Lesiu - Dzis badalem swoja ulubiona klase LNC/DRG - jak dla mnie imba, tyle fajnych skilli i dwa rodzaje self-combosow, ale wkurzylem sie na maxa, jak zobaczylem ze skill z 50lvl CHaos Thrust zadaje dmg zenujacy
![:(](./images/smilies/icon_frown.gif)
Nawet w combie Impuls -> Disembowel -> Chaos Thrust - zalamka i to jeszcze pozycjonowany, bo Impuls Drive musi byc zadany z tylu moba aby combo chain zaistnial :/ Na pocieche drugie combo True thrust -> Vorpal Strike -> Full Thrust jest imba, odpalane bez zadnego pozycjonowania. Dla przykladu dmg:
- Chaos Thrust 150-200 a w combie zostawia dota
- FUll Thrust 250-300 a nawet mi critlo za 459 O_O prawie 1/3 zycia moba na 45lvl
Na koniec zaznacze jeszcze, ze TP u LNC kompletnie nie ucieka, spamowalem caly czas skillami non-stop powyzej 700TP, nie wiem jak bedzie w end-content instancjach i dlugich walkach bo nie mialem jak przetestowac, ale jak na razie bateryjka z TP
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A co do Archera, ktory Ci sie podoba, zajefajny DD/Buffer, jako BRD ma swietne songi do np regen TP, MP a przy tym moze niezle nawalac. Niestety albo stety (dla mnie plus) w tej grze trzeba miec wiecej klas rozwinietych, wtedy widac potencjal danej klasy, choc joby redukuja ilosc sub-klas do wykorzystania
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Crafcie jest podobnie, mozna uzywac skilli innych craftow
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Reasumujac, gra jest fajna jak na razie, zobaczymy jak bedzie pozniej, na trudnosc nie bedzie mozna narzekac, bo im dalej tym trudniej, a pamietam jeszcze z 1.23 gdzie insty w end-contencie naprawde byly cholernie trudne
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Desh testowal z Gokiem wczoraj inste jakas po Halatai i mowil, ze sa o wiele trudniejsze niz te poczatkowe insty.
ps. nadal nie wiem jakie miasto wybrac jako startowe, ale ciagnie mnie do lasow
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)