Blade napisał(a):
I takie pytanie: czy jesli zrobie jedna klasa wysoki lvl, to chcac zaczac levelowac druga przestanie sie liczyc co zrobilem pierwsza? Te wszystkie HP/MP/staty zostaną zrównane do poziomu nowej klasy i bede musial wracac do startowych lokalizacji zeby levelowac aby moc cokolwiek zabic?
I jak juz jestesmy przy tym filmiku jak dokladnie dziala to dzielenie benefitow z faktu ze mamy 2 klasy rozwieniete na ten sam poziom? Moge uzywac skilow jednoczesnie z 2 klas? Bo z tego co pamietam to moja obecna klase definiuje ekwipunek jaki nosze.
Tak jak na filmiku: sa 2 rodzaje poziomow: physical level i class rank. P.lv daje punkty, ktore rozdziela sie miedzy statystyki, ale i tak class rank ustanawia cap na bonusy jakie mozesz z tych statystyk dostac: czyt. pakowanie w samo STR od poczatku nie ma sensu, bo i tak np. na rank 2 gladiator ma cap 30 na statsy, wiec z wyzszego nie bedzie nic dostawal (te liczby to tylko przyklad). Anyway: jak zakladasz inna bron to zmienia Ci klase - rank, ale nie physical level, tzn. statsy zostaja teoretycznie takie same, ale bonusy z nich sa skalowane do tego jaki dana klasa ma cap aktualnie, czyt. tak, bedzie trzeba wrocic do poczatkowych lokacji zeby inna profesje levelowac, ale dzieki wiekszej ilosci statsow scapowanych jest to troche latwiejsze.
W sprawie umiejetnosci: mozna bez problemu dzielic umiejetnosci miedzy klasami w na zasadzie Disciplines of War <> Disciplines of Magic i Disciplines of Land <> Disciplines of Hand. Tzn. klasa craftujaca nie zalozy skilla od klasy walczacej. Dalej: zakladac mozna wszystkie wyuczone skille niezaleznie od tego na jakim rank je zdobywamy, np. zalozmy, ze Conjurer uczy sie Cure na rank 4, zamieniajac sie w Gladiatora mozemy zalozyc Cure juz na rank 1 (tzn. tak to dziala w OB, moze to jeszcze ulec zmianie), jednak jest jedno ALE: umiejetnosci jednych klas nie dzialaja na 100% swoich mozliwosci u innych: cure bedzie leczyl za mniej i mial wiekszy recast niz u Conjurera. Zaradzic temu mozna zwiekszajac tzw. affinity z dana dyscyplina, im wiecej affinity tym dzialanie skilla bedzie bardziej zblizone oryginalowi (nie wiem czy recast tez sie zmienia, nie sprawdzalem tego jeszcze). Affinity w chwili obecnej mozna uzyskac dzieki specjalnym trait's wykupywanym za specjalne punkty danej klasy, ktore dostajemy w nagrode za Guildleve na poziomach 20+ i questy klasowe :P (guild marks: za Conjurer Marks wykupiny trait zwiekszajacy Conjury affinity itd.)
Ehh, wiem, ze brzmi to zawile, trzeba poprostu miec stycznosc z systemem zeby z czasem to wszystko polapac ^^;