MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Server dla Crazy Chocobos w ARR https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=42849 |
Strona 4 z 8 |
Autor: | kamilus [ 17 cze 2013, 08:26 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
egoist napisał(a): Tak jak Veji powiedzial w XI tez zaczynalismy jak wiekszosc miala juz 75 i wbijanie max lvlu pierwszego joba zajelo mi 7 miesiecy a nie jak teraz podejrzewam tydzien:) Nie widze problemu z zaczynaniem na legacy serwerze. +1 |
Autor: | Gli2duS [ 17 cze 2013, 09:34 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
te joby +50 to też nie do końca zajebista rzecz bo: 1. nawet jeśli pójdziesz do dungeona np. tak jak ja jako lv.50 CJN, to nie możesz lotować na rzeczy dla melee, 2. newet jeśli pójdziesz magiem i wypadnie coś dla maga, to się zastanawiam jak ten gear będzie wyglądał w porównaniu do gearu z 1.0, gdzie każdy był już ubrany pod endgame, 3. dodano nowe joby jak SMN czy SCH, których każdy zapewne będzie chciał spróbować, 4. mnie osobiście w p2 zachwyciła gra GLA a w 1.0 była tak tragiczna, że nie dotarłem nim nawet do lv.20, także jak będę młucił od początku GLA jak zresztą już zacząłem xD a job lv.50 eventualnie będzie używany do szybkiego ufarmienia czegoś dla GLA ![]() później pewnie SMN dla spróbowania solo. |
Autor: | Duszek [ 17 cze 2013, 12:18 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
mozna byc w kilku LSach naraz wiec nikt nie bedzie uciekal z CC ![]() zobaczymy jaki bedzie endgamowy content, instancjonowane raidy - chetnie, kilkugodzinne kampienie moba ktory moze popnac co 15 minut przez kilka godzin - zdecydowanie nie ![]() podejrzewam ze wiekszosc z was nie ma juz ani czasu ani ochoty na takie zabawy ![]() ![]() biorac pod uwage ze pewnie 90% ludzi rzuci sie na Arcanista, ja zapewne zaczne od Conjuera zeby miec heal i protecta dla innych klas ![]() |
Autor: | Gli2duS [ 17 cze 2013, 12:22 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
w 1.0 owszem, były auto-spawnowalne NMy, np o określonej godzinie, co może stworzyć konieczność konturowania o claima, ale już same dungeony i "raidy" były już instancjonowane z jakimś tam czasem oczekiwania na ponowne wejście, który jest krótszy od czasu, w którym się dany dungeon robi. |
Autor: | Duszek [ 17 cze 2013, 12:27 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
generalnie bylabym za rozwiazaniem jakie zostalo po ostatnim patchu wprowadzone w WoW - otoz nie ma juz czegos takiego jak walka raidow o to kto pierwszy claimie world bossa - nawet bedac poza raidem kazdy kto chociaz raz go uderzy ma szanse na loot (oczywiscie nie dotyczy to bicia przez alliance bossa ktorego claimnal raid hordy ale to zrozumiale ![]() ta sama zasada zostala wprowadzona przy Rare Mobach, jezeli ktos jakiegos bije a ty sie dolaczysz, mob dostaje boosta ale ty dostajesz loot |
Autor: | Bodziu [ 17 cze 2013, 12:34 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
W 1.o byl zajebiscie rozwiazany NM world encounter, okienko 5minutowe zawsze mozna sie bylo ubrac, choc czasem nie za predko ![]() ![]() ![]() Lesiu - popieram teraz job pewnie wbije sie w 2 tygodnie, nie bierz pod uwage Bety bo jest to boostniete, w retailu mniej expa bedzie za questy itp |
Autor: | iniside [ 17 cze 2013, 12:50 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
Bodziu napisał(a): Lesiu - popieram teraz job pewnie wbije sie w 2 tygodnie, nie bierz pod uwage Bety bo jest to boostniete, w retailu mniej expa bedzie za questy itp Lol. No pewnie 0o |
Autor: | Bodziu [ 17 cze 2013, 14:09 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
iniside napisał(a): Bodziu napisał(a): Lesiu - popieram teraz job pewnie wbije sie w 2 tygodnie, nie bierz pod uwage Bety bo jest to boostniete, w retailu mniej expa bedzie za questy itp Lol. No pewnie 0o ?_? Nie wiem co w tym smiesznego ? W Becie ludki juz mieli capa - fakt ze z lvl 26 na 29 wskakiwalo sie od klikniecia, ale mimo to obnizajac exp o polowe to i tak spokojnie ludzie wylvluja w 2 tygodnie - przynamniej 1 klase ![]() ![]() btw. zauwaz, ze w tej grze na jednej klasie sie nie konczy, z innych klas pewnie bedzie trzeba miec niektore skille aby byc bardziej efektywnym w end-contencie, biorac pod uwage v.1.o - grajac ARC/BRD raise. cure, protect WHMa must have ![]() edit : okok przynajmniej |
Autor: | kamilus [ 17 cze 2013, 14:14 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
bynajmniej to nie przynajmniej |
Autor: | Bodziu [ 17 cze 2013, 14:32 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
