mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 lip 2011, 00:23 
Cytuj  
Nie powiem, wygląda ciekawie. Teraz tylko 1.19 z jobami i XIV ma szansę stać się naprawdę niezły.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lip 2011, 05:41 
Cytuj  
E tam jobyto slaby omysl. Powinni dalej armory rozwijać. Dodać nowe klasy, więcej skili starym.
Akurat rozwoj postaci to imo jedyna rzecz jaka niewymagała poprawek ;p.

Swoja droga:
Cytuj:
* Each instanced raid area has a limit on how many parties can enter at once.

LAWL. Chyba, jednak nie wyciągnęli wniosków z premiery ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 22 lip 2011, 05:53 
Cytuj  
Lepiej graczom powiedzieć, że jest jakiś limit, ciekawe tylko czy normalny :)
Mie zrobią nieskończonej ilości instacji:P każdy sprzęt/oprogramowanie ma jakiś limit. W WoWie te limity też są dosyć niskie:) i były o to afery:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lip 2011, 06:04 
Cytuj  
Sidagel napisał(a):
Lepiej graczom powiedzieć, że jest jakiś limit, ciekawe tylko czy normalny :)
Mie zrobią nieskończonej ilości instacji:P każdy sprzęt/oprogramowanie ma jakiś limit. W WoWie te limity też są dosyć niskie:) i były o to afery:)

Dobrze powiedziane. Były ;;p/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 lip 2011, 08:02 
Cytuj  
W XIV jest na tyle mało ludzi, że raczej o żadne limity martwić się nie trzeba chyba ;d


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 09:49 
Cytuj  
Dałem grze drugą szansę.
W stosunku do premiorowej wersji jest zdecydowanie lepiej w wielu aspektach.

Jedyne co mnie zniechęca to ten pogięty limit leve.
8 leve zrobiłem ostatnio w 30min (THM rządzi ;))

Questów na mój rank w samym Ul,dah tyle co kot napłakał.

Próbowałem znaleźć party, bez skutecznie.
Pozostało grindowanie, co znudziło mi się po godzinie.

Czy jest coś, czego nie wiem na temat sposobów expienia?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 09:54 
Cytuj  
Cierpliwość i miska ryżu.
Można robic behesty.
Na dungeonach podobno też nieźle leci.

No grind w party na jakiś silnych mobach.
Niestety ale w FFXIV contentu jest dalej bardzo mało.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 09:55 
Cytuj  
Questy są we wszystkich miastach oraz w małych obozowiskach czy też wioskach na krańcach map.

W Uldach ludzie często shoutują o party, tez możesz zacząć zbierać jakieś w okolicach swojego ranku. Fakt, grind na zwykłych mobkach robi się nużący po rank 20, leves jednak refreshuja sić co 36 godzin, jak nie jesteś nolifem to powinno Ci to wystarczyć. Zawsze też możesz brać udział w behestach co godzinę.

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 10:19 
Cytuj  
Dzięki Rha.

Tych shoutów sporo wczoraj widziałem, ale głownie na mid-level 20-30.
Może taki dzień.

Poczytam o tych behestach.

Niemniej. Jeszcze się do końca nie zniechęciłem.

Czas też pomyśleć nad sposobem na zarabianie gili, bo na samych levach i questach daleko nie zajadę.
A widzę po zmianie paru kawałków equipu, że sprzęt robi kolosalną różnicę.

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 17:28 
Cytuj  
Jeśli chodzi o equip, to dużo Ci taniej wyjdzie jak poszukasz matsów i znajdziesz craftera (Albo w LSie popytaj albo /poke mnie ingame, ja dużo ludzi znam i zazwyczaj kogoś mogę znaleźć :P )


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 17:33 
Cytuj  
Desh 50 50 50 50 50 50 :o :o :o

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 17:38 
Cytuj  
Wakacje :p

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 17:59 
Cytuj  
Nah, większość z tego miałem na 50 przed wakacjami :P W wakacje mało expowałem bo wyszły dungeony i w ogóle :P


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 19:24 
Cytuj  
Opik ty nie marudz tylko wracaj - jest craft taki zajebisty ze nawet Rhaegala powalilo i nie daje rady ;) a ja go mecze na maxa :)
Ogolnie duzo plusow od premiery, nie ma surplusa, mozna grindowac w party cos jak w FF11, fajni ludzie - a zbliza sie patch 1.19, ktory wprowadzi praktycznie mala rewolucje w grze. Deshu preznie trzyma jka moze to wszystko - tak tez /salute Deshter !


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 19:29 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
Opik ty nie marudz tylko wracaj - jest craft taki zajebisty ze nawet Rhaegala powalilo i nie daje rady ;) a ja go mecze na maxa :)
Ogolnie duzo plusow od premiery, nie ma surplusa, mozna grindowac w party cos jak w FF11, fajni ludzie - a zbliza sie patch 1.19, ktory wprowadzi praktycznie mala rewolucje w grze. Deshu preznie trzyma jka moze to wszystko - tak tez /salute Deshter !


W zyciu nie wroce do tej gry :), ale jestem pod wrazeniem lvli Desha.
Tak naprawde jak wyjdzie 1,2 to moze wpadne obadac jak to wyglada.

Teraz ostro grinduje w LOTRO, bo chce sie przygotowac na wyjscie Isengardu.


Ostatnio edytowano 29 sie 2011, 19:39 przez mrynar, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 19:31 
Cytuj  
Yep, ja bym ludziom polecal sie conajmniej do 1.2 wstrzymac jak chca wrocic, bo wtedy juz duzo zmian powinni wprowadzic - teraz jednak szkoda nerwow jeszcze jak dla mnie ;)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2011, 08:08 
Cytuj  
Goku - rozumujac takim tokiem to mozna w ogole poczekac do wyjscia wersji finalnej ;) Naprawde, uwierz mi, w tej grze juz teraz jest duzo fajnej zabawy mimo, iz potrzeba jej jeszcze kupa zmian. Nawet nie masz pojecia jak mnie pewne rzeczy wrecz "wkur...ja". Chociazby glupie DC, ktore uniemozliwia ponowne zalogowanie przez 10minut albo system targetowania - zalamka. Ale ... sa tez fajne rzeczy, jak zniesiony surplus a to wplynelo, ze mozna sobie robic grind party cos na wzor FF11, brak stamina bara (zastapiony autoatackiem) wplynal na bardziej dynamiczna rozgrywke, wprowadzenie dark materii jako komponentu do naprawy, wyeliminowal problemy z naprawa, item search w wardach poprawil znajdowanie rzeczy, ktorych chcemy kupic (nie zmienia to faktu iz system AH bije to nadal w 10000% na glowe ;) - moze kiedys zmienia)

A co do zmian w niedalekiej przyszlosci, bo juz w 1.19, to:
- chocobosy i airshipy (w tym tez wlasne Choco)
- materie (forma enchantu)
- mozliwosc ponownego wykonania failnetego GLa
- usuniecie Physical Lvl calkowicie
- dodanie chain exp bonusow jak w FF11
- dodanie stealth dla DoLa, a co ciekawsze to nawet w tym trybie harvestowanie - fajne :)
- uproszczone recepty w crafcie, nie bedzie juz tak, ze przez godzine crafcimy skladniki aby potem mozna bylo zrobic finalny produkt :)
- dodanie nowego contentu jak: strongholdy, ifrit battles, caravan escorts, low lvl dungeony, grand company leves

Reasumujac, porownujac poczatek a teraz, to jest ogromna roznica i jak najbardziej na plus, milo sie juz pogrywa charem, choc jeszcze troche jest do poprawienia. Community jest tez fajne, aczkolwiek kruczki typu pro-gamer sie trafiaja, no i ruski sa smieszni jak zaspamuja general cyrylica hahaha :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.


Ostatnio edytowano 30 sie 2011, 08:15 przez Bodziu, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 30 sie 2011, 08:14 
Cytuj  
Bodziu, ja wszystko wiem, jestem z gra na bierzaca i po kazdym patchu sprawdzam - jeszcze nie udalo mi sie wytrzymac dluzej w grze niz 2-3 godziny i nie zrobic przerwy do nastepnego patcha :p

I sie z Twoim pierwszym zdaniem nie zgodze, dlatego, ze tutaj mamy pewna roznice - gra nie dostaje po prostu kolejnych update z dodatkowym content, czy jakimis zmianami lekkimi, tylko zmieniaja pewne podstawy gry - dzialanie statystyk, kalkulacje, skille, calkiem nowy ekwipunek, job system, ulepszone UI, czy jedne z najwazniejszych czyli struktura serverow i engine. Dlatego uwazam, ze jak ktos chce do gry wrocic to juz lepiej jak te gruntowne zmiany zostana juz wprowadzone - czyli wedlug zapowiedzi juz w 1.2 powinna wiekszosc z tych rzeczy byc.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2011, 08:26 
Cytuj  
Goku - zobacz co jest na koncu zdania ;) Contentu faktycznie jeszcze nie ma zbyt wiele, aczkolwiek jak sam wiesz - bo w FF1 podobnie jest - system subow tutaj wystepuje, sprobuj grac bez subnietych klas. Oczywiscie da sie ale jaka to meczarnia O_O Jak wrocilem majac 42rank Lancera to nie moglem GLa zrobic na 1 gwiazdke na campie 40rank. Jednakze, po zapoznaniu sie ze skillami jak i wyexpieniu skilli innych subow oraz paru info od Desha zaczalem trzepac GLe na 6 gwiazdkach (max) bijac moby o 10rankow wyzej :) Tak tez zanim sie jednak wciagnie w ten end-content trzeba troche czasu poswiecic podobnie jak w FF11 na wylvlowanie innch jobow :) Tak tez warto teraz wrocic aby przygotowac sie na wejscie 1.20, tym bardziej ze to nic nie kosztuje - all is for free !


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 30 sie 2011, 08:30 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
A co do zmian w niedalekiej przyszlosci, bo juz w 1.19, to:
- chocobosy i airshipy (w tym tez wlasne Choco)
- materie (forma enchantu)
- mozliwosc ponownego wykonania failnetego GLa
- usuniecie Physical Lvl calkowicie
- dodanie chain exp bonusow jak w FF11
- dodanie stealth dla DoLa, a co ciekawsze to nawet w tym trybie harvestowanie - fajne :)
- uproszczone recepty w crafcie, nie bedzie juz tak, ze przez godzine crafcimy skladniki aby potem mozna bylo zrobic finalny produkt :)
- dodanie nowego contentu jak: strongholdy, ifrit battles, caravan escorts, low lvl dungeony, grand company leves

)


brzmi fajnie!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.