MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Beta FF14
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=42519
Strona 24 z 71

Autor:  Kang [ 19 cze 2013, 11:00 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

No ja będę mógł w niedzielę się ewentualnie pojawić dopiero. Ale postaram się :)

Autor:  Duszek [ 19 cze 2013, 11:45 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Gal - zyjesz :D juz sie zastanawialm co sie z Toba stalo ;)

w piatek praca do 23 >.< wiec bede dopiero w sobote ale troche pogram :)

Lodestone rewelacyjne, widac ze SE wreszcie uczy sie od innych ;)

Autor:  Kyuubi [ 19 cze 2013, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

O Gal żyje :D

Autor:  swordsman [ 19 cze 2013, 16:23 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Jak się naucze whisperowac to dołączę ;]
http://na.beta.finalfantasyxiv.com/lode ... r/1732896/

Autor:  Gokulo [ 19 cze 2013, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Tak jak w XI /tell Name Name

:P

Autor:  Banditpencil [ 19 cze 2013, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

http://na.beta.finalfantasyxiv.com/lodestone/character/1560808/

Ja tam z rozpędu założyłem postać na Shivie... ale przy release/ w następnej fazie już chętnie pogram tam gdzie reszta.

Whisper działa też między serwerami mam rozumiec?

Autor:  Gokulo [ 19 cze 2013, 16:44 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Nope

Autor:  zet [ 19 cze 2013, 17:48 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Bodziu napisał(a):


OMG, ale natrzaskaliście leweli w jeden weekend... A ja niestety w ten weekend raczej również nie zagram, bo jak jest fajna pogoda to uciekam z miasta ;)

BTW, wiadomo już, czy będzie import postaci z 1.0? Bo jak będzie to i tak nie będę miał nic do roboty, chyba ze arcanista odblokują ;)

Autor:  Gokulo [ 19 cze 2013, 18:00 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Yep, w ten weekend juz beda. Ale Arcanist dopiero na release :P

Autor:  zet [ 19 cze 2013, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Fajna video recka zrobiona przez "świerzaka" nie skażonego naleciałościami. Koleś tworzył fajne tutoriale do TERA online.
http://www.youtube.com/watch?v=_OZ5YS3k ... ubs_digest

Autor:  Lowen [ 20 cze 2013, 06:55 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Jak oceniacie walke w ff14 w porownaniu do ff11? Czy nie jest zbyt wolna i zbyt nudna skoro nie ma juz chain combos w party? I drugie pytanko odnosnie craftingu - czy jest on oplacalny? Duzo osob twierdzi ze na chwile obecna craftowanie jest kompletnie zbedne, poniewaz podczas questowania wypada mnostwo gearu i tak naprawde nikt nie potrzebuje kupowac niczego z AH.

Autor:  Targaryen [ 20 cze 2013, 09:46 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Walka sama w sobie jest dość dynamiczna, różne ataki mobków wymuszają zmianę pozycji co moim zdaniem jest zmianą na lepsze w stosunki do FFXI. Boli natomiast brak jakiegoś systemu skillchainów, nawet jeżeli byłby on podobny do tego z 1.0 bo jednak limit break raz na te kilkadziesiąt walk to zdecydowanie za mało a spamowanie self-combosów nie daje poczucia walki zespołowej.

Crafting wydaje się nie mieć aż takiego impaktu na ekonomię jak to miało miejsce w FFXI ze względu właśnie na masę nagród z questów w postaci użytecznego ekwipunku, ale to tylko pozory bo nie wszyscy chcą czekać jak wbija odpowiedni level z ubraniem się z questów. Część poleci do merketu i tu już crafterzy mają pole do popisu. Podobnie będzie w sytuacji gdy ktoś będzie chciał wylevelować inną klasę do której nie brał sprzętu z questów. Są jeszcze ludzie, którzy lubią nosić HQ a tego z questów nie dostaniesz.

Autor:  Lowen [ 20 cze 2013, 13:24 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Cytuj:
Walka sama w sobie jest dość dynamiczna, różne ataki mobków wymuszają zmianę pozycji co moim zdaniem jest zmianą na lepsze w stosunki do FFXI.

Moglbys podac jakis przyklad roznych atakow mobkow ktore wymuszaja zmiane pozycji? Podczas walki faktycznie jest co robic ze zastosowany 2.5 sekundowy GCD nie powoduje ziewania?

Autor:  Targaryen [ 20 cze 2013, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Niektóre zwykłe mobki mają ataki ładowane. Z części wystarczy strafe na 45 stopni aby nie dostać obrażeń, od niektórych trzeba uciekać daleko od moba bo wybuchnie (bombki). Przy walkach ze zwykłymi mobkami nie jest to specjalnie niebezpieczne jeśli takiego ataku nie unikniemy ale ten system błyszczy przy walkach z różnymi bossami w instancjach.
Przykładowo Ifrit ma zionięcie ogniem, które obejmuje wszystko przed nim, atak gdzie na ziemi pojawiają się szczeliny a za kilka sekund wybuchnie gorącą lawą (doskonała motywacja aby się stamtąd ruszyć ASAP), pierścienie ognia, pojawiające się raz blisko ifrita a raz na obrzeżach areny i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałem ale jest w każdym razie co robić i w grę absolutnie nie wchodzi afk czy bezmyślne nawalanie 1,2,3 aby wygrać :)

Są też skille nie kwalifikujące się pod GCD, przeważnie różne stuny do zatrzymywania co groźniejszych ataków. Tyle przynajmniej widziałem u maraudera i archera.

Autor:  Lowen [ 20 cze 2013, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

dzieki za info.... Swoja droga zastanawiam sie co sklonilo SOE aby zrezygnowac ze skill chainow w party combat. Wg mnie to byl najwiekszy atut FFXI.

Autor:  mrynar [ 20 cze 2013, 14:45 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Lowen napisał(a):
dzieki za info.... Swoja droga zastanawiam sie co sklonilo SOE aby zrezygnowac ze skill chainow w party combat. Wg mnie to byl najwiekszy atut FFXI.


SE a nie SOE :)

skillchainy byly za trudne dla niektorych, a trudne gry nie sa w modzie

Autor:  Kabraxis [ 20 cze 2013, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Czy w ten weekend bedzie mozna zagrac? Tak samo bedzie do niedzieli w poludnie?

Prosilbym o jakiegos linka czy cos ze schedule (jak ktos ma) - ja nie siedze w swiecie FF wiec sie nie orientuje. :)

Autor:  Gokulo [ 20 cze 2013, 15:29 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

mrynar napisał(a):
Lowen napisał(a):
dzieki za info.... Swoja droga zastanawiam sie co sklonilo SOE aby zrezygnowac ze skill chainow w party combat. Wg mnie to byl najwiekszy atut FFXI.


SE a nie SOE :)

skillchainy byly za trudne dla niektorych, a trudne gry nie sa w modzie


Nie chodzi tylko o trudnosc. Z czasem ludzie znalezli efektywniejsze sposoby grania i sami odstawili SC+MB, bo za duzo klopotu z tym bylo w porownaniu do TP burn itp.
A sama idea Skillchainow jest tez przeciwienstwem dynamicznej i swobodnej rozgrywki, wiec dlatego odpadla (w 1.0 mielismy podobne Battle Regimens, ktore tez od razu ludzie zignorowali, chociaz glownie ze wzgledu na chory sposob odpalania).

Generalnie pomysl, ze walka w XIV moze byc mniej dynamiczna niz w XI brzmi troche komicznie ;)

@Kabra

Na glownej stronie forum jest zawsze podane, a jak nie ma to znaczy, ze nie wiadomo :D Anyway, tak w tych samych godzinach jest test w ten weekend.

http://forum.square-enix.com/ARR-Test/forum.php

Autor:  mrynar [ 20 cze 2013, 15:37 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Gokulo napisał(a):
mrynar napisał(a):
A sama idea Skillchainow jest tez przeciwienstwem dynamicznej i swobodnej rozgrywki, wiec dlatego odpadla (w 1.0 mielismy podobne Battle Regimens, ktore tez od razu ludzie zignorowali, chociaz glownie ze wzgledu na chory sposob odpalania).



Mysle ze dynamika by na SC+MB nie ucierpiala (swoboda raczej tak), a tak rozumiem ze w XIV bedzie radosne spamowanie skilli jak w kazdym mmo. Moby sa chociaz podobnie wymagajace jak w XI (pod wzgledem roznorodnosci skilli)?

Autor:  Gokulo [ 20 cze 2013, 15:45 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

W XIV masz przynajmniej solo comobsy z positioning, ale inne bajery. No i Limit Break, ktory ma szybciej rosnac jak sie 'dobrze gra w pt' (tzw. fine play, ale szczegolow nie znamy jeszcze).

Strona 24 z 71 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team