MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
FFXIV: newsy, filmiki, fotki, fakty https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=33681 |
Strona 92 z 110 |
Autor: | swordsman [ 21 sie 2010, 10:24 ] |
Tytuł: | |
huh? |
Autor: | iniside [ 21 sie 2010, 10:29 ] |
Tytuł: | |
swordsman napisał(a): huh?
No nie huh, tylko thm mozeszs spokojnie uzywac skili cona, a nuki maja bardzo maly albo zadnego penatly przy crossclassingu. Pozatym nuki THM sa universalne i praktycznie zawsze rabia tak samo ;p. Zreszta nie ma co wyrokowac na zapas, bo nie wiadomo ile jest unikalnych skili na klase. |
Autor: | swordsman [ 21 sie 2010, 19:08 ] |
Tytuł: | |
misiu piszemy o dwoch roznych rzeczach. |
Autor: | Gokulo [ 23 sie 2010, 10:54 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Thank you for participating in the FINAL FANTASY XIV Beta Test.
The current Beta Test Phase 3 (Beta 3) will end on August 25 at 5:00pm (PDT), and we plan to start the Open Beta Test in early September. We look forward to your continued help and support. *After Beta 3 ends, all character data will be deleted. *For the period during which a beta test is not being conducted, players will not be able to access the Players’ Site. *Once the test’s character data have been deleted, all blogs and images on the Players’ Site will also be deleted. |
Autor: | elitper [ 23 sie 2010, 12:05 ] |
Tytuł: | |
no to czekam na OB i mam nadzieje ze beda duze zmiany:P |
Autor: | Keii [ 23 sie 2010, 12:06 ] |
Tytuł: | |
Seconded, mam nadzieję, że w OB nie dostaniemy tego samego beta builda. |
Autor: | iniside [ 23 sie 2010, 12:13 ] |
Tytuł: | |
Tez mam taka nadziej, ale pozostaje sceptyczny ;p. |
Autor: | Kairi-chan [ 24 sie 2010, 01:10 ] |
Tytuł: | |
drobne pytanie... czy na forum beta-testerów ludzie cokolwiek skarżą sie na głosy Migotek? Osobiscie nie moge ich zdzierżyć.. są tak słodkie i dziecinne, że mam ochote puścić pawia ![]() |
Autor: | Gokulo [ 24 sie 2010, 06:04 ] |
Tytuł: | |
Co prawda nie czytam tam wszystkich postow fanatycznie, ale raczej na tego typu skargi sie nie natknalem ^^; Wersja z Gamescom (czyli to co powinnismy dostac w OB) :| Cytuj: - /sit emote functional
- UI is still the same and still laggy - All 3 cities (obviously) - you can /check people - macro's working |
Autor: | Gokulo [ 24 sie 2010, 08:44 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Full list from GamesCon Open Beta build:
- Gridania and Ul'dah included, tutorial fight, storyline and guildleves - You are allowed to Skip the cutscenes pushing ESC -> Skip - Lancer & Archer Guild are in Gridania - /sit emote included - some emotes like /clap are possible to do while in /sit - Chocobos still NOT working - Found an Airship dock inside Gridania, but seems not do work either - Able to mark the mobs like in wow "please kill this one first" - you can make some bubbles like "I'm low on HP, please cure me" - Friend and Ignore List included - LS NPC in Limsa may be moved, didnt find her - You can still accept Lv.1 and Lv.10 Leves with Rank1 |
Autor: | iniside [ 24 sie 2010, 08:54 ] |
Tytuł: | |
Gokulo napisał(a): Co prawda nie czytam tam wszystkich postow fanatycznie, ale raczej na tego typu skargi sie nie natknalem ^^;
Wersja z Gamescom (czyli to co powinnismy dostac w OB) :| Cytuj: - /sit emote functional - UI is still the same and still laggy - All 3 cities (obviously) - you can /check people - macro's working GG. Przypuzczam, ze nie naprawia tego przez rok. Maja jakis powazny design flaw w kodzie i nie potrafia ustalic, skad sie to bierze 'e/ |
Autor: | Gokulo [ 24 sie 2010, 09:00 ] |
Tytuł: | |
Imo, spora czesc problemu stanowi poprostu fakt, ze masa info jest server-side zamiast client-side - po co, kij wie :| |
Autor: | iniside [ 24 sie 2010, 09:11 ] |
Tytuł: | |
Gokulo napisał(a): Imo, spora czesc problemu stanowi poprostu fakt, ze masa info jest server-side zamiast client-side - po co, kij wie :|
Ej no w DDO, tez jest duzo info sciagne (sic!), bezposrednio z servera w czasie gry i UI dziala normalnie ;/. Zreszta watpie zeby stanowilo to sedno problemu. IMO kluczem jest tutaj brak sprzetowej akceleracji przy renderowaniu UI. Kiedy mam stale 60fps, to ui chociaz wolne dziala duzo plynniej.. A kiedy fps spada do 20 zaczynaja sie dziac cyrki. Maja powazne bledy projektowe i nie ma bata zeby to naprawili w ciagu roku ;e. |
Autor: | elitper [ 24 sie 2010, 20:52 ] |
Tytuł: | |
czyli mamy kolejna fail gre ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Gokulo [ 24 sie 2010, 20:56 ] |
Tytuł: | |
elitper napisał(a): czyli mamy kolejna fail gre :D rok 2009 i 2010 fail za failem :D spiesza sie przed koncem swiata by coś jeszcze zarobić :D
Ile bierzesz srednio za uslugi jako medium? :P |
Autor: | iniside [ 24 sie 2010, 21:30 ] |
Tytuł: | |
Gokulo napisał(a): elitper napisał(a): czyli mamy kolejna fail gre ![]() ![]() ![]() Ile bierzesz srednio za uslugi jako medium? ![]() Nie trzeba byc medium zeby przewidziec co sie stanie po Try before you buy (aka Open Beta). A juz moge powiedziec, ze bedzie placz pod niebiosa ;p. |
Autor: | Gokulo [ 24 sie 2010, 22:06 ] |
Tytuł: | |
Zalezy co tez kto rozumie przez fail. XI'tka tez byla oceniana jako fail przez szersza publike, a ciagnie juz 8 lat. Z FFXIV moze byc podobnie, w grze zostanie tylko oddane community, wystarczajaco duze zeby gre pociagnac. Niestety, mysle, ze S-E nawet teraz, pomimo staran, nie udalo sie stworzyc produktu, ktory zostalby lepiej przyjety przez zachodni rynek. Z drugiej strony, wcale nie jest im to do konca potrzebne. |
Autor: | Keii [ 24 sie 2010, 22:09 ] |
Tytuł: | |
Płacz pod niebiosa, a masa Japończyków + ludzi skuszonych nazwą "Final Fantasy" i tak kupi i S-E wyjdzie na plus. Ja tam w dalszym ciągu mam nadzieję, że na dłuższą metę będzie z XIV bardzo sensowne mmo. Btw., Gok - wklej jeśli możesz linka z changelogiem FF XI od czasu alphy, ciekawie to wygląda jeśli chodzi o zmiany w grze i ilość features na start w porównaniu do XIV ;) |
Autor: | iniside [ 24 sie 2010, 22:22 ] |
Tytuł: | |
No tak, tylko szkoda, bo gra sie wykłada na bardzo podstaowywch rzeczach (lagowanie UI, projekt tego UI wogole), crafting, surplus, guildleve. T wszystko swietne w teorii ale brakuje temu dopracowania ;e. |
Autor: | Gokulo [ 24 sie 2010, 22:37 ] |
Tytuł: | |
Keii napisał(a): Btw., Gok - wklej jeśli możesz linka z changelogiem FF XI od czasu alphy, ciekawie to wygląda jeśli chodzi o zmiany w grze i ilość features na start w porównaniu do XIV ;) Udalo mi sie wygrzebac :P Dluga, acz ciekawa lektura, szczegolnie dla ludzi, ktorzy znaja FFXI. http://zeusls.llima.net/download/ffxiupdatehistory.html |
Strona 92 z 110 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |