MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FFXIV: newsy, filmiki, fotki, fakty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=33681
Strona 80 z 110

Autor:  Huckster [ 26 lip 2010, 10:55 ]
Tytuł: 

Info z cenzury growej (przyznano przez ESRB FFXIV status T - "TEEN") :

"This is a massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) in which players navigate a large cast of characters that engage in missions and fight the forces of evil. Players explore environments (e.g., cities, plains, caves) and battle human and fantasy creatures. Players use swords, spears, axes, firearms, and magic spells (e.g., fire balls, energy beams) to defeat enemies in real-time combat. Cutscenes depict a man being stabbed from behind, and creatures emitting splashes of purple or yellow blood when struck. Some female characters are depicted from low camera angles, with lingering camera views of their buttocks (i.e., up-skirt shots). Dialogue contains suggestive references; for example, “The netmaster’s probably up in his office polishing the mast just thinking about her,” “stick yer manhood in the forge,” and “You cheating little whore!” Several characters are referred to as drunk or drunken, while others sometimes talk about wine, rum, and grog. The word “sh*t” can be heard in the dialogue."

http://www.esrb.org/ratings/synopsis.js ... cate=29479

:)

Autor:  Keii [ 26 lip 2010, 12:38 ]
Tytuł: 

Cytuj:
The next beta test is scheduled to begin on Tue., July 27, 2010 at 2:00 a.m., and will last until Wed., July 28, 2010 at 0:00 a.m. (GMT)


Edit:
Jest też nowy patch, niezbyt duży, na razie bez patch notes.

Autor:  Gli2duS [ 26 lip 2010, 14:48 ]
Tytuł: 

Kang napisał(a):
U mnie to nie działało...


ja teraz każdego patcha ściągam w uTorrent. za każdym razem wbudowany w FF downloader zatrzymuje się na 50-60% a ja nie mam cierpliwości, żeby czekać ;]

jak dotąd 100% zadowolenia z tego sposobu. szkoda tylko, że przez uTorrenta nie da się seedować.

Autor:  Keii [ 27 lip 2010, 10:41 ]
Tytuł: 

http://www.pcgames.de/Final-Fantasy-14- ... de-765475/ - rozdają klucze do bety.

Autor:  raas [ 27 lip 2010, 19:55 ]
Tytuł: 

Małe pytanko, testował ktoś może grę na konfiguracji podobnej do tej ?

Card name: NVIDIA GeForce 8500 GT
Manufacturer: NVIDIA
Memory: 3328MB RAM
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz (2 CPUs)
System Model: P5QL PRO

Jak myślicie są szanse że gra będzie działała w miarę znośnie na minimalnych ustawieniach? (20-30fps)


@up niestety nie rozdają ale jest to losowanie, a przynajmniej tyle wyczytałem dzięki google translator.

Autor:  Huckster [ 27 lip 2010, 19:55 ]
Tytuł: 

lol - Meat Mitkhabob się nazywa Meat Miq'abob :)

Autor:  Gokulo [ 27 lip 2010, 20:00 ]
Tytuł: 

raas napisał(a):
Małe pytanko, testował ktoś może grę na konfiguracji podobnej do tej ?

Card name: NVIDIA GeForce 8500 GT
Manufacturer: NVIDIA
Memory: 3328MB RAM
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz (2 CPUs)
System Model: P5QL PRO

Jak myślicie są szanse że gra będzie działała w miarę znośnie na minimalnych ustawieniach? (20-30fps)


@up niestety nie rozdają ale jest to losowanie, a przynajmniej tyle wyczytałem dzięki google translator.


Karta graficzna w teorii za slaba... ale gra powinna ruszyc ^^;

Autor:  iniside [ 27 lip 2010, 23:50 ]
Tytuł: 

Z zalem stwierdzam, ze w tej chiwli nikt normalny klasami czarujacymi grac nie bedzie. Ciekawe czy to fixna do premiery ;p. Przepasc pomiedzy klasami uzywajacymi mp a nie uzywajacymi jest kosmiczna ;e.

