MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FFXIV: newsy, filmiki, fotki, fakty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=33681
Strona 47 z 110

Autor:  Keii [ 13 kwi 2010, 16:54 ]
Tytuł: 

Nie wierzę, że Japończycy prędzej czy później nie udostępnią graczom katany w swoim MMO :)

Autor:  Ragni [ 13 kwi 2010, 17:06 ]
Tytuł: 

Dobra OK fajne zdjecia w sumie nic nowego. Teraz w grach to normalka szeczóglnie w grach SE wiec nie ma się czym podniecac tak naprawde. Najwazniejsza będzie mechanika gry - póki co jest średnia (moje odczucie).

Autor:  mrynar [ 13 kwi 2010, 17:27 ]
Tytuł: 

Nie wiem, ja jakos to tych postaci nie moge sie przekonac... wygladaja jak z jednej z wielu gier robionej przez Chinczykow czy Koreanczykow.

Moze przy wyzszych ustawieniach bedzie to robilo lepsze wrazenie.

Autor:  Slayerek [ 13 kwi 2010, 18:11 ]
Tytuł: 

Założyłem okulary, robiłem zoomy/antyzoomy i nic. Może ktoś dokładnie napisać czym się różnią się te screeny od screenów z FFXI ? (oprócz wygładzonego nosa i innych tekstur włosów) Nie jestem cyniczny czy złośliwy ale mamy 2010 rok i tysiące wydanych zł na komputery i konsole + mnóstwo gier w pamięci które wyglądały i wyglądają.
Wiadomo już jakie wymagania będzie mieć gra jeśli chodzi o łącze internetowe ? (nie chodzi o przepustowość tylko o całą resztę)
Może ktoś dla porównania wkleić jakieś ładne screeny z Lotro czy późniejszych czy innych mmorpg żeby można było zastosować inną miarę a nie tylko porównywanie FFXIV do FFXI ?

Autor:  Keii [ 13 kwi 2010, 18:20 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie skrajnie bez sensu jest oceniać grę w alphie, chyba że ma to na celu jedynie zapchanie wolnego czasu. Osobiście poczekam z opinią do bety.

Autor:  Slayerek [ 13 kwi 2010, 19:00 ]
Tytuł: 

Gra-alpha-beta-gamma... została/będzie podana do oceny przez producenta, to nie jest nasze dzieło. Prototypy z plastiku na targach samochodowych powodują slinotok i arytmie serca u poważnych miłośników motoryzacji, każdy robi zdjęcia, kręci filmy itd. mimo że nie działa samochód czy motor. Każdy pewnie będzie mieć i tak inne opinie bo ma inny monitor i ustawienia a matryca PVA czy S-PVA, MVA powoduje że screeny czy gra wygląda duuuuuużo lepiej niż na zwykłym monitorze TN. Więc pewnie nigdy się nie dowiemy jak widzą grę ci którzy ją tworzą bo mają pewnie jeszcze lepszy sprzęt i im się wydaje że ........

Autor:  Sonoman [ 13 kwi 2010, 19:05 ]
Tytuł: 

Na początku jak wyciekło info o "nowym" mmo od SE była mowa o jakiejś nowej rasie, wiadomo już coś?
Jak wyglądać ma sprawa z pvp?

Sorki jak już było mówione ale ciężko się przebić przez tyle stron w tym temacie.

Autor:  Sidagel [ 13 kwi 2010, 19:05 ]
Tytuł: 

Jak na stan dzisiejszy to grafika prezentuje się tragicznie jak na 2010 rok. Dragon Age chyba wygląda lepiej, a jest porażką jeżeli chodzi o grafikę.

Autor:  zet [ 13 kwi 2010, 20:49 ]
Tytuł: 

Video Glitch
http://www.youtube.com/watch?v=igP9w-nrF-o

Town running, few glitchy doors, few celebs
http://www.youtube.com/watch?v=Dcyuk9J5AAo

Town running 2
http://www.youtube.com/watch?v=_qHYCECzrTg

Autor:  zet [ 13 kwi 2010, 21:05 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=PI9pPCxwQdg

Autor:  Huckster [ 13 kwi 2010, 21:27 ]
Tytuł: 

NDA kurde.... :evil:

Autor:  zet [ 13 kwi 2010, 21:30 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
NDA kurde.... :evil:

Jakie NDA? Nie jestem w Alfie - nic nie podpisywałem.

Autor:  Huckster [ 13 kwi 2010, 21:46 ]
Tytuł: 

Slayerek napisał(a):
Założyłem okulary, robiłem zoomy/antyzoomy i nic. Może ktoś dokładnie napisać czym się różnią się te screeny od screenów z FFXI ? (oprócz wygładzonego nosa i innych tekstur włosów) Nie jestem cyniczny czy złośliwy ale mamy 2010 rok i tysiące wydanych zł na komputery i konsole + mnóstwo gier w pamięci które wyglądały i wyglądają.
Wiadomo już jakie wymagania będzie mieć gra jeśli chodzi o łącze internetowe ? (nie chodzi o przepustowość tylko o całą resztę)
Może ktoś dla porównania wkleić jakieś ładne screeny z Lotro czy późniejszych czy innych mmorpg żeby można było zastosować inną miarę a nie tylko porównywanie FFXIV do FFXI ?


Dla porównania - moje screeny z lotro:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  zet [ 13 kwi 2010, 21:50 ]
Tytuł: 

Cytuj:
I dunno if it's been discussed yet but the way skills carry over to other classes is kind of interesting.

From what i've seen it kind of functions like ffxi's blue mage.

You get a number of action points, to start I had 20 action points.
Each skill has an action point requirement, all my starting conj skills were 1 action point, so i was 7/20.

Not all skills can transfer over though, for example my MP restoration skill said Conjurer only. Meanwhile all the elemental spells had no restriction.

Didn't have enough time to switch classes and test out the strength diff of the spells, but it's interesting none the less.

Oh, also there were 2 rows of slots u could equip skills in, I forgot how many slots per row but i know its the same # of slots on the action bar at the bottom. So I assume thats the max amount of skills u can have equipped at any given time.

If it works how it appears to, there really arnt such things as 'classes' as SE said, but rather how you want to play your character. You essentially make your own class.

Autor:  Targaryen [ 13 kwi 2010, 21:56 ]
Tytuł: 

Dragon Age to nie mmorpg. Ciekawe jakie wymagania by miała gra mmorpg wyglądająca jak Uncharted 2 czy Heavy Rain. Jak by się komp zachowywał przy robieniu "dynamis" z 30-50 super detalicznie wyglądającymi postaciami jak Drake.

Co do porównań w screenach ktoś gdzieś wkleił jak wygląda taru ranger z karabinem kontra lalafell z pistoletem, różnica mimo wszystko jest kolosalna, nawet malkontenci to przyznają.

Obrazek

Autor:  Huckster [ 13 kwi 2010, 22:23 ]
Tytuł: 

no faktycznie - różnica jest mocna.

dla porównania - 2 ifrity (chociaż nie wiem czy ten z XIV to nie render):

Obrazek

i faktycznie z gry - lancerzy taru vs falafel:
Obrazek

Autor:  zet [ 13 kwi 2010, 22:40 ]
Tytuł: 

- physical level doesnt change when you change class
- hp/mp and all attributes like str, vit etc dont change when you change class; however, in case you raised a stat after a level up you keep the upgrade (seems like all classes do have the same starter stats; at last lancer and minder do; dont know if diffrent races change anything)
- physical attack, accu, evasion, magic accu, magic damage changed after class change
- physical level is not limited to your class level
- class level up doesnt change attributes nor hp/mp
trying to find out next how the exp gain will be for physical level after you changed to a level 1 class

Autor:  Slayerek [ 13 kwi 2010, 22:59 ]
Tytuł: 

Ale ja na swoim monitorze grając w FFXIV zobaczę takie postacie ? (albo nawet mniejsze)

Obrazek

Czy te duże ?

Ale myślę że prędzej czy później takie obrazki w FFXIV będą mieć miejsce :)

Obrazek

a potem takie :roll:

Obrazek

Autor:  Gokulo [ 13 kwi 2010, 23:16 ]
Tytuł: 

A takie tam filmiki male:
http://www.youtube.com/user/TeKDeLorean

W sumie alpha sama w sobie juz chyba niczym nas nie zaskoczy, predzej trzeba czekac na jakies nowe informacje co do rzeczy, ktore maja byc dodane w retailu/becie :p

Autor:  zet [ 14 kwi 2010, 08:04 ]
Tytuł: 

Skill Ranks and Skills
Conjuring Rank 1 → Spirit Dart ???
Conjuring Rank 2 → Trance Chant
Conjuring Rank 3 → No Skill
Conjuring Rank 4 → Cure
Conjuring Rank 5 → ???
Conjuring Rank 6 → Stone Skin

Thamaturgy Rank 1 → ???
Thamaturgy Rank 2 → Blood Rite
Thamaturgy Rank 3 → No Skill
Thamaturgy Rank 4 → Sacrifice

Polearm Rank 1 → Thrust Effects : Removes ferocity?
Polearm Rank 2 → Skewer
Polearm Rank 3 → No Skill
Polearm Rank 4 → Ferocity
Polearm Rank 5 → No Skill
Polearm Rank 6 → Trammel

Axe Rank 1 → ???
Axe Rank 2 → Trunk Splitter
Axe Rank 3 → ???
Axe Rank 4 → ???
Axe Rank 5 → No Skill
Axe Rank 6 → Blood Bath
Axe Rank 7 → No Skill
Axe Rank 8 → Skull Sunder

Sword Rank 1 → Slash???
Sword Rank 2 → Red Lotus
Sword Rank 3 → No Skill
Sword Rank 4 → Rampaft

Hand to Hand 1 → ???
Hand to Hand 2 → Concussive Blow

Archery Rank 1 → ???
Archery Rank 2 → Puncture

Strona 47 z 110 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team