MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FFXIV: newsy, filmiki, fotki, fakty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=33681
Strona 11 z 110

Autor:  Gokulo [ 6 sie 2009, 17:56 ]
Tytuł: 

Jak ktos doczytal to itemy beda sie zuzywac, a moze nawet psuc, wiec raczej nie bedzie tak, ze bedziemy spedzac kupe czasu na zdobywaniu jakiegos zajebistego itemu tylko po to zeby sie on po tygodniu rozwalil :P Raczej w tym wypadku musi byc luzniejsze podejscie do zdobywania itemkow. Plus, polecam poczytac o Guild System jak bedzie wygladac polowanie na potworki itp.

Autor:  Shinji [ 6 sie 2009, 18:32 ]
Tytuł: 

SE musi iść z duchem czasu. FF XI jest za stare... Archaiczne graficznie (jak na obecne standardy HD), hardcore'owe (a moda panuje na casual gaming). SE chce/musi zarobić na swoim mmo. Musi się dostosować do obecnych standardów.

NC Soft wypuszcza Aion'a, a w developingu jest już następca L2. SE zdało sobie sprawę, że i oni muszą odświeżyć swój produkt. Nie przez wypuszczenie dodatku/łatki, ale właśnie przez nowy produkt jakim będzie FF XIV.

Jestem całkiem pewien, że większość z polaków, którzy spędzili trochę więcej w FF XI niż darmowy miesiąc skuszą się na XIV-kę. Chyba każdy lubi coś nowego. A nowe mmo w uniwersum FF to "must-have" dla fanów.

IMO nawet jeśli będzie to XI w lepszej oprawie to ludzie i tak się skuszą. Chociaż osobiście nie sądzę, aby strzelili sobie takiego samobója.

Autor:  Kang [ 6 sie 2009, 19:38 ]
Tytuł: 

FF jest stare i ma archaiczny silnik ale nadal wygląda niebo lepiej niz niektóre sporo młodsze produkcje. Natomiast tak jak piszesz - musieli coś nowego stworzyć :)

Autor:  Gokulo [ 7 sie 2009, 06:30 ]
Tytuł: 

Oficjalna strona, a na niej w koncu oficjalne tlumaczenia nazw
http://na.finalfantasyxiv.com/
Eorzea to region w Hydaelyn. Eorzea to przede wszystkim kontynent Aldenard i otaczajace go wyspy.

3 głowne państwa-miasta to:
- Limsa Lominsa (talassokracja)
- Ul'dah
- Gridania

Rasy:
- Elezen (Elvaan z FFXI)
- Lalafell (Tarutaru)
- Hyur (Hume)
- Roegadyn (Galka)
- Miqo'te (Mithra)

Profesje(czy raczej ich sciezki) nazwane zostaly dyscyplinami:
- Disciples of War (wojownicy)
- Disciples of Magic (magowie)
- Disciples of Land (gatherer)
- Disciples of Hand (crafter)

Opis Armory i Guild Leave nie wnosi wiele poza tym co juz znamy. (W opisie Armory pojawiaja sie nazwy Gladiator i Thaumaturge - czy to juz nazwy oficjalne dwoch z profesji nie wiadomo?)

Jest jeszcze wzmianka o Aetheryte : krysztalach, ktore uzywane moga byc do teleportacji.

Autor:  zet [ 7 sie 2009, 06:48 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Oficjalna strona, a na niej w koncu oficjalne tlumaczenia nazw http://na.finalfantasyxiv.com/


Gokulo! Złoty medal za czujność :)

Autor:  Bodziu [ 7 sie 2009, 06:57 ]
Tytuł: 

No mam nadzieje ze stworza latwy, szybki system do przemieszczania sie bo to bieganie po kilka minut bylo meczace, szczegolnie juz na endgamingu ;) A co do nowego ducha FF to aby tak dalej, tylko czy sprostaja wyzwaniu bo w dobie MMO, gdzie jest ich juz naprawde wiele trzeba troche wiecej sie wysilic :)

ps. nie no nazwa bylego taru lolafell znaczy sie lalafell - hahaha :D

Autor:  Lord_Deshter [ 7 sie 2009, 06:59 ]
Tytuł: 

zet napisał(a):
Gokulo! Złoty medal za czujność :)


SE mu nie daje w ffxi grać, to siedzi i spamuje F5 na stronach www xD

/czeka aż Atoreis zacznie porownywac miasta z ffxiv do miast z ffxi i jeczec, ze to juz bylo

Autor:  Gokulo [ 7 sie 2009, 07:15 ]
Tytuł: 

Dla Desha jestem jak otwarta ksiega :(

No, ale dzisiaj wybywam i wroce jutro wieczorem dopiero wiec sami musicie pilnowac czy cos wiecej sie pojawi :P

Autor:  Bodziu [ 7 sie 2009, 07:48 ]
Tytuł: 

Jak dobrze przeczytalem o tym "Guildleves" to swietna rzecz bedzie, a mianowicie, kiedy ktos bedzie chcial pomocy to moze przywolac do siebie ofiarodawce ;) i razem z nim zadanie wykonac, wiecej osoba pomagajaca bedzie premiowana :) I love it !
W koncu moze ludzie chetniejsi beda ku pomocy :) Super pomysl :)

PS. Goku jak opis nic nie wnosi ??? Poczytaj dokladnie, GL masz powyzej, a Armory tez opisuje kupe rzeczy, moze bedzie mozna podnosic lvl postaci np zajmujac sie tylko craftem albo gatheringiem, imho to jest nowosc i raczej nieznana z FF11 :P

Autor:  Gokulo [ 7 sie 2009, 07:57 ]
Tytuł: 

Mialem na mysli, ze nie ma tam napisanego nic nowego czego bysmy juz nie wiedzieli ze skanow. Tylko ubrane w ladne slowka :) Wszystko to juz wczesniej bylo postowane tylko w bardziej surowej wersji ;)

Autor:  Bodziu [ 7 sie 2009, 07:58 ]
Tytuł: 

Ano chyba ze :)

btw. te krysztalki to beda cos na wzor tych z FF12 chyba :)

Autor:  Erelen [ 7 sie 2009, 08:10 ]
Tytuł: 

Ciekawe jak będzie z tymi dyscyplinami. Czy np. na początku wybierasz jakąś dyscyplinę a później zmieniasz swobodnie joby w niej, tylko przy pomocy equipu?

Autor:  mrynar [ 7 sie 2009, 09:57 ]
Tytuł: 

Z tego co rozumiem bedzie mozna sie swobodnie przelaczac miedzy dyscyplinami. Narazie nie wiadomo czy wogole beda klasyczne joby. Moze beda jakies specjalizacje w ramach kazdej dyscypliny.

Autor:  Kang [ 7 sie 2009, 10:29 ]
Tytuł: 

Levelowanie za pomocą craftu wygląda dla mnie rewelacyjnie :)

Autor:  Targaryen [ 7 sie 2009, 10:50 ]
Tytuł: 

17@ {Orichalcum Ingot} {Do you have it?} {Can I have it?} {Please Listen} {Thank You}

Sam jestem ciekaw jak to będzie jak rozwiążą skillupy na broni dla magów, jeśli znów trzeba będzie melee magiem aby nim zdobyć "następny level broni" to będzie to co najmniej dziwne... Mam nadzieje na skillupy na broń stricte z rzucania czarów no ale zobaczymy. :)

Autor:  katsu [ 7 sie 2009, 11:05 ]
Tytuł: 

@ Rhae: skillup mag bedzie mial po overnuku i sciagnieciu hate z tanaka i castnieciu stuna xD

Autor:  Targaryen [ 7 sie 2009, 11:21 ]
Tytuł: 

Extra bonus skillup za biegnięcie w kierunku przeciwnym od tanka :p

Autor:  Erelen [ 7 sie 2009, 11:33 ]
Tytuł: 

Whm dostanie skill upy za banish oraz leczenie samego siebie :D

Autor:  katsu [ 7 sie 2009, 11:37 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje ze dla WHMa najlepsze skillupy beda za raisey :D

Autor:  Bartelius [ 7 sie 2009, 11:48 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Jak ktos doczytal to itemy beda sie zuzywac, a moze nawet psuc, wiec raczej nie bedzie tak, ze bedziemy spedzac kupe czasu na zdobywaniu jakiegos zajebistego itemu tylko po to zeby sie on po tygodniu rozwalil :P Raczej w tym wypadku musi byc luzniejsze podejscie do zdobywania itemkow. Plus, polecam poczytac o Guild System jak bedzie wygladac polowanie na potworki itp.
... Nie wiem dlaczego nie wziales pod uwage ze moze istniec cos takiego jak reperacja itemow >.>

Druga sprawa wszyscy macie zajebiste pomysly i wogole i cale community z ffxi tez mialo zajebiste pomysly przez kilka lat a SE i tak robilo swoje, czemu mysliscie ze czegos sie nauczyli? :D Zreszta wszyscy mowicie ze to dla casual playerow glownie, a wymyslacie jakis skomplikowany system skill upow. ( Kurde juz wiem co Simi w tym widzie hehe )

Strona 11 z 110 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team