mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 3
Dołączył(a): 7.06.2009
Offline
PostNapisane: 7 cze 2009, 19:14 
 
Dzięki wielkie za szybka odpowiedź, chciałem na razie tylko zapytać czy w ogóle jest taki trial ale skoro linki już podaliście to ściągam i zobaczę te cudo w akcji :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 cze 2009, 14:10 
 
Niekotrzy mysla podobnie jak ja:

http://www.ffxiah.com/forum/?topic_id=3490

nie bedzie expa tylko rozwoj postaci oparty na skillu i aktualnie equipnietej broni: mamy stuff i dostajemy dostep do podstawowych czarow czarnej magii, wraz z wyzszym skillem bedzie mogli uzywac lepszych czarow i zaawansowanych ability.

Dalej bedzie wiele jobow na jednej postaci, tyle ze zmiana joba bedzie duzo prostrza. Equip bedzie sie roznil tym, ze np. bedzie trzeba miec odpowiedni poziom danego skilla zeby go nosic.

Rozwiniecie wszystkich skilli bedzie pewnie trwalo tyle co zrobienie czapki maata, czyli ludzie na poczatku beda sie skupiac na wyskillowaniu 1-2 profesji.

(mam nadzieje ze SE w miare szybko poda wiecej konkretow o XIV, bo inaczej zwariuje od domyslow...) :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 10 cze 2009, 15:18 
 
Taka opcja jak dla mnie bomba. Tylko ciekawe jak będzie rozwiązany motyw z equip'em ? Dany item od odpowiedniego lvl'u skill'a ?


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 cze 2009, 15:28 
 
mrynar napisał(a):
Niekotrzy mysla podobnie jak ja:

http://www.ffxiah.com/forum/?topic_id=3490

nie bedzie expa tylko rozwoj postaci oparty na skillu i aktualnie equipnietej broni: mamy stuff i dostajemy dostep do podstawowych czarow czarnej magii, wraz z wyzszym skillem bedzie mogli uzywac lepszych czarow i zaawansowanych ability.

Dalej bedzie wiele jobow na jednej postaci, tyle ze zmiana joba bedzie duzo prostrza. Equip bedzie sie roznil tym, ze np. bedzie trzeba miec odpowiedni poziom danego skilla zeby go nosic.

Rozwiniecie wszystkich skilli bedzie pewnie trwalo tyle co zrobienie czapki maata, czyli ludzie na poczatku beda sie skupiac na wyskillowaniu 1-2 profesji.

(mam nadzieje ze SE w miare szybko poda wiecej konkretow o XIV, bo inaczej zwariuje od domyslow...) :D


Btw. Jesli ktos jeszcze na to nie wpadl http://www.eorzeapedia.com/

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 07:07 
 
To co piszesz Opi jest bez sensu, bo by to oznaczalo ze zeby Magowie ktorzy z zalozenia maja czarowac beda musieli lolmeleeowac. Predzej od uzywania danej magi bedzie Ci rosl skill w niej, to by mialo jakis sens. To ze byla jakas tam wzmianka gdzies ze bronie beda wane to nie znaczy ze wszystko bedzie od nich zalezec a tak wogole po co sie nad tym zastanawiac... Lepiej bys wykorzystal swojego Relica Opi i pomogl staticowi naszemu ( Maxiiego ) na Salvage :)


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 09:31 
 
Bartelius napisał(a):
To co piszesz Opi jest bez sensu, bo by to oznaczalo ze zeby Magowie ktorzy z zalozenia maja czarowac beda musieli lolmeleeowac. Predzej od uzywania danej magi bedzie Ci rosl skill w niej, to by mialo jakis sens. To ze byla jakas tam wzmianka gdzies ze bronie beda wane to nie znaczy ze wszystko bedzie od nich zalezec a tak wogole po co sie nad tym zastanawiac... Lepiej bys wykorzystal swojego Relica Opi i pomogl staticowi naszemu ( Maxiiego ) na Salvage :)


Nie Ato, zakladasz bron typowa dla BLMa, dostajesz dostep do czarow typowych dla BLMa i jesli czarujesz to skill black magic ci rosnie, jesli bijesz bronia to skill broni. Mysle, ze mozna by tez nosic dwie bronie: main i second ktore by dzialaly jak mainjob i subjob.
Glownym problemem jaki mi sie nauwa przy takim systemie jest to, ze palke moglby nosic tylko BLM, jednoreczny miecz PLD itp To by bylo dosc glupie...

Salvage... Ato trzymam sie z dala od schedule eventow, wiec raczej malo prawdopodobne.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 09:31 
 
Niekoniecznie bez sensu, każda klasa mogła by w inny sposób zdobywać skill-upy na danej broni na przykład staff- rzucanie czarów, sword zwykłe melee, dagger- critical hitsy i inne abilities itd...


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 09:35 
 
Ja bym chciał, żeby zrobili porządną opcję walki drągiem dla MNKopodobnej klasy. A nie jak MNK w 11... tylko kastety.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 12:14 
 
Bartelius napisał(a):
To co piszesz Opi jest bez sensu, bo by to oznaczalo ze zeby Magowie ktorzy z zalozenia maja czarowac beda musieli lolmeleeowac. Predzej od uzywania danej magi bedzie Ci rosl skill w niej, to by mialo jakis sens. To ze byla jakas tam wzmianka gdzies ze bronie beda wane to nie znaczy ze wszystko bedzie od nich zalezec a tak wogole po co sie nad tym zastanawiac... Lepiej bys wykorzystal swojego Relica Opi i pomogl staticowi naszemu ( Maxiiego ) na Salvage :)

Grałeś w ff12?


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 13:37 
 
W FF12 nie uczysz się skilli z broni, a kupujesz je za LP. W FF9 uczyłeś się skilli z broni (choć nie trzeba było jej używać, po prostu mieć wyekwipowaną).


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 15:55 
 
Akurat przyklad FF12 nie jest za najlepszy, jakby nie patrzec byl tam exp i lvl, bardziej bym optowal za FFX, gdzie bylo typowe brak lvlu, a AP ->SSlvl, ktore wykorzystywalo sie do rozwoju postaci, bardzo fajny pomysl w sumie cos a'la merits ;) Tu podejrzewam ze wlasnie skupia sie na expie zamienianym na punkty, merity za ktore bedzie mozna sie rozwijac w odpowiednim kierunku, w koncu maja juz w tym pewne doswiadczenie, nieprawdaz ? :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 16:10 
 
Mi się zdecydowanie bardziej podobał właśnie system z FF12. Połączenie tradycji z czymś nowym. Szkoda tylko, że w przeciwieństwie do 10 nie można było czyścić pól i zastępować ich nowymi. Może w FF14 zrobią jakieś fajne połączenie tych dwóch systemów.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 16:11 
 
Minusem jest to, ze dalo sie na koncu wyzylowac wszystko i wszyscy byli napakowani i identyczni.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 16:25 
 
Gokulo napisał(a):
Minusem jest to, ze dalo sie na koncu wyzylowac wszystko i wszyscy byli napakowani i identyczni.
Dokładnie taki system ma jedynie sens gdyby były drzewka skilli i jakiś tam cap na maksymalną ilość skill points (albo się specjalizujesz, albo jesteś "jack of all trade" - umiesz wysztko ale w niczym nie jesteś mistrzem). Jeśli samych "niesztywnych" profesji byłaby ilość powiedzmy 15-20 to wtedy samych możliwości template robiłoby się setki, jeśli nie więcej. Ale to raczje nierealne żeby SE miało na tyle wyobraźni żeby to ogarnąc.


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 18:08 
 
Mój pomysł "autorski". "Ukraść" system z SWG preNGE!
Posikałbym się ze szczęścia :D
Nie odpowiada mi template? Wyrzucam skille, nie mogę nosić od razu jakiegoś tam equipu, leveluje nowy template. Znudzi mi się? Kolejny tydzień levelowania i robię inny. Mi kiepsko idzie wyjaśnianie, myślę, iż lepiej wyjaśni to Kassei lub Scorpio.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 18:23 
 
tczewiak napisał(a):
Mój pomysł "autorski". "Ukraść" system z SWG preNGE!
Posikałbym się ze szczęścia :D
Nie odpowiada mi template? Wyrzucam skille, nie mogę nosić od razu jakiegoś tam equipu, leveluje nowy template. Znudzi mi się? Kolejny tydzień levelowania i robię inny. Mi kiepsko idzie wyjaśnianie, myślę, iż lepiej wyjaśni to Kassei lub Scorpio.


To nie w japonskim stylu. :wink:
Mysle, ze raczej bedzie zmudne skillowanie kazdej profesji. Zrobienie uniwersalej postaci bedzie pewnie porownywalne ze zrobiecie czapki maata.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 18:56 
 
mrynar napisał(a):
tczewiak napisał(a):
Mój pomysł "autorski". "Ukraść" system z SWG preNGE!
Posikałbym się ze szczęścia :D
Nie odpowiada mi template? Wyrzucam skille, nie mogę nosić od razu jakiegoś tam equipu, leveluje nowy template. Znudzi mi się? Kolejny tydzień levelowania i robię inny. Mi kiepsko idzie wyjaśnianie, myślę, iż lepiej wyjaśni to Kassei lub Scorpio.


To nie w japonskim stylu. :wink:
Mysle, ze raczej bedzie zmudne skillowanie kazdej profesji. Zrobienie uniwersalej postaci bedzie pewnie porownywalne ze zrobiecie czapki maata.
Mi się wydaje, że ogólnie to zbyt dużo się po FF14 spodziewacie. Na bank to nie będzie żadna wielka rewolucja w stosunku do FF11 w samej koncepcji gry. Najprawdopodobniej - tak jak pisałem wcześniej - będzie to taki większy, łądniejszy i odświeżony FF11 i nic ponadto. Ci co kochali/kochają aktualne mmo by SE pewnie będą się nad nowym ich tworem zachwycać pewnie niektórzy wręcz spuszczać ;) Reszta pewnie pogra, popsioczy i będzie FF14 omijać szerokim łukiem... Będzie klimacik, będzie fajna fabuła, ale też pewnie będzie się to wysztko sprowadzać do grindu i zbieraniu itemów. Jedyną różnicą w stosunku do FF11 jakiej jestem pewien - będzie zinstancjonowanie wysztkiego co się tylko da, żeby ludzie się o bossy nie bili :) Wiem, wiem.... narazie nic nie wiadomo i blablablablabla....


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 cze 2009, 21:12 
 
Kassei napisał(a):
mrynar napisał(a):
tczewiak napisał(a):
Mój pomysł "autorski". "Ukraść" system z SWG preNGE!
Posikałbym się ze szczęścia :D
Nie odpowiada mi template? Wyrzucam skille, nie mogę nosić od razu jakiegoś tam equipu, leveluje nowy template. Znudzi mi się? Kolejny tydzień levelowania i robię inny. Mi kiepsko idzie wyjaśnianie, myślę, iż lepiej wyjaśni to Kassei lub Scorpio.


To nie w japonskim stylu. :wink:
Mysle, ze raczej bedzie zmudne skillowanie kazdej profesji. Zrobienie uniwersalej postaci bedzie pewnie porownywalne ze zrobiecie czapki maata.
Mi się wydaje, że ogólnie to zbyt dużo się po FF14 spodziewacie. Na bank to nie będzie żadna wielka rewolucja w stosunku do FF11 w samej koncepcji gry. Najprawdopodobniej - tak jak pisałem wcześniej - będzie to taki większy, łądniejszy i odświeżony FF11 i nic ponadto. Ci co kochali/kochają aktualne mmo by SE pewnie będą się nad nowym ich tworem zachwycać pewnie niektórzy wręcz spuszczać ;) Reszta pewnie pogra, popsioczy i będzie FF14 omijać szerokim łukiem... Będzie klimacik, będzie fajna fabuła, ale też pewnie będzie się to wysztko sprowadzać do grindu i zbieraniu itemów. Jedyną różnicą w stosunku do FF11 jakiej jestem pewien - będzie zinstancjonowanie wysztkiego co się tylko da, żeby ludzie się o bossy nie bili :) Wiem, wiem.... narazie nic nie wiadomo i blablablablabla....


Wiekszosc ludzi z ktorymi gadalem tez uwaza ze to bedzie FFXI w ladniejszej oprawie.

Ja jednak mam nadzieje ze tak nie bedzie, ze to bedzie zupenie inna gra, te strzepki informacji ktore do nas dotarly zdaja sie to potwierdzac, ale mimo wszystko to tylko strzepki, Japonczycy sa oczywiscie bardzo tajemniczy i oszczedni w slowach.

