mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 11 lis 2010, 11:19 
Cytuj  
Czyli lista rzeczy, ktore powinny sie znalezc w grze od premiery ;P

http://lodestone.finalfantasyxiv.com/pl ... 63ed466626

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 11 lis 2010, 11:24 
Cytuj  
Uh, mam bardzo mieszane odczucia. O ile całość zmian na pewno wyjdzie grze na dobre, to niektóre punkty przyprawiają o facepalma. Czy manualne sortowanie itemów to aż tak skomplikowany feature, że trzeba czekać na niego do 2k11 roku?
Takich zmian jest parę, ale ogólnie gra zdaje się iść w dobrą stronę. Po listopadowym/grudnowym version update może nie być tragicznie, a po tym z początku 2011 może stanie się nawet grywalna bez irytacji i konieczności "przyzwyczajania się do bugów/zwolnień itp.".
Obawiam się tylko jednego - w jakimś wywiadzie, który wczoraj/przedwczoraj czytałem jeden z twórców wypowiadał się, jakby następny version update po grudniowym miał mieć miejsce dopiero w okolicach premiery PS3. Mam nadzieję, że "marzec" to nie "early 2011".

"Player run guilds" i te walki obronne zapowiadają się za to bardzo ciekawie.
Chociaż jest dokładnie tak jak napisał Gok - to wszystko powinno być w grze od premiery, wtedy pewnie gra dostałaby dużo wyższe oceny.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 lis 2010, 12:11 
Cytuj  
Keii napisał(a):
"Player run guilds" i te walki obronne zapowiadają się za to bardzo ciekawie.


Tak o ile lag nie bedzie psul zabawy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 11 lis 2010, 12:12 
Cytuj  
To mają naprawić wcześniej. Oby się im udało.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lis 2010, 12:26 
Cytuj  
A te walki to na ile osob maja byc ? 5-6 ? Bo wiekszej liczby to ja przy stanie obecnego rozowju PC nie widze w tej grze ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 12 lis 2010, 09:38 
Cytuj  
iniside napisał(a):
A te walki to na ile osob maja byc ? 5-6 ? Bo wiekszej liczby to ja przy stanie obecnego rozowju PC nie widze w tej grze ;p.


No wlasnie. Grafika w grze jest ciut za dobra na mmorpg 2010, do tego strasznie kuleje optymalizacja. Zanim zobaczymy moba w wiekszym tlumie to mozemy byc martwi. Pare razy pod campem zabijaly mnie "niewidzialne" moby.


Ostatnio edytowano 12 lis 2010, 09:39 przez mrynar, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 12 lis 2010, 09:39 
Cytuj  
<do skasowania>

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 lis 2010, 01:22 
Cytuj  
listopad/grudzień ma być zmienione priority na npców/mobki jeżeli chodzi o wyświetlanie.

Jakby to wszystko dali od premiery to gra by pewnie dostała 8-9 oceny, a nie ledwo 5:)

Z drugiej strony SE nie mogło by się chwalić jakie jest zajebiste i robi dla graczy zajebiste rzeczy do gry:)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.