mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 6 sie 2010, 14:05 
 
No to zeby wszystko bylo to Core tez ;)

http://www.ffxivcore.com/

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2010, 14:11 
 
http://www.ffxivcore.com/topic/10020-ge ... ays-again/


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 08:21 
 
Phase 3 już w środę!
Cytuj:
ファイナルファンタジーXIV βテスト フェイズ3は、2010年8月11日(水) 11:00より開始します!


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 08:36 
 
zajebiscie :D, ale pewnie i tak sie nie da pograc ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 08:42 
 
Czemu? Kiedy trwała faza 2 i serwery były włączone cały czas było w miarę w porządku chyba?

Edit:
2:00 GMT
Cytuj:
Phase 3 of beta testing commences Wednesday, August 11, 2010 at 02:00(GMT)!


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 08:51 
 
Keii napisał(a):
Czemu? Kiedy trwała faza 2 i serwery były włączone cały czas było w miarę w porządku chyba?

Edit:
2:00 GMT
Cytuj:
Phase 3 of beta testing commences Wednesday, August 11, 2010 at 02:00(GMT)!

Chodzi o to ile nowego bydła sie rzuci do grania naraz ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 11:35 
 
Można już pobierać update


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 11:36 
 
Mi się grać w bety nigdy nie chciało, sprawdziłem, napisałem na forum co chciałem i będę sprawdzał jak dadzą coś dalej :) Imho to głupota, psuć sobie zabawę grając w niegrywalną grę ;)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 11:58 
 
Kang napisał(a):
Mi się grać w bety nigdy nie chciało, sprawdziłem, napisałem na forum co chciałem i będę sprawdzał jak dadzą coś dalej :) Imho to głupota, psuć sobie zabawę grając w niegrywalną grę ;)

Wlasnie w trakcie bet jest najwiekszy fun. Potem tez jest fun, jak nie naprawiaja bugow o ktorych sie pisało ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 13:14 
 
Można już patchować. Są 3 pliki - 500 mb i bodaj 2x 5 mb. Pierwszy warto ściągnąć torrentem, idzie dużo szybciej niż tą parodią downloadera od SE.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 14:40 
 
Ciezko do konca stwierdzic, ale po patchu jak jest checking ver. to myszka chyba lepiej chodzi D;

A w configu doszedl multisampling, disable cutscene effects, texture quality i filtering.. Plus, ustawienia sie zresetowaly wiec polecam zagladnac.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 00:31 
 
Z grzebania w plikach z tego update'u:
http://ff-14.blogspot.com/2010/08/new-zone.html
http://ff-14.blogspot.com/2010/08/new-f ... maint.html


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 09:07 
 
Jest kolejny patch, tym razem na szczęście mały.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 09:39 
 
Tu info o linkshellach i command line (macra!):

http://pastebin.com/n6ucqCPU


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 10:36 
 
Kolorowe koleczka pokazujace con dostaly wizualny upgrade (i dobrze, bo S-E zapomnialo o czyms takim jak daltonizm :P):

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

W datach pojawilo sie tez duzo wariacji czegos takiego:
Obrazek

Linkshell cresty czy cus innego?[/quote]

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 10:47 
 
Osobiscie zamiast nowej grafiki, to bym wolał zeby one miały chociaż coś kolwiek wspolnego z tym co pokazują :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 11:03 
 
Racja, racja :D
Ale tak jak napisalem to raczej potrzebne bylo i tak dla pewnego grona graczy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 11:35 
 
Cytuj:
First off, I would like to thank all testers for participating in phase 2 of the FINAL FANTASY XIV Beta Test!

The development team sincerely appreciates all of the feedback, positive and negative, as well as all the words of encouragement from testers across the world. We endeavor ever forward with all of your voices in mind.

We are also excited about entering the third phase of beta testing! We intend to have the new content first checked by testers who participated in phase 2, and then increase the number of testers as time goes on. We are continuing to address the server load issues that many testers have brought to our attention. The official launch will be built upon a solid foundation of ongoing stress tests.

Following is a selection of what is in store for the third phase of beta testing.

–Improvements to the battle system
We overhauled the user interface and basic system for Beta 1. We will, however, continue making changes to eke the greatest possible enjoyment out of the system. Rather than explaining every detail, it’s probably better for you to experience it for yourself. Enjoy!

–Adjustments to character growth
We relayed in a previous announcement our plan to increase the merits of participating in levequests, particularly while in a party. Beginning with this phase, the amount of skill points that characters gain through levequests will be far greater than what they would gain attacking monsters on the field. Further adjustments will be made based on your feedback during Beta 3.

–Improvements to mouse controls
We’ve received plenty of feedback on mouse controls from testers who are seasoned PC gamers. Because we tried to ensure our control scheme worked across every type of device, we simply ended up providing a level of mouse control unsatisfactory to those testers. But we are happy to announce that we’ve made some major improvements to the movement and camera controls. Try them out and let us know what you think.

–Implementation of new Disciples of the Hand and Disciples of the Land classes
Now that we have ready for use all of the announced classes, we are one step closer to fulfilling all the items we promised to provide. We’ve reinstated local levequests with this phase, and with that, we hope to see an increased number of Disciples of the Hand. Some testers reported that there were not enough Disciples of the Hand testers to repair their items during Beta 2. We will keep an eye on this aspect during Beta 3 and make the proper adjustments according to your feedback.

–Implementation of linkshells
Linkshells (also known in FINAL FANTASY XIV as “companies” and similar to “guilds” found in other online games) will be implemented in Beta 3. Most FINAL FANTASY XI players will already be familiar with how linkshells work. Please test them out by inviting your friends and be sure to let us know what you think.

–Implementation of player macros and the auto-translate function
With macros, players will be able to execute multiple actions with one command, and automatically set their actions and equipment when changing classes. We understand the system still requires some tweaks, but we decided to implement the system in Beta 3 because it’s such an essential feature for testers to fully enjoy their experience.

These above are the major additions and adjustments for this version update. There are plenty more other than what I’ve pointed out, so we hope you will get a good feel for them, too.

Here’s to seeing the same great level of feedback and support during phase 3!

FINAL FANTASY XIV Director
Nobuaki Komoto

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 11:48 
 
LOL czyżby SE zaczęło słuchać graczy?:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2010, 11:51 
 
Na ktory serwer wszycy wbijaja ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.