mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 12:15 
 
Bartelius napisał(a):
Zeby cos takiego bylo fajne to musieli by zupelnie zmienic engine imo(np wylaczyc zupelnie detekcje kolizji miedzy postaciami).


Cytuj:
jesli sprobuja je wdrozyc nie zmieniajac enginu to bedzie porazka.


1. Czy w ogóle masz pojęcie co to jest engine?
2. Skąd możesz wiedzieć jaki engine jest w FF14? Szklana kula? Jak tak to lepiej zagraj w dużego lotka zamiast trollować na forum.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 12:15 
 
Gokulo napisał(a):
Cytuj:
2. FFXIV ma byc nastawione mocniej na solo jak chcesz wykorzystywac uderzanie od roznych stron jesli mob odwraca sie do Ciebie twarza?


A kto powiedzial, ze musisz biegac dookola niego? Juz w logu z prezentacji gamescon padaly "attacked from left side/right side" czy "hit a weak point"

Cytuj:
Fizycznie niemozliwe z detekcja kolizji jaka mamy


My to znaczy kto? Bo chyba nie masz na mysli ogolnie. Bo sa gry, ktore wykorzystuja sprawnie hitboxy.


Za reszte sie nie biore, bo nie ma sensu. Ato przestan bawic sie w przepowiadacza przeszlosci. Twoje spekulacje ida tak daleko, bez ZADNYCH podstaw, ze to juz nawet nie jest smieszne.


No bez jaj... jak chcesz byc z boku moba solo jesli mob sie do Ciebie odwraca? Sleep, stun tylko chyba.
Jaka mamy w ffxi a ffxiv jesli chodzi o poruszanie wyglada identycznie kurwa kazdy kto obietywnie na to patrzy to widzi ja jebie co za ludzie Wyobraz soebie ze ja tez jest fanboyem i tak czy siak ZAGRAM w ta gre dlatego chce zeby byla najlepsza a nie kurwa patrze przez rozowe okulary i daje sobie wciskac co tylko zapragna. Tak sa gry co wykorzystuja to sprawnie i te gry maja zupelnie inny engine i poruszanie sie DYNAMICZNY nie taktyczny jak FF.


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 12:18 
 
1. Więcej kurwa kurwa.
2. Jednak nie masz pojęcia czym jest engine.
3. Widzę, że wiesz również jak bardzo dynamiczny będzie FF13. Stary... weź mi podaj jutrzejsze numery dużego lotka.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 12:19 
 
Cytuj:
2. Skąd możesz wiedzieć jaki engine jest w FF14? Szklana kula? Jak tak to lepiej zagraj w dużego lotka zamiast trollować na forum.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 12:23 
 
tczewiak napisał(a):
Bartelius napisał(a):
Zeby cos takiego bylo fajne to musieli by zupelnie zmienic engine imo(np wylaczyc zupelnie detekcje kolizji miedzy postaciami).


Cytuj:
jesli sprobuja je wdrozyc nie zmieniajac enginu to bedzie porazka.


1. Czy w ogóle masz pojęcie co to jest engine?
2. Skąd możesz wiedzieć jaki engine jest w FF14? Szklana kula? Jak tak to lepiej zagraj w dużego lotka zamiast trollować na forum.
Z filmikow kurwa z gameplayu. Widze ze nie da sie skakac widze jak sie ruszaja i z jaka predkoscia i widze ze jest bardzo podobny POD TYM WZGLEDEM co FFXI. JEsli ktos trolluje to forum to Ty i Deshter bo wyobraz sobie jakkolwiek sie ze mna nie zgadzasz to ja pisze w topicu ffxiv o wadach ffxiv oboejtnie czy wedlog Ciebie sensownych to nadal trzymam sie topicu, a Ty jedyne co robisz w co 2 poscie to czeppiasz sie mojej osoby, ortografii czy innych offtopicowych bzdetow. Cheknij posty Deshtera przy okazji bo mialem dziwne wrazenie po ktorym tam poscie ze on nic inengo nie robi na tym forum tylko na mnie wjezdza w ten czy inny sposob. Chyba 9 z 13 ostatnich postow Desha to chamskie,dwuznaczne,ironiczne lub nazwij sobie sam aluzje lub odpowiedzi na to co napisalem. Desh obsesja to zla rzecz, a jak nie bede gral w ffxiv to biadaku na kim Ty sie bedziesz wyrzywac? Ok sorry teraz ja zrobilem offtopic, ale chce z tego wyciagnac wnioski. Nie zamierzam sie z Wami dwoma lub ktokolwiek do Was dolaczy przezucac blotem. Nastepne uwagi co do mojej osoby lub tego co napisze nie majace na uwadze tresci wlaciwej moich postow bede z miejsca ignorowal, a to chyba najlepszy sposob na takich lubiacych flame ludzi jak Ty Kamil.


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 12:24 
 
Gokulo napisał(a):
Cytuj:
2. Skąd możesz wiedzieć jaki engine jest w FF14? Szklana kula? Jak tak to lepiej zagraj w dużego lotka zamiast trollować na forum.


To ze nie wiem jaki jest Engine jako calosc nie znaczy ze nie moge wychwycic jego aspektow z filmiku z gameplayem...


_________________
Obrazek

Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 12:35 
 
Ator jeśli w grze solo przeważnie nie ustawisz się z boku mobka bo obróci się do ciebie mordą (choć są odstępstwa od tej reguły) nie znaczy, że należy automatycznie wykluczyć system weak pointów.

Ostatnio został przybliżony system walki i pokazano, że będzie można ustawiać skille dla prawej lub lewej ręki. Obstawiam, że będzie to miało znaczenie w walce nawet solo jeśli weak point będzie tylko z jednej strony. Może być i tak (spekulacja), że różne skille będą atakowały różne części ciała danego mobka i po zapoznaniu się z tym gdzie dany gatunek ma najsłabszy pancerz będzie się ustawiało odpowiednie skille do walki z odpowiednim rodzajem mobka. To by w pewnym sensie tłumaczyło strategiczne podejście do walki ale jak wspomniałem to tylko spekulacja. Nie da się natomiast ukryć, że system będzie błyszczał w grze zespołowej gdzie mamy tanka, dds, magów.

Ja tez chcę aby już nie było kolizji z innymi graczami bo to w FFXI jest popieprzone i utrudnia wymijanie innego gracza przy ewidentnej przewadze prędkości oraz ustawianie się do weaponskilli (szczególnie na hnmach).

Trafna uwaga z Quadavem, thx Zang a Ator ma rację co do Ixiona, to faktycznie jedyny mobek, który od przodu dostaje dużo mniejszy dmg od zwykłych uderzeń.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 12:39 
 
Targaryen napisał(a):
Ator jeśli w grze solo przeważnie nie ustawisz się z boku mobka bo obróci się do ciebie mordą (choć są odstępstwa od tej reguły) nie znaczy, że należy automatycznie wykluczyć system weak pointów.

Ostatnio został przybliżony system walki i pokazano, że będzie można ustawiać skille dla prawej lub lewej ręki. Obstawiam, że będzie to miało znaczenie w walce nawet solo jeśli weak point będzie tylko z jednej strony. Może być i tak (spekulacja), że różne skille będą atakowały różne części ciała danego mobka i po zapoznaniu się z tym gdzie dany gatunek ma najsłabszy pancerz będzie się ustawiało odpowiednie skille do walki z odpowiednim rodzajem mobka. To by w pewnym sensie tłumaczyło strategiczne podejście do walki ale jak wspomniałem to tylko spekulacja. Nie da się natomiast ukryć, że system będzie błyszczał w grze zespołowej gdzie mamy tanka, dds, magów.

Ja tez chcę aby już nie było kolizji z innymi graczami bo to w FFXI jest popieprzone i utrudnia wymijanie innego gracza przy ewidentnej przewadze prędkości oraz ustawianie się do weaponskilli (szczególnie na hnmach).

Trafna uwaga z Quadavem, thx Zang a Ator ma rację co do Ixiona, to faktycznie jedyny mobek, który od przodu dostaje dużo mniejszy dmg od zwykłych uderzeń.


No i te argumenty ze sillami dzialajacymi na dany weak point do mnie przemawia i widze mozliwosc czegos takiego w tej grze przy tej dynamice. Jak widac da sie logicznie i po ludzku...
Szkoda tylko ze oni wyraznie napisali ze chyba dmg bedzie zalezal od tego gdzie stoisz, a to juz do mnie nie przemawia zupelnie. Moze pojda po rozum do glowy i wprowadza to co tutaj wymysliles.


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 13:00 
 
Ato wez pod uwage jedna rzecz: jak SE o czyms nie pisze to zakladasz od razu ze tego nie ma. To ze na filmiku nikt nie skakal to nie znaczy ze tego nie ma/nie bedzie.

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 13:14 
 
Zangetsukun napisał(a):
Ato wez pod uwage jedna rzecz: jak SE o czyms nie pisze to zakladasz od razu ze tego nie ma. To ze na filmiku nikt nie skakal to nie znaczy ze tego nie ma/nie bedzie.

Jeżeli SE o czymś nie mówi i nie pokazuje to zazwyczaj dlatego, że tego nie będzie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 13:27 
 
Akurat o skakaniu sie wypowiadali, ze narazie nie ma ale MOZE pomysla o wprowadzeniu tego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 13:28 
 
Targaryen napisał(a):
Ja tez chcę aby już nie było kolizji z innymi graczami bo to w FFXI jest popieprzone i utrudnia wymijanie innego gracza przy ewidentnej przewadze prędkości oraz ustawianie się do weaponskilli (szczególnie na hnmach).



Ja bym chcial zeby byla kolizja, ale porzadnie zrobiona, a to niestety rzecz trudna w mmo. Rzeczywiscie jak ma byc do dupy dzialajaca kolizja to lepiej zeby nie bylo jej wcale.

Ato --> w swojej krytyce XIV rzeczywiscie posuwasz sie za daleko, w tym sensie ze o niektorych rzeczach za wczesnie, zeby mowic cokolwiek. Trzeba poczekac na porzadnych filmik z gameplaya, ale taki prezentacyjny, a nie nieporane ruchy graczy, ktorzy gdzies na targach na 5 min. dorwali sie do alfy.

Ja juz sie pogodzilem sie z tym, ze XIV nie bedzie gra dynamiczna. Taktyczne gry sa nawet bardziej wymagajace i ciekawsze o ile taktyka nie sprowadza sie tylko do obserwowania loga i klikania odpowiednich ability z aptekarska precyzja.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 13:30 
 
mrynar napisał(a):
Targaryen napisał(a):
Ja tez chcę aby już nie było kolizji z innymi graczami bo to w FFXI jest popieprzone i utrudnia wymijanie innego gracza przy ewidentnej przewadze prędkości oraz ustawianie się do weaponskilli (szczególnie na hnmach).



Ja bym chcial zeby byla kolizja, ale porzadnie zrobiona, a to niestety rzecz trudna w mmo. Rzeczywiscie jak ma byc do dupy dzialajaca kolizja to lepiej zeby nie bylo jej wcale.

Ato --> w swojej krytyce XIV rzeczywiscie posuwasz sie za daleko, w tym sensie ze o niektorych rzeczach za wczesnie, zeby mowic cokolwiek. Trzeba poczekac na porzadnych filmik z gameplaya, ale taki prezentacyjny, a nie nieporane ruchy graczy, ktorzy gdzies na targach na 5 min. dorwali sie do alfy.

Ja juz sie pogodzilem sie z tym, ze XIV nie bedzie gra dynamiczna. Taktyczne gry sa nawet bardziej wymagajace i ciekawsze o ile taktyka nie sprowadza sie tylko do obserwowania loga i klikania odpowiednich ability z aptekarska precyzja.


Zgadzam sie dlateg nie chce zeby na sile dawali dynamiczne aspekty do gry taktycznej. Jak juz wybrali tak to niech sie tego trzymaja i zrobia dobra gre taktyczna...


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 13:34 
 
Gokulo napisał(a):
Akurat o skakaniu sie wypowiadali, ze narazie nie ma ale MOZE pomysla o wprowadzeniu tego.


Nie chodzi o skakanie dla samego skakania, tylko o wskakiwanie na gorki itp Akurat taki WoW jest fajny, bo praktycznie wszedzie mozna sie dostac. Boje sie, ze w XIV bedzie jak w XI, na niektore gorki da sie wejsc ale tylko scisle okreslona sciezka. Akurat w jednym wypadku to fajny patent (kazdy wie o jaka gorke chodzi), ale w pozostalych to zmniejsza realizm gry.

No chyba, ze bedzie latanie. :)
btw byla moze mowa na ten temat w jakims wywiadzie?

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 13:46 
 
mrynar napisał(a):
Gokulo napisał(a):
Akurat o skakaniu sie wypowiadali, ze narazie nie ma ale MOZE pomysla o wprowadzeniu tego.


Nie chodzi o skakanie dla samego skakania, tylko o wskakiwanie na gorki itp Akurat taki WoW jest fajny, bo praktycznie wszedzie mozna sie dostac. Boje sie, ze w XIV bedzie jak w XI, na niektore gorki da sie wejsc ale tylko scisle okreslona sciezka. Akurat w jednym wypadku to fajny patent (kazdy wie o jaka gorke chodzi), ale w pozostalych to zmniejsza realizm gry.

No chyba, ze bedzie latanie. :)
btw byla moze mowa na ten temat w jakims wywiadzie?


Opi a Ty myslisz na co ja narzekamno stop mi skakanie podczas walki nie jest potrzebne chyba ze mobek ucieknie na gorke... No wlasnie i tu sie pojawia problem...

http://www.gametrailers.com/video/gc-09 ... tasy/54745
1:16 metrowa skalka i juz niwidzialna skala identycznie jak w ffxi Lame mam nadzieje ze to przez wczesna wersje ale cos mi mowi ze niestety nie.
1:23 biala skala nie da sie wejsc trzeba specjalna druzka obok.. lame...

http://www.gametrailers.com/video/gc-09 ... tasy/54469
0:52 mobek sobie "wlatuje na skalke 0.30m a biedy "taru" niewidzialna sciana...tu nawet nie bylby potrzebny skok.. zwykly dluzszy krok z podniesiona noga lol...

Jesli tego nie poprawia to naserio walki w takim terenie jak pokazali to przeciez bedzie maksymalana irytacja...


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 13:46 
 
Dla mnie ustawianie sie + kolizje to moze byc dobry pomysl. Pomyslcie: zakladamy ze na weak strone moba moze podejsc 2 dd. Teraz trzeba pomyslec ktorzy z tych ktorych zebralismy beda najlepsi do tego. Albo czy nie dac tu najslabszych z party zeby nadrobili wobec lepszych.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 13:48 
 
Zangetsukun napisał(a):
Dla mnie ustawianie sie + kolizje to moze byc dobry pomysl. Pomyslcie: zakladamy ze na weak strone moba moze podejsc 2 dd. Teraz trzeba pomyslec ktorzy z tych ktorych zebralismy beda najlepsi do tego. Albo czy nie dac tu najslabszych z party zeby nadrobili wobec lepszych.



Zang Twoj optymizm mnie po prostu szokuje lol... Piszesz jakbys nigdy nie gral w mmorpg XD Ludziom sie nie da prosty rzeczy wytlumaczyc i robia emo o byle co a Ty chcesz wskazywac 2 najlepszych albo 2 najgorszych DD? hahaha


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 14:22 
 
Ja nie mowie ze bede wskazywal dwoch najlepszych czy najgorszych. Po prostu bede wyznaczal ten i ten tluc z lewej. Reszta spieprzac w inne miejsce. Nie pasuje? Disband i szukam innych. A jezeli nie bede liderem to bede patrzal na swoja robote aby nikt mi nic nie zarzucil, reszta mnie nie interesuje.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 15:17 
 
AION - beta giveaway (European)

http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=86965

ok 10000 kluczy - jak chccecie


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2009, 16:14 
 
Aion to przeciez gra dla malych dziewczynek!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.