Rha - widzisz bo prawie wszystkie gry opieraja sie na itemach, dlatego nie wprowadza sie full lootu, przeciez placz by byl niemilosierny
A mozna stworzyc gre, w ktorej developing postaci bylby czynnikiem priorytetowym a itemy tylko ozdoba, wtedy kierowanie i umiejetnosci z poznania klasy, skilli czy nawet odnajdowania sie w terenie czynily by rozgrywke z gola odmienna a jakze interesujaca. No wlasnie, ale wtedy tez pojawily by sie placzki mniej-skillowych ze sa gnebieni i nie daja sobie rady. Kolko sie zamyka
Niestety ale w dzisiejszy czasach rzadzi popyt i trend, ktory umozliwi zarobek devsom za ich produkt
Tak to sie ciagnie copy & paste
ps. wlasnie w LOTRO fajne sa rozwiazania w rozwiajniu postaci, poza stereotypowym lvlingiem, jest jeszcze rozwoj poprzez uzywanie skilli, znalezienie ksiag i kartek do nich jak i wykonaie szeregu questow. To aktulanie mi sie strasznie podoba, bo jest calkowicie odmienne anizeli wiekszosc pozycji na rynku
No zobaczymy co bedzie w kolejnym dodatku WoWa, gdzie maja zniknac staty na itemach