mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 lip 2010, 15:16 
 
hmmmm
przydalby sie juz chyba osobny dzial dla 14ki na forum bo zdaje mi sie ze malo kto korzysta z naszego tajemnego-drugiego-miejsca-o-ktorym-nie-mozna-rozmawiac (a szkoda) i trzeba bedzie zsotac tutaj hmmm

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2010, 15:22 
 
nie marudź Sai ... przynajmniej poczytam twoje wypociny od czasu do czasu :)


_________________
COLD is BACK !

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 lip 2010, 15:28 
 
hmmmm
a wypocin w tajmenym-drugim-miejscu-o-ktorym-nie-mozna-rozmawiac, nie moglbys czytac? :)

niech jakas madra glowa uderzy do zarzadu bo 80cio stronicowy temat traci myszka jak ma sie to przegladacu :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 lip 2010, 15:34 
 
Z tego co wiem to ogolnie tutaj sa przeciw dzialowi dla XIV :P A do tajmenym-drugim-miejscu-o-ktorym-nie-mozna-rozmawiac mogliby sie ludzie przezucic :P tylko niestety pewne rzeczy nadal wnerwiaja tam :P

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2010, 15:43 
 
ale co jest tajemnego tam?


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2010, 16:01 
 
swordsman napisał(a):
niech jakas madra glowa uderzy do zarzadu bo 80cio stronicowy temat traci myszka jak ma sie to przegladacu :P
Zasady zakładania nowego działu są proste i przejrzyste:

Cytuj:
Poniższe warunki muszą zostać spełnione aby taki dział miał rację bytu.

1. Gra co najmniej w open beta.
2. Minimum 25 osób chętnych.
3. Należy zaproponować 1 kandydata na moderatora w stosownym topicu na zasadzie: jeden post = jeden vote (nie tworzymy 'poll') + krótkie info dlaczego akurat ta osoba. Można zgłaszać samego siebie.
4. Drugi moderator tzw. supportujący zostanie wyłoniony przez Administrację.
5. Administratorzy oraz Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do ostatecznej decyzji.


Myślę, że 25 osób znajdzie się bez problemu :)


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2010, 16:05 
 
nie ma co - przerzucimy się na ffxiv.pl


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 lip 2010, 16:40 
 
Huckster napisał(a):
ale co jest tajemnego tam?


Np. Mining tutorial by Glizdus


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 lip 2010, 16:52 
 
Ja tam z przyzwyczajenia bede pisal tutaj. Na forum Zeta czasem zagladam.

Dzialu nowego nie bedzie, bo jest tendencja zeby laczyc w jeden dzial SWG i SWTOR, EQ i EQ2, FFXI i FFIV.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 lip 2010, 16:58 
 
skoro istnieje grupa nacisku na polaczone dzialy, tym bardziej uwazam ze powinnismy korzystac z naszego "prywatnego" miejsca
ma swoje wady ale mozna nad nim popracowac

osobiscie niespecjalnie lubie tlok

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 29 lip 2010, 13:37 
 
Na forum ff14 dodałem w sekcji Beta Testy listę ludzi, którzy aktualnie grają w betę.

Dodatkowo - zmieniłem prawa dostępu do sekcji Beta - jedynie osoby, które mają obecnie dostęp do Bety mogą tam zaglądać (+te które znam i są wiarygodne). Usunąłem też kupę kont botowych.

Jeżeli grasz w betę i chcesz należeć do grupy Betatesterzy - proszę o PM na ffxiv.pl z informacją:

1. link do info o graczu w becie:
http://players.finalfantasyxiv.com/rc/c ... ?cicuid=TWÓJID

2. (opcja) nazwa gracza w FFXI

3. (opcja) nazwa użytkownika na mmorpg.pl


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 lip 2010, 13:47 
 
http://www.youtube.com/user/FINALFANTAS ... xBol-NJFuA

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 29 lip 2010, 14:01 
 
FF XIV w planie wydawniczym Cenegi.

Najgorsza możliwa firma się za to zabiera, w razie czego będę chyba importował z UK...


_________________
Obrazek

*

Posty: 111
Dołączył(a): 1.04.2006
Offline
PostNapisane: 29 lip 2010, 17:13 
 
Mozna jakos zainstalowac bete z pominieciem temp na C?
Klient sie pluje, ze nie ma 12GB na dysku co jest zgodne z prawda :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 lip 2010, 17:14 
 
Trzeba jakos zmienic sciezke My Documents czy cus, tylko nie wiem jak to zrobic :P Wiem, ze na forum beta testerow rozwiazanie bylo podawane.

**

Posty: 489
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2010, 18:39 
 
Wiecie może czy były jakiekolwiek wzmianki ze strony SE na temat PvP, czy sprawa będzie wyglądać jak w FFXI ? :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 29 lip 2010, 19:02 
 
smiechu napisał(a):
Wiecie może czy były jakiekolwiek wzmianki ze strony SE na temat PvP, czy sprawa będzie wyglądać jak w FFXI ? :)


Wzmianki byly, zadnych konkretow. Raczej bedzie jak w FFXI czyli nijak.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 30 lip 2010, 09:11 
 
wczoraj znowu expowaliśmy i robiliśmy guild leve z Zetem i Deshem - wrzucę na ffxiv.pl wieczorem screenshoty.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 30 lip 2010, 09:24 
 
No więc chwilkę więcej pograłem, ale niestety rozwiązania są archaiczne, naskrobię coś dzisiaj na dev forum jak będzie chwila. Myślałem (łudziłem się) że pewne rzeczy będą mogły być rozwiązane w inny sposób niż w FFXI ale niestety nie widać żadnego postępu. Brak możliwości interakcji z czymkolwiek co widzimy na ekranie, wprawdzie przy zbliżeniu się do kryształu wyskakuje notification na górze, ale oczywiście kliknięcie na niego nic nie daje i trzeba się pofatygować do menu. W paru innych przypadkach też... Kolejny raz rozbawiły mnie wydłużacze w stylu idę przez most z miasta 3 min, mijając co - NIC wielkie NIC. Po jaką cholerę mi 3 min albo lepiej spacer podczas którego niemożliwa jest jakakolwiek interakcja, bo po prostu po drodze nic nie ma... Aha nie wspomnę o tym jak na chwilę obecną porusza się postać, jest to kompas z 8 kierunkami, postać nie skręca płynnie tylko odrazu o 45 stopni, żałosne, zresztą mobki mają to samo. System guildleves jest fajny, podoba mi się bardzo, do tego wybór stopnia trudności jest jak najbardziej na miejscu. Do tego kryształ teleportujący do obozu - super - chyba jedyne rozwiązanie w jakim gra jest user friendly ;D Walka jest szybsza ale jak mi ktoś powie czemu nie można było podać delay'a jaki jest po użyciu każdego skilla to go ozłocę... mogę sobie naciskać klawisze odpowiedzialne za skille ale kiedy zaskoczą to już cholera wie :) do tego konieczność lockowania się na targecie i debilnie głupie wchodzenie i wychodzenie z trybu walki, które jest rozwiązaniem archaicznym. Kolejna rzecz - chat, wszechobecny i najważniejszy, czemu do cholery nie można zrobić głupiego okienka w którym podane będą informacje które NPC w chwili obecnej wrzuca na chat, dlaczego mam się doszukiwać informacji tam a nie mieć ją przed oczami w ładnym okienku, zformatowane i ewentualnie z jakąś ładną wizualizacją...

Na chwilę obecną gra jest tragiczna, jedyne czym da się sterować to pad(nawet dość wygodnie) ale to tyle. Z niecierpliwością czekam na dalsze patche, mam nadzieję że coś zmienią :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2010, 10:51 
 
Kang napisał(a):
No więc chwilkę więcej pograłem, ale niestety rozwiązania są archaiczne, naskrobię coś dzisiaj na dev forum jak będzie chwila. Myślałem (łudziłem się) że pewne rzeczy będą mogły być rozwiązane w inny sposób niż w FFXI ale niestety nie widać żadnego postępu. Brak możliwości interakcji z czymkolwiek co widzimy na ekranie, wprawdzie przy zbliżeniu się do kryształu wyskakuje notification na górze, ale oczywiście kliknięcie na niego nic nie daje i trzeba się pofatygować do menu. W paru innych przypadkach też... Kolejny raz rozbawiły mnie wydłużacze w stylu idę przez most z miasta 3 min, mijając co - NIC wielkie NIC. Po jaką cholerę mi 3 min albo lepiej spacer podczas którego niemożliwa jest jakakolwiek interakcja, bo po prostu po drodze nic nie ma... Aha nie wspomnę o tym jak na chwilę obecną porusza się postać, jest to kompas z 8 kierunkami, postać nie skręca płynnie tylko odrazu o 45 stopni, żałosne, zresztą mobki mają to samo. System guildleves jest fajny, podoba mi się bardzo, do tego wybór stopnia trudności jest jak najbardziej na miejscu. Do tego kryształ teleportujący do obozu - super - chyba jedyne rozwiązanie w jakim gra jest user friendly ;D Walka jest szybsza ale jak mi ktoś powie czemu nie można było podać delay'a jaki jest po użyciu każdego skilla to go ozłocę... mogę sobie naciskać klawisze odpowiedzialne za skille ale kiedy zaskoczą to już cholera wie :) do tego konieczność lockowania się na targecie i debilnie głupie wchodzenie i wychodzenie z trybu walki, które jest rozwiązaniem archaicznym. Kolejna rzecz - chat, wszechobecny i najważniejszy, czemu do cholery nie można zrobić głupiego okienka w którym podane będą informacje które NPC w chwili obecnej wrzuca na chat, dlaczego mam się doszukiwać informacji tam a nie mieć ją przed oczami w ładnym okienku, zformatowane i ewentualnie z jakąś ładną wizualizacją...

Na chwilę obecną gra jest tragiczna, jedyne czym da się sterować to pad(nawet dość wygodnie) ale to tyle. Z niecierpliwością czekam na dalsze patche, mam nadzieję że coś zmienią :)

Z zalem stwierdzam, ze jednak moje oskrzenia z poczatku sie potwierdzaja ;p.

Niestety szczerze watpie zeby SE wysluchalo lamentu testerow w IMO najistotniejszych czesciach gry. Nawet jesli jakims cudem ulegana, to jest absolutnie nie mozliwe zeby sie wyrobili na wrzesien, albo przesuna premiere, albo wydza niedopracowane niewiadomo-co. A IMO pare rzeczy wymaga przeprojektowania od podstaw, bo pare pomyslow jest tak "genialnych" ze kompletnie zabijaja fun z gry.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.