mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 10:24 
 
huh?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 10:29 
 
swordsman napisał(a):
huh?

No nie huh, tylko thm mozeszs spokojnie uzywac skili cona, a nuki maja bardzo maly albo zadnego penatly przy crossclassingu.
Pozatym nuki THM sa universalne i praktycznie zawsze rabia tak samo ;p.
Zreszta nie ma co wyrokowac na zapas, bo nie wiadomo ile jest unikalnych skili na klase.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 19:08 
 
misiu piszemy o dwoch roznych rzeczach.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 10:54 
 
Cytuj:
Thank you for participating in the FINAL FANTASY XIV Beta Test.

The current Beta Test Phase 3 (Beta 3) will end on August 25 at 5:00pm (PDT), and we plan to start the Open Beta Test in early September.
We look forward to your continued help and support.

*After Beta 3 ends, all character data will be deleted.
*For the period during which a beta test is not being conducted, players will not be able to access the Players’ Site.
*Once the test’s character data have been deleted, all blogs and images on the Players’ Site will also be deleted.

*

Posty: 119
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 12:05 
 
no to czekam na OB i mam nadzieje ze beda duze zmiany:P

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 12:06 
 
Seconded, mam nadzieję, że w OB nie dostaniemy tego samego beta builda.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 12:13 
 
Tez mam taka nadziej, ale pozostaje sceptyczny ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Posty: 6
Dołączył(a): 15.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 01:10 
 
drobne pytanie... czy na forum beta-testerów ludzie cokolwiek skarżą sie na głosy Migotek? Osobiscie nie moge ich zdzierżyć.. są tak słodkie i dziecinne, że mam ochote puścić pawia :x

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 06:04 
 
Co prawda nie czytam tam wszystkich postow fanatycznie, ale raczej na tego typu skargi sie nie natknalem ^^;

Wersja z Gamescom (czyli to co powinnismy dostac w OB) :|

Cytuj:
- /sit emote functional
- UI is still the same and still laggy
- All 3 cities (obviously)
- you can /check people
- macro's working

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 08:44 
 
Cytuj:
Full list from GamesCon Open Beta build:

- Gridania and Ul'dah included, tutorial fight, storyline and guildleves
- You are allowed to Skip the cutscenes pushing ESC -> Skip
- Lancer & Archer Guild are in Gridania
- /sit emote included
- some emotes like /clap are possible to do while in /sit
- Chocobos still NOT working
- Found an Airship dock inside Gridania, but seems not do work either
- Able to mark the mobs like in wow "please kill this one first"
- you can make some bubbles like "I'm low on HP, please cure me"
- Friend and Ignore List included
- LS NPC in Limsa may be moved, didnt find her
- You can still accept Lv.1 and Lv.10 Leves with Rank1

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 08:54 
 
Gokulo napisał(a):
Co prawda nie czytam tam wszystkich postow fanatycznie, ale raczej na tego typu skargi sie nie natknalem ^^;

Wersja z Gamescom (czyli to co powinnismy dostac w OB) :|

Cytuj:
- /sit emote functional
- UI is still the same and still laggy
- All 3 cities (obviously)
- you can /check people
- macro's working


GG. Przypuzczam, ze nie naprawia tego przez rok. Maja jakis powazny design flaw w kodzie i nie potrafia ustalic, skad sie to bierze 'e/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 09:00 
 
Imo, spora czesc problemu stanowi poprostu fakt, ze masa info jest server-side zamiast client-side - po co, kij wie :|

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 09:11 
 
Gokulo napisał(a):
Imo, spora czesc problemu stanowi poprostu fakt, ze masa info jest server-side zamiast client-side - po co, kij wie :|

Ej no w DDO, tez jest duzo info sciagne (sic!), bezposrednio z servera w czasie gry i UI dziala normalnie ;/.

Zreszta watpie zeby stanowilo to sedno problemu. IMO kluczem jest tutaj brak sprzetowej akceleracji przy renderowaniu UI. Kiedy mam stale 60fps, to ui chociaz wolne dziala duzo plynniej.. A kiedy fps spada do 20 zaczynaja sie dziac cyrki. Maja powazne bledy projektowe i nie ma bata zeby to naprawili w ciagu roku ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 119
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 20:52 
 
czyli mamy kolejna fail gre :D rok 2009 i 2010 fail za failem :D spiesza sie przed koncem swiata by coś jeszcze zarobić :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 20:56 
 
elitper napisał(a):
czyli mamy kolejna fail gre :D rok 2009 i 2010 fail za failem :D spiesza sie przed koncem swiata by coś jeszcze zarobić :D


Ile bierzesz srednio za uslugi jako medium? :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 21:30 
 
Gokulo napisał(a):
elitper napisał(a):
czyli mamy kolejna fail gre :D rok 2009 i 2010 fail za failem :D spiesza sie przed koncem swiata by coś jeszcze zarobić :D


Ile bierzesz srednio za uslugi jako medium? :P

Nie trzeba byc medium zeby przewidziec co sie stanie po Try before you buy (aka Open Beta). A juz moge powiedziec, ze bedzie placz pod niebiosa ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 22:06 
 
Zalezy co tez kto rozumie przez fail. XI'tka tez byla oceniana jako fail przez szersza publike, a ciagnie juz 8 lat. Z FFXIV moze byc podobnie, w grze zostanie tylko oddane community, wystarczajaco duze zeby gre pociagnac. Niestety, mysle, ze S-E nawet teraz, pomimo staran, nie udalo sie stworzyc produktu, ktory zostalby lepiej przyjety przez zachodni rynek. Z drugiej strony, wcale nie jest im to do konca potrzebne.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 22:09 
 
Płacz pod niebiosa, a masa Japończyków + ludzi skuszonych nazwą "Final Fantasy" i tak kupi i S-E wyjdzie na plus. Ja tam w dalszym ciągu mam nadzieję, że na dłuższą metę będzie z XIV bardzo sensowne mmo.

Btw., Gok - wklej jeśli możesz linka z changelogiem FF XI od czasu alphy, ciekawie to wygląda jeśli chodzi o zmiany w grze i ilość features na start w porównaniu do XIV ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 22:22 
 
No tak, tylko szkoda, bo gra sie wykłada na bardzo podstaowywch rzeczach (lagowanie UI, projekt tego UI wogole), crafting, surplus, guildleve. T wszystko swietne w teorii ale brakuje temu dopracowania ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 22:37 
 
Keii napisał(a):

Btw., Gok - wklej jeśli możesz linka z changelogiem FF XI od czasu alphy, ciekawie to wygląda jeśli chodzi o zmiany w grze i ilość features na start w porównaniu do XIV ;)


Udalo mi sie wygrzebac :P
Dluga, acz ciekawa lektura, szczegolnie dla ludzi, ktorzy znaja FFXI.

http://zeusls.llima.net/download/ffxiupdatehistory.html

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.