MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Beta FF14
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=42519
Strona 36 z 71

Autor:  Kang [ 12 lip 2013, 20:09 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej :)

Autor:  TobiAlex [ 12 lip 2013, 20:12 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Kang napisał(a):
Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej :)


Szczerze to wolałbym, aby ta ten bonus dało się wyłączyć, bo dla mnie FFXIV to taki ostatni bastion długiego levelowania a jak znowu otrzymamy jakieś bonusy do expa to ten bastion może szybko paść :lol:

Autor:  kamilus [ 12 lip 2013, 20:14 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

/facepalm

Przecież levelowanie to tylko środek do nauki gry danym jobem. Bolesna konieczność. Zabawa zaczyna się na maxlvl

Autor:  Gokulo [ 12 lip 2013, 20:21 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Kang napisał(a):
Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej :)


Nie no, docelowo raczej :-)


Ale XIV bastionem wolnego lewelowania? Która wersja? :-) w 1.23 lv 50 w dwa dni na upartego można było zrobić.
Jeżeli chodzi o ARR to w sumie teraz jest raczej szybko dość. Ale pomysł dobry bo przy ntym jobie i braku questów to się przyda

Autor:  Bodziu [ 12 lip 2013, 20:42 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Przypominam ze po skonczeniu Bety Phase 3 mozna wszystko skasowac. klient od Phase 4 jest calkowicie inny :)

Autor:  TobiAlex [ 12 lip 2013, 20:47 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

tczewiak napisał(a):
/facepalm

Przecież levelowanie to tylko środek do nauki gry danym jobem. Bolesna konieczność. Zabawa zaczyna się na maxlvl


Kwestia tego, co kto lubi. A czy zabawa zaczyna się na max levelach to już inna kwestia (duża część mmo pokazała, że wcale tak nie jest). A ja levelować lubię :) ale nie w tępie, że przy 4-5 dniach normalnego grania (powiedzmy po 3-4h dziennie) mam 41 poziom na 60 dostępnych :lol:

Autor:  kamilus [ 12 lip 2013, 21:15 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

W ff11 zabawa zaczynała się od lvl75. Wcześniej levelowało się po to, aby móc w końcu się bawić. No po drodze był jeszcze CoP :)
Ja wiem, że w większości obecnych mmo i "mmo" nie ma endgame, ale to akurat nie była przypadłość ff11 i podejrzewam, że w ff14 będzie podobnie :)

Autor:  raas [ 12 lip 2013, 21:54 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Fakt nie grałem w FF11 z 14 też nie miałem styczności, ale grając czuje absolutny fun już od samego początku, do tego stopnia że absolutnie nie śpieszy mi się z levelowaniem bo jest tyle rzeczy do roboty po drodze. Dosłownie czuję jakbym był w trakcie podróży do maksymalnego poziomu a nie byle szybciej do maxa bo tam się zaczyna zabawa. Z perspektywy nowej osoby, fun jest od samego początku.

Autor:  Huckster [ 12 lip 2013, 23:44 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Gokulo napisał(a):
Ok, już oficjalnie od yoshiego: starają się wyrobić z arcanistem na phase 4. Z innych: phase 4 będzie trwać jeden tydzień, będzie exp bonus dla klas lewelowanych po pierwszej


postacie przenoszą z phase 4 do retail? weź tam yoshiego odpytaj, no goku no!

Autor:  TobiAlex [ 13 lip 2013, 00:04 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Huckster napisał(a):
Gokulo napisał(a):
Ok, już oficjalnie od yoshiego: starają się wyrobić z arcanistem na phase 4. Z innych: phase 4 będzie trwać jeden tydzień, będzie exp bonus dla klas lewelowanych po pierwszej


postacie przenoszą z phase 4 do retail? weź tam yoshiego odpytaj, no goku no!


Tak, postacie z open bety (phase 4) nie będą już usuwane (o ile nie będzie jakiś krytycznych błędów, cokolwiek miałoby to znaczć) i będą dostępne w retialu.

Autor:  Kyuubi [ 13 lip 2013, 08:49 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Pewnie przez krytyczne błędy rozumieją exploity których nie wyłapali :P

Autor:  Gokulo [ 13 lip 2013, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Kyuubi napisał(a):
Pewnie przez krytyczne błędy rozumieją exploity których nie wyłapali :P


Exploit albo jakis totalny bug, ktory popsuje dane postaci :p

Autor:  Templair [ 13 lip 2013, 22:08 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Pytanie: Czy jest gdzie jakis guide dotyczacy performance? Mam skoki miedzy 50 i 20FPS. Co gorsza/lepsza zmiana ustawien grafiki/rozdzielczosci nic nie daje :< ...

T.

Autor:  TobiAlex [ 13 lip 2013, 23:14 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Templair napisał(a):
Pytanie: Czy jest gdzie jakis guide dotyczacy performance? Mam skoki miedzy 50 i 20FPS. Co gorsza/lepsza zmiana ustawien grafiki/rozdzielczosci nic nie daje :< ...

T.


To znaczy, że możesz mieć za słaby procesor.

Autor:  Templair [ 14 lip 2013, 01:16 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Tak, to wiem. Chodzilo mi wlasnie o ustawienia, ktore odciazaja procek ...

T.

Autor:  Kassei [ 14 lip 2013, 11:15 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Obczaiłem drugą instancję. Podobnie jak w poprzedniej, łatwo i szybko. Jestem świadomy faktu, że jest to początek gry, ale muszę o to zapytać (głównie osób które próbowały contentu na max levelu) - czy później są jakieś ciekawe mechaniki bosów? Jak na razie wszystko co w grze widziałem sprowadza się do tank&spank z przerwą na bicie addów i ucieczki przed AOE oraz frontalami. Nie chcę być zbyt krytyczny bo, tak jak mówię to <20lvl content, ale kurcze w porównaniu do mechaniki tego typu walk w innych grach (np ogólnie średniej grze jaką jest swtor), wygląda to mało obiecująco :har:

Autor:  raas [ 14 lip 2013, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

Z mojej obserwacji wynika że początkowe instancje są zaprojektowane tak by stopniowo przedstawiać różne nowe elementy tak by osoby zaczynające dopiero przygodę z mogły się powoli nauczyć co i jak. Po zakończeniu wszystkich możliwych dugenów/guildhestsow ewidentnie rośnie ich poziom trudności, wiadomo nawet na 32lvl nie jest to jakoś mega skomplikowane ale robi się coraz ciekawiej tak więc o poziom trudności endgame jak i tych instów z przedziału 40-50 bym się nie martwił a zwłaszcza że "The dev team has designed endgame events to outright kill players" i "(The Labyrinth of) Bahamut is so long, it pretty much requires players to 'save progress' as they proceed through the dungeon"
www.bluegartr.com/showthread.php?p=5805771#post5805771

Autor:  Kassei [ 14 lip 2013, 15:47 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

raas napisał(a):
Z mojej obserwacji wynika że początkowe instancje są zaprojektowane tak by stopniowo przedstawiać różne nowe elementy tak by osoby zaczynające dopiero przygodę z mogły się powoli nauczyć co i jak. Po zakończeniu wszystkich możliwych dugenów/guildhestsow ewidentnie rośnie ich poziom trudności, wiadomo nawet na 32lvl nie jest to jakoś mega skomplikowane ale robi się coraz ciekawiej tak więc o poziom trudności endgame jak i tych instów z przedziału 40-50 bym się nie martwił a zwłaszcza że "The dev team has designed endgame events to outright kill players" i "(The Labyrinth of) Bahamut is so long, it pretty much requires players to 'save progress' as they proceed through the dungeon"
http://www.bluegartr.com/showthread.php ... ost5805771

Hmmm, pożyjemy zobaczymy. Mam nadzieję, że zwiększenie poziomu trudności nie będzie polegało na zwiększeniu ilości trashu, zadawanego dmg, ilości addów i dłuższego health bara u przeciwników... tylko na jakiejś fajnej mechanice samych walk i m.in. wykorzystywaniu otoczenia...

Autor:  kamilus [ 14 lip 2013, 16:09 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

W 11 tak było to i tutaj chyba możemy na to liczyć, że HNM będą ciekawsze niż ten trash content na początku ;)

Autor:  Gokulo [ 14 lip 2013, 16:40 ]
Tytuł:  Re: Beta FF14

tczewiak napisał(a):
W 11 tak było to i tutaj chyba możemy na to liczyć, że HNM będą ciekawsze niż ten trash content na początku ;)


HNM czyli co? Bo tutaj nie będzie takiego open world contetnu poza paroma FATE jak behemot czy odin, a fate wiadomo skomplikowane nie są. Prawdziwy endgame content to będą raidy i primale


8go sierpnia będzie kolejny live letter i ogłoszą datę p4

Strona 36 z 71 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team