MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
FFXIV: newsy, filmiki, fotki, fakty https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=33681 |
Strona 1 z 110 |
Autor: | zet [ 2 cze 2009, 21:59 ] |
Tytuł: | FFXIV: newsy, filmiki, fotki, fakty |
Podstawowe informacje: PLATFORMA: Playstation 3, PC (aktualnie rozważane inne platformy) RELEASE DATE: 2010 LOKALIZACJE: Japoński, Angielski, Niemiecki, Francuski (równoczesne uruchomienie w dniu premiery) Linki: OFICJALNA STRONA: http://www.finalfantasyxiv.com/ POLSKIE FORUM: http://ffxiv.pl/forum/ Trailery i filmiki: FULL HD: http://dl.square-enix.co.jp/ffxiv/movie/e3_trailer.wmv HD: http://www.youtube.com/watch?v=kzQ61UI1pqU Fakty: Związek FFXI i FFXIV: - niezalezne gry, niezależne światy - te same rasy i nowe rasy ale inny świat - doświadczenie przy produkcji FFXI zostanie wykorzystane w FFXIV (np. level sync) - nie będzie możliwości przeniesienia postaci z XI do XIV z uwagi na kompletnie różny świat, ale będzie można stworzyć podobną postać - FFXIV nie będzie wykorzystywał playonline ale będzie istniała możliwość importu friendlisty - SE aktualnie szuka sposobu na umożliwienie graczom przeniesienia swojego nicka z XI do XIV - chocobosy mają być używane w całkowicie inny sposób {zet: do walki, latania?} Kontent: - od samego początku zarówno dla graczy solo jak i dla walk wieloosobowych (ang: large-scale) - będzie kontent zarówno dla solo graczy, casual graczy jak i hardkorowców - w fabułę będzie wpleciony wątek s-f jak w FF10 czy FF13 Joby i rozwój postaci: - gracz będzie mógł rozwijać swoją postać w sposób bardziej naturalny i łatwiejszy (ang: without putting too much weight on the player) - system jobów zostanie rozwinięty i stworzony zostanie całkiem różny od tego z FFXI - SE nie chce mówić o sposobie rozwoju postaci - jedyne co wiadomo to, że będzie to całkowicie nowy system i że nie będzie on bazował na expie {zet: Ciekawe co wykombinowali} - będzie High level job system {zet: czyżby coś w rodzaju MAG >> ARCYMAG?} Walka: - mniejsze znaczenie będzie miała gra w party, gra będzie posiadała większy balans pomiędzy solo i party w aspekcie zarówno lewelowania jak i questowania/zwiedzania świata - używanie odpowiednich broni do odpowiednich zadań ma mieć wpływ na rozwój postaci {zet: jakieś pomysły o co chodzi?} - walka będzie prowadzonabardziej w czasie rzeczywistym i większe znacznie będzie miał odpowiedni timing - mobki będą mogły robić party przeciwko graczowi/graczom - bronie będą miały bardzo duży wpływ na postać. SE zaleca uważne przyjżenie się oficjelnemu logo FFXIV - zawiera wskazówki jak będzie działać gra Więcej wskazówek odnośnie ukrytych informacji w logo - cytat w oryginale aby nie sugrrować niczego tłumaczeniam -Square Enix told us that when it approached Amano to do the logo art for FFXIV, that weapons were very important and to think of the concept of a "wheel." Specifically, a wheel of adventurers that has their weapon in front of them and an exposed backside -- which leaves each adventurer to rely heavily on their comrades and their friends. Let the speculation begin. Serwery - SE nie planuje podziału na serwery dla różnych regionów świata - SE nie planuje podziału na serwery dla różnych platform Beta: - beta ma trwać dłużej niż beta FFXI, która trwała 3-4 miesiące Grafika i engine gry: - fragment trailera prezentujący walkę Galki jest na silniku gry (tak będzie wyglądał w grze) - screenshot poniżej |
Autor: | Huckster [ 2 cze 2009, 22:02 ] |
Tytuł: | |
ten ostatni link to gameplay z last remnant a nie ffxiv |
Autor: | Keii [ 2 cze 2009, 22:04 ] |
Tytuł: | |
Ponoć ma być exclusive na PS3. |
Autor: | Huckster [ 2 cze 2009, 22:12 ] |
Tytuł: | |
Oficjalna strona: http://www.finalfantasyxiv.com/ |
Autor: | Huckster [ 2 cze 2009, 22:19 ] |
Tytuł: | |
Yup - that's a mithra. |
Autor: | Huckster [ 2 cze 2009, 22:21 ] |
Tytuł: | |
Full HD trailer: http://dl.square-enix.co.jp/ffxiv/movie/e3_trailer.wmv |
Autor: | Tokimu [ 2 cze 2009, 22:24 ] |
Tytuł: | |
A gdzie taru?! |
Autor: | Huckster [ 2 cze 2009, 22:33 ] |
Tytuł: | |
poszukaj |
Autor: | Erelen [ 2 cze 2009, 22:41 ] |
Tytuł: | |
Miałem nadzieję, że będą jakieś nowe rasy :/ Niestety wygląda, że to FF11 w nowej oprawie. Trochę szkoda. |
Autor: | Gli2duS [ 2 cze 2009, 22:46 ] |
Tytuł: | |
mam nadzieję, że silnik graficzny nie zajeździe mojej nVidii 9650M. bo inaczej czeka mnie zakup PS3 - EDIT - trailer w Full HD jest przepiękny. dzięki Huck |
Autor: | Vejitta [ 2 cze 2009, 23:17 ] |
Tytuł: | |
Chyba jakas nowa rasa jest. Na panoramie strony glownej na krancu lewej strony obok Mithry stoi chlopiec (w tle) ktory ma rogi... Fajnie ze Uematsu wraca, szkoda arty juz bez Amano... |
Autor: | kalcia [ 2 cze 2009, 23:23 ] |
Tytuł: | |
..a ja sie nie ciesze. wszyscy zostawia biedna FFXI. edit: nowe arty sa fajne, takie w klimacie tradycyjnego fantasy troche. |
Autor: | Adam First [ 3 cze 2009, 05:49 ] |
Tytuł: | |
ktos mowil cos, ze widzial jakiegos czlekoksztaltnego z rogami. byc moze wziete bedzie z tego kompletu/swiata/mitologii (Ivalice Alliance), z ktorym akurat ja mialem doczynienia na DS'ie: FFT A2: Grimoire of the Rift, a mianowicie: * 1 Hume * 2 Viera * 3 Moogle * 4 Nu Mou * 5 Bangaa * 6 Seeq * 7 Gria <--- ta z rogami. |
Autor: | Gokulo [ 3 cze 2009, 07:24 ] |
Tytuł: | |
http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Gria Tak for reference |
Autor: | mrynar [ 3 cze 2009, 09:57 ] |
Tytuł: | |
Pasuje: "The Gria are a small-bodied draconic race, complete with dragon wings, tail and horns." Chyba trop jest dobry. Moze to tez znaczyc, ze bedzie latanie, skakanie, czyli ogolnie gra bardziej dynamiczna. Niech dadza mozliwosc grania Orkami, Goblinami itp i kolejne 5 lat bede mial wyciete z zyciorysu. |
Autor: | Erelen [ 3 cze 2009, 10:23 ] |
Tytuł: | |
Gria byłaby boska. W FF:TA2 to jedna z ciekawszych ras dzięki możliwości latania. Wyobraźcie sobie walkę z "Tiamatem", który odlatuje w górę i tylko Gria może go dosięgnąć + magowie Dużo fajniejsza gra niż teraz. |
Autor: | Gokulo [ 3 cze 2009, 10:24 ] |
Tytuł: | |
Nie sadze, zeby taka opcja byla Dawaloby to zbyt duza przewage(a raczej, jedna rasa moze, a inne juz w ogole nie) jednej rasy nad druga, a w takie cos SE sie nie bawi. |
Autor: | mrynar [ 3 cze 2009, 10:50 ] |
Tytuł: | |
Gokulo napisał(a): Nie sadze, zeby taka opcja byla Dawaloby to zbyt duza przewage(a raczej, jedna rasa moze, a inne juz w ogole nie) jednej rasy nad druga, a w takie cos SE sie nie bawi.
Inne rasy moze beda potrzebowaly mounty do tego, albo latajace maszyny. Moim zdaniem ta walka w locie na filmiku to nie jest przypadek. |
Autor: | Gli2duS [ 3 cze 2009, 10:58 ] |
Tytuł: | |
a ja się zastanawiam jak zaprojektują świat. czy wprowadzą instancje, czy dalej będziemy kwitnąć na spotach po 3h lub czekać na repop 72h. uważam, że powinni czerpać pomysły ze sprawdzonych patentów, co nie odstraszy użytkowników, którzy przyzwyczajeni są do mechaniki większości obecnych mmo. |
Autor: | mrynar [ 3 cze 2009, 11:26 ] |
Tytuł: | |
Gli2duS napisał(a): a ja się zastanawiam jak zaprojektują świat. czy wprowadzą instancje, czy dalej będziemy kwitnąć na spotach po 3h lub czekać na repop 72h. uważam, że powinni czerpać pomysły ze sprawdzonych patentów, co nie odstraszy użytkowników, którzy przyzwyczajeni są do mechaniki większości obecnych mmo.
Ludzie juz rzygaja mechanika wiekszosci obecnych mmo. Juz chyba malo kto strawi kolejny wow. Wiekszosc graczy czeka na cos nowego, dlatego Blizz nie tworzy WoW 2 z lepsza grafa, tylko zupelnie inna gra. Mam nadzieje, ze SE sobie zdaje z tego sprawe. Zreszta w FFXI udowodnili, ze innowacyjne rozwiazania to ich silna strona. |
Strona 1 z 110 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |