Goku - rozumujac takim tokiem to mozna w ogole poczekac do wyjscia wersji finalnej
Naprawde, uwierz mi, w tej grze juz teraz jest duzo fajnej zabawy mimo, iz potrzeba jej jeszcze kupa zmian. Nawet nie masz pojecia jak mnie pewne rzeczy wrecz "wkur...ja". Chociazby glupie DC, ktore uniemozliwia ponowne zalogowanie przez 10minut albo system targetowania - zalamka. Ale ... sa tez fajne rzeczy, jak zniesiony surplus a to wplynelo, ze mozna sobie robic grind party cos na wzor FF11, brak stamina bara (zastapiony autoatackiem) wplynal na bardziej dynamiczna rozgrywke, wprowadzenie dark materii jako komponentu do naprawy, wyeliminowal problemy z naprawa, item search w wardach poprawil znajdowanie rzeczy, ktorych chcemy kupic (nie zmienia to faktu iz system AH bije to nadal w 10000% na glowe
- moze kiedys zmienia)
A co do zmian w niedalekiej przyszlosci, bo juz w 1.19, to:
- chocobosy i airshipy (w tym tez wlasne Choco)
- materie (forma enchantu)
- mozliwosc ponownego wykonania failnetego GLa
- usuniecie Physical Lvl calkowicie
- dodanie chain exp bonusow jak w FF11
- dodanie stealth dla DoLa, a co ciekawsze to nawet w tym trybie harvestowanie - fajne
- uproszczone recepty w crafcie, nie bedzie juz tak, ze przez godzine crafcimy skladniki aby potem mozna bylo zrobic finalny produkt
- dodanie nowego contentu jak: strongholdy, ifrit battles, caravan escorts, low lvl dungeony, grand company leves
Reasumujac, porownujac poczatek a teraz, to jest ogromna roznica i jak najbardziej na plus, milo sie juz pogrywa charem, choc jeszcze troche jest do poprawienia. Community jest tez fajne, aczkolwiek kruczki typu pro-gamer sie trafiaja, no i ruski sa smieszni jak zaspamuja general cyrylica hahaha