A jeszcze tak sobie analizujac, leveling w ogole powinien byc szybki latwy i przyjemny, a end-content powinien byc trudny. Natomiast o trudnosci gry nie swiadczy jak duzo czasu zajmie levelowanie, nieprawdaz ? Dlatego w tej becie juz mniej ludzi robilo FATE, wlasnie poprzez utrudnienie tego contentu przez whinerow, ktorzy chcieli wyzwan LOL - Oplacalo sie je robic tylko jak sporo ludzi bylo, w przeciwnym razie tylko przeszzkadzaly i nikt ich nie robil -> waste of time |
Autor: | TobiAlex [ 17 cze 2013, 15:09 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
Bodziu napisał(a): A jeszcze tak sobie analizujac, leveling w ogole powinien byc szybki latwy i przyjemny, a end-content powinien byc trudny. Natomiast o trudnosci gry nie swiadczy jak duzo czasu zajmie levelowanie, nieprawdaz ? Dlatego w tej becie juz mniej ludzi robilo FATE, wlasnie poprzez utrudnienie tego contentu przez whinerow, ktorzy chcieli wyzwan LOL - Oplacalo sie je robic tylko jak sporo ludzi bylo, w przeciwnym razie tylko przeszzkadzaly i nikt ich nie robil -> waste of time Ale mmo, w których robisz maksymalny level w 4 dni po premierze (normalnego grania) są już nudne. Ja mam nadzieję, że w FF tak nie będzie. |
Autor: | kamilus [ 17 cze 2013, 15:12 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
Zależy. W FF masz n jobów do wylevelowania, a aby liczyć się w endgame nie starczy jeden. No i w ff11 zabawa zaczynała się dopiero w endgame - wcześniej jedynie eventy i misje były ciekawe. |
Autor: | TobiAlex [ 17 cze 2013, 15:41 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
tczewiak napisał(a): Zależy. W FF masz n jobów do wylevelowania, a aby liczyć się w endgame nie starczy jeden. No i w ff11 zabawa zaczynała się dopiero w endgame - wcześniej jedynie eventy i misje były ciekawe. No dlatego liczę, że te joby w FFXIV trochę mi zajmą ![]() FFXI nabyłem kiedyś w promocji, ale tak naprawdę nigdy w to nie zagrałem ![]() |
Autor: | Bodziu [ 17 cze 2013, 16:01 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
TobiAlex - alez podalem czas dla nolife'ow, ktorzy beda robic wyscig szczurow. Osobiscie wole grac spokojnie, czytac ze zrozumieniem co jest co, w koncu to cRPG, wiec zajmowac to bedzie troche wiecej. Normalnie grajac pewnie w miesiac zrobisz 1 klase, a do zrobienia jest az 5 DoW, 3 DoM oraz 3 DoL czy tez 8 DoH ![]() ![]() |
Autor: | Gokulo [ 17 cze 2013, 16:09 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
Bodziu napisał(a): Osobiscie wole grac spokojnie Booh ![]() Anyway, dzisiaj mialo byc nowe lodestone dostepne dla testerow, ale ma kolejne opoznienia ;< |
Autor: | iniside [ 17 cze 2013, 16:27 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
Bodziu napisał(a): iniside napisał(a): Bodziu napisał(a): Lesiu - popieram teraz job pewnie wbije sie w 2 tygodnie, nie bierz pod uwage Bety bo jest to boostniete, w retailu mniej expa bedzie za questy itp Lol. No pewnie 0o ?_? Nie wiem co w tym smiesznego ? W Becie ludki juz mieli capa - fakt ze z lvl 26 na 29 wskakiwalo sie od klikniecia, ale mimo to obnizajac exp o polowe to i tak spokojnie ludzie wylvluja w 2 tygodnie - przynamniej 1 klase ![]() ![]() btw. zauwaz, ze w tej grze na jednej klasie sie nie konczy, z innych klas pewnie bedzie trzeba miec niektore skille aby byc bardziej efektywnym w end-contencie, biorac pod uwage v.1.o - grajac ARC/BRD raise. cure, protect WHMa must have ![]() edit : okok przynajmniej Smieszne jest, ze myslisz ze zmienia exp rate w release. Zostanie taki sam. Bo taki jest teraz jest w sam raz. |
Autor: | Gokulo [ 17 cze 2013, 16:38 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
iniside napisał(a): Smieszne jest, ze myslisz ze zmienia exp rate w release. Zostanie taki sam. Bo taki jest teraz jest w sam raz. No nie do konca. Z instruction manual: Cytuj: Experience Point Values
Experience point awards and leveling requirements have changed. These values will continue to be adjusted until release. |
Autor: | iniside [ 17 cze 2013, 17:36 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
No tak. Ale chyba nie myslisz ze zmniejsza szybkosc levelowania ? Nie te czasy i nie ten target graczy ;p. |
Autor: | swordsman [ 17 cze 2013, 17:40 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
Ja tam lubie levelowanie i jak dla mnie powinno trwac długie miesiące, tym bardziej dla pierwszego joba. Im szybsze levelowanie tym mniejszy fun z low i mid-contentu i craftu, szybsze dodarcie do engame i znużenie cala grą... ale czasy hardkorowego FFXI juz nie wroca ![]() |
Autor: | Bodziu [ 17 cze 2013, 17:51 ] |
Tytuł: | Re: Server dla Crazy Chocobos w ARR |
NO osobiscie troche mnie niepokoi takie szybkie levelowanie, bo co z craftem ? Generalnie w tej chwili mozna gear zdobywac z questow i instancji ![]() Chyba, ze dla DoL i DoH, nawet naprawy chyba taniej i wygodniej wychodzi naprawiac u vendora :/ Mam tylko nadzieje, ze choc na end-content craft bedzie przydatny ![]() |
Strona 4 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |