MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nigdy wiecej za duzo skill pointow dla magow!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=37430
Strona 1 z 2

Autor:  mrynar [ 27 wrz 2010, 13:06 ]
Tytuł:  Nigdy wiecej za duzo skill pointow dla magow!

We have confirmed an issue where players may obtain abnormal amount of skill points by casting enhancing or healing magic to the party member. The issue is currently being addressed.

Also we would like to remind that repeating this method intentionally to obtain abnormal amount of skill point is considered as fraudulent behavior. With players who have abused this method, an investigation shall be made and their account may receive penalty including account suspension in case we determine it to be malignant. The investigation is expected to take a while until the completion. For those of you who have abused this method, please report yourself through GM Call. By reporting yourself in, GM will correct the amount of skill point and skill rank you have gained and the penalty to your account will be exempted.

For details on account penalty and prohibited activities, please refer to the following pages.
Account Penalty Policy
http://support.eu.square-enix.com/faqar ... &kid=56910
Prohibited Activities in Final Fantasy XIV
http://support.eu.square-enix.com/faqar ... &kid=56909

We apologize for any inconvenience this may have caused.

Autor:  Keii [ 27 wrz 2010, 13:17 ]
Tytuł: 

No to już wiemy skąd dzisiejszy maint.

Autor:  Sidagel [ 27 wrz 2010, 14:18 ]
Tytuł: 

Podobno można było leczyć siebie i nabijać expa;)

Autor:  Keii [ 27 wrz 2010, 14:40 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A version update of FINAL FANTASY XI was performed at the following time.

[Date & Time]
Sep. 27 at 12:00 (GMT)

[Affected Service]
- FINAL FANTASY XIV

[Details]
- An issue wherein large amount of skill point can be obtained by casting enhancing or healing magic to the party member.

I po exploicie.

Autor:  Slayerek [ 28 wrz 2010, 07:20 ]
Tytuł: 

Dobrze zrozumiałem że planują karać za używanie funkcjonalności gry ? Ciekawe dlaczego producenci i wydawcy tak niszowej gry która ma niewielkie szanse na sukces nie zdecydują się na obniżenie miesięcznych płatności do momentu usunięcia wszystkich niedociągnięć.

Autor:  Strangerr [ 28 wrz 2010, 23:06 ]
Tytuł: 

Slayerek napisał(a):
Dobrze zrozumiałem że planują karać za używanie funkcjonalności gry ? Ciekawe dlaczego producenci i wydawcy tak niszowej gry która ma niewielkie szanse na sukces nie zdecydują się na obniżenie miesięcznych płatności do momentu usunięcia wszystkich niedociągnięć.


niszowej gry z niewielką szansą na sukces ? hmm a patrzyłeś ostatnio na sukces FFXI :) ?

Nie zrozum mnie źle , też uważam ze mogliby się bardziej postarać , ale szanse na sukces to ona ma całkiem spore :)

Autor:  Keii [ 28 wrz 2010, 23:21 ]
Tytuł: 

Simi, ta gra jeszcze dla wszystkich premiery nie miała nawet.
Poza tym nie przypominam sobie, żeby chociażby taki NCSoft, mający o niebo więcej doświadczenia na polu MMO obniżał abonament Aiona tylko dlatego, że gracze przez pierwsze parę tygodni musieli stać w parogodzinnych kolejkach, żeby w ogóle móc zagrać. Przykłady można mnożyć, ale chcemy tego czy nie - wszystkie albo prawie wszystkie MMO startują w mniejszych lub większych bólach i dopiero kilka miesięcy po premierze rozwijają skrzydła.
Jeśli SE zrobi coś z tymi koszmarnymi lagami, to będzie sukces i gra bardzo zyska w moich oczach.

Autor:  Sidagel [ 29 wrz 2010, 07:26 ]
Tytuł: 

Do tej pory spotkałem tylko jednego buga, nie licząc lagów:(

Autor:  Bodziu [ 29 wrz 2010, 07:44 ]
Tytuł: 

Mnie najbardziej zalamuje spadek FPSow do takie stopnia ze nie idzie grac 9-11 to nie jest ilosc na ktorej mozna grac, o lagach nie wspomne bo to strasznie wydluza praktycznie wszystko. Wiadomo ze poczatki beda trudne z powodu ilosci ludzi, gra na pewno ma duze wziecie (jaka to na poczatku kazdego nowego MMO), bo ludzi jest masa, a tutaj sa tylko konta CE i guest passy. Nawet nie chce wiedziec co to bedzie po 30.09 O_O

Autor:  mrynar [ 29 wrz 2010, 08:18 ]
Tytuł: 

Ja juz chyba jestem addicted, bo mnie nic w FFXIV nie denerwuje. Smieszny jest ten brak synchro miedzy uzyciem skilla a tym co widac na akranie. Jeszcze walczymy, a juz jest napis ze mob padl, nazwa moba dziwnie zmienia kolor w trakcie walki itp Jeszcze nigdy nie zginalem przez te bledy, wiec nie placze. Mam nadzieje, ze to poprawia.
Gdyby bylo pvp to oczywiscie bylyby niewybaczalne bledy, ale w pve da sie z tym zyc.

Autor:  Sidagel [ 29 wrz 2010, 08:47 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
JSmieszny jest ten brak synchro miedzy uzyciem skilla a tym co widac na akranie. Jeszcze walczymy, a juz jest napis ze mob padl, nazwa moba dziwnie zmienia kolor w trakcie walki itp

Synchro masz, tylko server miewa kosmiczne LAGi zauważyłem że lag wpływa nawet na UI:( Jak było 500 graczy przez moment to wszystko śmigało, nawet menu.

Autor:  Bodziu [ 29 wrz 2010, 08:49 ]
Tytuł: 

Opik - ale przez te lagi gra obecnie jest malo grywalna, przeciez nic nie moge zrobic, bo zanim bron wyciagne i skilla uzyje to albo mob padl albo ja padam, w jaki sposob grac ? Nie mowie ze gra jest do bani bo mi sie podoba, ale na tym etapie to trudno nazwac to gra, skoro nie ma sie zadnej kontroli nad toonem, chyba ze klikanie z menu return, aby sie wskrzesic ;)
OK solo, GL przyklad, ze stray dodo, mimo ze odpalil mi sie GL mobow nie bylo przez ponad 15 minut potem DC i po GLu :( jeden GL w plecy. Problem z "that target is already engaged" juz nie wspominam :/
W sumie doszedlem do wniosku, ze GL grupowe powyzej 3 osob sa bezsensowne. Dlaczego? Ano skilla z broni nie ma, ostanie dwa dni 8GL grupowych a ja nawet jednego lvl nie pyklem, bo jak juz wspomnialem aby miec skill up to trzeba moba walnac, a tutaj jest z tym problem, solo szybciej skilla zrobie, tak tez grupa 3 osob imho powinna miec wieksza korzysc.
Wiem ze zaczaalem marudzic ale takie granie srednio mi pasuje, gdzie kompletnie nie mam kontroli nad postacia :)

Autor:  Keii [ 29 wrz 2010, 08:49 ]
Tytuł: 

Ano, wczoraj wszystko chodziło płynnie od razu po skończeniu mainta.

Btw., Opi - niestety to zlagowanie powoduje jednego buga, przez którego można bardzo łatwo zginąć. Przy próbie atakowania potwora wyskakuje "the target is already engaged" i mob Cię bije, a Ty nie możesz oddać. Zmiana active -> passive -> active ponoć pomaga, ale trochę czasu zajmuje.

Autor:  mrynar [ 29 wrz 2010, 08:59 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):

Btw., Opi - niestety to zlagowanie powoduje jednego buga, przez którego można bardzo łatwo zginąć. Przy próbie atakowania potwora wyskakuje "the target is already engaged" i mob Cię bije, a Ty nie możesz oddać. Zmiana active -> passive -> active ponoć pomaga, ale trochę czasu zajmuje.


Narazie tylko dwa razy sie z tym spotkalem. Chyba najlepsza rada w takim wypadku to uciekac.

Jak pisalem juz jestem uzalezniony wiec nie patrze na gre obiektywnie.

Na teraz chyba najbardziej mnie denerwuje targetowanie tabem, to ze zaczyna od nas to moze jest dobry patent, ale dalej potrafi skakac po wszystkich tylko nie po mobach ktore sa przed nami.

Autor:  Slayerek [ 29 wrz 2010, 09:19 ]
Tytuł: 

Z obniżaniem abonamentu żartowałem, żadna firma softwareowa nie idzie na rękę użytkownikom przyznając się do jakiejkolwiek winy.
Niszowa gra z punktu widzenia producenta czyli kampania reklamująca towar który ma się sprzedać w setkach tyś. czy milionach, problemy na które uodpornili się gracze ffxi które dla ludzi nie grających w mmorpg nigdy będą zaporowe, poziom trudności łącznie z patologiami które będą barierą dla 80-90%, szybka rezygnacja z gry itd. (nie ma sensu zakładać że będzie inaczej niż w ffxi który nadal jest na rynku a sprawia dokładnie te same problemy dla nowych graczy co 5+ lat temu).
Niszowa gra z punktu widzenia gracza (z powodu nietypowych rozwiązań i z powodu nie uwzględniania pomysłów graczy), każdy z graczy ffxi wie dlaczego reszta się dowie jak zacznie grać i ... nie skończy za szybko.
Niszowa nie znaczy że zła tylko że jedyna w swoim rodzaju.

Autor:  Sidagel [ 29 wrz 2010, 09:57 ]
Tytuł: 

Mi się właśnie podoba, że nie zrobili kolejnego hamburgera dla szympansów, tylko gra coś od gracza wymaga. Nie będzie to hicior na 12milionów graczy, ale za to będą (jak naprawią lagi) grać ludzie co mają już dość łatwego gówna i wymagają czegoś od gry.

Autor:  mrynar [ 29 wrz 2010, 10:02 ]
Tytuł: 

Sidagel napisał(a):
Mi się właśnie podoba, że nie zrobili kolejnego hamburgera dla szympansów, tylko gra coś od gracza wymaga. Nie będzie to hicior na 12milionów graczy, ale za to będą (jak naprawią lagi) grać ludzie co mają już dość łatwego gówna i wymagają czegoś od gry.


Narazie gra jest za latwa imo. Moze na wyzszych levelach robi sie trudniej. Oby.

Autor:  zet [ 29 wrz 2010, 10:56 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Na teraz chyba najbardziej mnie denerwuje targetowanie tabem, to ze zaczyna od nas to moze jest dobry patent, ale dalej potrafi skakac po wszystkich tylko nie po mobach ktore sa przed nami.


Opi ja targetuje myszą zobacz: http://tinyurl.com/25fvnz3

Co prawda do leczenia to się ciągle nie nadaje, ale może Ci się przyda.

Autor:  Keii [ 29 wrz 2010, 11:00 ]
Tytuł: 

Solować niektóre rzeczy i tak jest ciężko. Robiąc wczoraj GL 10+ z Dodo, będąc na 12 phys i 8 joba nie byłem w stanie zabić grupki dwóch yellow. Questy z Sand Yarsonami też do łatwych nie należą.

Autor:  mrynar [ 29 wrz 2010, 11:02 ]
Tytuł: 

zet napisał(a):
mrynar napisał(a):
Na teraz chyba najbardziej mnie denerwuje targetowanie tabem, to ze zaczyna od nas to moze jest dobry patent, ale dalej potrafi skakac po wszystkich tylko nie po mobach ktore sa przed nami.


Opi ja targetuje myszą zobacz: http://tinyurl.com/25fvnz3

Co prawda do leczenia to się ciągle nie nadaje, ale może Ci się przyda.


Zaraz obejrze filmik.

Tez troche targetowalem mysza, ale czasem zamiast moba przed mna zaznaczalo mnie. Szczegolnie denerwujace jest targetowanie tych zakopujacych sie mobow, szczegolnie ze zazwyczaj waczy sie z kilkoma naraz.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team