@Gokulo: Teraz jest dużo questów, za które dostajesz i expa i kasę.
@Opiekun: Za jakieś 2 tygodnie wprowadzają do craftu 2 super rzeczy: materia system i HQ craft
HQ craft polega na tym, że jak będziesz miał wszystkie półprodukty do syntesy HQ to masz gwarancję HQ
Materia System z grubsza polega na tym, że:
- podczas walki wypadają Ci itemki, które możesz przerabiać na materię, która ma różne charakterystyki (mp +dex +int itp)
- klasy gatheringu (wyłącznie) mogą wykopać "reagent", który jest niezbędny do osadzenia materii w armorze/broni
- klasy crafterskie (na odpowiednim lewelu) mogą osadzać materię z wykorzystaniem reagentu w broni/armorze
@Inside
Cytuj:
a) dwa razy drozsze spelle (lol)
I bardzo dobrze, bo było totalne przegięcie. Trochę pewnie ztunują koszt curów, ale jest lepiej niż było.
Cytuj:
b) dwa razy wolniejszy exp (lol2)
Exp teraz jest wolniejszy ale jedynie w jednej sytuacji - na Guild Leve, bo zmienili zasady i już nie opłaca się failować najbardziej opłacalnych levów.
Za to teraz masz więcej (bardziej opłacalnych niż przed patchem) możliwości expowania, któe wcześniej (no może oprócz beghestów) praktycznie nieistniały:
- questy
- behesty
- dungeony
- grind party