Autor:  Kang [ 28 lip 2010, 08:24 ]
Tytuł: 

No więc wreszcie miałem chwilkę czasu żeby odpalić grę wczoraj! :) Boże, spuść nogę i kopnij ;) Sterowanie to jakiś żart, do tego kursor myszy skaczący jak konik po szachownicy (jak ktoś ma radę jak to zmienić to proszę niech powie bo ciężko trafić kursorem w cokolwiek). Udało mi się przetestować tworzenie postaci i połazić odrobinkę po przejściu intra. Samo tworzenie jest dość przyjemne i wygląda niebo lepiej niż w 11'tce chociaż uważam że nadal jest ciut za mało opcji, a niektóre rasy mają ich mniej niż więcej. Nie wiem jak to na chwilę obecną wygląda ale wybór rasy nie ma wpływu na cokolwiek(wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę). Gra działała płynnie w 1680x1050, przy max detalach jakie się dało tam ustawić (jedynie cienie na medium), a config poniżej:
C2D E8400 3GHz@3,5GHz
4GB DDR2 1066MHz
ATI 4870
Grę mam wrzuconą na RAID 0 - loadingi były znośne moim zdaniem. Jedyne co się rzuca w oczy to lekkie przekłamania przy teksturach (pewnie sterowniki) i dość puste scenerie, brak detali, puste ulice i place, czyli to co było wadą FF11.

Autor:  Gokulo [ 28 lip 2010, 08:45 ]
Tytuł: 

Kang napisał(a):
Nie wiem jak to na chwilę obecną wygląda ale wybór rasy nie ma wpływu na cokolwiek(wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę)


Yup, S-E chce tym razem, zeby rase wybierano praktycznie ze wzgledow kosmetycznych, wiec roznice maja byc trzymane do minimum. W tej chwili nie ma w zasadzie chyba zadnych, statsy bez sensu zeby sie roznily przy obecnym systemie, moze HP i MP bedzie pozmieniane.

Autor:  Bodziu [ 28 lip 2010, 08:54 ]
Tytuł: 

Po Waszych opisach zaczynam sie troche bac O_O, co to bedzie w dniu premiery. Czy to kolejne MMO, ktore wychodzi niedokonczone i bedzie naprawiane podczas suba ? Pozyjemy zobaczymy :)

Autor:  yabaddi [ 28 lip 2010, 09:14 ]
Tytuł: 

Kang napisał(a):
Sterowanie to jakiś żart, do tego kursor myszy skaczący jak konik po szachownicy (jak ktoś ma radę jak to zmienić to proszę niech powie bo ciężko trafić kursorem w cokolwiek).


Dokładnie, sterowanie to zdecydowanie żart i to w złym guście. Klawiaturo-myszą się tym nie idzie posługiwać, może padem ale taka koncepcja w pc mi zupełnie nie odpowiada. Jak na razie napotkałem spory opór w testowaniu tej gry, brr :har:

Autor:  kamilus [ 28 lip 2010, 10:40 ]
Tytuł: 

Kang napisał(a):
kursor myszy skaczący jak konik po szachownicy (jak ktoś ma radę jak to zmienić to proszę niech powie bo ciężko trafić kursorem w cokolwiek)

Kupiłeś trupa od ATI to teraz cierp :P

Autor:  Kang [ 28 lip 2010, 10:51 ]
Tytuł: 

Wybacz ale ten trup się lepiej niż niejedna nowsza grzałka nvidii sprawuje. A kursor jest prawdopodobnie software'owy i dlatego :(

Autor:  Huckster [ 28 lip 2010, 11:37 ]
Tytuł: 

Wczoraj wreszcie sobie pograłem w FFXIV. A oto moje spostrzeżenia:

1. wydajność
Na moim kompie (win764bit, 4 GB ram, Intel Quad, GeForce 8800 GTS) gra praktycznie zżera wszystkie zasoby. Przełączanie okna to masakra - nie da się swobodnie pracować na kompie i grać (grałem na standardowych ustawieniach - w oknie). Sama gra jednak chodzi dość normalnie (może nie super płynnie), ale nie odczułem niskiego frame rate. Jedynie kursor mnie wkurzał (ta rączka) - bo b. wolno się poruszała po ekranie i ciężko było trafić w poszczególne ikonki (lepiej z klawiatury)

2. obsługa
Ja w FF11 zawsze grałem na klawiaturze - bez myszki - więc dużo skrótów zostało w FF14 (bieganie na numerycznej, lockowanie przy pomocy "*", przełaczanie trybu biegu/chodzenia). Jedynie troche bez sensu jest wchodzenie w tryb active i passive wg mnie - jak kończę walkę, to automatycznie powinienem przechodzić do passive. Jak wciskam "F" (wejście do active) to powinien od razu zaczynać walkę (tak jak CTRL-A w FF11).

Popieprzone jest sterowanie kamerą - nie można obracać kursorami jak w FF11, a myszka tak samo głupio jeździ jak w FF11. Nie da się zrobić locka by kamera była zawsze z tyłu. Drzwi się same otwierają, nie ma "loadingowych" screenów przy zmianach lokacji (ale są przy questach - o tym za chwilę).

Interfejs jest dość skomplikowany (ale nie tak jak np w EvE Online :)) - żeby coś założyć na siebie to nie ma prostego klik-klik - ale trzeba wybrać miejsce, wybrac item, kliknac, zaakceptowac - i sie zalozy - tutaj Lotro czy WoW mają to lepiej zrobione - bo najeżdzając mychą na dany item od razu mamy tooltip tego co mamy obecnie ubrane i tego co mamy ubrać - więc łatwo porównać.

Dopiero przy którymś tam levelu skapnąłem się, że doszły mi nowe skille (nie były automatycznie dodawane do aktywnego paska skilli i nie były widoczne jako dostępne - musiałem klikąć nowe miejsce - i nagle się pojawiły).

Interakcja z NPCami i ludźmi podobna do FF11 (tabem się przełącza, enterem się interaktuje :)

3. questy i guild leve
Class Quest - to chyba takie misje Finalowe (są fajne Cutscenki), robione sa podczas tych questów mini instancje (takie kółko na ziemi) - jak wyjdziemy poza nie to instancja znika (np miałem jedną cześć questa jako Escort).

Guild Leve - to na razie takie questy jak z WoWa czy Lotro, weź, zabij 5 batów, wróć (a wszystko oznaczone strzałkami na mapie + pozycje mobów na mapce, a moby popują tylko dla ciebie (nie trzeba walczyć o spawn) - strasznie proste na razie.

4. walka
Gram Pugilistem - i walka prosta jak drut - odpalam Fight, lockuje na mobie i uruchamiam jak w WoW czy Lotro poszczególne abilities (te wyższe już wymagają TP (max TP to 3000 <- hehe). Jest ability do heala z TP (leczy ok 1/3 życia) więc ciężko się zabić.

Dostaje się 2 rodzaje expa - rank (pugilist) i physical level - od 10 levelu ranka dostępne są kolejne "misje" (class quest) i nowe guildleve.

5. party
Wczoraj byłem w party z niejakim Desh Terem i Zet Oriushem - laliśmy w jakiejś jaskini mobki. Exp spoko - ale nie szło jakoś szybciej - może na wyższych levelach sprawdza się party. Trochę tak jakby w South Gustaberg lać pszczoły w party (chyba)

ogólnie jest spoko - mam nadzieję, żę do release'a poprawią te błędy, które są obecnie.

Autor:  Huckster [ 28 lip 2010, 12:10 ]
Tytuł: 

planowane zmiany:
http://pastebin.com/px1vu0qk

Autor:  Gokulo [ 28 lip 2010, 13:10 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):


Od poczatku bety to bylo, nawet chyba sam gdzies postowalem ;)

Expowanie w party sie srednio oplaca jak narazie, poniewaz exp jest dzielony rowno na uczestnikow (2 osoby 1/2 exp itp). W Alphie bylo inaczej, bo wlasnie w party dostawalo sie boost do exp. No ale S-E pisalo, ze bedzie testowac rozne rodzaje expowania wiec to pewnie to ;)

Autor:  iniside [ 28 lip 2010, 13:41 ]
Tytuł: 

e ani slowa o fixnieciu casterow. A jesli nieliczyc sterowania, to jest imo najwiekszy problem atm.
Wczoraj zrobilem sobie archera i naprawde..komforat grania w porowaniu do maga jest duzo wiekszy. Duzo wiekszy DPS, nie trzeba biegac w kolo zeby zregenerowac mane, nie wspomne o tym, ze spelle robia jakis smieszny dmg, w porownaniu do archera ktory moze tylko walic z samej bronii i mordowac szybciej ;p.

Autor:  Keii [ 28 lip 2010, 14:31 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Phase 2 of beta testing commences 2:00 (GMT) Thursday, July 29, and servers will be online 24/7!

Autor:  yabaddi [ 28 lip 2010, 14:47 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
Popieprzone jest sterowanie kamerą - nie można obracać kursorami jak w FF11, a myszka tak samo głupio jeździ jak w FF11.

Kursorami nie, u mnie kamera obraca się pod I,J,K,L(góra, lewo, dół, prawo) - nic nie zmieniałem, ustawienia domyślne.

PS. Sterowanie jest zdecydowanie popieprzone.

Strona 80 z 110 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team