MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
FFXIV: newsy, filmiki, fotki, fakty https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=33681 |
Strona 24 z 110 |
Autor: | Bartelius [ 10 wrz 2009, 20:07 ] |
Tytuł: | |
Gokulo napisał(a): I latac z wyciagnieta bronia, a nie pomachac przez 2 sek.
Nie jest. Tylko pare mobow "nie mozna" bic z przodu, tylko np z tylu czy przodu bo maja zwiekszony def. Teraz caly system oparty bedzie na positioningu. Nie wiem jak po jednym zdaniu, ze grafika bedzie jeszcze lepsza stwierdzasz na czym skupiaja sie tworcy gry. ![]() 1.Na cholere mi wyciaganie broni na dluzej niz 2 sek w celu emotki jesli nie walcze?(zreszta to miala byc ironia...) 2.a Sneak attack? a Trick attack? a Fan shaped ataki? a Wivre? a Wyrmy? a Salvage bossy i tak bym znalazl jeszcze od groma rzeczy. 3. patrz na nawias wyzej... |
Autor: | Gokulo [ 10 wrz 2009, 20:24 ] |
Tytuł: | |
Bartelius napisał(a): 2.a Sneak attack? a Trick attack? a Fan shaped ataki? a Wivre? a Wyrmy? a Salvage bossy i tak bym znalazl jeszcze od groma rzeczy.
Directional ataki to nie to samo co positioning wplywajacy na efekt nawet zwyklych uderzen. Wivre lapia sie pod te wybrane moby o ktorych juz wspominalem. Ok zgodze sie co do sata, ale to DWA skille, ktore w zasadzie decyduja o roli joba. Jezeli dla ciebie caly system oparty na hitboxach, a wyselekcjonowane przypadki to dyskusja nie ma sensu. |
Autor: | Huckster [ 10 wrz 2009, 20:45 ] |
Tytuł: | |
[wywalone] |
Autor: | Gokulo [ 10 wrz 2009, 20:56 ] |
Tytuł: | |
Huck, dalem to samo na poprzedniej stronie ![]() |
Autor: | Targaryen [ 10 wrz 2009, 20:56 ] |
Tytuł: | |
Na cholerę ci chodzenie z wyciągnięta bronią w mieście, lepiej się poczujesz? Liczysz na zniżki w sklepach jak podejdziesz do sprzedawcy z młotem dwuręcznym w łapskach? W FFXI nie ma absolutnie żadnej różnicy jaki się bazowy dmg zadaje od przodu, od tyłu (wyjątek SA) czy od boków (poza Vivre i różnica jest tylko wtedy tylko jak wrzuci Granite Skin). Owszem, można złamać broń u impa czy qutruba, można uniknąć "flaila" od HNMów jeśli się nie atakuje od tyłu ale to wszystko, żadnych różnic w dmg. Na tym etapie można jedynie domniemywać co planują developerzy, może to będzie szukanie słabych punktów u danego mobka a może podobnie jak w FFXI po prostu unikanie śmiercionośnych ataków poprzez właściwą pozycję. |
Autor: | mrynar [ 10 wrz 2009, 20:59 ] |
Tytuł: | |
Ogolnie to dobry pomysl. Pamietam jak w FFXI biegalem wokolo moba zeby uniknac ataku. ![]() |
Autor: | Targaryen [ 10 wrz 2009, 21:01 ] |
Tytuł: | |
Ja próbowałem strafe w prawo/lewo na wzgórzu przy Bastok jak biłem owce/gobliny bo myślałem, że mam większy evasion ![]() |
Autor: | Krzysiek2099 [ 10 wrz 2009, 21:26 ] |
Tytuł: | |
Targaryen napisał(a): Ja próbowałem strafe w prawo/lewo na wzgórzu przy Bastok jak biłem owce/gobliny bo myślałem, że mam większy evasion
![]() Buhehehehe a myślałem, że tylko ja tak robiłem ![]() |
Autor: | Vejitta [ 10 wrz 2009, 22:30 ] |
Tytuł: | |
Krzysiek2099 napisał(a): Targaryen napisał(a): Ja próbowałem strafe w prawo/lewo na wzgórzu przy Bastok jak biłem owce/gobliny bo myślałem, że mam większy evasion ![]() Buhehehehe a myślałem, że tylko ja tak robiłem ![]() Ej, to dziala >.> |
Autor: | Shinji [ 10 wrz 2009, 22:31 ] |
Tytuł: | |
Targaryen napisał(a): Ja próbowałem strafe w prawo/lewo na wzgórzu przy Bastok jak biłem owce/gobliny bo myślałem, że mam większy evasion
![]() Co do śmigania wokół moba to taki system zaimplementowali w Aion. Strafe na boki daje większą szansę na unik, w tył parry+, w przód dmg+. Powiem szczerze, że taki patent urozmaica walkę z mobem oraz dodaje trochę dynamiki do pojedynku. Yes, please takim patentom w FFIXV. |
Autor: | Erelen [ 10 wrz 2009, 22:40 ] |
Tytuł: | |
Solo patent dobry, ale wyobrażasz sobie 36 osób biegających wokół jednego moba? ![]() ![]() |
Autor: | Shinji [ 11 wrz 2009, 00:23 ] |
Tytuł: | |
W Aionie jest to element czysto zręcznościowy. Nie ma dużego nacisku na ten sposób gry. Jakikolwiek ruch podczas walki, elementy zręcznościowe dają (przynajmniej mi) spory fun. Oczywiście z mmo nie zrobią Jack'a & Daxter'a, ale jak już mówiłem, nie wielka pierdółka, a cieszy. |
Autor: | Gokulo [ 11 wrz 2009, 06:39 ] |
Tytuł: | |
Powyzsze plotki juz w wywiadzie z dengeki: http://ffxiv.zam.com/story.html?story=19635 To co wydalo mi sie najciekawsze: Cytuj: Crafters will have other unique abilities, such as being able to add their own colors or patterns to the equipment they make. It is also possible that shop signs will be made available to long-time players, although Komoto says they are still considering different options.
|
Autor: | Zangetsukun [ 11 wrz 2009, 09:19 ] |
Tytuł: | |
Rhae a quadawy w past na campaign nie maja tak ze dmg w plecy jest praktycznie zerowe? Pytam bo nie jestem pewien. |
Autor: | Erelen [ 11 wrz 2009, 09:28 ] |
Tytuł: | |
Tylko gdy użyją harden skilla Zang. |
Autor: | vacek700 [ 11 wrz 2009, 11:18 ] |
Tytuł: | |
Mnie zastanawia to Cytuj: In a way, Aetheryte takes the place of the Mog House
Rozumiem to tak, że nie będzie mog house. A szkoda by było bo dobre 80% mojego czasu online spędzam gapiąc się na moga w domku ![]() |
Autor: | Bartelius [ 11 wrz 2009, 11:45 ] |
Tytuł: | |
Kupilem dzis neo plus z ciekawosci co tam slychac na konsolach i bylo o ffxiv i jak przeczytalem to myslalem ze do nich zadzwonie i wysmieje za rzetelnosc... Napisali ze w ffxiv bedzie positioning po czym w nawiasnie ( np. gdy bedziesz stal na gorce lub w dolku ) nie ma to jak dodawac cos od siebie hehe. Co do tego tego zeby kazdy mob w ffxiv miial cos takiego ze bedzie trzeba sie ustawiac i bic go w konkretne miejsca? WIELKIE NIE. FFXIV wyglada podobnie w poruszaniu sie jak ffxi z tego co widac wiec nie chce miec na kazdym mobku w "exp" party 4 dd stojacych na sobie... To jest wlasnie dobry patent na bossow lub niektore mobki jak w ffxi na kazdym mobku w grze to by byla masakra. Co do poruszania sie zeby miec wieksze Evasion itd. ZNOWU WIELKIE NIE. Zeby cos takiego bylo fajne to musieli by zupelnie zmienic engine imo(np wylaczyc zupelnie detekcje kolizji miedzy postaciami). Co do mobkow w FFXI od ktorych to gdzie stoisz zaleza rozne rzeczy to hmmm: ATAKI 1. Behemoth Cone attack i attack gdy ktos wemie hate z tylu 2. Buffalo Cone attack 3. Breath attack i attack gdy ktos wemie hate z tylu 4. Coeurls Cone attack i Gaze attack 5. Dhalmel Cone attack 6. Gnoles Cone attack 7. Manticores breath attack (jade po koleji moby z zakladki beast jak narazie wszystkie cos maja) 8. Marids Frontal AoE 9. Monoceros ( Ixion ) - Cone attack, Szarza 10. Opo gaze attack 11. Rabbits Cone atack x2 12. Rams Cone attack 12. Tigers gaze i cone attacks 13. Adamantoise Breath Attack 14. Bugards Fan shaped x2 15. Eft Frontal 16. Lizards cone i gaze 17. Peiste Frontal gaze + gaze 18. Raptors 3x cone 19. Wivre Fronal i Back cone 20. Antilons Cone 21. Beetles Cone 22. Crawlers Cone x3 23. Diremites Cone 24. Flies Cone 25. Ladybug cone 26. Scorpions cone x2 27. Spiders Cone 28. Wamoura cone x2 29. flytrap cone 30. Funguars Cone x2 31. Goobbue Gaze 32. Morbols Cone x2 33. Rafflesia Cone 34. Pugils Cone Cone 35. Orobon Cone 36. Ruszors 4x Frontal 37. Sea monks Cone 38. Flan Cone 39. Hacteyes Gaze x2 40. Leeches Cone 41. Sandworm Cone x ? 42. Slugs Cone x2 43. Birds Cone x2 44. Cocatrice Cone 45. Hippogryphs Frontal x 2 46. Doomed Cone x2 47. Fomors Cone x2 48. Hounds Cone x 2 49. Qutrub Cone 50. Vampyr Cone x 2 51. cardians Cone 52. Khimairas Cone x2 53. Magic pots Cone 54. Amphipteres Cone i Back 55. Dragons cone x 5 56. Hydra Cone 57. Puks Cone 58. Ahrimans Cone x 2 59. Dvergr Cone 60. Gargoyles Gaze 61. Kindred Cone x 2 62. Soulflyers Cone 63. Tauri 3x fronal 64. Aern Cone 65. Euvhi cone x 2 66. Hpemde Cone 67. Phuabo Cone x 3 68. Xzomit Cone 69. Ghrah Cone x 2 70. zdei Cone x2 71. Gorgers Cone 72. Chariots Breath 73. Ramparts Cone 74. Antica Breath 75. Gigas 3 x Cone 76. Lamiae Cone x 3 77. Orc Warmachinery cone x 3 78. Qiqirin Cone INNE Wivre redukcja dmg z przodu Quadavy w past z tylu MNK typ moby counter i guard z przodu PLD shield block z przodu Ixion redukcja z przodu Sneak Attack ( jest cos takiego jak /thf a nie tylko main thf) Trick Attack ( jak wyzej ) Cover Jaka jest techniczna roznica miedzy ustawieniem sie z boku tylu przodu zeby zrobic wiecej dmg a ustawieniem sie z przodu boku tylu zeby nie oberwac z jakiegos ataku? Uff ze mi sie chcialo. Teraz uczciwie sobie odpowiedmzy na ilu z tych mobow sie ustawiamy? Czemu system positioningu typu kazdy mob dostaje wiecej dmg z tej lub innej strony lub unikanie atakow przez poruszanie sie jest do dupy z takim poruszaniam sie jak teraz? 1. Fizycznie niemozliwe z detekcja kolizji jaka mamy 2. FFXIV ma byc nastawione mocniej na solo jak chcesz wykorzystywac uderzanie od roznych stron jesli mob odwraca sie do Ciebie twarza? 3. Zadawanie wiekszych obrazen i unikanie bedzie sie fizycznie wykluczac np najepszy dmg bedzie z tylu ale najgrozniejszy attack tez bedzie z tylu 4. Bardzo duze prawdopodobienstwo wykluczenia czegos takiego jak DD tanking, bo watpie ze najwiekszy dmg na wiekszosci mobow robilo sie bedzie z przodu 5. Ludziom sie nie chce blinkowac i ustawiac na waznych mobkach i myslisz ze im sie bedzie chcialo na kazdym ? optymista. 6. Rng okrazajacy mobka do okola jednoczesnie trymajac dystans?,kiedy mobek sie zechce odwrocic? Na Bossie raz na dzien ok na kazdym mobku w grze np w "exp" pt? Powodzenia. 7. W cholere wiecej rzeczy ktore akurat nie przychodza mi do glowy. Dlatego wlasnie narzekam na to ze gra jest podobna do ffxi poniewaz takie zrecznosciowe patenty w tej grze nie przejda, a jesli sprobuja je wdrozyc nie zmieniajac enginu to bedzie porazka. |
Autor: | Shinji [ 11 wrz 2009, 11:49 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe, ciekawe. Tyle, że to wyłącznie domysły są. |
Autor: | Bartelius [ 11 wrz 2009, 11:51 ] |
Tytuł: | |
Shinji-kun napisał(a): Ciekawe, ciekawe. Tyle, że to wyłącznie domysły są.
Jakie znowu domysly? Jak dmg ma byc zalezny od tego gdzie stoisz to mozliwosci nie ma zbyt duzo: 1. daleko - blisko. 2. od ktorej strony moba. |
Autor: | Gokulo [ 11 wrz 2009, 12:01 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2. FFXIV ma byc nastawione mocniej na solo jak chcesz wykorzystywac uderzanie od roznych stron jesli mob odwraca sie do Ciebie twarza? A kto powiedzial, ze musisz biegac dookola niego? Juz w logu z prezentacji gamescon padaly "attacked from left side/right side" czy "hit a weak point" Cytuj: Fizycznie niemozliwe z detekcja kolizji jaka mamy
My to znaczy kto? Bo chyba nie masz na mysli ogolnie. Bo sa gry, ktore wykorzystuja sprawnie hitboxy. Za reszte sie nie biore, bo nie ma sensu. Ato przestan bawic sie w przepowiadacza przeszlosci. Twoje spekulacje ida tak daleko, bez ZADNYCH podstaw, ze to juz nawet nie jest smieszne. |
Strona 24 z 110 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |