MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Gamescon 2012 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=86&t=41482 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gokulo [ 15 sie 2012, 08:33 ] |
Tytuł: | Gamescon 2012 |
Nowe screeny: http://media.rpgsite.net/games/160/final-fantasy-xiv (pierwsza strona, potem sa stare) Jutro ma byc pierwszy pokaz live gameplaya. Tutaj nowe arty RSE, moby itp: http://game.watch.impress.co.jp/docs/ne ... 53349.html |
Autor: | Gokulo [ 15 sie 2012, 14:52 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
http://www.gamespot.com/features/the-te ... m-6391783/ |
Autor: | Gokulo [ 15 sie 2012, 17:09 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
Pierwszy filmik: http://www.youtube.com/watch?v=LM6bi4RP ... r_embedded Slaba jakosc, ale zawsze cos. Nie ma blinkowania przy zmianie gearu, wow Also, grupowy Limit Break Meteor! |
Autor: | iniside [ 15 sie 2012, 17:19 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
TEraz to wkoncu wyglada jak MMO AD 2010. Nawet skaknie jest! O przesuwanych elementach UI nawet nie mowie . |
Autor: | Tokimu [ 15 sie 2012, 17:50 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
Wyglada super . Mam nadzieje, ze bedzie wreszcie mozliwa zmiana sprzetu w trakcie walki np. pod WS. |
Autor: | Gokulo [ 15 sie 2012, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
Nope, nadal nie bedzie zmiany gearu w czasie walki (i dobrze, situational gear z XI to lekka przesada byla). |
Autor: | 100licad [ 16 sie 2012, 07:35 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
Po prostu bohaterowie w XI sa lepsi i potrafia w 3 sekundy przebrac sie 2 razy nie przerywajac walki - a co potrafia ci z XIV ? |
Autor: | Gokulo [ 18 sie 2012, 07:31 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
Lepszej jakosci filmik, gameplay sie zaczyna okolo 11 minuty: http://www.youtube.com/watch?v=Mos6_mQc ... r_embedded |
Autor: | Gli2duS [ 20 sie 2012, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
Gokulo napisał(a): Nope, nadal nie bedzie zmiany gearu w czasie walki (i dobrze, situational gear z XI to lekka przesada byla). dlaczego? bo się było leniem, żeby pisać makra? bo się było spłukanym żeby kupować sety pod konkretne potrzeby? |
Autor: | Gokulo [ 20 sie 2012, 11:06 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
Makra? 8 linijek gdzie slotow na sprzet masz ile? 16? Mam ci pokazac jak moje makra Windowerowe wygladaly? Druga sprawa to zapchanie inventory - nie powiesz mi, ze to nie problem w grze gdzie mozesz na jednej postaci wyexpic wszystkie profesje. Co prawda w XIV:ARR bedzie to zlagodzone bo itemy zalozony i wsadzone w gear sety nie zajmuja inventory. No i wlasnie dzieki Gear Setom nie trzeba bedzie sie bawic w makra. Ale nie, nie o to dokladnie chodzilo, a twoje argumenty sa troche zabawne Gliz. Po prostu w pewnym momencie stalo sie chore, ze nosisz kilkanasie rodzajow itemow dla jednego slotu bo wszystko jest tak mocno sytuacyjne. Jak dla mnie to kiepska itemizacja. Kolejna rzecz to miganie w czasie zmiany sprzetu, kolejny badziew Cale szczescie zlikwidowany w 2.0. Generalnie, gra zamiast skupiac sie na tym, zeby dodawac itemy, ktore beda upgradem, skupiala sie na itemach sidegrade. Nie byloby to az takie zle, gdyby byl jakis balans, ale nie, przez lata pewnych itemow sie nie wymienialo bo nie pojawialo sie nic lepszego. Oczywiscie niektorym moze to odpowiada, mi osobiscie takie podejscie sie nie podoba, wiec ciesze sie, ze zmiany sprzetu w czasie walki nie bedzie |
Autor: | Gli2duS [ 20 sie 2012, 11:45 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
ok, w/e ;P |
Autor: | mrynar [ 20 sie 2012, 12:16 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
Gokulo napisał(a): Generalnie, gra zamiast skupiac sie na tym, zeby dodawac itemy, ktore beda upgradem, skupiala sie na itemach sidegrade. Nie byloby to az takie zle, gdyby byl jakis balans, ale nie, przez lata pewnych itemow sie nie wymienialo bo nie pojawialo sie nic lepszego. Oczywiscie niektorym moze to odpowiada, mi osobiscie takie podejscie sie nie podoba, wiec ciesze sie, ze zmiany sprzetu w czasie walki nie bedzie Mi sie taki system zajebiscie podoba. Nawet wracajac do gry po latach przerwy czesc mojego sprzetu jest cos warta. W innych mmo po wyjsciu nowego dodatku calosc sprzetu laduje w koszu i trzeba od zera zaczynac farme w instancjach. |
Autor: | Shen [ 20 sie 2012, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
W wersji 2.0 nadal nie będzie pvp? Tylko bicie mobków? |
Autor: | Gli2duS [ 20 sie 2012, 12:40 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
mam wrażenie, że JP nie są w ogóle zainteresowani PvP. ale żeby "reszta świata" nie jęczała pewnie coś i tym razem dodadzą. |
Autor: | Gokulo [ 20 sie 2012, 12:57 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
Bedzie PVP w jakiejs tam formie, ale najprawdopodobniej nie na starcie. |
Autor: | Shen [ 20 sie 2012, 13:13 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
To znowu strzelają sobie w stopę i tracą wielu potencjalnych graczy. O ile azjaci lubują się w biciu milionów mobów, to u nas jak startuje nowe mmo serwery pvp są najbardziej oblegane. |
Autor: | Gokulo [ 20 sie 2012, 13:27 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
FF nigdy nie bylo gra nastawiona na pvp i nie w taki playerbase celowali. Tak jak powiedzialem, PVP bedzie tylko nie sa pewni czy wyrobia sie na premiere. Maja wazniejsze sprawy na glowie. |
Autor: | Deli [ 23 sie 2012, 18:46 ] |
Tytuł: | Re: Gamescon 2012 |
a ja stwiedzilem, ze moj sprzet nie uciaga tego na max detalach i nie bede w to gral...dla mnie final chyba ma wygladac super fajnie ...moze to nie najelpszy pomysl ale powod jakis jest. Mam nadzieje, ze bedzie hit tak czy siak. Pamietam ze zawsze czytalem posty w watku z 11tka nawet nie grajac w nia. Dla mnie wersja przed 2.0 wyglada juz dobrze a co dopiero potem... bedzie sie dzialo |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |