MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Beta FF14 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=42519 |
Strona 36 z 71 |
Autor: | Kang [ 12 lip 2013, 20:09 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej ![]() |
Autor: | TobiAlex [ 12 lip 2013, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Kang napisał(a): Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej ![]() Szczerze to wolałbym, aby ta ten bonus dało się wyłączyć, bo dla mnie FFXIV to taki ostatni bastion długiego levelowania a jak znowu otrzymamy jakieś bonusy do expa to ten bastion może szybko paść ![]() |
Autor: | kamilus [ 12 lip 2013, 20:14 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
/facepalm Przecież levelowanie to tylko środek do nauki gry danym jobem. Bolesna konieczność. Zabawa zaczyna się na maxlvl |
Autor: | Gokulo [ 12 lip 2013, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Kang napisał(a): Bonus będzie tylko w becie czy docelowo w retailu? Jeżeli w pełnej wersji to w tym momencie osoby trzymające się starych charów mają jeden argument mniej ![]() Nie no, docelowo raczej ![]() Ale XIV bastionem wolnego lewelowania? Która wersja? ![]() Jeżeli chodzi o ARR to w sumie teraz jest raczej szybko dość. Ale pomysł dobry bo przy ntym jobie i braku questów to się przyda |
Autor: | Bodziu [ 12 lip 2013, 20:42 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Przypominam ze po skonczeniu Bety Phase 3 mozna wszystko skasowac. klient od Phase 4 jest calkowicie inny ![]() |
Autor: | TobiAlex [ 12 lip 2013, 20:47 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
tczewiak napisał(a): /facepalm Przecież levelowanie to tylko środek do nauki gry danym jobem. Bolesna konieczność. Zabawa zaczyna się na maxlvl Kwestia tego, co kto lubi. A czy zabawa zaczyna się na max levelach to już inna kwestia (duża część mmo pokazała, że wcale tak nie jest). A ja levelować lubię ![]() ![]() |
Autor: | kamilus [ 12 lip 2013, 21:15 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
W ff11 zabawa zaczynała się od lvl75. Wcześniej levelowało się po to, aby móc w końcu się bawić. No po drodze był jeszcze CoP ![]() Ja wiem, że w większości obecnych mmo i "mmo" nie ma endgame, ale to akurat nie była przypadłość ff11 i podejrzewam, że w ff14 będzie podobnie ![]() |
Autor: | raas [ 12 lip 2013, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Fakt nie grałem w FF11 z 14 też nie miałem styczności, ale grając czuje absolutny fun już od samego początku, do tego stopnia że absolutnie nie śpieszy mi się z levelowaniem bo jest tyle rzeczy do roboty po drodze. Dosłownie czuję jakbym był w trakcie podróży do maksymalnego poziomu a nie byle szybciej do maxa bo tam się zaczyna zabawa. Z perspektywy nowej osoby, fun jest od samego początku. |
Autor: | Huckster [ 12 lip 2013, 23:44 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Gokulo napisał(a): Ok, już oficjalnie od yoshiego: starają się wyrobić z arcanistem na phase 4. Z innych: phase 4 będzie trwać jeden tydzień, będzie exp bonus dla klas lewelowanych po pierwszej postacie przenoszą z phase 4 do retail? weź tam yoshiego odpytaj, no goku no! |
Autor: | TobiAlex [ 13 lip 2013, 00:04 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Huckster napisał(a): Gokulo napisał(a): Ok, już oficjalnie od yoshiego: starają się wyrobić z arcanistem na phase 4. Z innych: phase 4 będzie trwać jeden tydzień, będzie exp bonus dla klas lewelowanych po pierwszej postacie przenoszą z phase 4 do retail? weź tam yoshiego odpytaj, no goku no! Tak, postacie z open bety (phase 4) nie będą już usuwane (o ile nie będzie jakiś krytycznych błędów, cokolwiek miałoby to znaczć) i będą dostępne w retialu. |
Autor: | Kyuubi [ 13 lip 2013, 08:49 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Pewnie przez krytyczne błędy rozumieją exploity których nie wyłapali ![]() |
Autor: | Gokulo [ 13 lip 2013, 10:31 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Kyuubi napisał(a): Pewnie przez krytyczne błędy rozumieją exploity których nie wyłapali ![]() Exploit albo jakis totalny bug, ktory popsuje dane postaci ![]() |
Autor: | Templair [ 13 lip 2013, 22:08 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Pytanie: Czy jest gdzie jakis guide dotyczacy performance? Mam skoki miedzy 50 i 20FPS. Co gorsza/lepsza zmiana ustawien grafiki/rozdzielczosci nic nie daje :< ... T. |
Autor: | TobiAlex [ 13 lip 2013, 23:14 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Templair napisał(a): Pytanie: Czy jest gdzie jakis guide dotyczacy performance? Mam skoki miedzy 50 i 20FPS. Co gorsza/lepsza zmiana ustawien grafiki/rozdzielczosci nic nie daje :< ... T. To znaczy, że możesz mieć za słaby procesor. |
Autor: | Templair [ 14 lip 2013, 01:16 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Tak, to wiem. Chodzilo mi wlasnie o ustawienia, ktore odciazaja procek ... T. |
Autor: | Kassei [ 14 lip 2013, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Obczaiłem drugą instancję. Podobnie jak w poprzedniej, łatwo i szybko. Jestem świadomy faktu, że jest to początek gry, ale muszę o to zapytać (głównie osób które próbowały contentu na max levelu) - czy później są jakieś ciekawe mechaniki bosów? Jak na razie wszystko co w grze widziałem sprowadza się do tank&spank z przerwą na bicie addów i ucieczki przed AOE oraz frontalami. Nie chcę być zbyt krytyczny bo, tak jak mówię to <20lvl content, ale kurcze w porównaniu do mechaniki tego typu walk w innych grach (np ogólnie średniej grze jaką jest swtor), wygląda to mało obiecująco ![]() |
Autor: | raas [ 14 lip 2013, 12:35 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
Z mojej obserwacji wynika że początkowe instancje są zaprojektowane tak by stopniowo przedstawiać różne nowe elementy tak by osoby zaczynające dopiero przygodę z mogły się powoli nauczyć co i jak. Po zakończeniu wszystkich możliwych dugenów/guildhestsow ewidentnie rośnie ich poziom trudności, wiadomo nawet na 32lvl nie jest to jakoś mega skomplikowane ale robi się coraz ciekawiej tak więc o poziom trudności endgame jak i tych instów z przedziału 40-50 bym się nie martwił a zwłaszcza że "The dev team has designed endgame events to outright kill players" i "(The Labyrinth of) Bahamut is so long, it pretty much requires players to 'save progress' as they proceed through the dungeon" www.bluegartr.com/showthread.php?p=5805771#post5805771 |
Autor: | Kassei [ 14 lip 2013, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
raas napisał(a): Z mojej obserwacji wynika że początkowe instancje są zaprojektowane tak by stopniowo przedstawiać różne nowe elementy tak by osoby zaczynające dopiero przygodę z mogły się powoli nauczyć co i jak. Po zakończeniu wszystkich możliwych dugenów/guildhestsow ewidentnie rośnie ich poziom trudności, wiadomo nawet na 32lvl nie jest to jakoś mega skomplikowane ale robi się coraz ciekawiej tak więc o poziom trudności endgame jak i tych instów z przedziału 40-50 bym się nie martwił a zwłaszcza że "The dev team has designed endgame events to outright kill players" i "(The Labyrinth of) Bahamut is so long, it pretty much requires players to 'save progress' as they proceed through the dungeon" http://www.bluegartr.com/showthread.php ... ost5805771 Hmmm, pożyjemy zobaczymy. Mam nadzieję, że zwiększenie poziomu trudności nie będzie polegało na zwiększeniu ilości trashu, zadawanego dmg, ilości addów i dłuższego health bara u przeciwników... tylko na jakiejś fajnej mechanice samych walk i m.in. wykorzystywaniu otoczenia... |
Autor: | kamilus [ 14 lip 2013, 16:09 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
W 11 tak było to i tutaj chyba możemy na to liczyć, że HNM będą ciekawsze niż ten trash content na początku ![]() |
Autor: | Gokulo [ 14 lip 2013, 16:40 ] |
Tytuł: | Re: Beta FF14 |
tczewiak napisał(a): W 11 tak było to i tutaj chyba możemy na to liczyć, że HNM będą ciekawsze niż ten trash content na początku ![]() HNM czyli co? Bo tutaj nie będzie takiego open world contetnu poza paroma FATE jak behemot czy odin, a fate wiadomo skomplikowane nie są. Prawdziwy endgame content to będą raidy i primale 8go sierpnia będzie kolejny live letter i ogłoszą datę p4 |
Strona 36 z 71 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |