mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2010, 11:08 
 
Duszek napisał(a):
nadal liczycie na opłacalne rewardy z questow w FF? :lol: :lol: :lol:


Mi nie chodzi o itemy bynajmniej, zalezy mi na promowaniu gry w grupie, a nie na kolejnej grze w stylu wow. Niech to bedzie wiekszy exp, kasa, jakies punkciki do zbierania (w rodzaju BSow, KSow).
Najlepszy sprzet w grach mmo powinien byc z trudnego craftu i z tak zwanej sceny HNM. Lubie w grach rzeczy rzadkie i niedstepne dla wszystkich.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2010, 11:21 
 
Btw. Opi, jezeli nie czytales to to sprawdz opis craftu z Alpha manuala, bo wiem, ze craft Cie interesuje dosc mocno :p

Zet umiescil na polskim forum w dziale Beta testy temat podrecznik do alphy - czesc 3.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2010, 11:55 
 
Gokulo napisał(a):
Btw. Opi, jezeli nie czytales to to sprawdz opis craftu z Alpha manuala, bo wiem, ze craft Cie interesuje dosc mocno :p

Zet umiescil na polskim forum w dziale Beta testy temat podrecznik do alphy - czesc 3.


Dzieki za info! Forum przegladalem wczoraj, ale na to sie nie natknalem.

edit: system fajny! Rozumiem, ze craftujac bedzie mozna bardziej sie nastawiac na durability (mniej lostow) albo na focus (wieksza szansa na HQ). Dobrze, ze beda questy dla crafterow, mining tez ciekawie pomyslany (choc moze troche za malo "spontaniczny").

Mowiac szczerze to crafter to moj plan B, jesli okaze sie, ze walki beda glownie solo.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2010, 13:33 
 
tez mam nadzieje na solidne promowanie gry w grupie i alliance.
solo grind nie powinien byc bardziej oplacalny ani jesli chodzi o exp ani jesli chodzi o kase, a juz napewno jesli chodzi o rare itemy.

na ten przyklad, w Aionie jedyna motywacja do gry w grupie jest zodbywanie itemkow z garstki 6cio osobowych instancji (ktore i tak prawie nie dropia) i wieksze bezpieczenstwo w abyss (pvp zon) - żal.

ja sie narazie o nic nie martwie - to jeszcze alfa, naprawde mnostwo rzeczy moze sie jeszcze zmienic, no moze tylko tym ze jeszcze tyle przyjdzie nam czekac :P

ahhh jeszcze manuala zapomnialem przeczytac ;]


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2010, 16:52 
 
Martwi mnie właśnie ta tendencja do robienia gier mmo dla jednego gracza... Powinien być chociaż wybór i solo i questy grupowe. Crafting zapowiada się fajnie, zobaczymy tylko jak trudny będzie, bo jeżeli będzie taki jak w większości tytułów na rynku to będzie jedynie dodatkiem :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2010, 15:53 
 
Cameo czy powrot znanego systemu?

http://www.leakerz.com/wp/2010/04/25/ff ... -comeback/

Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2010, 16:08 
 
Oby nie linkshelle z tak dupnym systemem jak w FF11 (bez systemu zarządzania LSem, LS banku, house'u, systemu rankingowego itd)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2010, 16:34 
 
http://scrawlfx.com/2010/04/final-fanta ... um=twitter

Cytuj:
Final Fantasy XIV, the second online game in the Final Fantasy universe, is currently sixty-five percent complete development. An new Famitsu interview with Square Enix reveals that both the PlayStation 3 version and PC versions of the game are progressing smoothly. The MMORPG was announced last year at E3 for a simultaneous worldwide release on both PlayStation 3 and PC in 2010. With seven months left to go in the year, do you think it’ll make it?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2010, 17:22 
 
Nowe daty alphowe:

Cytuj:
The dates and times of the fourth test will be as follows. (All times are GMT.)

Fourth Alpha Test Schedule
Dates and Times:
Thursday, April 29, 2010 – 10:00 a.m. to 2:00 p.m. *1
Thursday, April 29, 2010 – 6:00 p.m. to 10:00 p.m. *2
Friday, April 30, 2010 – 1:00 a.m. to 5:00 a.m. *3

*1 Only users with Japan-based Square Enix accounts will be able to log in.
*2 Only users with Europe-based Square Enix accounts will be able to log in.
*3 Only users with North America-based Square Enix accounts will be able to log in.

**
Avatar użytkownika

Posty: 343
Dołączył(a): 20.05.2009
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2010, 17:51 
 
Najlepsze z tego wszystkiego są te emotki :o


_________________
FFXIV - Moogle - A'rtho Zoah - [S e e D]
FFXI - Ramuh/Bahamut - Ragni - RETIRED

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 12:52 
 
http://kalisa.jewce.org/

Ikonki ekwipunku, itemkow, skilli itp.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 21:43 
 
Wyglądają nieźle.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2010, 07:45 
 
Filmik z przeprowadzania syntezy:
http://www.mediafire.com/?nzzhwaywb1o

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2010, 07:51 
 
Gokulo napisał(a):
Filmik z przeprowadzania syntezy:
http://www.mediafire.com/?nzzhwaywb1o


Polecem wszystkim krafterom!


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2010, 08:52 
 
Ogolnie fajnie, ale przy wiekszej ilosci syntez to mozna sobie w glowe strzelic. Moze bedzie mozliwosc wlaczenia random syntezowania, o kolejkowaniu w wykonaniu SE to raczej nie ma co marzyc.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2010, 16:43 
 
Potwierdzono informacje (dosc wazna dla np. takie bylego RDMa jak ja :D ) ze tym razem jak targetujemy innych/mobki to pokazuje jakie maja na sobie statusy. Nie ma timera, ale status troche przed zniknieciem zaczyna migac. Super archaiczne to bylo w XI i sie troche balem, ze S-E moze tego nie naprawic :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 13:10 
 
Plotka - FFXIV w 2011 (imo b. prawdopodobne):

Rumor: Will Final Fantasy XIV be delayed until 2011?
by Eliot Lefebvre May 3rd 2010 (13 hours ago)

For those of us looking forward to new releases this year, Final Fantasy XIV is one of the few hopes we have that doesn't involve expansions. Unfortunately, a nasty little rumor has been spreading around: that it's not going to be coming out this year after all. The run of login issues that the alpha test has been experiencing has prompted more than a few people to believe that the game is having some serious problems, and we've received a few tips from our readers, as well as a tip-off from an industry insider.

Here's the thing: if it's being delayed, Yoichi Wada certainly doesn't know anything about it. And as the CEO, he's the sort of person who gets kept in the loop. The fine system folks at the Order of the Blue Gartr did an excellent job rounding up much of the information, explaining that the login issues were caused by staff underestimations, not system problems. Wada confirmed elsewhere that the game was on track, both on a Japanese Final Fantasy XIV fan site and via his own tweets. While we don't have an exact date for release just yet, it seems that the game is still on track for this year... for the moment.

Zrodlo: http://www.massively.com/

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 13:33 
 
A niech wychodzi w 2011, części na kompa stanieją :D


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 4 maja 2010, 19:59 
 
mrynar napisał(a):
Ogolnie fajnie, ale przy wiekszej ilosci syntez to mozna sobie w glowe strzelic. Moze bedzie mozliwosc wlaczenia random syntezowania, o kolejkowaniu w wykonaniu SE to raczej nie ma co marzyc.


w por do systemu z Vanguarda (swoja droga bardzo fajnego) to i tak formula 1 ;]


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2010, 09:14 
 
swordsman napisał(a):
mrynar napisał(a):
Ogolnie fajnie, ale przy wiekszej ilosci syntez to mozna sobie w glowe strzelic. Moze bedzie mozliwosc wlaczenia random syntezowania, o kolejkowaniu w wykonaniu SE to raczej nie ma co marzyc.


w por do systemu z Vanguarda (swoja droga bardzo fajnego) to i tak formula 1 ;]


Hehehe fakt :) ale VG i tak rox ;)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.