mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 71  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 09:56 
Cytuj  
W Ul'Dah.
Dobra w przyszlym tygodniu sproboje tam dojsc na piechote. Teraz niestety troche za pozno :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 10:01 
Cytuj  
Mi osobiscie zmiany jak najbardziej na plus, dzieki hardcorowym ppl wczoraj zwiedzilismy:
- 6 instancji (do 20lvl) na 10lvl, 15lvl, 16lvl, 17lvl, Ifrit oraz 20lvl Halatali
- behesty na 10lvl, 15lvl oraz 20lvl

Grupowo tez sie leveluje i to chyba nawet szybciej, tyle ze do 10lvl trzeba solo sobie wbic.
Main plot jak najbardziej zrobiony z rozmachem, ktory odblokowuje kupe rzeczy po drodze, insty, materie, Grand Company itd.
Cut Scenes sa naprawde super trzeba ogladnac aby to ocenic.

Sama mechanika gry jest na plus, nie ma perdyliard skilli, w koncu poty na cos sie przydaja, co prawda zaczynajac nie mamy dostepu do skilli innych klas, ale potem bedzie mozna ich sobie uzywac :) System teleportów bez anim tylko za kase bardzo dobre imho rozwiazanie oraz system rent/porter chocobo :) a w miastach aethernet (mini teleporty miejskie).

Reasumujac gra chodzi naprawde plynnie, w walkach efekty sa zajebiste i to nie spowalnie kompletnie gry. Widac ze silnik gry naprawde przemyslany. Ale wszystko jeszcze sie okaze.


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 10:14 
Cytuj  
Duszek napisał(a):
levelowanie w XI to byl challenge? really? wkurzajacy grind i tyle... nadal uwarzasz ze czekanie kilka godzin na party tylko po to zeby po 15 minutach tank queitnal bylo "challengem"? jezeli masz na mysli wyzwanie dla cierpliwosci - to na pewno :D


Nie mialem na mysli levelowania tylko rozne wyzwania po drodze: subjob quest, genkaie, AFy.

Zreszta levelowanie tez bylo ciekawsze niz w grach opartych na questach, gdzie po 50tym quescie polegajacym na zabiciu 20-tu mobow albo zebraniu 10-ciu itemow robi sie niedobrze. Dobre party w XI to byl fun.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 10:48 
Cytuj  
grafika już trochę trąci myszką ;)
ale gra się zdecydowanie przyjemniej niż to co jeszcze pamiętam :]

Musze tego pada od ps3 w koncu skonfigurowac heh


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 10:50 
Cytuj  
jakies informacje na temat chocobo treasure hunt? bedzie w 14 czy nie?


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 10:51 
Cytuj  
Duszek napisał(a):
jakies informacje na temat chocobo treasure hunt? bedzie w 14 czy nie?


Masz na mysli kopanie choco jak w 11? Afaik nigdy cos takiego nie bylo wspominane.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 10:53 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Duszek napisał(a):
jakies informacje na temat chocobo treasure hunt? bedzie w 14 czy nie?


Masz na mysli kopanie choco jak w 11? Afaik nigdy cos takiego nie bylo wspominane.


Za to ma byc ono naszym kompanem w walce :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 10:54 
Cytuj  
Czy ktoś się orientuje (jak już gdzieś było, to sorki) czy posiadacze 1.0 też będą mieli jakiś early access przy premierze? Pomimo posiadania 1.0 skusiłem się jednak na tą kolekcjonerkę cyfrową z GMG, wyszło 122 zł. Klucz do EA już dostałem :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 10:55 
Cytuj  
bardziej tresure hunt z 9 :D

btw odnosnie "Duty, Honor, Country". - z tego powodu wlasnie poszlam do Gridanii robic conjurera, cooldown na antidote to jakis chory pomysl, 2 poisony pod rzad i gryziesz glebe...

jeszcze 1 sprawa, nie wiem ile osob z was gralo w party - otoz kiedy sa 2 osoby w party moby linkuja - czyli dla 2 osob sa 2 moby, czy battle chocobo bedzie liczony jako osoba w party? srednio to widze jezeli na 2+2 chocobo rzuca sie 4 mobki :D


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]


Ostatnio edytowano 16 cze 2013, 10:58 przez Duszek, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 10:56 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Czy ktoś się orientuje (jak już gdzieś było, to sorki) czy posiadacze 1.0 też będą mieli jakiś early access przy premierze? Pomimo posiadania 1.0 skusiłem się jednak na tą kolekcjonerkę cyfrową z GMG, wyszło 122 zł. Klucz do EA już dostałem :lol:


Early access jest za pre-order ARR i za Legacy status tylko.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 11:09 
Cytuj  
ten tego... gdzie jest jakiś shedule testów?
pewnie już gdzieś o tym było ale na pierwszy rzut oka nie widać ;(


hmmm ok widze ze TBA.. .duh


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 12:05 
Cytuj  
Pogralem troche, wyglada nawet fajnie, zwlaszcza to ze praktycznie wszystko moglem robic solo ;) Robienie questow to czysta przyjemnosc. Nastepnym razem bede chcial zobaczyc jakies instancje i craft...

Walka mi sie srednio podoba, za duzy skill-fest. Jak jest duzo postaci a jeden mobek to mobka wlasciwie nie widac - przeslaniaja go non stop odpalalne skillsy. Na PS3 ciezko tez sie celuje przy duzej liczbie postaci na ekranie, irytujace, zwlaszcza na FATE.

Niestety na PS3 gra wyglada dosc slabo i w niektorych miejscach przycina. Chociaz nie w takich, w ktorych bym sie spodziewal, np. podczas duzej liczby efektow na ekranie dziala plynnie, ale przy scrollowaniu w miescie juz przycina.
Z padem idzie sie przyzwyczaic, ale komunikacja z innymi graczami jest niemozliwa.
Jesli zagram to na PC :)


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek


Posty: 8
Dołączył(a): 7.06.2013
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 12:35 
Cytuj  
Witam

Ile trwa beta phase 3 bo nie moge sie zalogowac

dobra nieważne


Ostatnio edytowano 16 cze 2013, 12:48 przez Dragonborn, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika

Posty: 47
Dołączył(a): 9.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 12:47 
Cytuj  
Spamujemy na forum odnośnie animacji. To co jest teraz to lekka żenua w porównaniu do tego co było choćby w wersji 1.0, nie wspominając o XI.
Brak zwalniania po biegu, sliding postaci podczas obracania (prawy klik myszki), no i to nieznośne ślizganie się jak chce się pobiegać podczas puszczania skilla..

Poza tym - bomba. Czuć klimat Finala, muzyka, grafika jest ok, choć DX11 jeszcze nie jest aktywny więc będzie lepiej.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 13:06 
Cytuj  
Arrus napisał(a):
Spamujemy na forum odnośnie animacji. To co jest teraz to lekka żenua w porównaniu do tego co było choćby w wersji 1.0, nie wspominając o XI.
Brak zwalniania po biegu, sliding postaci podczas obracania (prawy klik myszki), no i to nieznośne ślizganie się jak chce się pobiegać podczas puszczania skilla..



Szkoda waszego zachodu ;) Ludzie od samego poczatku o tym marudza, ale Yoshi powiedzial, ze takie animacje jak w 1.0 juz nie wroca. Cos tam caly czas tweakuja i porpawiaja, ale takiej 'bezwladnosci' jak w 1.0 juz nie bedzie.

Plus, animacje w XI i 1.0 moze i byly spoko, ale dlatego, ze byl animation lock.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 13:06 
Cytuj  
Veji - szukalem rowniez mozliwosci zmiany trybu targetowania, na pewno on bedzie bo byl w 1.o, wtedy zmiany targetu beda super.
Bedzie mozna ustawic na odpowiednio tryby:
- party
- enemy
- all

:)

ps. moze i teraz gdzies w opcjach to bylo, bo ikonka trybu jest, ale chlopaki mnie tak poganiali z questami, ze nie bylo kiedy zajrzec, jedynie Rha byl spokojny o dziwo ;) Chyba mu temperament Galki sie udzielil ;)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.


Ostatnio edytowano 16 cze 2013, 13:12 przez Bodziu, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 13:11 
Cytuj  
Tryby juz sa, ale nawet w wersji PC nie moglem ogarnac jak sie miedzy nimi przelaczac :P
Usprawnione sa tez, bo mozna samemu ustawic w configu co chcesz targetowac w danym trybie.

Avatar użytkownika

Posty: 47
Dołączył(a): 9.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 13:48 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Arrus napisał(a):
Spamujemy na forum odnośnie animacji. To co jest teraz to lekka żenua w porównaniu do tego co było choćby w wersji 1.0, nie wspominając o XI.
Brak zwalniania po biegu, sliding postaci podczas obracania (prawy klik myszki), no i to nieznośne ślizganie się jak chce się pobiegać podczas puszczania skilla..



Szkoda waszego zachodu ;) Ludzie od samego poczatku o tym marudza, ale Yoshi powiedzial, ze takie animacje jak w 1.0 juz nie wroca. Cos tam caly czas tweakuja i porpawiaja, ale takiej 'bezwladnosci' jak w 1.0 juz nie bedzie.

Plus, animacje w XI i 1.0 moze i byly spoko, ale dlatego, ze byl animation lock.


Szkoda czasu? Czyli ma zostać sliding podczas castowania? Na pewno zauważyłeś jak się postać zachowuje podczas puszczania skilli i biegania :).
Na dzisiejsze standardy industry prostu być nie może.

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 13:53 
Cytuj  
ja nie zauwazylam :) bardziej interesowala mnie fabula, robienie questow i widoki niz patrzenia klatka po klatce na moja postac, jakos nie uwazam zeby to bylo najwazniejsze w grze mmorpg, ale jezeli dla kogos najwazniejszy jet realizm w poruszaniu sie postaci to moze czas ogladac filmy a nie grac w gry?


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 cze 2013, 13:54 
Cytuj  
Arrus napisał(a):
Szkoda czasu? Czyli ma zostać sliding podczas castowania? Na pewno zauważyłeś jak się postać zachowuje podczas puszczania skilli i biegania :).
Na dzisiejsze standardy industry prostu być nie może.


Tak jak napisalem, tweakuja ile sie da, juz just lepiej niz bylo, ale jest pewien limit tego co da sie zrobic przy tak specyficznych animacjach jezeli umozliwia sie ruszanie. Inne MMO zwykle maja troche bardziej uproszczone animacje atakow, wiec latwiej im to rozwiazac.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 71  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.