MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Polskie Community - Crazy Chocobos
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=37274
Strona 4 z 4

Autor:  Lord_Deshter [ 29 wrz 2010, 12:50 ]
Tytuł: 

Nie mam pojęcia czy gra ani czy ma zamiar :P

Autor:  Scorpio [ 5 paź 2010, 08:34 ]
Tytuł: 

No ja niestety nie dołącze do waszego grona, z dwóch powodów :
1. Zagineła moja paczka, a nic nie wskazuje na to bym otrzymał refundację straty.
2. SE stoi na stanowisku że nie mogę przenieść mojej wersji FFXI do EU z US, ani tym bardziej płacić za grę kartą europejską.

Autor:  mrynar [ 5 paź 2010, 08:58 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
No ja niestety nie dołącze do waszego grona, z dwóch powodów :
1. Zagineła moja paczka, a nic nie wskazuje na to bym otrzymał refundację straty.
2. SE stoi na stanowisku że nie mogę przenieść mojej wersji FFXI do EU z US, ani tym bardziej płacić za grę kartą europejską.


Jesli chodzi o paczke to wspolczuje. Jedyne co moge doradzic to popytaj o pakiet. U mnie na poczcie zajmuja sie tym inne panie.

Jesli chodzi o przeniesienie konta to przeciez SE wymuszalo ostatnio takie przeniesienia.

Autor:  Huckster [ 5 paź 2010, 09:20 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
No ja niestety nie dołącze do waszego grona, z dwóch powodów :
1. Zagineła moja paczka, a nic nie wskazuje na to bym otrzymał refundację straty.
2. SE stoi na stanowisku że nie mogę przenieść mojej wersji FFXI do EU z US, ani tym bardziej płacić za grę kartą europejską.


No co ty Stok? Poczta jest odpowiedzialna za Twoją przesyłkę - możesz się domagać informacji kiedy zostało to wysłane, gdzie doszło i gdzie zaginęło.

Co do karty - ja mam dokładnie taką samą sytuację jak Ty -mam FFXI w wersji NA, z wbitą kartą kredytową bez Secure 3D. Wybrałem w Square Enix Account lokalizację jako Polskę, na tym samym koncie mam FFXIV też i wszystko mi działa tak jak działało.

Autor:  Kang [ 5 paź 2010, 11:09 ]
Tytuł: 

Moja paczka też zaginęła, na chwilę obecną nie wiem gdzie się znajduje...

Autor:  Duszek [ 5 paź 2010, 15:34 ]
Tytuł: 

skad zamawialiscie?
jezeli to byly zwykle listy, bez potwierdzenia odbioru czy jakiegokolwiek innego dokumentu dostarczenia...

Autor:  Scorpio [ 5 paź 2010, 22:11 ]
Tytuł: 

Obaj z Kangiem w Game UK.

Autor:  Huckster [ 6 paź 2010, 09:31 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Obaj z Kangiem w Game UK.


1. Poczytajcie tu:
http://www.game.co.uk/Help/~h9853/Despatch/Lost-Orders/

2. To było wysyłane jako Special Delivery - poproście ich o "parcel number" i sprawdźcie dokąd paczka poszła tu:
http://www.parcelforce.com/portal/pw/home

Kontakt do Game:
https://www.game.co.uk/Help/CustService/

3. Kiedy wysłali to do Was? U mnie paczka została wysłana 19 września, a przyszła 28 września dopiero (7 dni po czasie...)

Autor:  Kang [ 6 paź 2010, 09:53 ]
Tytuł: 

Właśnie wiem że była Special, ale od tygodnia czekam na odpowiedź od customer service z numerem paczki... Wczoraj awizo dostałem dzisiaj się dowiem co przyszło, dam znać jeżeli to FF.

Autor:  Scorpio [ 6 paź 2010, 10:59 ]
Tytuł: 

Juz wysłałem 2 razy prośb e o numer paczki i dotąd nie otrzymałem odpowiedz.

Autor:  kamilus [ 6 paź 2010, 11:04 ]
Tytuł: 

gcu nie poda numeru paczki, bo jej ponoć nie ma.
Pozostaje Wam chodzić na pocztę i pytać się o nieawizowany, list zwykły o rozmiarach paczki. Bo tak to wygląda teraz po polskiej stronie.

Autor:  Kang [ 6 paź 2010, 11:11 ]
Tytuł: 

Ma numer paczki, bo już kiedyś wysyłałem prośbę o coś takiego, dostałem numer. A to co mówisz to prawda, paczka wysłana za granicą jest u nas traktowana jako list... nie zawsze ale w 90% wypadków... Niestety na poczcie nic nie wiedzą. Awizo które dostałem to coś innego było...

Autor:  Scorpio [ 7 paź 2010, 12:01 ]
Tytuł: 

Ponieważ wszyscy dostali w ciągu 3-4 dni z GAME, a w FAQ GAME jest info że nie wcześniej niż po 28 dniach, a nie później niż do 45 dnia można reklamować ... anyway. Myślę że paczkę/list /whatever wcieło na amen.
Pozostaje mi zyczyć innym miłej gry, i nie liczyć na paczki zwykłe tylko zamawiać kuriera.

Autor:  Perrin [ 7 paź 2010, 12:03 ]
Tytuł: 

Az strach sie bac, 3 dni temu od nich zamowilem FFXIV. Pozostaje tylko nadzieja, ze mimo wszystko dojdzie bez problemow.

Autor:  Kang [ 7 paź 2010, 14:35 ]
Tytuł: 

Nie ma znaczenia od kogo, ważne że zagraniczna przesyłka...

Autor:  Scorpio [ 8 paź 2010, 11:07 ]
Tytuł: 

No, przynajmniej dostałem odpowiedz z GAMe ... w końcu ... :
Hi Tomasz,

Thank you for your email.
I apologise for the delayed response. We have recently been having technical problems with our email system.
Unfortunately, deliveries made via this service do not generate a tracking number. Therefore, I apologise, but we are unable to supply one in this instance. It is for this reason that we are required to wait up to 28 days for delivery.

If your order has not arrived after 28 days please contact us and we will be happy to either refund or offer a replacement (subject to product availability).
Regards,
Mark G
The Team at GAME

Autor:  Shinji [ 9 paź 2010, 11:50 ]
Tytuł: 

Dostałem identycznego maila wczoraj. Dwa tygodnie po wysłaniu zapytania do GAME.

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team