mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 30 sie 2011, 08:32 
Cytuj  
Ale ja o content wlasnie nie wspominam :) Tego tez brakuje, ale przyjdzie pozniej, kiedy gra stanie sie wreszcie (jezeli w ogole ;)) naprawde grywalna. Oczywiscie, ze to kwestia wyboru, ale ja np. nie widze sensu zabierac sie za gre, jezeli przechodzi ona teraz tak powazne zmiany. A juz na pewno nie po to zeby sie wyexpic - wole to zrobic jak bedzie to przyjemniejszym procesem :) No ale jak zauwazyles - jest za darmo, wiec jak ktos chce sprawdzic to niech sprawdza, a nuz mu sie spodoba i zostanie :D

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2011, 09:20 
Cytuj  
ja wróciłem i jak na razie nie narzekam.

wprowadzone zmiany od chwili, kiedy przestałem grać, sprawiły, że chce mi się tą grę włączać.

expie, gatheringuje, spekuluje na rynku itemków.

podoba mi się.

nowy patch rozwiąże moją kolejną bolączkę, którą jest monotonne i powolne przemieszczanie się pomiędzy campami.

do tego gra nadal jest F2P.

jak już bodziu wspomniał. najbardziej wkurza toporne tagetowanie i DC bez powodu.

pomimo to, zachęcam do powrotu :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2011, 20:46 
Cytuj  
No ja wrociłem:
a) dwa razy drozsze spelle (lol)
b) dwa razy wolniejszy exp (lol2)
Chyba pojde jednak grać w coś innego ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2011, 00:29 
Cytuj  
iniside napisał(a):
b) dwa razy wolniejszy exp (lol2)


To ja nie jestem w stanie sobie wyobrazić ile expa robiłeś wcześniej, skoro teraz jest 2x wolniej O_O


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 22:28 
Cytuj  
@Gokulo: Teraz jest dużo questów, za które dostajesz i expa i kasę.

@Opiekun:
Za jakieś 2 tygodnie wprowadzają do craftu 2 super rzeczy: materia system i HQ craft

HQ craft polega na tym, że jak będziesz miał wszystkie półprodukty do syntesy HQ to masz gwarancję HQ :D

Materia System z grubsza polega na tym, że:
- podczas walki wypadają Ci itemki, które możesz przerabiać na materię, która ma różne charakterystyki (mp +dex +int itp)
- klasy gatheringu (wyłącznie) mogą wykopać "reagent", który jest niezbędny do osadzenia materii w armorze/broni
- klasy crafterskie (na odpowiednim lewelu) mogą osadzać materię z wykorzystaniem reagentu w broni/armorze

@Inside
Cytuj:
a) dwa razy drozsze spelle (lol)

I bardzo dobrze, bo było totalne przegięcie. Trochę pewnie ztunują koszt curów, ale jest lepiej niż było.

Cytuj:
b) dwa razy wolniejszy exp (lol2)

Exp teraz jest wolniejszy ale jedynie w jednej sytuacji - na Guild Leve, bo zmienili zasady i już nie opłaca się failować najbardziej opłacalnych levów.
Za to teraz masz więcej (bardziej opłacalnych niż przed patchem) możliwości expowania, któe wcześniej (no może oprócz beghestów) praktycznie nieistniały:
- questy
- behesty
- dungeony
- grind party


_________________
Obrazek

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 22:34 
Cytuj  
zet napisał(a):
Exp teraz jest wolniejszy ale w jednej sytuacji - na Guild Leve, bo zmienili zasady i już nie opłaca się failować najbardziej opłacalnych levów.


To zależy jak na to spojrzeć - z mobków w GL jest faktyczniej mniej expa, ale dodany został bonus za zakończenie questa. W efekcie z GL dostaje się wiecej exp niż wcześniej. I przez to, że wyeliminowali exploita, można je efektywnie zrobić w 1h solo, zamiast 3h grindowania w 8 osobowym party


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 22:40 
Cytuj  
Lord_Deshter napisał(a):
zet napisał(a):
Exp teraz jest wolniejszy ale w jednej sytuacji - na Guild Leve, bo zmienili zasady i już nie opłaca się failować najbardziej opłacalnych levów.


To zależy jak na to spojrzeć - z mobków w GL jest faktyczniej mniej expa, ale dodany został bonus za zakończenie questa. W efekcie z GL dostaje się wiecej exp niż wcześniej. I przez to, że wyeliminowali exploita, można je efektywnie zrobić w 1h solo, zamiast 3h grindowania w 8 osobowym party


Uszczegóławiając.
Wcześniej mając full party i kombinując z failowaniem levow dało się wyciągnąć ok 100k expa / reset (36h) i zajmowało to 3-4h

Teraz można solo/duo czy jak się chce zrobić w 1 -1,5h komplet levow bez kombinowania i zgarnąć 60k expa a pozostałe 2-2,5h przeznaczyć na expowanie w inny sposób. W grind party to jakies 30-40k/h więc jeszcze z 70-100k uzupełniając co 3-4h.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 22:42 
Cytuj  
Poza tym nie ma już fatigue na exp :P


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 22:44 
Cytuj  
Lord_Deshter napisał(a):
Poza tym nie ma już fatigue na exp :P


masz na myśli surplusa panie Surplus Skill*


- - - - - -
*W becie FFXIV Desh miał nicka "Surplus Skill"


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 wrz 2011, 22:46 przez zet, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 22:46 
Cytuj  
A jeszcze co do tego:

zet napisał(a):
@Inside
Cytuj:
a) dwa razy drozsze spelle (lol)

I bardzo dobrze, bo było totalne przegięcie. Trochę pewnie ztunują koszt curów, ale jest lepiej niż było.


