mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 71  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 19 lip 2013, 09:25 
Cytuj  
Obrazek


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2013, 15:06 
Cytuj  
No to akurat stare, ale dodatkowe info ostatnio jeszcze wycieklo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 721
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 07:00 
Cytuj  
w ten weekend nie ma bety?


_________________
"Two little goblins, out in the sun. Down came a dragon, and then there was none."
Fluffy Thunder, Gladiator(FFXIV)konto aktywne
Maras, Dragoon/Samurai(FFXI)konto zawieszone

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 08:36 
Cytuj  
Polecam czasem zaglądać na forum bety jak tutaj się nie czyta :-P

***
Avatar użytkownika

Posty: 721
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2013, 09:27 
Cytuj  
ojj tam ojj tam :D


_________________
"Two little goblins, out in the sun. Down came a dragon, and then there was none."
Fluffy Thunder, Gladiator(FFXIV)konto aktywne
Maras, Dragoon/Samurai(FFXI)konto zawieszone

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 lip 2013, 09:35 
Cytuj  
A takie forum bety jest wogole? ;-D


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2013, 09:54 
Cytuj  
Caspian napisał(a):
A takie forum bety jest wogole? ;-D


Igrasz z ogniem ;)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 20:40 
Cytuj  
Dostalem dzis email z ostatnim kodem beta na ostatnia faze.
Tak wiec jesli ktos czeka - to znak ze klucze sa rozsylane.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 29 lip 2013, 10:41 
Cytuj  
Caspian napisał(a):
Dostalem dzis email z ostatnim kodem beta na ostatnia faze.
Tak wiec jesli ktos czeka - to znak ze klucze sa rozsylane.


jaki klucz? ostatnia faza to open beta...


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2013, 10:52 
Cytuj  
Duszek napisał(a):
Caspian napisał(a):
Dostalem dzis email z ostatnim kodem beta na ostatnia faze.
Tak wiec jesli ktos czeka - to znak ze klucze sa rozsylane.


jaki klucz? ostatnia faza to open beta...

open beta z kluczami. Każdy może się starać, klucze będą rozdawane w serwisach internetowych, ale nie będzie tak, że będziesz sobie mogła 1000 kont założyć i prowadzić spekulacje cenowe, bo te postacie będą już do retaila przenoszone.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 lip 2013, 15:26 
Cytuj  
Dosc istotny post:

Cytuj:
■Area Attacks and Latency Issues■
Producer and director Yoshi-P here.
Thank you for all of your feedback on latency issues and the evasion of enemy attacks. As we continue working to address these issues in time for phase 4 and release, I'd like to inform you all of the current situation.

This post will focus on area attacks that are difficult to evade, or still connect even if you appear to have avoided it.

Damage taken when Ifrit uses Eruption.

When Ifrit used eruption in phase 3, the animation had a momentary build-up before the explosion. Because of this momentary buildup, there was a slight delay between the server's check and the explosion. This has already been corrected for phase 4 and release.

Damage taken for what looked like a near miss.

1. Registering Player Damage

In phase 3, when judging whether a character was standing in an attack's area of impact, your position was checked using a circle around your character to represent the space your character stands in.

Furthermore, to keep the different races balanced, the radius of this circle was the same for all characters. Because of this, even if you appeared to have barely escaped the area of effect, a portion of the circle was still within range. This created the illusion that you barely evaded attack, with varying results depending on your race.
For phase 4 and release, this circle has been reduced to a single point at the center of where your character is standing to more accurately determine your position.

2. Enemy Progress Bars and Area of Impact

Being an online game, there will always be a minimal delay when input is received from the player and sent back after being processed by the server.
In FFXIV: ARR, your position is checked by the server once every 0.3 seconds. This timing is synced and processed according to the servers to prevent lag between your input and what you see.

During phase 3, however, this syncing did not take place due to stringent server checks that took place, causing lag between what you saw on the enemy progress bar and your character's positioning. As a result, even if you appeared to be outside the area of impact when the progress bar was filled, damage was still taken.

Adjustments are being made to reduce lag as much as possible, and syncing should improve the timing between enemy cast bars, area of effect markers, and the actual attacks.

Rest assured that we're doing what we can to make sure players can safely evade attacks by watching enemy cast bars and markers for area attacks.

Players overseas were also affected by having to access the Japan data center in Version 1.0, as this further delayed the relay of data from the server. With the establishment of a regional data center and the above measures being taken to improve syncing with the servers, we will continue working to ensure an enjoyable gaming experience for all of our players.
(Even with a great connection, I think there's still maybe a 0.1 second margin of error with the cast bar, so make sure to get out of the way when playing with your party. )

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 31 lip 2013, 10:34 
Cytuj  
Dla tych co nie chcą czytać szybki skrót:

Naprawiają { JP Button }. :)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 31 lip 2013, 15:32 
Cytuj  
Jutro bedzie nowy benchmark z chara creatorem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 31 lip 2013, 17:10 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Jutro bedzie nowy benchmark z chara creatorem.


Tobie na bank Yoshi podrzuca cynki.


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2013, 19:21 
Cytuj  
Shinji napisał(a):
Gokulo napisał(a):
Jutro bedzie nowy benchmark z chara creatorem.


Tobie na bank Yoshi podrzuca cynki.



LOL
I agree, to stary kumpel Goka :P


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****

Posty: 1034
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2013, 09:40 
Cytuj  
Juz mozna ssac- 2,6 GB! >.<


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2013, 09:53 
Cytuj  
W sensie mogę sobie tworzyć postać żeby potestować różne ustawienia etc? Zarzuć ktoś link do pobrania :).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2013, 10:08 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
W sensie mogę sobie tworzyć postać żeby potestować różne ustawienia etc? Zarzuć ktoś link do pobrania :).


Przypuszczam, że to normalny benchmark (tak jak poprzednio) z możliwością stworzenia postaci, którą później będzie można zaimportować przy open beta / release (coś jak character creator do Dragon Age na długo przed premierą gry).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2013, 11:54 
Cytuj  
Nie mogę już edytować posta. Więc tak, benchmark jest ten sam, co był, ale całość lepiej zoptymalizowana (bo mam ponad 1200 punktów więcej przy tych samych ustawieniach niż w poprzednim benchmarku), natomiast creator, tak jak napisałem wyżej, można sobie stworzyć postać a później ją zaimportować do open bety / release.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 1 sie 2013, 12:37 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Nie mogę już edytować posta. Więc tak, benchmark jest ten sam, co był, ale całość lepiej zoptymalizowana (bo mam ponad 1200 punktów więcej przy tych samych ustawieniach niż w poprzednim benchmarku), natomiast creator, tak jak napisałem wyżej, można sobie stworzyć postać a później ją zaimportować do open bety / release.


Co do tworzenia postaci. Albo ja jestem ślepy albo niektóre opcje nie działają (po zmianie typu nie widać żadnych zmian na postaci), chodzi mi o brwi, oczy, szczękę, nos. Ktoś coś podobnego zaobserwował ?


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1403 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 71  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.