Slize napisał(a):
Bodziu napisał(a):
Za to widzialem ile sie dostaje za craft jednego itemu okolo 1k expa, a drugie tyle (a nawet 150%) za pierwszy raz na 356k expa per lvl. Na pewno warto bedzie robic craft loga bo w ten sposob ma sie podwojny exp, gorzej z matsami
Bodziu - staraj się zawsze HQ wykręcić jak najwyższe, 1k exp to stanowczo za mało na tym 40+ lvlu jak piszesz. Moj GLS ma teraz 28 lvl (robiony w 4 dni razem z Minerem(skladniki)) i np. jak robie silver Ignota i mam na koniec 1% na HQ to dostaje 600 exp, ale jak już zrobie sobie 10-15% (a to zaden problem bo ten ignot jest z 18lvlu) to dostaje po 1800-2000 expa więc to dziwne że Ty dostajesz po 1k na 40+ no chyba że właśnie robisz wszystko na 1 stepa. Do tego Supply missions w GC (jakies 12k exp jednorazowo co reset), no i Crafting Leve - gdzie wiadomo że jest ich mało ale też na plus
No własnie - jak optymalnie levelować craft? Do czego sam doszedłem to fakt, że najlepiej "odhaczać" po kolei kolejne recepty i unikać oneshotów tylko się bawić w nabijanie paska HQ. Craft swoja drogą naprawdę fajny bo skillowy. Może nie jest aż tak to rozbudowane jak w Galaxies czy Vanguardzie, ale i tak jest zajefanie
Pytanie teraz o gathering, który zrobił na mnie naprawdę duże wrażenie - poważnie
Jak go optymalnie levelować ?
Czy nody są generowane dla konkretnej osoby (wydaje mi się, że tak). Czy jakikolwiek wpływ na ich regenerację/respawn ma ich health bar (tzn czy można je bezproblemowo eksploatować do końća), bo ten super szybki respawn jest chyab na potrzeby bety ?
Hmmm chyba, że taki easy mode jest tylko w noob zonach, lub jest jakiś system, że ktoś musi po tobie noda użyć aby się odnowił... bo też tak mi się w pewnym momencie wydawało
No i jeszcze jedno, moby nie atakuą tylko w noob zonach czy w ogóle (w co wątpię)