Ja uwazam, ze FFXIV sie nie spodoba najwiekszym maniakom FFXI, bo za prosto, bo solo, bo poprostu inaczej niz w ich jedynej, ukochanej grze.

Jak powstawalo FFXI to na rynku byl EQ i L2 z duzych tytulow (UO czy Lineage nie licze bo to jakby jedna generacja do tylu).
W momencie powstawania FFXIV na rynku byl tylko jeden krol - WoW i pare tytulow, ktore udowodnily ze proste nasladownictwo WoW nie przynosi wielkiej kasy, a SE zapewne sni o wielkiej kasie przez ladnych pare lat.
Grindfesty z biciem mobow wyszly z mody, questowe levelowki tez juz sie ludziom chyba ludziom przejadly, wiec zeby zaistniec trzeba zaproponowac cos nowego. Pytanie tylko co?

**

Posty: 311
Dołączył(a): 18.07.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 00:35 
 
Może to będzie jakaś zręcznościówka - coś w stylu FFVII: Crisis Core? Tylko oczywiście zaadoptowana do realiów gier MMO.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 02:50 
 
mrynar napisał(a):
Kassei napisał(a):
mrynar napisał(a):
tczewiak napisał(a):
Mój pomysł "autorski". "Ukraść" system z SWG preNGE!
Posikałbym się ze szczęścia :D
Nie odpowiada mi template? Wyrzucam skille, nie mogę nosić od razu jakiegoś tam equipu, leveluje nowy template. Znudzi mi się? Kolejny tydzień levelowania i robię inny. Mi kiepsko idzie wyjaśnianie, myślę, iż lepiej wyjaśni to Kassei lub Scorpio.


To nie w japonskim stylu. :wink:
Mysle, ze raczej bedzie zmudne skillowanie kazdej profesji. Zrobienie uniwersalej postaci bedzie pewnie porownywalne ze zrobiecie czapki maata.
Mi się wydaje, że ogólnie to zbyt dużo się po FF14 spodziewacie. Na bank to nie będzie żadna wielka rewolucja w stosunku do FF11 w samej koncepcji gry. Najprawdopodobniej - tak jak pisałem wcześniej - będzie to taki większy, łądniejszy i odświeżony FF11 i nic ponadto. Ci co kochali/kochają aktualne mmo by SE pewnie będą się nad nowym ich tworem zachwycać pewnie niektórzy wręcz spuszczać ;) Reszta pewnie pogra, popsioczy i będzie FF14 omijać szerokim łukiem... Będzie klimacik, będzie fajna fabuła, ale też pewnie będzie się to wysztko sprowadzać do grindu i zbieraniu itemów. Jedyną różnicą w stosunku do FF11 jakiej jestem pewien - będzie zinstancjonowanie wysztkiego co się tylko da, żeby ludzie się o bossy nie bili :) Wiem, wiem.... narazie nic nie wiadomo i blablablablabla....


Wiekszosc ludzi z ktorymi gadalem tez uwaza ze to bedzie FFXI w ladniejszej oprawie.

Ja jednak mam nadzieje ze tak nie bedzie, ze to bedzie zupenie inna gra, te strzepki informacji ktore do nas dotarly zdaja sie to potwierdzac, ale mimo wszystko to tylko strzepki, Japonczycy sa oczywiscie bardzo tajemniczy i oszczedni w slowach.

Ja uwazam, ze FFXIV sie nie spodoba najwiekszym maniakom FFXI, bo za prosto, bo solo, bo poprostu inaczej niz w ich jedynej, ukochanej grze.

Jak powstawalo FFXI to na rynku byl EQ i L2 z duzych tytulow (UO czy Lineage nie licze bo to jakby jedna generacja do tylu).
W momencie powstawania FFXIV na rynku byl tylko jeden krol - WoW i pare tytulow, ktore udowodnily ze proste nasladownictwo WoW nie przynosi wielkiej kasy, a SE zapewne sni o wielkiej kasie przez ladnych pare lat.
Grindfesty z biciem mobow wyszly z mody, questowe levelowki tez juz sie ludziom chyba ludziom przejadly, wiec zeby zaistniec trzeba zaproponowac cos nowego. Pytanie tylko co?


Albo nic nie zaproponuja nowego i na tym sie skonczy.


_________________
Obrazek

Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.