Gokulo napisał(a):
Sa Open World NMy ale wiekszosc jest dosc latwa i maja prawie instant-respawn (chyba, ze cos zmienili od kiedy ostatni raz o nich czytalem).
Sam instancji nie robilem (postac za slaba
), ale ogolnie wydaja sie byc jak typowe dungeony z WoW-like gier z dodatkowymi smaczkami (rozne mozliwe sciezki i objectives w srodku). Desh na pewno dokladniej opisze, ale znowu chyba porownania nie ma do wielu innych gier
Faktycznie dungeony sa instancjonowane, CD na reset ich to 5minut od momentu wejscia, czylli praktycznie zaden, wiec mozna je rabac do bolu. Z randomami to raczej ich sie nie da zrobic, bo specyfika, jak i trudnosc, jest dosc duza. Z moich osobistych refleksji powiem tyle, ze przypominaja mi troche insty z LOTRO. Co chwile jest jakas "Cut Scene", ktora mozna skipnac, jak i strategia jest zgola odmienna od stylu gry FF11. Walki z Bossami sa teraz bardziej na myslenie anizeli na dmg i to mi sie podoba, nie jak w WoW DPS race. Tutaj trzeba robic konkretna strategie, a czasu jest stosunkowo duzo jak na zabicie, nawet ze slabo wygearonym teamem powinno sie to spokojnie robic. W ogole to sam dungeon jest pewnego rodzaju Guild Leve z czasem 60minut, przy skipnieciu mobow, otwarciu drzwi oraz zebraniu wszystkich skrzynek w noob party zostaje okolo 20minut na zabicie bossa, wiec czasu duzo, ale pomylek musi byc malo, strategia podobna do innych gier jak EQ2, WoW czy LOTRO, po prostu trzeba kontrolowac addy, wylaczac buffy bossa jak i omijac niesmiertelne oczka latajace po calej sali z bossem, ktore co chwile zatrzymuja sie aby rzucic AoE status debuffy na cos okolo 20s (bind, amnezja itp).Pierwsze podejscia sa dosc trudne, a walka dosc dynamiczna, bardzo duzo sie dzieje na raz i trzeba to ogarniac, dlatego z randomami jak na razie to wielka lipa i raczej nie da sie tego zrobic :/
Reasumujac, dosc dobra zabawa, aczkolwiek jeden instance to troche za malo jak na end-content, ale w przyszlych patche szykuja walke z Ifritem i inne grand companie, wiec spokojnie bedzie co robic. No i ostania mala refleksja, ktore po tych kilku wypadach mi sie nasunela, naprawde w tej grze gracz jednak musi miec wiele klas rozwinietych. Strasznie to pomaga w grze, a czasem wydaje mi sie, ze wrecz niezbedne jest posiadanie pewnych skilli z innych klas, bo sama gra jest typowo kombinatoryjna, a efektywnosc wzrasta wraz iloscia posiadanych skilli z innych klas
To wlasnie jest fajne.