Sporo się napisaliście
Moim skromnym zdaniem rozgraniczanie social LS, endgame LS jest nie na miejscu, zresztą pokazało to FF11. Nie da się naraz siedzieć w endgame LS i social LS. Albo to albo tamto. No i kolejna rzecz, co znaczy social LS? Bo mam wrażenie że część osób rozumie to jako chat do pogadania z resztą osób na tym samym kanale
Imho powinien być podział na casual'i i hardcore graczy, bo współpraca jednych z drugimi jest niemożliwa, a co najmniej utrudniona. Ja osobiście widzę CC jako linkshell casual'owy, w którym można będzie zrealizować po jakimś czasie endgame, ewentualnie jego elementy. Myślę że 90% z nas nie ma obecnie takiego ciśnienia na endgame i będzie wolało pograć sobie na spokojnie. Zaś co do lidera, lub jakiejś grupy osób odpowiedzialnych za LS. Z doświadczenia widzę że średnio działa brak jakichkolwiek "władz". Dobrze jest kiedy można liczyć przynajmniej na parę odpowiedzialnych osób które pomogą ogarnąć całą masę nieukierunkowanych owieczek. Pozwoli to skuteczniej tworzyć i prowadzić eventy, co generalnie wpływa bardzo dobrze na całość grupy
Wierzę że Rha czy Bart nie bardzo potrafiliby się odnaleźć w miejscu gdzie większość osób gra w odmienny od nich sposób. Mimo to że lubię gdy gracze działają efektywnie i wszystko działa jak należy, raczej nie znalazłbym ani czasu ani chęci aby grać w endgame ls'ie. W związku z tym liczę że uda się znaleźć wspólny język w CC
No ja licze, ze CC bedzie dzialalo jak Twierdza w LOTRO. Cos w tym stylu.