MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Beta FF14 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=42519 |
Strona 36 z 71 |
Autor: | Kang [ 12 lip 2013, 20:09 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej |
Autor: | TobiAlex [ 12 lip 2013, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Kang napisał(a): Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej Szczerze to wolałbym, aby ta ten bonus dało się wyłączyć, bo dla mnie FFXIV to taki ostatni bastion długiego levelowania a jak znowu otrzymamy jakieś bonusy do expa to ten bastion może szybko paść |
Autor: | kamilus [ 12 lip 2013, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
/facepalm Przecież levelowanie to tylko środek do nauki gry danym jobem. Bolesna konieczność. Zabawa zaczyna się na maxlvl |
Autor: | Gokulo [ 12 lip 2013, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Kang napisał(a): Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej Nie no, docelowo raczej Ale XIV bastionem wolnego lewelowania? Która wersja? w 1.23 lv 50 w dwa dni na upartego można było zrobić. Jeżeli chodzi o ARR to w sumie teraz jest raczej szybko dość. Ale pomysł dobry bo przy ntym jobie i braku questów to się przyda |
Autor: | Bodziu [ 12 lip 2013, 20:42 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Przypominam ze po skonczeniu Bety Phase 3 mozna wszystko skasowac. klient od Phase 4 jest calkowicie inny |
Autor: | TobiAlex [ 12 lip 2013, 20:47 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
tczewiak napisał(a): /facepalm Przecież levelowanie to tylko środek do nauki gry danym jobem. Bolesna konieczność. Zabawa zaczyna się na maxlvl Kwestia tego, co kto lubi. A czy zabawa zaczyna się na max levelach to już inna kwestia (duża część mmo pokazała, że wcale tak nie jest). A ja levelować lubię ale nie w tępie, że przy 4-5 dniach normalnego grania (powiedzmy po 3-4h dziennie) mam 41 poziom na 60 dostępnych |
Autor: | kamilus [ 12 lip 2013, 21:15 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
W ff11 zabawa zaczynała się od lvl75. Wcześniej levelowało się po to, aby móc w końcu się bawić. No po drodze był jeszcze CoP Ja wiem, że w większości obecnych mmo i "mmo" nie ma endgame, ale to akurat nie była przypadłość ff11 i podejrzewam, że w ff14 będzie podobnie |
Autor: | raas [ 12 lip 2013, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Fakt nie grałem w FF11 z 14 też nie miałem styczności, ale grając czuje absolutny fun już od samego początku, do tego stopnia że absolutnie nie śpieszy mi się z levelowaniem bo jest tyle rzeczy do roboty po drodze. Dosłownie czuję jakbym był w trakcie podróży do maksymalnego poziomu a nie byle szybciej do maxa bo tam się zaczyna zabawa. Z perspektywy nowej osoby, fun jest od samego początku. |
Autor: | Huckster [ 12 lip 2013, 23:44 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Gokulo napisał(a): Ok, już oficjalnie od yoshiego: starają się wyrobić z arcanistem na phase 4. Z innych: phase 4 będzie trwać jeden tydzień, będzie exp bonus dla klas lewelowanych po pierwszej postacie przenoszą z phase 4 do retail? weź tam yoshiego odpytaj, no goku no! |
Autor: | TobiAlex [ 13 lip 2013, 00:04 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Huckster napisał(a): Gokulo napisał(a): Ok, już oficjalnie od yoshiego: starają się wyrobić z arcanistem na phase 4. Z innych: phase 4 będzie trwać jeden tydzień, będzie exp bonus dla klas lewelowanych po pierwszej postacie przenoszą z phase 4 do retail? weź tam yoshiego odpytaj, no goku no! Tak, postacie z open bety (phase 4) nie będą już usuwane (o ile nie będzie jakiś krytycznych błędów, cokolwiek miałoby to znaczć) i będą dostępne w retialu. |
Autor: | Kyuubi [ 13 lip 2013, 08:49 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Pewnie przez krytyczne błędy rozumieją exploity których nie wyłapali |
Autor: | Gokulo [ 13 lip 2013, 10:31 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Kyuubi napisał(a): Pewnie przez krytyczne błędy rozumieją exploity których nie wyłapali Exploit albo jakis totalny bug, ktory popsuje dane postaci |
