MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Przecieki - Alpha test 2.0
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=42015
Strona 2 z 5

Autor:  Gokulo [ 26 lis 2012, 19:14 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

Ja bym sie spodziewal wiecej invitow pozniej w tym tyg. Z tego co pamietam to wspominali, ze jezeli pierwszy global test pojdzie ok to otworza servery 24/7 i zaprosza wiecej luda.

Autor:  Gli2duS [ 26 lis 2012, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

niech się udławią ;]

Autor:  Huckster [ 27 lis 2012, 09:20 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

u mnie też nic.

Autor:  kyudosha [ 27 lis 2012, 18:31 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

mam nadzieje ze ktos podesle tu jakies (duzo) screeny chociaz :3
kolejne inv dopiero 3 grudnia :<

Autor:  katsu [ 27 lis 2012, 18:35 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

Cytuj:
It is our pleasure to inform you that you have been selected for the role of Alpha Tester.
He he :D

Autor:  Bodziu [ 28 lis 2012, 11:34 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

I didnt get it :)
W sumie to sie nie spodziewalem ze dostane inv wiec nawet sie nie rozczarowalem, tylko troche taki niesmak pozostaje ze rozdaja te invy tak stochastycznie ;)
Czekam na Bete, moze na PS3 ? :)

Autor:  iniside [ 28 lis 2012, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

Jak to stochastycznie. Ja im ciagle wygarniałem, że gra będzie failem i pisałem dlaczego ;p.

Anyway. Moge powiedzieć tyle. FFXIV 2.0 to jest to jak FFXIV powinno wygladac od samego początku.

Autor:  Deli [ 28 lis 2012, 15:46 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

jak sie Insidowi podoba to jest hit ;)

Autor:  iniside [ 28 lis 2012, 19:28 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

Napisze coś więcej.
Po pierwsze gra jest wkoncu responsywna (!!), klikam i działa.
UI jest takie na PC przystało. Okienka którymi można ruszac.
Combat jest fajny. Kilkam i działa. Jest mały lag, ale to zrozumiałe bo serwery stoją w Japoni. Na EU serverwach, to będzie chyba najbardziej responsywne MMO na rynku (!!!). Denerwuja mnie troche dlugi recast na skilach (4s, nie mialbym nic przeciwko, gdyby wszystkie one miały rozny recast timer ale narazie kazdy ma 4s, Con).
Jeśli miałbym oceniać po Alphie(!!), to gra sie nadaje na release, czego o wersji 1.0 nie powiedziałbym nawet po roku poprawek.

To co mnie martwi to jak to wyglada pozniej. GW2 mnie rozleniwiło i prawde mówiac jest ciekawy czy dodadza do FFXIV dynamic content, zebym nie musial backtrackowac ciagle z z durnymi questami zabij x przynies y. Ani to szczegolnie cieawe ani potrzebne.

Grafika jest bardzo ładna. Zony ciekawe. Nie sa to moze artystyczne obrazki, ale trzymaja solidny poziom, chociaz szczerze mowiac same w sobie nie zachęcają szczegolnie do eksploracji kazdego kąta, to jednak chodzi sie po nich przyjemnie a jak jak droga przez męke w 1.0 ;p.

Powiem to tak. To jest robota jakiej można by sie tradysyjnie spodziewać po Japończykach a nie jakiś tani, nieprzemyślany chłam z kambodzy.

Autor:  Oyci3C [ 28 lis 2012, 19:51 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

Oj pamiętam UI z bety FFXIV haehahhea - jeśli jest jak mówisz to już połowa sukcesu.

Autor:  kyudosha [ 29 lis 2012, 15:55 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

i brak przeciekow :<

Autor:  zet [ 29 lis 2012, 17:39 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

Dzięki Inside za rzeczowe informacje!

Autor:  iniside [ 29 lis 2012, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

Huehue. Smieszmy mnie jak czesc ludzi na forum alphy narzeka ze:
1. UI jest wkoncu normalne i PC-towe.
2. Ze sterowanie jest wkoncu normalne i działa tak jak sie tego można spodziewać.

Autor:  Bodziu [ 29 lis 2012, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

LOL
Niedlugo to bedzie im przeszkadzalo ze wszystko za szybko dziala ;)

Gal - no tak to tlumaczy twoje wtyki ;)

Autor:  Gokulo [ 29 lis 2012, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

W FF gra duzo retardow dla ktorych najmniejsze zmiany i postep to zlo wcielone D;

Autor:  Deli [ 5 gru 2012, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

Mam juz 13lvl Archera i musze powiedziec, ze zmian w stosunku do rozgrywki w 1.0 to chyba nie mozna zliczyc.

Walka jest bardzo dynamiczna pomimo tych recastow. Mysle, ze to po to aby sie czlowiek nie wyplul od razu z TP, bo jak juz sie bije mobki o 2-4 lvl wieksze i sie zpulluje wiecej niz 1 to zaczyna brakowac TP a zycie schodzi ladnie w dol. Faktem jest ze samo TP regeneruje sie bardzo szybko ale wciaz na pewno braknie jak ktos soluje wiecej niz 2 moby.

Optymalizacja ? co tu duzo mowic. Jest wiecej niz swietnie i tutaj nie mam nic do dodania.

Swiat jak wyglada teraz? W koncu jest to poczucie otwartosci. Wiadomo, ze mapy sie koncza ale mozna w koncu biegac gdzie sie chce a nie tylko utartymi sciezkami. Ladnie to wszystko wyglada i chce sie biegac pomiedzy krzakami i drzewami tylko dlatego aby pozwiedzac.

Same plusy w sumie chociaz na minus trzeba dac, ze za bardzo wciaga.

Jak ktos robil jakies dungeony juz to moglby cos wiecej o tym aspekcie powiedziec.

Jest latwo ale powiem wam, ze osobiscie nie mam ani czasu ani checi meczyc sie bijac milion mobkow zeby skonczyc questa.

Autor:  zet [ 5 gru 2012, 10:28 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

No jest bardzo dobrze a w porównaniu z 1.0 to nie ma porównania ;)
W zasadzie nie myśli się o interface tylko gra. Interaktywny guide nie tylko jest ale ładnie za rączkę wyjaśnia co i jak.

Jakbym miał się na siłę do czegoś doczepić to:
- czasami prawe kliknięcie (interakcja z NPC) leciutko laguje (pół sekundy)
- nie można enterem/esc przyspieszać/skipować gadek podczas brania questu

Autor:  mrynar [ 5 gru 2012, 14:38 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

Powiedzcie tylko jakie jest obiciazenie serwerow w tej alfie? Duzo ludzi gra?

Autor:  Gokulo [ 5 gru 2012, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

Nie ma danych ile dokladnie zaproszen poszlo.

Juz Jp bylo pare k, teraz pisza, ze planowlai dodawac okolo 1k tygodniowo. Servery ostatnio byly 3, ale niedlugo chyba bedzie jakis merge robiony zeby sprawdzic jak pod wiekszym obciazeniem to wszystko bedzie chodzic.

Autor:  Deli [ 5 gru 2012, 16:01 ]
Tytuł:  Re: Przecieki - Alpha test 2.0

danych wlasnie poki co nie ma ale jak wlaczysz szukajke ludzie w zakladce social to jest cap ustawiony na 200. Ja najwiecej o tej godzinie co gralem (random) naliczylem +-130. Nie wiem dokladnie jak to jest podzielone miedzy "swiaty.serwery,klastry"

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team