Lesiu - Dzis badalem swoja ulubiona klase LNC/DRG - jak dla mnie imba, tyle fajnych skilli i dwa rodzaje self-combosow, ale wkurzylem sie na maxa, jak zobaczylem ze skill z 50lvl CHaos Thrust zadaje dmg zenujacy

Nawet w combie Impuls -> Disembowel -> Chaos Thrust - zalamka i to jeszcze pozycjonowany, bo Impuls Drive musi byc zadany z tylu moba aby combo chain zaistnial :/ Na pocieche drugie combo True thrust -> Vorpal Strike -> Full Thrust jest imba, odpalane bez zadnego pozycjonowania. Dla przykladu dmg:
- Chaos Thrust 150-200 a w combie zostawia dota
- FUll Thrust 250-300 a nawet mi critlo za 459 O_O prawie 1/3 zycia moba na 45lvl
Na koniec zaznacze jeszcze, ze TP u LNC kompletnie nie ucieka, spamowalem caly czas skillami non-stop powyzej 700TP, nie wiem jak bedzie w end-content instancjach i dlugich walkach bo nie mialem jak przetestowac, ale jak na razie bateryjka z TP

A co do Archera, ktory Ci sie podoba, zajefajny DD/Buffer, jako BRD ma swietne songi do np regen TP, MP a przy tym moze niezle nawalac. Niestety albo stety (dla mnie plus) w tej grze trzeba miec wiecej klas rozwinietych, wtedy widac potencjal danej klasy, choc joby redukuja ilosc sub-klas do wykorzystania

Crafcie jest podobnie, mozna uzywac skilli innych craftow

Reasumujac, gra jest fajna jak na razie, zobaczymy jak bedzie pozniej, na trudnosc nie bedzie mozna narzekac, bo im dalej tym trudniej, a pamietam jeszcze z 1.23 gdzie insty w end-contencie naprawde byly cholernie trudne

Desh testowal z Gokiem wczoraj inste jakas po Halatai i mowil, ze sa o wiele trudniejsze niz te poczatkowe insty.
ps. nadal nie wiem jakie miasto wybrac jako startowe, ale ciagnie mnie do lasow