Zwiększyli raptem koszt curów/sac i nukow THM (jednocześnie zwiększając ich dmg);

No ale jak na początku ludzie narzekali, że nie trzeba myśleć i wystarczy spamować spelle, to teraz ludzie mogą narzekać, że trzeba myśleć bo spamowanie spelli nie działa :D


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2011, 05:37 
Cytuj  
zet napisał(a):
- podczas walki wypadają Ci itemki, które możesz przerabiać na materię, która ma różne charakterystyki (mp +dex +int itp)


To nie tak. Materia bierze sie z ekwipunku. Z kazdym itemem bedziemy mieli cos co sie nazywa "Spiritbond" i noszac dany ekwipunek i walczac bedzie on rosnac. Jak osiagnie max to mozna dany przedmiot zamienic na materie. A jezeli ktos chce dokladniej poczytac to:
http://lodestone.finalfantasyxiv.com/pl ... 44292e00d9

Natomiast nie wiem do czego w moich postach odnosilo sie info o questach Zet :D (a ze sa to ja wiem - tak jak mowilem, mimo, ze nie gram caly czas to jestem na bierzaco z info i po kazdym wiekszym patchu sprawdzam gre)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2011, 06:45 
Cytuj  
W pewnym momencie mialem wrazenie, ze toczy sie dyskysja ppomiedzy Deshem a Zetem ;) Wracajc do tematu, jest faktycznie lepiej, aczkolwiek wiele do naprawienia. Patch 1.19 bedzie takim "milestone", bo bardzo duzo wprowadza do gry (more player friendly), tak tez czekac warto :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2011, 08:59 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Materia bierze sie z ekwipunku. Z kazdym itemem bedziemy mieli cos co sie nazywa "Spiritbond" i noszac dany ekwipunek i walczac bedzie on rosnac. Jak osiagnie max to mozna dany przedmiot zamienic na materie.


Przeczytałem jeszcze raz info i rzeczywiście masz racje - chyba za bardzo czytając zafixowałem się na systemie z DiabloIII. Ale to chyba mi się trochę mniej podoba, bo wygląda na to, że będzie trzeba tłuc mobki w jakimś nieoptymalnym sprzęcie, żeby można było go przerobić na materię, którą włożymy do naszego UBER sprzetu. Ja zawsze chce bić mobki w uber sprzęcie...

Gokulo napisał(a):
Natomiast nie wiem do czego w moich postach odnosilo sie info o questach Zet :D


Hmmm... cofnąłem się w postach i też nie wiem o co mi dokładnie chodziło :P


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2011, 11:52 
Cytuj  
Dodac nalezy jeszcze, ze materii nie bedzie mozna wsadzac do Re/Ex sprzetu z tego co pamietam :p

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2011, 11:55 
Cytuj  
I bardzo dobrze :P


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2011, 12:11 
Cytuj  
Rare Ex broń i tak jest słaba w porównaniu do byle +1 z podobnego ranku. Materia tylko wzmocni wersje HQ jeszcze bardziej.

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2011, 12:39 
Cytuj  
Bo generalnie założenia systemu materii miały być, żeby produkować equip konkurencyjny w stosunku do tego z instancji, jeśli się nie mylę;
Poza tym, mają equipowi generalnie staty pozmieniać przy okazji zmian w HQ, ale to zobaczymy po 1.20 :P


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2011, 12:52 
Cytuj  
Oby za dlugo maksowanie tego Spiritbond nie trwalo i bedzie gut. Nowe info o Guildleve tez fajne jak dla mnie :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2011, 12:54 
Cytuj  
Napiszcie pls pare slow na temat instancji. Do jakiego mmo sa podobne, ewentulanie do ktorego eventu w FFXI?

W open swiecie sa jakies NMy czy HNMy? Czy wszystko jest instancjonowane lub popowane?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2011, 13:03 
Cytuj  
Sa Open World NMy ale wiekszosc jest dosc latwa i maja prawie instant-respawn (chyba, ze cos zmienili od kiedy ostatni raz o nich czytalem).

Sam instancji nie robilem (postac za slaba :p), ale ogolnie wydaja sie byc jak typowe dungeony z WoW-like gier z dodatkowymi smaczkami (rozne mozliwe sciezki i objectives w srodku). Desh na pewno dokladniej opisze, ale znowu chyba porownania nie ma do wielu innych gier :D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.