MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FFXIV: newsy, filmiki, fotki, fakty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=33681
Strona 49 z 110

Autor:  Bodziu [ 16 kwi 2010, 13:45 ]
Tytuł: 

Kassei - osobiscie to mnie naprawde nic nie zabolalo, nawet wrzucenie do worka fanboyow :D Potrafie spojrzec na pewne rzeczy krytycznie jak i przyjac krytyke jesli jest wlasciwa, poprostu zanegowalem twoje stwierdzenie :) A co do owej grafiki, raczej nie mamy na co sie nastawiac, skoro ta gra tworzona jest pod 3 platformy sprzetowe :) Mi osobiscie grafika wystarczy aby byla taka jak w FF13 na PS3 w rozdzialce 1080p, bo malo w sumie gier w full HD jest na rynku.
A skoro grales w tyle gier to sam zauwaz jaki piekny mial content mimo nieciekawej grafy EQ i EQ2 o moim koniku spieprzonym przez SONY VG nie bede wspominal, wlasnie ostanio grajac w FF13 i patrzac na te chmury w Gran Pulse, przypomnialy mi owego Vanguarda i jego wielkim zaprzepaszczonym potencjale :/ (open PvP, loot, non-instanced) ehh...

Autor:  Gokulo [ 16 kwi 2010, 13:50 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
Mi osobiscie grafika wystarczy aby byla taka jak w FF13 na PS3 w rozdzialce 1080p, bo malo w sumie gier w full HD jest na rynku.


No na to bym sie akurat nie nastawial ... ^^;

Autor:  Bodziu [ 16 kwi 2010, 13:51 ]
Tytuł: 

Goku - no wiesz, pozyjemy zobaczymy, ale jak tak nie bedzie to lipa straszna :/

Autor:  Gokulo [ 16 kwi 2010, 13:53 ]
Tytuł: 

Ale dlaczego? XIII jest akurat jedna z najladniejszych gier wizualnie w tym momecie. Ale odbilo to sie na innych aspektach gry, na co 14 sobie pozwolic oczywiscie nie moze. Plus chcialbym zobaczyc kompa, ktory udzwignie taka tak wygladajaca gre MMO.
Jezeli chodzi o Alphe to gra chodzi tylko w 30fps i w 720p, ile to sie zmieni do wydania gry - zobaczymy :p

Autor:  Lothlorien [ 16 kwi 2010, 15:32 ]
Tytuł: 

XIII to single-player i mogli sobie przy niej pozwolić na bardzo dużo. MMO ma zupełnie inne prawa. Nie wiem po co ta cała drama "grafika jest fe". FFVII ma obrzydliwą, a ile osób ją kocha. IMO lepiej, żeby się fajnie grało ze znajomymi, aniżeli gra miałaby być jedynie śliczniutka.

Autor:  Gokulo [ 16 kwi 2010, 16:23 ]
Tytuł: 

Lothlorien napisał(a):
Nie wiem po co ta cała drama "grafika jest fe". FFVII ma obrzydliwą, a ile osób ją kocha.


Nie miala w czasach gdy pierwszy raz pojawila sie na rynku, albo raczej: wtedy nie wydawala sie obrzydliwa. Chyba troche nie trafnie porownujesz, bo stawiany tutaj argument to przede wszystim fakt jak gra prezentuje sie w porownaniu z obecnymi standardami.

Co nie zmienia faktu, ze ogolnie zgadzam sie z Twoja opinia :p

Autor:  Sonoman [ 16 kwi 2010, 18:10 ]
Tytuł: 

Ja tam leje ciepłym na grafike.
Wow w sumie obiektywnie patrząc ma gorszą (inna?:) grafikę i jakoś większego znaczenia to niema jeśli chodzi o fun (przynajmniej dla mnie).
Za bardzo na czternastego nie czekam ale pewnie spróbuje. Chociaż chyba każdy zdaje sobie sprawę że SE poleciało w kulki z tymi samami rasami plus z tego co wyczytałem na oficialnej stronie prawie wszystkie klasy to to samo tylko różnią się nazwą.
No cóż fani (żeby nie pisać fanboye bo niektórym tu zaraz coś pęknie) łykną wszystko co jest ze znaczkiem FF...

Autor:  Mendol [ 16 kwi 2010, 18:33 ]
Tytuł: 

tak przy okazji to nie jest forum fanow ff.

i kassei ma racje w tym przypadku. tak, wiem, ze to alpha i wiele moze sie zmienic. niestety jak na TA chwile to graficznie ff prezentuje sie biednie i mnie nie przekonuje do tego zeby sprobowac pograc.
i oczywiscie WAS to nie odrzuca, bo bedzie grac ze wzgledu na to co gra 'oferuje'.
ale 'nowe' osoby zwracaja uwage na caloksztalt a nie tylko fajne instancje.
zachowujecie sie jakby ta gra byla robiona tylko dla was :)

Autor:  zet [ 16 kwi 2010, 18:45 ]
Tytuł: 

Kalkulator abilities:
http://calc.ff14news.com/

Jezeli abilities pozostaną takie jak są teraz zaprojektowane, czyli 1 setup abilities dla całej postaci to będzie porażka dla osób chcących na 1 postaci rozwijać maga i melee, bo jak wpompujesz abilities w MP to raczej nie potankujesz :(

Co więcej nawet graczy pozostających w obrębie 1 dyscypliny np. magia inny build będzie dla healera a inny dla nukera, nie będzie to aż tak widoczne bo część statsów będzie wspólnych (np MP) ale i tak będzie to wkurzało.

Ma być co prawda możliwość kasowania wszystkich abilities i nadawania nowych ale komu by się chciało od nowa wszystko ustawiać co chwila (pomijam taką sytuację, że do tego trzeba byłoby robić questa).

Rozwiązaniem byłyby oddzielne abilities dla każdego joba, albo chociaż kilka setupów np. 2 miałbym dla Healera i Nukera zarezerwowane, a 1 dla nowo lewelowanej postaci np. pugilista.

Inny rozwiązaniem byłoby dystrybuowanie abilities "z klucza" dla każdego joby i ich automatczna zmiana przy zmianie broni.

Autor:  Sidagel [ 16 kwi 2010, 19:54 ]
Tytuł: 

Trzeba patrzeć na wygląd z tego względu ze teraz większość potencjalnych klientów to rasowe hamburgery i jeżeli gra nie będzie miała wysokich ocen w recenzjach, zachęcała do kupna pierwszym wrażeniem to nawet wyjebane w kosmos lore i grywalność nie pomoże i zostanie grą dla fanów albo padnie:) W japsach pewnie będzie sukcess, ale z NA i EU może być problem.
Prostym przykładem jest np. WKC, gdzie gra jest naprawdę ciekawa, ale niska ocena w 2 portalach spowodowała masowe wycofywanie preorderów w NA i EU i niską sprzedaż.
My wiemy czego się spodziewać i jak fajnie może być grając nawet "kwadratami" :) (8bit rulez), ale takich ludzi jak my jest niewielu:)
Na Aiona rzuciła się masa ludzi właśnie przez opinie portali i grafikę.

Autor:  Huckster [ 18 kwi 2010, 11:44 ]
Tytuł: 

New Classes Discovered:

PGL = Pugilist
GLA = Gladiator
EXC = Marauder (Mistranslation)
FNC = Fencer (Uses a Rapier)
ENF = Enforcer (Uses a Mace)
ARC = Archer
LNC = Lancer
MSK = Musketeer (Uses a Gun)
MYS = Mystic (Uses a Mystic Weapon)
THM = Thaumaturge
CON = Conjurer
ACN = Archanist (Uses an Archanist Weapon)
WDK = Woodworker

BSM = Blacksmith
ARM = Armorer
GLD = Goldsmith

WVR = Weaver
ALC = Alchemist
CUL = Culinarian
HRV = Harvester
FSH = Fisher
SHP = Shepherd

??? = Tanner
??? = Botanist
??? = Miner
??? = Marauder



Orange are new and confirmed to exist, Green seem to be missing from the list.

Autor:  Ragni [ 18 kwi 2010, 14:26 ]
Tytuł: 

Jest maruder bo ja nim gram. MA dwuręczny topór na starcie

Autor:  Gokulo [ 18 kwi 2010, 15:51 ]
Tytuł: 

Kazdy wie, ze jest Marauder bo S-E samo joba zapowiedzialo :D
Kolesiowi, ktory pisal liste sie pokopalo, bo na liscie nie widzial skroto odpowiadajacego za Maraudera (ktory tam jest, EXC jakbys doczytal :P)

Autor:  Gokulo [ 19 kwi 2010, 13:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
(All times are GMT)
Tuesday, April 20, 2010 - 10:00 a.m. to 2:00 p.m. *1
Tuesday, April 20, 2010 - 6:00 p.m. to 10:00 p.m. *2
Wednesday, April 21, 2010 - 1:00 a.m. to 5:00 a.m. *3

*1 Only users with Japan-based Square Enix accounts will be able to log in.
*2 Only users with Europe-based Square Enix accounts will be able to log in.
*3 Only users with North America-based Square Enix accounts will be able to log in.

* Three test periods per day have been set in accordance with times of anticipated peak activity in each region.

Test Contents:
・Quest System
・Guildleve System
・Battle System
・Basic Controls
・User Interface

* The feedback submission period for the battle system, basic controls, and user interface features has been extended to the third alpha phase in order to give testers more opportunity to voice their opinions and provide suggestions.

Autor:  coldee1 [ 19 kwi 2010, 15:29 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
.....i oczywiscie WAS to nie odrzuca....,



tu nie chodzi o to , kto slepo zapatrzony jest w kazdy wyrob ze znakiem FF....

nikt nie bedzie przekreslal gry w momencie gdy WCZESNA ALPHA jeszcze
(!) szwankuje ....
Poczekajmy do momentu wyjscia pelnej wersji .... poklocimy sie o grafe , grywalnosc , itp , itd --- wlasnie wtedy

Autor:  Ragni [ 19 kwi 2010, 16:34 ]
Tytuł: 

Gokulo dzieki za info :D Nie musze marnować one time password XD

Autor:  swordsman [ 19 kwi 2010, 21:25 ]
Tytuł: 

Dawać tu tego FFa bo Aion zaczyna mnie coraz bardziej nudzić (dobrze ze jakis patch niebawem) :P
Olac grafe! wazne zeby smigalo! bo inaczej bede musial grac na ps3ce ;p

Jeśli chodzi o Aiona to tez uważam ze jest bardzo wydajny, "jedynie" przy siege wysiada.

czesc tak btw :P

Autor:  Keii [ 19 kwi 2010, 21:28 ]
Tytuł: 

Sai, Ty żyjesz!

Autor:  Gokulo [ 20 kwi 2010, 12:09 ]
Tytuł: 

Legenda symboli na mapie :D
http://ffxivmaps.com/map-marker-symbols/

Autor:  Gokulo [ 20 kwi 2010, 15:39 ]
Tytuł: 

Vega ! ?

Obrazek

Strona 49 z 110 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team