MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Ktos w to jeszcze gra? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=38992 |
Strona 2 z 9 |
Autor: | Keii [ 22 lip 2011, 00:23 ] |
Tytuł: | |
Nie powiem, wygląda ciekawie. Teraz tylko 1.19 z jobami i XIV ma szansę stać się naprawdę niezły. |
Autor: | iniside [ 22 lip 2011, 05:41 ] |
Tytuł: | |
E tam jobyto slaby omysl. Powinni dalej armory rozwijać. Dodać nowe klasy, więcej skili starym. Akurat rozwoj postaci to imo jedyna rzecz jaka niewymagała poprawek ;p. Swoja droga: Cytuj: * Each instanced raid area has a limit on how many parties can enter at once.
LAWL. Chyba, jednak nie wyciągnęli wniosków z premiery ;p. |
Autor: | Sidagel [ 22 lip 2011, 05:53 ] |
Tytuł: | |
Lepiej graczom powiedzieć, że jest jakiś limit, ciekawe tylko czy normalny ![]() Mie zrobią nieskończonej ilości instacji:P każdy sprzęt/oprogramowanie ma jakiś limit. W WoWie te limity też są dosyć niskie:) i były o to afery:) |
Autor: | iniside [ 22 lip 2011, 06:04 ] |
Tytuł: | |
Sidagel napisał(a): Lepiej graczom powiedzieć, że jest jakiś limit, ciekawe tylko czy normalny
![]() Mie zrobią nieskończonej ilości instacji:P każdy sprzęt/oprogramowanie ma jakiś limit. W WoWie te limity też są dosyć niskie:) i były o to afery:) Dobrze powiedziane. Były ;;p/ |
Autor: | Keii [ 22 lip 2011, 08:02 ] |
Tytuł: | |
W XIV jest na tyle mało ludzi, że raczej o żadne limity martwić się nie trzeba chyba ;d |
Autor: | Gli2duS [ 29 sie 2011, 09:49 ] |
Tytuł: | |
Dałem grze drugą szansę. W stosunku do premiorowej wersji jest zdecydowanie lepiej w wielu aspektach. Jedyne co mnie zniechęca to ten pogięty limit leve. 8 leve zrobiłem ostatnio w 30min (THM rządzi ![]() Questów na mój rank w samym Ul,dah tyle co kot napłakał. Próbowałem znaleźć party, bez skutecznie. Pozostało grindowanie, co znudziło mi się po godzinie. Czy jest coś, czego nie wiem na temat sposobów expienia? |
Autor: | iniside [ 29 sie 2011, 09:54 ] |
Tytuł: | |
Cierpliwość i miska ryżu. Można robic behesty. Na dungeonach podobno też nieźle leci. No grind w party na jakiś silnych mobach. Niestety ale w FFXIV contentu jest dalej bardzo mało. |
Autor: | Targaryen [ 29 sie 2011, 09:55 ] |
Tytuł: | |
Questy są we wszystkich miastach oraz w małych obozowiskach czy też wioskach na krańcach map. W Uldach ludzie często shoutują o party, tez możesz zacząć zbierać jakieś w okolicach swojego ranku. Fakt, grind na zwykłych mobkach robi się nużący po rank 20, leves jednak refreshuja sić co 36 godzin, jak nie jesteś nolifem to powinno Ci to wystarczyć. Zawsze też możesz brać udział w behestach co godzinę. |
Autor: | Gli2duS [ 29 sie 2011, 10:19 ] |
Tytuł: | |
Dzięki Rha. Tych shoutów sporo wczoraj widziałem, ale głownie na mid-level 20-30. Może taki dzień. Poczytam o tych behestach. Niemniej. Jeszcze się do końca nie zniechęciłem. Czas też pomyśleć nad sposobem na zarabianie gili, bo na samych levach i questach daleko nie zajadę. A widzę po zmianie paru kawałków equipu, że sprzęt robi kolosalną różnicę. |
Autor: | Lord_Deshter [ 29 sie 2011, 17:28 ] |
Tytuł: | |
Jeśli chodzi o equip, to dużo Ci taniej wyjdzie jak poszukasz matsów i znajdziesz craftera (Albo w LSie popytaj albo /poke mnie ingame, ja dużo ludzi znam i zazwyczaj kogoś mogę znaleźć ![]() |
Autor: | mrynar [ 29 sie 2011, 17:33 ] |
Tytuł: | |
Desh 50 50 50 50 50 50 ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Gokulo [ 29 sie 2011, 17:38 ] |
Tytuł: | |
Wakacje :p |
Autor: | Lord_Deshter [ 29 sie 2011, 17:59 ] |
Tytuł: | |
Nah, większość z tego miałem na 50 przed wakacjami ![]() ![]() |
Autor: | Bodziu [ 29 sie 2011, 19:24 ] |
Tytuł: | |
Opik ty nie marudz tylko wracaj - jest craft taki zajebisty ze nawet Rhaegala powalilo i nie daje rady ![]() ![]() Ogolnie duzo plusow od premiery, nie ma surplusa, mozna grindowac w party cos jak w FF11, fajni ludzie - a zbliza sie patch 1.19, ktory wprowadzi praktycznie mala rewolucje w grze. Deshu preznie trzyma jka moze to wszystko - tak tez /salute Deshter ! |
Autor: | mrynar [ 29 sie 2011, 19:29 ] |
Tytuł: | |
Bodziu napisał(a): Opik ty nie marudz tylko wracaj - jest craft taki zajebisty ze nawet Rhaegala powalilo i nie daje rady
![]() ![]() Ogolnie duzo plusow od premiery, nie ma surplusa, mozna grindowac w party cos jak w FF11, fajni ludzie - a zbliza sie patch 1.19, ktory wprowadzi praktycznie mala rewolucje w grze. Deshu preznie trzyma jka moze to wszystko - tak tez /salute Deshter ! W zyciu nie wroce do tej gry ![]() Tak naprawde jak wyjdzie 1,2 to moze wpadne obadac jak to wyglada. Teraz ostro grinduje w LOTRO, bo chce sie przygotowac na wyjscie Isengardu. |
Autor: | Gokulo [ 29 sie 2011, 19:31 ] |
Tytuł: | |
Yep, ja bym ludziom polecal sie conajmniej do 1.2 wstrzymac jak chca wrocic, bo wtedy juz duzo zmian powinni wprowadzic - teraz jednak szkoda nerwow jeszcze jak dla mnie ;) |
Autor: | Bodziu [ 30 sie 2011, 08:08 ] |
Tytuł: | |
Goku - rozumujac takim tokiem to mozna w ogole poczekac do wyjscia wersji finalnej ![]() ![]() A co do zmian w niedalekiej przyszlosci, bo juz w 1.19, to: - chocobosy i airshipy (w tym tez wlasne Choco) - materie (forma enchantu) - mozliwosc ponownego wykonania failnetego GLa - usuniecie Physical Lvl calkowicie - dodanie chain exp bonusow jak w FF11 - dodanie stealth dla DoLa, a co ciekawsze to nawet w tym trybie harvestowanie - fajne ![]() - uproszczone recepty w crafcie, nie bedzie juz tak, ze przez godzine crafcimy skladniki aby potem mozna bylo zrobic finalny produkt ![]() - dodanie nowego contentu jak: strongholdy, ifrit battles, caravan escorts, low lvl dungeony, grand company leves Reasumujac, porownujac poczatek a teraz, to jest ogromna roznica i jak najbardziej na plus, milo sie juz pogrywa charem, choc jeszcze troche jest do poprawienia. Community jest tez fajne, aczkolwiek kruczki typu pro-gamer sie trafiaja, no i ruski sa smieszni jak zaspamuja general cyrylica hahaha ![]() |
Autor: | Gokulo [ 30 sie 2011, 08:14 ] |
Tytuł: | |
Bodziu, ja wszystko wiem, jestem z gra na bierzaca i po kazdym patchu sprawdzam - jeszcze nie udalo mi sie wytrzymac dluzej w grze niz 2-3 godziny i nie zrobic przerwy do nastepnego patcha :p I sie z Twoim pierwszym zdaniem nie zgodze, dlatego, ze tutaj mamy pewna roznice - gra nie dostaje po prostu kolejnych update z dodatkowym content, czy jakimis zmianami lekkimi, tylko zmieniaja pewne podstawy gry - dzialanie statystyk, kalkulacje, skille, calkiem nowy ekwipunek, job system, ulepszone UI, czy jedne z najwazniejszych czyli struktura serverow i engine. Dlatego uwazam, ze jak ktos chce do gry wrocic to juz lepiej jak te gruntowne zmiany zostana juz wprowadzone - czyli wedlug zapowiedzi juz w 1.2 powinna wiekszosc z tych rzeczy byc. |
Autor: | Bodziu [ 30 sie 2011, 08:26 ] |
Tytuł: | |
Goku - zobacz co jest na koncu zdania ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mrynar [ 30 sie 2011, 08:30 ] |
Tytuł: | |
Bodziu napisał(a): A co do zmian w niedalekiej przyszlosci, bo juz w 1.19, to:
- chocobosy i airshipy (w tym tez wlasne Choco) - materie (forma enchantu) - mozliwosc ponownego wykonania failnetego GLa - usuniecie Physical Lvl calkowicie - dodanie chain exp bonusow jak w FF11 - dodanie stealth dla DoLa, a co ciekawsze to nawet w tym trybie harvestowanie - fajne ![]() - uproszczone recepty w crafcie, nie bedzie juz tak, ze przez godzine crafcimy skladniki aby potem mozna bylo zrobic finalny produkt ![]() - dodanie nowego contentu jak: strongholdy, ifrit battles, caravan escorts, low lvl dungeony, grand company leves ) brzmi fajnie! |
Strona 2 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |