MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Ktos w to jeszcze gra?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=38992
Strona 5 z 9

Autor:  Gokulo [ 22 paź 2011, 10:19 ]
Tytuł: 

4 posty nad ._.

Autor:  mrynar [ 23 paź 2011, 13:02 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Lub dokladniej na:
http://ffxiv.zam.com/ - z czego tutaj sa jeszcze "stare recepty", na itemy "dated" i materialy, ktore znikna po nastepnym patchu, ze wzgledu na revisions recept ogolny.



Kiedy ten patch ze zmianami w crafcie ma byc?

Autor:  Gokulo [ 23 paź 2011, 13:11 ]
Tytuł: 

Afaik stare recepty znikna w 1.20 czyli w pierwszej polowie grudnia.

Autor:  sula [ 23 paź 2011, 16:36 ]
Tytuł: 

Właśnie doczytałem co dokładnie jest planowane dla FFXIV.

No i klops. Oprócz dobrego czyli revampu UI, zon i paru innych rzeczy.

Mają dodać AH i cross serverowy LFG + instant teleport do instancji (jak ma być cross serwerowy to być musi).

Nie no witki opadają - kurwa kolejna gra bierze dokładnie te elementy, które mi na nerwy działają i prędzej czy później mają negatywny wpływ na gameplay i community.

Kupiłem grę parę tygodni temu. Bym wiedział to bym nie kupował :/

Autor:  iniside [ 23 paź 2011, 16:57 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Właśnie doczytałem co dokładnie jest planowane dla FFXIV.

No i klops. Oprócz dobrego czyli revampu UI, zon i paru innych rzeczy.

Mają dodać AH i cross serverowy LFG + instant teleport do instancji (jak ma być cross serwerowy to być musi).

Nie no witki opadają - kurwa kolejna gra bierze dokładnie te elementy, które mi na nerwy działają i prędzej czy później mają negatywny wpływ na gameplay i community.

Kupiłem grę parę tygodni temu. Bym wiedział to bym nie kupował :/

Akurat FF wyjdzie to tylko na dobre. To gra pure pve polegajaca na klepaniu coraz mocniejsszych bosow z coraz lepszymi itemkami.

Autor:  sula [ 23 paź 2011, 17:22 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Właśnie doczytałem co dokładnie jest planowane dla FFXIV.

No i klops. Oprócz dobrego czyli revampu UI, zon i paru innych rzeczy.

Mają dodać AH i cross serverowy LFG + instant teleport do instancji (jak ma być cross serwerowy to być musi).

Nie no witki opadają - kurwa kolejna gra bierze dokładnie te elementy, które mi na nerwy działają i prędzej czy później mają negatywny wpływ na gameplay i community.

Kupiłem grę parę tygodni temu. Bym wiedział to bym nie kupował :/

Akurat FF wyjdzie to tylko na dobre. To gra pure pve polegajaca na klepaniu coraz mocniejsszych bosow z coraz lepszymi itemkami.

Akurat dla mnie czy to gra pve czy pvp to nie ma wielkiego znaczenia w moim podejściu do tych rzeczy.

Po prostu AH, LFG z insta teleportem w szczególności cross-serwerowy, etc(ja bym zrobił dłuższe ciekawsze,a mnie ilościowo questy jeszcze i quest trackera całkiem wywalił z mmorpg btw) - focusują grę jeszcze mocniej na robieniu instancji w kółko.

Blah nic to, jeszcze nie zabrnąłem tak daleko w tej grze to też nie wiem jak to tam wygląda dalej.

W każdym razie mogę sobie wyobrazić grę bez pvp czy z większym naciskiem na pve niż pvp i posiadającą dajny świat, player-made economy, fajny housing i brak LFG-toolsów czy innych AH, które centralizują i upraszczają handel.

No ,ale nic to nie temat na to narzekać tu więcej nie będę.

Autor:  iniside [ 23 paź 2011, 17:28 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Właśnie doczytałem co dokładnie jest planowane dla FFXIV.

No i klops. Oprócz dobrego czyli revampu UI, zon i paru innych rzeczy.

Mają dodać AH i cross serverowy LFG + instant teleport do instancji (jak ma być cross serwerowy to być musi).

Nie no witki opadają - kurwa kolejna gra bierze dokładnie te elementy, które mi na nerwy działają i prędzej czy później mają negatywny wpływ na gameplay i community.

Kupiłem grę parę tygodni temu. Bym wiedział to bym nie kupował :/

Akurat FF wyjdzie to tylko na dobre. To gra pure pve polegajaca na klepaniu coraz mocniejsszych bosow z coraz lepszymi itemkami.

Akurat dla mnie czy to gra pve czy pvp to nie ma wielkiego znaczenia w moim podejściu do tych rzeczy.

Po prostu AH, LFG z insta teleportem w szczególności cross-serwerowy, etc - focusują grę jeszcze mocniej na robieniu instancji w kółko.

Blah nic to, jeszcze nie zabrnąłem tak daleko w tej grze to też nie wiem jak to tam wygląda dalej.

W każdym razie mogę sobie wyobrazić grę bez pvp czy z większym naciskiem na pve niż pvp i posiadającą dajny świat, player-made economy, fajny housing i brak LFG-toolsów czy innych AH, które centralizują i upraszczają handel.

No ,ale nic to nie temat na to narzekać tu więcej nie będę.

Zle do tego podchodzisz.
To jest gra multiplayer nastawione na klepanie instancji.

I dlaczego AH ma byc zle ? Lawl ? Rozumiem ze pisanie jak idiota na shout jest lepsza metoda handlu ?

Autor:  sula [ 23 paź 2011, 17:37 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Zle do tego podchodzisz.
To jest gra multiplayer nastawione na klepanie instancji.

I dlaczego AH ma byc zle ? Lawl ? Rozumiem ze pisanie jak idiota na shout jest lepsza metoda handlu ?

No pewnie tak, po prostu za mały 'risercz' zrobiłem przed kupnem FFXIV.

Nie nie pisanie na shout.

Crafterzy powinni mieć możliwość zakładania sklepików (wynajmowanie NPC - można to fajnie wkomponować w jakieś stragany w miastach, etc) gdzie sobie kupujesz i sprzedajesz rzeczy.

AH centralizuje handel i robi z tego giełdę towarową z undercut-em cen.
Mi właśnie chodzi o to, żeby nie było bezproblemowego dostępu do wszystkich wytwórów gdzie masę tych samych przedmiotów jest sprzedawanych i tylko cena się liczy.

Bardziej widzę, kilka centrów handlu, gdzie albo kupujesz u pierwszego handlarza u którego daną rzecz znajdziesz i być może przepłacasz albo szukasz po różnych targach i kupujesz taniej (i ew. odsprzedajesz z zyskiem).

Poza tym to tworzy renomę pewnym crafterom bo np. po jakimś czasie nie szukasz już tylko wiesz, że w mieście A ma swój sklepik dany crafter i u niego znajdzies to co potrzebujesz, etc

No, ale to wymaga bardziej skomplikowanego craftu , tego, żeby większkość rzeczy było robionych przez graczy a nie dropiło w instancjach ,etc

Już zostawiam z na marginesie sprawy typu, że giełda towarowa z listingiem cen w czasie rzeczywistym pasuję jak pięść do nosa do lore 99% mmorpg :/

Dobra nvm - jak mówię nie gadka na ten temat.

Autor:  Targaryen [ 23 paź 2011, 17:47 ]
Tytuł: 

Tak jakbyś chciał jest właśnie teraz w grze i ten system niestety kuleje.

Autor:  sula [ 23 paź 2011, 18:33 ]
Tytuł: 

Co takiego kuleje konkretnie? To, że trzeba więcej czasu spędzić szukając czegoś? Że się trzeba wysilić trochę? No to jest m.in. jedna z rzeczy które właśnie ma to osiągnąć.

Nie wiem, może system craftu jest za płytki, albo po prostu wrzucili taki system handlu a cała reszta gry jest tak jak w WoW-ie czy innym themeparku?

Grałem póki co dosyć krótko bo w parę single gierek więcej ostatnio grałem.


Miałem tu kontynować i walnąć jakiś wywód, ale uznałem, że nie ma sensu zaśmiecać tematu więcej.

Po prostu po zmianach jakie zrobią, to będzie kolejna multiplayer co-op gra do której się logujesz, zapisujesz do queue w LFG i idziesz grindzić daily questy w międzyczasie.

Dziękuje postoje, tego typu gier gdzie 80% czasu spędzą się w instancjach ,a pozostałe 20% czekając w mieście albo grindząc daily lub ewentualnie przeglądając AH mam zatrzęsienie już i znudziły mnie - kolejna mi nie potrzebna.

Dobra pomędziłem i znikam. Po prostu gra nie dla mnie. Pozostałym życzę funu z gry :)

Autor:  iniside [ 23 paź 2011, 18:42 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Co takiego kuleje konkretnie? To, że trzeba więcej czasu spędzić szukając czegoś? Że się trzeba wysilić trochę? No to jest m.in. jedna z rzeczy które właśnie ma to osiągnąć.

Tak dokładnie to.
Dopóki nie było szukarki, trzeba było spędzić PARE godzin zeby znalesc jeden zastany item. Wyobraz sobie ze wchodze sobie na 1-2h pograc ? I myslisz, ze taka osoba poświęci całyt ten czas tylko na to zeby znalesc jeden durny item ?
Ty naprawde nie wiesz jakie to było ekstremalne. 20 instancji z vendorami a w kazdej instancji luzno ponad 100 vendorow.. A teraz wyobraz sobie przeszukanie ich wszystkich gg&hf.

Ujme to tak. Oczekujesz od gry MMORPG tego ze będzie jak singleplayer RPG. Sorry, tak się nie da. Ludzie chcą pograć, zazwyczaj też nie mogą poświęcić kilku godzin tylko na to zeby nie robić nic konkretnego. Ludzie chcą akcji a nie stania jak głupi bot i przeszukiwania straganów co jest niesamowicie fascynujace. Zupełnie jak chodzenie po sklepach w RL. Nic dziwnego ze wszystko oprocz zarcia kupuje w internecie -;-.

Autor:  sula [ 23 paź 2011, 18:46 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Co takiego kuleje konkretnie? To, że trzeba więcej czasu spędzić szukając czegoś? Że się trzeba wysilić trochę? No to jest m.in. jedna z rzeczy które właśnie ma to osiągnąć.

Tak dokładnie to.
Dopóki nie było szukarki, trzeba było spędzić PARE godzin zeby znalesc jeden zastany item. Wyobraz sobie ze wchodze sobie na 1-2h pograc ? I myslisz, ze taka osoba poświęci całyt ten czas tylko na to zeby znalesc jeden durny item ?
Ty naprawde nie wiesz jakie to było ekstremalne. 20 instancji z vendorami a w kazdej instancji luzno ponad 100 vendorow.. A teraz wyobraz sobie przeszukanie ich wszystkich gg&hf.

Ujme to tak. Oczekujesz od gry MMORPG tego ze będzie jak singleplayer RPG. Sorry, tak się nie da. Ludzie chcą pograć, zazwyczaj też nie mogą poświęcić kilku godzin tylko na to zeby nie robić nic konkretnego. Ludzie chcą akcji a nie stania jak głupi bot i przeszukiwania straganów co jest niesamowicie fascynujace. Zupełnie jak chodzenie po sklepach w RL. Nic dziwnego ze wszystko oprocz zarcia kupuje w internecie -;-.

Nie mówiłem, że nie ma być jakiejś formy ułatwiarki czy wyszukiwarki.

Co jeszcze nie znaczy, że ma być pełne AH.

Autor:  iniside [ 23 paź 2011, 18:49 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
Co takiego kuleje konkretnie? To, że trzeba więcej czasu spędzić szukając czegoś? Że się trzeba wysilić trochę? No to jest m.in. jedna z rzeczy które właśnie ma to osiągnąć.

Tak dokładnie to.
Dopóki nie było szukarki, trzeba było spędzić PARE godzin zeby znalesc jeden zastany item. Wyobraz sobie ze wchodze sobie na 1-2h pograc ? I myslisz, ze taka osoba poświęci całyt ten czas tylko na to zeby znalesc jeden durny item ?
Ty naprawde nie wiesz jakie to było ekstremalne. 20 instancji z vendorami a w kazdej instancji luzno ponad 100 vendorow.. A teraz wyobraz sobie przeszukanie ich wszystkich gg&hf.

Ujme to tak. Oczekujesz od gry MMORPG tego ze będzie jak singleplayer RPG. Sorry, tak się nie da. Ludzie chcą pograć, zazwyczaj też nie mogą poświęcić kilku godzin tylko na to zeby nie robić nic konkretnego. Ludzie chcą akcji a nie stania jak głupi bot i przeszukiwania straganów co jest niesamowicie fascynujace. Zupełnie jak chodzenie po sklepach w RL. Nic dziwnego ze wszystko oprocz zarcia kupuje w internecie -;-.

Nie mówiłem, że nie ma być jakiejś formy ułatwiarki czy wyszukiwarki.

Co jeszcze nie znaczy, że ma być pełne AH.

Wygoda > reszta.

Autor:  dariuszd1 [ 22 lis 2011, 16:19 ]
Tytuł: 

Jeżeli moge się wtrącić. W ff 11 było przecież często tak że ludzie stali godzinami przed sklepami i przeglądali oferty albo wystawiali druga postac i ta stała dniami nawet!!

Pozatym czasem na coś/kogos sie czekało, czasem się poprostu gadało i wtedy tez stało i takie czynności potrafiły zajmowac bardzo dużo czasu ale na pewno nie straconego-ja bardzo mile wspominam kazda interreakcję w FF 11. Ja np czasami wystawałem w miastach i za kasę (żeby dorobić jak juz nie miałem z czego żyć) teleportowałem ludzi do innych miast-i to było czasochłonne ale bardzo przyjemne:).

Autor:  Deli [ 22 mar 2012, 11:38 ]
Tytuł: 

ktos ma aktywne konto ? nie chce mu sie grac i udostepni zeby zobaczyc czy kupowanie i placenie za ta gre ma sens ?:D

Autor:  Gokulo [ 22 mar 2012, 11:46 ]
Tytuł: 

Ehh, gra kosztuje teraz grosze afaik i dostaje sie 30 dni grania wiec...
Z ekipy nikt w tej chwili nie gra, a nawet jakby gral to nie wiem czy ktos by tak kontem sie dzielic chcial :p

Autor:  Deli [ 22 mar 2012, 11:50 ]
Tytuł: 

wiem ile to kosztuje ;) Czekam wlasnie na info od sprzedwacy czy mi sprzeda sam key, bo nie chce czekac na pudelko. dzieki za zainteresowanie...tak podejrzewalem, ze niewielu z was gra, bo forum prawie w ogole nieodwiedzane.

Autor:  dariuszd1 [ 22 mar 2012, 13:01 ]
Tytuł: 

Wejdź tutaj:

http://crazychocobos.guildwork.com/

tam coś się dzieje. I ja bynajmniej grywam dosyć regularnie w 14stkę.

pozdrawiam,
Darco Dada

Autor:  Deli [ 3 kwi 2012, 05:08 ]
Tytuł: 

jednak spróbuję, da się ściągnąć bez klucza? czekam na pudełko.

Autor:  iniside [ 3 kwi 2012, 08:18 ]
Tytuł: 

Deli napisał(a):
jednak spróbuję, da się ściągnąć bez klucza? czekam na pudełko.

Na torrentach jest klient.

Strona 5 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team