mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 06:24 
 
Gokulo
wyjście jest jakże proste
jeśli to OB , to po prostu przez np ostatnie 3 dni można wysyłać aplikacje, dostać kod i go wklepać- dać czas na spokojne zrobienie tych czynności, a nie w momencie startu serwerów
poza tym zainteresowanie zainteresowaniem , ale liczy się to ilu graczy wytrzymuje po darmowym 1 miesiącu, a tu niestety darmówki biją na łeb gry płatne i to musisz przyznać

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 06:26 
 
lordyp napisał(a):
jeśli to OB , to po prostu przez np ostatnie 3 dni można wysyłać aplikacje, dostać kod i go wklepać- dać czas na spokojne zrobienie tych czynności, a nie w momencie startu serwerów


Nawet gry z takim systemem przezywala obciazenie w pierwszych godzinach startu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 06:28 
 
Gokulo napisał(a):
Jest pewna roznica w ilosci zainteresowanych gier FtP, a normalnych tytulow. Jak widac kazda gra startuje w OB z takimi problemami, bo ciezko ich uniknac. Widocznie jak do tej pory zadna wieksza firma growa nie posiada takich serverow zeby caly hammering wytrzymac :P

Niesmialo chcialbym zauwazyc, ze Funcom, pomimo kompletnego zjebania AoCa, ze startem sobie poradzil wzorowo ;p/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 06:31 
 
iniside napisał(a):
Gokulo napisał(a):
Jest pewna roznica w ilosci zainteresowanych gier FtP, a normalnych tytulow. Jak widac kazda gra startuje w OB z takimi problemami, bo ciezko ich uniknac. Widocznie jak do tej pory zadna wieksza firma growa nie posiada takich serverow zeby caly hammering wytrzymac :P

Niesmialo chcialbym zauwazyc, ze Funcom, pomimo kompletnego zjebania AoCa, ze startem sobie poradzil wzorowo ;p/


Ok, nie probowalem startu AoC, wiec akurat to mi umknelo. No ale to jeden z wyjatkow niestety :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 07:16 
 
Cytuj:
These monsters I've come across in Ul'dah starting area make me laugh. Their facial expressions make me think they are screaming in terror, especially funny since they seem to run up to you after you kill one of their kind. "YOU KILLED HIM"

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 07:20 
 
Klikam juz 10 minut apply to beta test i dalej chomiki nie wyrabiaja ;/. WTF ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 07:23 
 
Klucze im sie skonczyly ;P ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 07:50 
 
ale fail, rasy maja teraz rozne staty ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 08:01 
 
Failem jest to ze klucza nie mam, a proboje juz godzine ;o.

wtf sie stalo z postem wyzej ?

Cytuj:
Applications for the FINAL FANTASY XIV Open Beta Test have been temporarily suspended. Please wait until we are ready to accept new applications and then try again.

Nie noe, pełny profesjonalizm..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 10:02 
 
lordyp napisał(a):
P A R T A C Z E

biedacy się nie wyrobili

jak patrze na te ostanie starty mega produkcji to ogarnia mnie śmiech
śmiejemy się z darmówek, ale na przestrzeni ostatnich lat brałem udział w kilkudziesięciu już chyba OB i NIGDY nie było problemów przy grach FtP, przy grach płatnych a i owszem
po kilku miesiącach ci zadufani w sobie devsi , którzy żądają od nas abonamentu , a nie potrafią nawet przygotować na czas takich czynności jak pobranie , kody i jego wklepanie na stronce- nagle widzą , że w ich ukochane , jakże wypieszczone :D dziecko gra kilkaset tyś ludzi
tymczasem w darmówki coraz częściej gra po kilka milionów graczy
tak myślę , żeby powtórzyć już klasyka:
" nie idźcie tą drogą"

Na samym początku open bety gry, którą masa ludzi jest zainteresowana są problemy z zawalonymi serwerami. A to Ci niesłychane.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 10:25 
 
Z drugiej strony SE to nie jakies pierwsze z brzegu "indie" studio. Powinni byc przygotowani ...

EDIT: Rejestracja znow dziala. Wlasnie dostalem kluczyk ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 10:40 
 
Templair napisał(a):
Z drugiej strony SE to nie jakies pierwsze z brzegu "indie" studio. Powinni byc przygotowani ...

T.


Zrozum, z duze studia sobie z tym nie radzily i raczej nigdy nie poradza. Tak naprawde finansowo nieoplacalne jest przygotowywanie servero zeby wytrzymaly first day rush. (chociazby sytuacja z Aion, gdzie nagle pootwierali wiecej serverow dla ludzi, ktore potem staly puste)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 10:55 
 
Ja nie mowie o hostowaniu samej gry. Mowie o login serverach i rozdawaniu kluczykow. Jesli chodzi o sama gre to wystarczy wrzucic capa na ilosc graczy ale o tym byla juz mowa ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 11:02 
 
A ja mowie o wszystkim, nie tylko o hostowaniu, ale i kluczykach i tak dalej.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 11:04 
 
Templair napisał(a):
Jesli chodzi o sama gre to wystarczy wrzucic capa na ilosc graczy ale o tym byla juz mowa ...

T.


Wtedy by były płacze o queue.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 11:06 
 
Z doswiadczenia w betach wiem, ze przewaznie krzyk jest o same klucze. Jak juz delikwent dostaje klucz i aktywuje konto to mu cisnienie spada ...

T.


_________________
Templair_@PSN

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 11:08 
 
SE jest bardzo odważną firmą. Wszystko wskazuje na to że chce wydać kompletnie nieprzetestowaną wydajnościowo grę (nie wspominając o początkowym balansie i ekonomii) która już dzisiaj powinna być tłoczona i pakowana. Za to pewnie dostanie kiedyś 100000000 jenów od ludzi którym wszystko jedno czy w oficjalnie wydanej grze są artefakty, czy się wszystko na ekranie tnie , czy serwery działają, czy mainy są od 18-24, czy da się lub nie zabić smoka, czy wszystko wygląda jak w FFXI w wys. rozdz., czy płaci się w euro, funtach czy $ itd.

Nie ma takiego czegoś jak "przeciążony serwer". To tylko info że znaleziono krytyczny błąd i jest decyzja o blokadzie dostępu. Mamy 2010 rok i nikt z czytających to forum nie jest w stanie znaleźć przypadków "przeciążonych serwerów" z którymi się zetknęli w necie np. w tym roku. (Nie mylić z info o tym)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 874
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 11:51 
 
A mi zdobycie i zarejestrowanie kluczyka poszło bardzo sprawnie 3 kliknięcia i był. Gorzej z klientem, którego dopiero ściągam.


_________________
FF XI - Torell , Elvaan - WAR 75 // RNG 75 // NIN 40 *Dead*

FF XIV - Torell Aho , Au'Ra ♂ - WAR 50 // DRG 50


Posty: 13
Dołączył(a): 24.11.2008
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 11:58 
 
Ja również klucz uzyskałem bez większych problemów. Nie licząc oczywiście kilku "errorów" i odświeżania strony.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 12:23 
 
Slayerek napisał(a):
Nie ma takiego czegoś jak "przeciążony serwer".

Mylisz się ;)

Cytuj:
Mamy 2010 rok i nikt z czytających to forum nie jest w stanie znaleźć przypadków "przeciążonych serwerów" z którymi się zetknęli w necie np. w tym roku. (Nie mylić z info o tym)

Znowu się mylisz - ja jestem w stanie.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.