał(a):
Ja próbowałem strafe w prawo/lewo na wzgórzu przy Bastok jak biłem owce/gobliny bo myślałem, że mam większy evasion :)


Co do śmigania wokół moba to taki system zaimplementowali w Aion. Strafe na boki daje większą szansę na unik, w tył parry+, w przód dmg+. Powiem szczerze, że taki patent urozmaica walkę z mobem oraz dodaje trochę dynamiki do pojedynku. Yes, please takim patentom w FFIXV.


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 22:40 
 
Solo patent dobry, ale wyobrażasz sobie 36 osób biegających wokół jednego moba? :D Albo tanka krzyczące "Dajcie mi tył! Chcę parry+ !!!!!" :D


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 00:23 
 
W Aionie jest to element czysto zręcznościowy. Nie ma dużego nacisku na ten sposób gry. Jakikolwiek ruch podczas walki, elementy zręcznościowe dają (przynajmniej mi) spory fun. Oczywiście z mmo nie zrobią Jack'a & Daxter'a, ale jak już mówiłem, nie wielka pierdółka, a cieszy.


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 06:39 
 
Powyzsze plotki juz w wywiadzie z dengeki:
http://ffxiv.zam.com/story.html?story=19635

To co wydalo mi sie najciekawsze:
Cytuj:
Crafters will have other unique abilities, such as being able to add their own colors or patterns to the equipment they make. It is also possible that shop signs will be made available to long-time players, although Komoto says they are still considering different options.

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 09:19 
 
Rhae a quadawy w past na campaign nie maja tak ze dmg w plecy jest praktycznie zerowe? Pytam bo nie jestem pewien.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 09:28 
 
Tylko gdy użyją harden skilla Zang.


_________________
Obrazek

*

Posty: 168
Dołączył(a): 27.12.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 11:18 
 
Mnie zastanawia to
Cytuj:
In a way, Aetheryte takes the place of the Mog House

Rozumiem to tak, że nie będzie mog house. A szkoda by było bo dobre 80% mojego czasu online spędzam gapiąc się na moga w domku :D


_________________
Obrazek
gimped BLM XD

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 11:45 
 
Kupilem dzis neo plus z ciekawosci co tam slychac na konsolach i bylo o ffxiv i jak przeczytalem to myslalem ze do nich zadzwonie i wysmieje za rzetelnosc... Napisali ze w ffxiv bedzie positioning po czym w nawiasnie ( np. gdy bedziesz stal na gorce lub w dolku ) nie ma to jak dodawac cos od siebie hehe. Co do tego tego zeby kazdy mob w ffxiv miial cos takiego ze bedzie trzeba sie ustawiac i bic go w konkretne miejsca? WIELKIE NIE. FFXIV wyglada podobnie w poruszaniu sie jak ffxi z tego co widac wiec nie chce miec na kazdym mobku w "exp" party 4 dd stojacych na sobie... To jest wlasnie dobry patent na bossow lub niektore mobki jak w ffxi na kazdym mobku w grze to by byla masakra. Co do poruszania sie zeby miec wieksze Evasion itd. ZNOWU WIELKIE NIE. Zeby cos takiego bylo fajne to musieli by zupelnie zmienic engine imo(np wylaczyc zupelnie detekcje kolizji miedzy postaciami). Co do mobkow w FFXI od ktorych to gdzie stoisz zaleza rozne rzeczy to hmmm:

ATAKI
1. Behemoth Cone attack i attack gdy ktos wemie hate z tylu
2. Buffalo Cone attack
3. Breath attack i attack gdy ktos wemie hate z tylu
4. Coeurls Cone attack i Gaze attack
5. Dhalmel Cone attack
6. Gnoles Cone attack
7. Manticores breath attack
(jade po koleji moby z zakladki beast jak narazie wszystkie cos maja)
8. Marids Frontal AoE
9. Monoceros ( Ixion ) - Cone attack, Szarza
10. Opo gaze attack
11. Rabbits Cone atack x2
12. Rams Cone attack
12. Tigers gaze i cone attacks
13. Adamantoise Breath Attack
14. Bugards Fan shaped x2
15. Eft Frontal
16. Lizards cone i gaze
17. Peiste Frontal gaze + gaze
18. Raptors 3x cone
19. Wivre Fronal i Back cone
20. Antilons Cone
21. Beetles Cone
22. Crawlers Cone x3
23. Diremites Cone
24. Flies Cone
25. Ladybug cone
26. Scorpions cone x2
27. Spiders Cone
28. Wamoura cone x2
29. flytrap cone
30. Funguars Cone x2
31. Goobbue Gaze
32. Morbols Cone x2
33. Rafflesia Cone
34. Pugils Cone Cone
35. Orobon Cone
36. Ruszors 4x Frontal
37. Sea monks Cone
38. Flan Cone
39. Hacteyes Gaze x2
40. Leeches Cone
41. Sandworm Cone x ?
42. Slugs Cone x2
43. Birds Cone x2
44. Cocatrice Cone
45. Hippogryphs Frontal x 2
46. Doomed Cone x2
47. Fomors Cone x2
48. Hounds Cone x 2
49. Qutrub Cone
50. Vampyr Cone x 2
51. cardians Cone
52. Khimairas Cone x2
53. Magic pots Cone
54. Amphipteres Cone i Back
55. Dragons cone x 5
56. Hydra Cone
57. Puks Cone
58. Ahrimans Cone x 2
59. Dvergr Cone
60. Gargoyles Gaze
61. Kindred Cone x 2
62. Soulflyers Cone
63. Tauri 3x fronal
64. Aern Cone
65. Euvhi cone x 2
66. Hpemde Cone
67. Phuabo Cone x 3
68. Xzomit Cone
69. Ghrah Cone x 2
70. zdei Cone x2
71. Gorgers Cone
72. Chariots Breath
73. Ramparts Cone
74. Antica Breath
75. Gigas 3 x Cone
76. Lamiae Cone x 3
77. Orc Warmachinery cone x 3
78. Qiqirin Cone

INNE

Wivre redukcja dmg z przodu
Quadavy w past z tylu
MNK typ moby counter i guard z przodu
PLD shield block z przodu
Ixion redukcja z przodu
Sneak Attack ( jest cos takiego jak /thf a nie tylko main thf)
Trick Attack ( jak wyzej )
Cover

Jaka jest techniczna roznica miedzy ustawieniem sie z boku tylu przodu zeby zrobic wiecej dmg a ustawieniem sie z przodu boku tylu zeby nie oberwac z jakiegos ataku?

Uff ze mi sie chcialo.
Teraz uczciwie sobie odpowiedmzy na ilu z tych mobow sie ustawiamy?
Czemu system positioningu typu kazdy mob dostaje wiecej dmg z tej lub innej strony lub unikanie atakow przez poruszanie sie jest do dupy z takim poruszaniam sie jak teraz?
1. Fizycznie niemozliwe z detekcja kolizji jaka mamy
2. FFXIV ma byc nastawione mocniej na solo jak chcesz wykorzystywac uderzanie od roznych stron jesli mob odwraca sie do Ciebie twarza?
3. Zadawanie wiekszych obrazen i unikanie bedzie sie fizycznie wykluczac np najepszy dmg bedzie z tylu ale najgrozniejszy attack tez bedzie z tylu
4. Bardzo duze prawdopodobienstwo wykluczenia czegos takiego jak DD tanking, bo watpie ze najwiekszy dmg na wiekszosci mobow robilo sie bedzie z przodu
5. Ludziom sie nie chce blinkowac i ustawiac na waznych mobkach i myslisz ze im sie bedzie chcialo na kazdym ? optymista.
6. Rng okrazajacy mobka do okola jednoczesnie trymajac dystans?,kiedy mobek sie zechce odwrocic? Na Bossie raz na dzien ok na kazdym mobku w grze np w "exp" pt? Powodzenia.
7. W cholere wiecej rzeczy ktore akurat nie przychodza mi do glowy.

Dlatego wlasnie narzekam na to ze gra jest podobna do ffxi poniewaz takie zrecznosciowe patenty w tej grze nie przejda, a jesli sprobuja je wdrozyc nie zmieniajac enginu to bedzie porazka.


_________________
Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 11 wrz 2009, 11:49 przez Bartelius, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 11:49 
 
Ciekawe, ciekawe. Tyle, że to wyłącznie domysły są.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 11:51 
 
Shinji-kun napisał(a):
Ciekawe, ciekawe. Tyle, że to wyłącznie domysły są.


Jakie znowu domysly? Jak dmg ma byc zalezny od tego gdzie stoisz to mozliwosci nie ma zbyt duzo:
1. daleko - blisko.
2. od ktorej strony moba.


_________________
Obrazek

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 12:01 
 
Cytuj:
2. FFXIV ma byc nastawione mocniej na solo jak chcesz wykorzystywac uderzanie od roznych stron jesli mob odwraca sie do Ciebie twarza?


A kto powiedzial, ze musisz biegac dookola niego? Juz w logu z prezentacji gamescon padaly "attacked from left side/right side" czy "hit a weak point"

Cytuj:
Fizycznie niemozliwe z detekcja kolizji jaka mamy


My to znaczy kto? Bo chyba nie masz na mysli ogolnie. Bo sa gry, ktore wykorzystuja sprawnie hitboxy.


Za reszte sie nie biore, bo nie ma sensu. Ato przestan bawic sie w przepowiadacza przeszlosci. Twoje spekulacje ida tak daleko, bez ZADNYCH podstaw, ze to juz nawet nie jest smieszne.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.