No więc chwilkę więcej pograłem, ale niestety rozwiązania są archaiczne, naskrobię coś dzisiaj na dev forum jak będzie chwila. Myślałem (łudziłem się) że pewne rzeczy będą mogły być rozwiązane w inny sposób niż w FFXI ale niestety nie widać żadnego postępu. Brak możliwości interakcji z czymkolwiek co widzimy na ekranie, wprawdzie przy zbliżeniu się do kryształu wyskakuje notification na górze, ale oczywiście kliknięcie na niego nic nie daje i trzeba się pofatygować do menu. W paru innych przypadkach też... Kolejny raz rozbawiły mnie wydłużacze w stylu idę przez most z miasta 3 min, mijając co - NIC wielkie NIC. Po jaką cholerę mi 3 min albo lepiej spacer podczas którego niemożliwa jest jakakolwiek interakcja, bo po prostu po drodze nic nie ma... Aha nie wspomnę o tym jak na chwilę obecną porusza się postać, jest to kompas z 8 kierunkami, postać nie skręca płynnie tylko odrazu o 45 stopni, żałosne, zresztą mobki mają to samo. System guildleves jest fajny, podoba mi się bardzo, do tego wybór stopnia trudności jest jak najbardziej na miejscu. Do tego kryształ teleportujący do obozu - super - chyba jedyne rozwiązanie w jakim gra jest user friendly ;D Walka jest szybsza ale jak mi ktoś powie czemu nie można było podać delay'a jaki jest po użyciu każdego skilla to go ozłocę... mogę sobie naciskać klawisze odpowiedzialne za skille ale kiedy zaskoczą to już cholera wie
do tego konieczność lockowania się na targecie i debilnie głupie wchodzenie i wychodzenie z trybu walki, które jest rozwiązaniem archaicznym. Kolejna rzecz - chat, wszechobecny i najważniejszy, czemu do cholery nie można zrobić głupiego okienka w którym podane będą informacje które NPC w chwili obecnej wrzuca na chat, dlaczego mam się doszukiwać informacji tam a nie mieć ją przed oczami w ładnym okienku, zformatowane i ewentualnie z jakąś ładną wizualizacją...
Na chwilę obecną gra jest tragiczna, jedyne czym da się sterować to pad(nawet dość wygodnie) ale to tyle. Z niecierpliwością czekam na dalsze patche, mam nadzieję że coś zmienią