MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FFXIV w Polsce
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=37258
Strona 8 z 8

Autor:  Keii [ 24 wrz 2010, 18:12 ]
Tytuł: 

Do Goka i mnie dziś zawitał kurier z Ultimy. Yay.

Autor:  Krogulec [ 24 wrz 2010, 18:24 ]
Tytuł: 

Potwierdzam też dziś dostałem FFXIV z Ultimy

Autor:  Shinji [ 25 wrz 2010, 01:04 ]
Tytuł: 

A mi na poczcie powiedzieli, że żadnych przesyłek zagranicznych na moje nazwisko nie było. Weekend z XIVką mam z głowy.

Autor:  Akh [ 25 wrz 2010, 09:47 ]
Tytuł: 

Możecie napisać pokrótce jaką grą jest FF XIV - chodzi mi o to, czy jest to gra dla lubiących robić długie instancje (jak np w Aion) i skrzykiwać ludzi przez 0,5h, czy jak np Warhammer - wejść na 1-2h - szybko dołączyć się do gry, nie myśląc o dobieraniu odpowiednich postaci do party etc.

Druga sprawa - to raczej gra dla ludzi, którzy spokojnie robią questy - czy dla takich, którzy wolą inną formę (grind w znalezionych przez siebie spotach, jakieś ranom pvp etc)

Z góry dziękuję za odpowiedź - z FF miałem tyle w spólnego, że wiele lat temu grałem na PS w chyba 9 czy 8. A szukam jakiegoś przyjemnego MMO do grania, ale takiego, które nie wymaga bycia o danej porze przy kompie (vide Aion i fortece) lub długich instancji.

Autor:  kamilus [ 25 wrz 2010, 10:59 ]
Tytuł: 

Aion to taki bardzo uproszczony FF dla plebsu. Jednak jeśli już chcesz porównywać to bliżej FF do Aiona niż warha.
FF bardziej nastawiony jest na teamplay niż na bieganie tony chińczyków w błyszczących zbrojach i łatwe mordowanie mobków 3ma skillami.
Tutaj trzeba będzie "walczyć" o dobry camp żeby pogrindować w grupie, instancje questowe zaś odbywają się również w open world z tą różnicą, że mobki docelowe są stagowane na właściciela questa.
Skrzykiwanie przez 30minut w FF to raczej marzenie. Może na niskich levelach, ale na wysokich będzie to raczej coś koło godzinki jeśli się nie będzie miało stałej grupki.

Autor:  swordsman [ 25 wrz 2010, 12:15 ]
Tytuł: 

Nie ma to jak gdybanie :lol:

Na lepsze recenzje na podstawie retailu to musicie poczekac conamniej miesiac a i tak bedzie tam tylko lizniety content z pierwszych 30lv.

Autor:  mrynar [ 25 wrz 2010, 16:50 ]
Tytuł: 

swordsman napisał(a):
Nie ma to jak gdybanie :lol:

Na lepsze recenzje na podstawie retailu to musicie poczekac conamniej miesiac a i tak bedzie tam tylko lizniety content z pierwszych 30lv.


No dokladnie. Jesli chodzi o levelowanie to widac ze XIV sie rozni dosc mocno od XI na niskich levelach. Jak bedzie na wyzszych czas pokaze.

Autor:  Sidagel [ 25 wrz 2010, 19:54 ]
Tytuł: 

do 10lv robisz instant praktycznie:) ale potem jak zobaczysz exp do następnego to już się robi ciekawie:))))

To co zauważyłem to 36h cd na Guild Leves pasuje dobrze, robisz zestaw q z kimś lub z dwoma osobami co zajmuje troszkę czasu i dużo expa wpada, praktycznie nie trzeba grindować.

Autor:  mrynar [ 26 wrz 2010, 13:25 ]
Tytuł: 

Pogralem troche na random serwerze i gra od strony techniczej jest ok, ale grajac bez znajmych to typowy ostatnio "mmo singleplayer". Bierzesz te pare leve ktore sa dostepne, robisz, jak sie skoncza to mozesz pobic jakies moby. Jedno i drugie malo wymagajace. Mozna jeszcze zajac sie gatheringiem i sobie pocraftowac.

NIkt sie do nikogo nie odzywa, nie ma potrzeby robienia party.

Ogolnie FFXIV na niskich levelach nie porywa. Mam wrazenie, ze gdyby wprowadzic pare ulepszen do XI i zrobic ja na nowym silniku graficznym to graloby sie o wiele fajniej.
Jak jest na wyzszych nie mam pojecia, ale wydaje mi sie, ze nie ma na teraz jakiegos oszalamiajacego contentu (sadzac po NPCach).

Autor:  Bodziu [ 26 wrz 2010, 15:23 ]
Tytuł: 

Popieram Opika, jesli silnik z FF14 przeniesc do FF11 to bylo by juz naprawde fajnie, na razie na poczatku nie jest zle, troche malo GLeve mozna brac :/ wiec jak sie je zrobi wszystkie to praktycznie zostaje grind :( A odnosnie expa - leci o wiele wiekszy i szybciej z lvlowania craftow anizeli z grindu klasami - fajne :)
Zobaczymy jak bedzie na wyzszych lvlach :)

Autor:  Targaryen [ 26 wrz 2010, 15:33 ]
Tytuł: 

A co z poziomami trudności w Leves? Dalej są z lepszymi nagrodami/w party czy ten patent został olany? Poziom trudności oraz nagrody zależały chyba od ilości gwiazdek, dalej tak jest?

Autor:  swordsman [ 26 wrz 2010, 18:29 ]
Tytuł: 

W zalozeniu, leve powinno robic sie w grupie, zarowno z tymi co maja ten sam leve jak i z tymi co nie maja nawet ani jednego.
Jesli do leve podejdzie sie tak jak do solo questow z pozostalych mmo, to rownie dobrze mozna logowac sie co dwa dni na godzinke i czesc.

Autor:  Bodziu [ 26 wrz 2010, 19:26 ]
Tytuł: 

Dokladnie jak Sai napisal, nawet lepiej wygrindowac lvl do 5 (0,5-1 godz) i w party robic GL, wiecej expa i nagrody inne, poza tym nagrody za te same GL ale na innych lvl sa tez inne :)
Jedynie solo GL to crafterskie sie robi, Battlefield GL powinno sie tylko w grupie robic :)
Dlatego warto nawzajem sobie pomagac, nawet jak juz sie wczesniej GL zrobilo :)

Autor:  mrynar [ 27 wrz 2010, 12:30 ]
Tytuł: 

Ja tylko napisalem jak to wyglada z perspektywy gracza ktory nikogo nie zna. Nie spotkalem sie z zadna propozycja sformowania grupy.

Strona 8 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team