Autor: | Templair [ 13 lip 2013, 22:08 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Pytanie: Czy jest gdzie jakis guide dotyczacy performance? Mam skoki miedzy 50 i 20FPS. Co gorsza/lepsza zmiana ustawien grafiki/rozdzielczosci nic nie daje :< ... T. |
Autor: | TobiAlex [ 13 lip 2013, 23:14 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Templair napisał(a): Pytanie: Czy jest gdzie jakis guide dotyczacy performance? Mam skoki miedzy 50 i 20FPS. Co gorsza/lepsza zmiana ustawien grafiki/rozdzielczosci nic nie daje :< ... T. To znaczy, że możesz mieć za słaby procesor. |
Autor: | Templair [ 14 lip 2013, 01:16 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Tak, to wiem. Chodzilo mi wlasnie o ustawienia, ktore odciazaja procek ... T. |
Autor: | Kassei [ 14 lip 2013, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Obczaiłem drugą instancję. Podobnie jak w poprzedniej, łatwo i szybko. Jestem świadomy faktu, że jest to początek gry, ale muszę o to zapytać (głównie osób które próbowały contentu na max levelu) - czy później są jakieś ciekawe mechaniki bosów? Jak na razie wszystko co w grze widziałem sprowadza się do tank&spank z przerwą na bicie addów i ucieczki przed AOE oraz frontalami. Nie chcę być zbyt krytyczny bo, tak jak mówię to <20lvl content, ale kurcze w porównaniu do mechaniki tego typu walk w innych grach (np ogólnie średniej grze jaką jest swtor), wygląda to mało obiecująco |
Autor: | raas [ 14 lip 2013, 12:35 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Z mojej obserwacji wynika że początkowe instancje są zaprojektowane tak by stopniowo przedstawiać różne nowe elementy tak by osoby zaczynające dopiero przygodę z mogły się powoli nauczyć co i jak. Po zakończeniu wszystkich możliwych dugenów/guildhestsow ewidentnie rośnie ich poziom trudności, wiadomo nawet na 32lvl nie jest to jakoś mega skomplikowane ale robi się coraz ciekawiej tak więc o poziom trudności endgame jak i tych instów z przedziału 40-50 bym się nie martwił a zwłaszcza że "The dev team has designed endgame events to outright kill players" i "(The Labyrinth of) Bahamut is so long, it pretty much requires players to 'save progress' as they proceed through the dungeon" www.bluegartr.com/showthread.php?p=5805771#post5805771 |
Autor: | Kassei [ 14 lip 2013, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
raas napisał(a): Z mojej obserwacji wynika że początkowe instancje są zaprojektowane tak by stopniowo przedstawiać różne nowe elementy tak by osoby zaczynające dopiero przygodę z mogły się powoli nauczyć co i jak. Po zakończeniu wszystkich możliwych dugenów/guildhestsow ewidentnie rośnie ich poziom trudności, wiadomo nawet na 32lvl nie jest to jakoś mega skomplikowane ale robi się coraz ciekawiej tak więc o poziom trudności endgame jak i tych instów z przedziału 40-50 bym się nie martwił a zwłaszcza że "The dev team has designed endgame events to outright kill players" i "(The Labyrinth of) Bahamut is so long, it pretty much requires players to 'save progress' as they proceed through the dungeon" http://www.bluegartr.com/showthread.php ... ost5805771 Hmmm, pożyjemy zobaczymy. Mam nadzieję, że zwiększenie poziomu trudności nie będzie polegało na zwiększeniu ilości trashu, zadawanego dmg, ilości addów i dłuższego health bara u przeciwników... tylko na jakiejś fajnej mechanice samych walk i m.in. wykorzystywaniu otoczenia... |
Autor: | kamilus [ 14 lip 2013, 16:09 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
W 11 tak było to i tutaj chyba możemy na to liczyć, że HNM będą ciekawsze niż ten trash content na początku |
Autor: | Gokulo [ 14 lip 2013, 16:40 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
tczewiak napisał(a): W 11 tak było to i tutaj chyba możemy na to liczyć, że HNM będą ciekawsze niż ten trash content na początku HNM czyli co? Bo tutaj nie będzie takiego open world contetnu poza paroma FATE jak behemot czy odin, a fate wiadomo skomplikowane nie są. Prawdziwy endgame content to będą raidy i primale 8go sierpnia będzie kolejny live letter i ogłoszą datę p4 |
Strona 36 z 71 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |