MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Czekajac na FFXVII czyli FFXI vs FFXIV
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=37500
Strona 2 z 2

Autor:  Gokulo [ 7 paź 2010, 10:57 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
ale one nie roznia sie statsami, mniej (lub rzadziej) sie psuja jedynie



Przy niektorych statsach pojawiaja sie gwiazdki co oznacza, ze jest zwiekszony. Glupi system, ale jednak jest :p

Autor:  Slayerek [ 7 paź 2010, 10:57 ]
Tytuł: 

Problem z doświadczeniem SE w pisaniu MMORPG na 2011+ rok polega na tym że widząc konkurencję i własną wieloletnią walkę z pisaniem FFXI SE dalej nie rozumie co ma zrobić żeby sprawić zadowolenie MILIONOM graczy grającym w grę a nie 15 czy 150.
AH w MMORPG w 2010 roku to nie łaska że istnieje jakaś prymitywna forma tylko np. pełna obsługa online przez internet bez logowania się do gry. (dla tych którzy chcą, przecież nie wszyscy muszą, ważne że istnieje/istniałaby możliwość). Nawet jak to ma kosztować to co z tego, ludzie wydają fortunę na papierosy i wódkę i jęczą że inni wydają 10 zł na zabawę.

Gdyby blizzard czy jakakolwiek inna firma pisała kolejnego swojego MMORPG to raczej nie wydała go z funkcjonalnością która jest gorsza od poprzedniej gry.

Autor:  Gokulo [ 7 paź 2010, 10:59 ]
Tytuł: 

Slayerek napisał(a):
Gdyby blizzard czy jakakolwiek inna firma pisała kolejnego swojego MMORPG to raczej nie wydała go z funkcjonalnością która jest gorsza od poprzedniej gry.


Damn, nie pamietam ostatnio kiedy Simi napisal posta, ktorego czytanie nie przysparzalo bolu glowy i moglem sie z nim zgodzic :p

Autor:  egoist [ 7 paź 2010, 20:28 ]
Tytuł: 

100licad napisał(a):
mrynar napisał(a):
1. FFXI - za mega super rzadkie itemy i duza satysfakcje przy zrobieniu kazdego levela.


Teraz to już trochę przeszłość przez abyssea, zrobiłem w 4 wypady 46-60, 60-67, 67-72, 72-78. Są ludzie którzy w jednym alliance robią 30-85 przez około 20 godzin. Ale fakt, kiedyś EXPowanie było wyzwaniem.


abbysea wlasnie jest super. po 5-6 latach sporo osob by sobie wreszcie chciala zagrac nowymi jobami na ktorych normalnie exp nie bylo czasu(lfg etc)

XI dosc dlugo AH nie miala. gdzies na BG o tym gadali ostatnio

Autor:  egoist [ 7 paź 2010, 20:33 ]
Tytuł: 

ogolnie po 7 latach SE rozwiazalo sprawe botow ostatecznie wprowadzajac zony z ograniczeniem czasowym i szybkie repopy aka abyssea takze jest nadzieja ze endgame w XIV bedzie bot free(LS w ktorym jestem kupil bota za 2k $ lol a Fafa i Nida to mozna wlasciwie ustawaiac na kalendarz terazl)

Autor:  Shinji [ 7 paź 2010, 20:47 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
ogolnie po 7 latach SE rozwiazalo sprawe botow ostatecznie wprowadzajac zony z ograniczeniem czasowym i szybkie repopy aka abyssea takze jest nadzieja ze endgame w XIV bedzie bot free(LS w ktorym jestem kupil bota za 2k $ lol a Fafa i Nida to mozna wlasciwie ustawaiac na kalendarz terazl)


Ty jeszcze XI męczysz ?

A nawiązując do 2k zielonych za bota.





LOL

Autor:  egoist [ 7 paź 2010, 21:18 ]
Tytuł: 

jedenasta teraz duzo lepsza jest. serio. raz ze lvl cap 2 ze szybki exp 3 ze milion NMow w abyss do solo duo trio

Autor:  Shinji [ 7 paź 2010, 21:55 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
jedenasta teraz duzo lepsza jest. serio. raz ze lvl cap 2 ze szybki exp 3 ze milion NMow w abyss do solo duo trio


Za 5, 6 lat to samo będzie można powiedzieć o XIVce.

Autor:  coldee1 [ 8 paź 2010, 01:43 ]
Tytuł: 

Shinji-kun napisał(a):
egoist napisał(a):
jedenasta teraz duzo lepsza jest. serio. raz ze lvl cap 2 ze szybki exp 3 ze milion NMow w abyss do solo duo trio


Za 5, 6 lat to samo będzie można powiedzieć o XIVce.



na pewno :)

dlatego poczekam :) i zobacze ... a Wy "przetrzecie nam szlak" :p

Autor:  egoist [ 8 paź 2010, 06:47 ]
Tytuł: 

prawie bedziesz juz wnuki bawil na emeryturze Cold za 6 lat to czas bedziesz mial;p

Autor:  mrynar [ 8 paź 2010, 07:03 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
mrynar napisał(a):
ale one nie roznia sie statsami, mniej (lub rzadziej) sie psuja jedynie



Przy niektorych statsach pojawiaja sie gwiazdki co oznacza, ze jest zwiekszony. Glupi system, ale jednak jest :p


Te gwiazdki sa przy statsach, ale nie zwiekszaja statsow. Zwiekszaja tylko quality, przynajmniej jest tak przy itemach +1 i +2.

Autor:  Kang [ 8 paź 2010, 08:06 ]
Tytuł: 

AH w FF11 było od wyjścia gry w USA.

Autor:  Slayerek [ 9 paź 2010, 16:22 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Slayerek napisał(a):
Gdyby blizzard czy jakakolwiek inna firma pisała kolejnego swojego MMORPG to raczej nie wydała go z funkcjonalnością która jest gorsza od poprzedniej gry.


Damn, nie pamietam ostatnio kiedy Simi napisal posta, ktorego czytanie nie przysparzalo bolu glowy i moglem sie z nim zgodzic :p


To co napisałem to było marzenie a nie stwierdzenie, mnie też głowa boli jak widzę jakie chwyty się stosuje podczas oferowania i produkcji softu który ma być rozwijany (sam w tym biorę udział od 10 lat i dzięki temu mam pracę a firmy soft :) ), CR (Change Request) to podstawa zarabiania i utrzymywania klienta (wysysania pieniędzy) także cokolwiek oferuje na początku gra czy inny rozwijalny soft jest celowo zrobione. Problem tylko w tym czy szanujące się i klienta firmy muszą prowadzić politykę którą każdy sam potrafi nazwać i jaka jest cierpliwość ludzi/firm w płaceniu za BUBLE.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team