MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Beta FF14
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=42519
Strona 66 z 71

Autor:  shuho [ 21 sie 2013, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

btw. klienta z ob odinstalowujemy czy moze zostac i sie update do startu?

Autor:  Deli [ 21 sie 2013, 18:39 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

shuho napisał(a):
btw. klienta z ob odinstalowujemy czy moze zostac i sie update do startu?

zostaje, nic nie usuwaj.

Autor:  TobiAlex [ 21 sie 2013, 18:42 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Amateru napisał(a):
Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Co za geniusz uznał wyłączenie opcji dowolnego wkładania/usuwania questów z quest trackera za dobre. W chwili obecnej jest on kompletnie bezużyteczny. Mam nadzieję, że sobie wezmą do serca co piszą gracze na japońskim (i angielskim też) forum i to przywrócą.


No właśnie. Wiedziałem, że w beta phase 3 było to jakoś inaczej rozwiązane. Dokładnie tak jak piszesz Amateru, teraz jest to bezużyteczne.

Autor:  shuho [ 21 sie 2013, 19:14 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

dz za info :)

ja wciaz ea nie mam :<

Autor:  Kassei [ 21 sie 2013, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Przeszłą rejestracja kodu. Pryz drugim podejściu przed 5 minutami się udało. Dostaje się potem dłuższy kod który się podpina pod konto SE.

Autor:  Shinji [ 21 sie 2013, 22:09 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Tak dla potwierdzenia.

Obrazek

Autor:  Kabraxis [ 22 sie 2013, 00:25 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Nie gralem w bete a wyczytalem na neogaf teraz ze GCD w tej grze to 2,5 sekundy... prawda to?

Autor:  Kabraxis [ 22 sie 2013, 08:27 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Dobra niewazne - doczytalem sobie. Shared CD na weappon ataki 2,5 sekundy (czyli GCD) i wszytkie inne abilities tez na cd. Do tego po 10 skilli na klase. Ja pierdole - walka w tej grze musi byc zajebista. :)

Dobrxe ze doczytalem - 100 zlotych zaoszczedzone - mialkie to musi byc w chuj z takim poziomem rozbudowania i combatu.

Autor:  mrynar [ 22 sie 2013, 08:35 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Kabraxis napisał(a):
Dobra niewazne - doczytalem sobie. Shared CD na weappon ataki 2,5 sekundy (czyli GCD) i wszytkie inne abilities tez na cd. Do tego po 10 skilli na klase. Ja pierdole - walka w tej grze musi byc zajebista. :)

Dobrxe ze doczytalem - 100 zlotych zaoszczedzone - mialkie to musi byc w chuj z takim poziomem rozbudowania i combatu.


Nie mam pojecia ile jest skilli na klase, ale w tej grze jest cos takiego jak job, jest tez wieloklasowosc wiec postac bezie miala tych skilli az za duzo.

Autor:  Kabraxis [ 22 sie 2013, 10:16 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Nawet jesli mozna miec all joby naraz i 50 skilli uzywac to nie wyobrazam sobie bicia mobow przer 50 lvli z 2,5sekundowym gcd. Nie gralem, ale to musi byc slamazarne w chuj, wlasciwie jak turowka. Cos takiego ledwo dzierze w single jRPG (przy trywialnych walkach/grindzie) a co dopiero w MMO gdzie moby nie stanowia zadnego wyzwania (bo nie oszukujmy sie - nie stanowia).

No chyba ze mnie ktos przekona ze combat nie jest nudny... niektore elementy tej gry zapowiadaja sie fajnie (z opisow na neogaf) ale w MMO 90% czasu to combat i tu niestety FF14 nie blyszczy a wrecz przeciwnie imho.

2,5sek GCD? Srsly? W takim RIFT jest 1 sek i juz jest slamazarnie w uj niektorymi klasami. Niedziwne ze wogole tu PvP nie ma.

Autor:  Lorath [ 22 sie 2013, 10:19 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Kabraxis napisał(a):
Dobra niewazne - doczytalem sobie. Shared CD na weappon ataki 2,5 sekundy (czyli GCD) i wszytkie inne abilities tez na cd. Do tego po 10 skilli na klase. Ja pierdole - walka w tej grze musi byc zajebista. :)


GCD nie odczuwa sie az tak bardzo w praktyce ze wzgledu na animacje. W wowie klikasz, postac podnosi luk i plink, wylatuje strzala. Tu postac podnosi luk, napina, przez chwile sie z nim siluje, wokol niej wzlatuje w powietrze kurz, sztrzala sie zaczyna swiecic, particle effects wypalaja ci slepia i whooosh! wylatuje promien smierci :P

Skille - tak jak patrze bychodzi 27 na postac. 17 z klasy + 10 slotow na miedzyklasowe skille.

Autor:  Kabraxis [ 22 sie 2013, 10:25 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

ehehe to nawet gorzej lol... nie dosc ze 2,5 sek gcd to jeszcze animation lock i pewnie ofc ruszenie sie przerywa skilla.

Skilli tak czy siak malutko. Do tego jest jakikolwiek system cstomizacji postaci czy kazda postac ma to samo? Bo wiem ze sa jakeis traity ale to jest chyba tez mocno szczatkowe.

Ogolnie to nie jest chyba gra dla ludzi lubiacych kombinowac z postacia, buildami, itp...

No kurwa... niektore elementy tej gry sa spoko, swiat ladny (choc po mapkach zony wygladaja na male i malo otwarte) ale ten combat i wlasciwie brak rozwoju postaci troche posysa.

Autor:  Gokulo [ 22 sie 2013, 10:26 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Jest jeszcze stat który obniża gdc, ale nie wiem ile max można zejść.

A pvp jest

Autor:  Duszek [ 22 sie 2013, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

kazda postac ma to samo, jedyna roznica to zdobyty gear i materie wsadzone w sloty,
generalnie z tego co widze to final to nie twoja liga, w finala gra sie dla fabuly i klimatu,

a co do pvp - jezeli kazda postac ma te same skille, ten sam gear, ten sam gcd - to wygra ten kto ma lepiej opanowana mechanike gry a nie ten kto szynciej nawala w klawisze :)

Autor:  mrynar [ 22 sie 2013, 10:32 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Jesli SE pojdzie sladami XI to dojda jeszcze skille ze specjalnych broni i jakis odpowiednik meritow (czyli punktow do rozdania na max levelu).

Jakas tam mozliwosc kombinowania z buildem dadza skille z innych jobow.

Ja tam tego cooldowna nie czuje w tej grze. Jest dynamicznie w porownaniu z XI (combat mi przypomina ten z LOTRO, tyle ze jest bardziej widowiskowo), ale w XI trudnosc polegala na czyms innym. Bardziej trzeba bylo sie skupiac. Tu jest zwykle nawalania w klawisze jak w wiekszosci mmo.

Autor:  Kabraxis [ 22 sie 2013, 10:36 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Duszek napisał(a):
generalnie z tego co widze to final to nie twoja liga, w finala gra sie dla fabuly i klimatu,


No to dla fabuly i iklimatu mam 13 czesci gry single player i setke copy/paste innych jRPG. Nie widze powodu zeby placic za to 15USD na miesiac.

RPG bez rozwoju postaci i z tak biedna iloscia skilli.. no bez zartow plz (choc w TESo ma byc podobno 40 skilli na cala gre - wiec bija FF14 na glowe lol) . A szkoda bo inne elementy wygladaja si (craft, housing, swiat gry, itp..).

Dobra sorry za derail - za biedne to jest dla mnie. Pewnie by mnie znudzilo po 10 lvl. Sam 'klimat i fabula' nie wystarcza (a i to mocno dyskusyjne bo te male 'cos' designowane pod azjatyckich pedofili jest przeciwienstwem klimatu no ale whatever..).

Thx za odpowiedzi, raczej gra nie dla mnie. Co mnie dziwi ze sporo sie naczytalem jakie to FF online trudne, skomlikowane i rozbudowane a toto wyglada jak Diablo 3 tbh... 'modern revamp' hehe... :)

Autor:  mrynar [ 22 sie 2013, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Kabraxis napisał(a):
Co mnie dziwi ze sporo sie naczytalem jakie to FF online trudne, skomlikowane i rozbudowane a toto wyglada jak Diablo 3 tbh... 'modern revamp' hehe... :)


Pierwszy raz slysze, zeby ktos mowil ze FF XIV jest trudne i skomplikowane. To jest prawie zupelne odejscie od XI i duzo blizej tej grze WoW niz FF XI.

Autor:  Lorath [ 22 sie 2013, 10:40 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Kabraxis napisał(a):
ehehe to nawet gorzej lol... nie dosc ze 2,5 sek gcd to jeszcze animation lock i pewnie ofc ruszenie sie przerywa skilla.



Nic o animation lock nie pisalem. Nie ma czegos takiego, poza tym ze casterzy klasycznie castuja bez biegania.

Autor:  Gokulo [ 22 sie 2013, 10:41 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

No nie wiem kto napisał, że 14 jest trudne. Chyba, że mylisz 11 z 14. Chociaż tu też można się kłócić, ale zostawmy temat bo ludzie mają zbyt różne zdania :-P

Autor:  Kabraxis [ 22 sie 2013, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

mrynar napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Co mnie dziwi ze sporo sie naczytalem jakie to FF online trudne, skomlikowane i rozbudowane a toto wyglada jak Diablo 3 tbh... 'modern revamp' hehe... :)


Pierwszy raz slysze, zeby ktos mowil ze FF XIV jest trudne i skomplikowane. To jest prawie zupelne odejscie od XI i duzo blizej tej grze WoW niz FF XI.


No wlasnie mi chodzi o stare FF. Myslelem ze to jest revamp 14stki bo byla tragicznie przyjeta przez stare community i jest zachowane complexity 11stki itd, z dodanym polishingiem etc.. ... a tu wychodzi na to ze zrobili poprostu WoW'a japan style.

Shade, Shade, Shade..... :)

No ale mimo wszytko moze pogram - craft i housing ciagnie... ale kurwa kolejny raz grac w prostego themeparka WoW-clona.... meh :/

Daloby sie np poswiecic calkowicie craftowi i pierdolic bicie mobow?

Strona 66 z 71 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team