MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FFXIV: newsy, filmiki, fotki, fakty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=33681
Strona 64 z 110

Autor:  Kang [ 5 lip 2010, 13:17 ]
Tytuł: 

Ale ilość pamięci nie powinna wpłynąć na wydajność w low res, odpalić powinieneś dać radę.

Autor:  kamilus [ 5 lip 2010, 13:18 ]
Tytuł: 

Krzysiek2099 napisał(a):
Się uparli na te karty 512... wszystkie części mam ok tylko mój GF 7900 256/256 nie spełnia wymagań. Nosz kurwa kto tam się zajmuje optymalizacją.

Year 2010. ;)

Autor:  Bodziu [ 5 lip 2010, 13:34 ]
Tytuł: 

Ten benchmark co podaliscie link jest na DX9 a jest cos na DX11 ?

OK wynik w sumie nie jest zly 2564low/1864high :)

Autor:  Gokulo [ 5 lip 2010, 14:52 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
Ten benchmark co podaliscie link jest na DX9 a jest cos na DX11 ?

OK wynik w sumie nie jest zly 2564low/1864high :)


XIV jest przygotowywane ogolnie pod DX9 z pewnymi tylko z jakimis bajerami chyba, wiec innego benchmarka raczej nie bedzie.

Japan Expo we francji: (kazdy obecny dostal invite do bety :<)

http://www.jeuxonline.info/actualite/27 ... japan-expo

Autor:  Shinji [ 5 lip 2010, 16:21 ]
Tytuł: 

Winda 7 64
Proc i3-530
4GB RAM DDR3
Radeon HD 5770 OC'd

Low: 3126
High: 2124

Zastanawiam się czy dołożyć drugiego Radeona czy jeszcze raz RAM'u, aby grać na maksymalnych detalach komfortowo. Co sądzicie ?

Autor:  Gokulo [ 5 lip 2010, 16:28 ]
Tytuł: 

Mysle, ze lepiej poczekac jednak do premiery i zobaczyc jak gra pojdzie na zywo. Benchmark jak to benchmark malo wiarygodny tak w rzeczywistosci. A jezeli jednak po premierze nie bedzie tak jak chcesz to wtedy przynajmniej raczej taniej kupisz co bedziesz potrzebowal.

Btw. nie sadze, zeby dokupienie tylko ramu czy karty od razu dalo mozliwosc gry na max detalach Z XI bylo podobnie, ze dopiero po jakims czasie mielismy sprzet, ktory radzil sobie z najwyzszymi ustawieniami i tak samo zapowiedzieli, ze XIV robia w taki sposob, zeby dopiero kompy "z przyszlosci" ;) mogly to robic .

Autor:  Kang [ 5 lip 2010, 16:51 ]
Tytuł: 

Szczerze mówiąc to procek i grafa :)
Ale z tego co wiem SE współpracuje z nvidia przy tworzeniu grafiki, trzeba by poczekać jak się konkretne karty sprawują w 14tce :)

Autor:  Keii [ 5 lip 2010, 16:51 ]
Tytuł: 

Co do benchmarków - ten z XI pamiętam chodził mi dużo gorzej niż faktyczna gra, która nawet ze sztucznie podbitą rozdziałką tekstur ani razu mi się nie zakrztusiła.

Autor:  Gokulo [ 5 lip 2010, 16:56 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Co do benchmarków - ten z XI pamiętam chodził mi dużo gorzej niż faktyczna gra, która nawet ze sztucznie podbitą rozdziałką tekstur ani razu mi się nie zakrztusiła.


This.

Na BG ktos zapuscil benchmarka z FFXI: wynik na high 3890 co jak wiemy jest tak mniej wiecej "na srodku".

Cytuj:
That computer runs FFXI at 29fps everywhere, main window 1680x1050 with maxed settings, forced supersampling, etc. etc. It should score elevafiveblaminallion points.


Na tym samym kompie ma 3039 na low w benchmarku z XIV.

Autor:  Kang [ 5 lip 2010, 19:47 ]
Tytuł: 

Gok - pieprzenie głupot, ja miałem prawie 8k w benchmarku FFXI i gra przy wszystkim chodziła ładnie w 1650x1080 ale skłamałbym mowiąc że chodziła płynnie wszędzie, tutaj przy 2.2k w high chodzi ten benchmark całkiem całkiem, ale poczekałbym na benchmark oparty na finalnym silniku bo to raczej nie jest jego ostateczna wersja (jeżeli jest to będzie kiepsko z wydajnością).

Autor:  Gokulo [ 5 lip 2010, 20:00 ]
Tytuł: 

Kang napisał(a):
Gok - pieprzenie głupot, ja miałem prawie 8k w benchmarku FFXI i gra przy wszystkim chodziła ładnie w 1650x1080 ale skłamałbym mowiąc że chodziła płynnie wszędzie, tutaj przy 2.2k w high chodzi ten benchmark całkiem całkiem, ale poczekałbym na benchmark oparty na finalnym silniku bo to raczej nie jest jego ostateczna wersja (jeżeli jest to będzie kiepsko z wydajnością).


Chodzi wlasnie o to, ze te benchmarki pokazuja cuda czasami. A zmiana sterownika, czy innej rzeczy niewielkiej potrafi diametralnie wplynac na wynik.

A to, ze FFXI na zadnym sprzecie nie chodzi tak jak w zasadzie powinien to wiadomo. Emulacja PS2 srednio im wyszla i gra miala engine do dupy :)

Autor:  Bodziu [ 6 lip 2010, 06:34 ]
Tytuł: 

Osobiście nic nie dokupuje zobaczę jak będzie już retail działał, jeśli będzie słabiutko wypadał w High to na low dojadę do czasu PS3 out i przerzucę się na konsole :) I tak zamierzam mieć grę na PC i PS3, więc zobaczę na którym to będzie śmigać lepiej.

Autor:  Sidagel [ 6 lip 2010, 07:06 ]
Tytuł: 

Zawsze można poczekać na wersję PS3 :))) i nic nie będzie trzeba kupować:)

Autor:  Bodziu [ 6 lip 2010, 07:29 ]
Tytuł: 

A jeszcze mala spekulacja:
- skoro CE ma headstart planowany na 22.09.2010 to w store powinna byc kilka dni wczesniej - mysle, ze dojdzie na taki dzien aby pograc jeszcze przed 30.09.2010 :)

edit. true Marcin :D A CE ma byc juz uruchomione z 22.09 zgodnie zapisem na glownej stronie.

Autor:  Kang [ 6 lip 2010, 07:35 ]
Tytuł: 

Wprawdzie mam ps3 ale po co mam grać na PS3 skoro będzie gorsza grafa, mniejsze detale, mniej postaci na ekranie i mniejszy distance view ;D Mam tylko nadzieję że gra będzie korzystała z wielu rdzeni, co powinno przyspieszyć działanie zwłaszcza w przypadku występowania dużej ilości postaci na ekranie.

*Edit*
Bodziu - 30 września chyba

Autor:  Bodziu [ 6 lip 2010, 07:45 ]
Tytuł: 

Ale najbardziej mnie to dobilo :(

Verified the monthly cost. $12.99 / month base, which includes 1 character and 1 retainer. Additional characters are $3.00 / month and Retainers are $1.00 / month.

source

Autor:  Sidagel [ 6 lip 2010, 08:56 ]
Tytuł: 

Kang napisał(a):
Wprawdzie mam ps3 ale po co mam grać na PS3 skoro będzie gorsza grafa, mniejsze detale, mniej postaci na ekranie i mniejszy distance view ;D Mam tylko nadzieję że gra będzie korzystała z wielu rdzeni, co powinno przyspieszyć działanie zwłaszcza w przypadku występowania dużej ilości postaci na ekranie.

Nie wydaje mi się, że grafika będzie jakaś gorsza;)


PS. Nie wiecie czy będą znowu wspólne serwery? Jednak opcja US jest moim zdaniem dużo tańsza;)

PS2. Może to jest głupie pytanie, ale o co chodzi z Retainers are $1.00 / month. pierwszy raz widzę coś takiego:) wynagrodzenie?!?

Autor:  Keii [ 6 lip 2010, 09:21 ]
Tytuł: 

Z tego co pamiętam, to wersje PS3 i PC mają nie mieć tego samego silnika, jak to było w przypadku XI, żeby możliwa była poprawa grafiki wersji PC za parę lat.

Serwery pewnie znowu będą wspólne dla grających na PC, PS3 i ze wszystkich regionów.

Retainer to postać sprzedająca przedmioty - jedną ma się za darmo, ale jeśli chce się mieć więcej, trzeba płacić dodatkowego dolara za miesiąc (jak w XI było z dodatkowymi postaciami w ogóle).

Autor:  Sidagel [ 6 lip 2010, 09:44 ]
Tytuł: 

dzięki za info:)

Autor:  Krzysiek2099 [ 6 lip 2010, 10:03 ]
Tytuł: 

Sidagel napisał(a):
Zawsze można poczekać na wersję PS3 :))) i nic nie będzie trzeba kupować:)


Trzeba będzie najpierw mieć PS3 :/

Strona 64 z 110 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team